Heb je geen Hangouts of iets dergelijks op kantoor? Ik ga niet voor het gemak van een ander mijn productiviteit verneuken.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Collega's die de godganse dag met een koptelefoon op hun hoofd zitten. Zwaar irritant als je iets nodig hebt van ze en ik vind het er altijd vrij autistisch uitzien.
Guilty. Ik heb ADHD en werd constant afgeleid door collega's in de kantoortuin. Tot ik 2 maanden geleden van mijn baas een goede koptelefoon met active noise canceling kree3. Sindsdien ben ik een stuk productiever. Wie mij nodig heeft, steekt de vinger op of mailt mequote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Collega's die de godganse dag met een koptelefoon op hun hoofd zitten. Zwaar irritant als je iets nodig hebt van ze en ik vind het er altijd vrij autistisch uitzien.
Dat dus. Wij werken in Plesk of Meistertaskquote:Op donderdag 5 december 2019 12:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb je geen Hangouts of iets dergelijks op kantoor? Ik ga niet voor het gemak van een ander mijn productiviteit verneuken.
Kantoortuinen zijn gewoon kut.
En dan raakt je hele mailbox vervuild met kleine vragen.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:13 schreef Djeez het volgende:
[..]
Guilty. Ik heb ADHD en werd constant afgeleid door collega's in de kantoortuin. Tot ik 2 maanden geleden van mijn baas een goede koptelefoon met active noise canceling kree3. Sindsdien ben ik een stuk productiever. Wie mij nodig heeft, steekt de vinger op of mailt me
Ja, maar ik vind het niet de moeite waard om hier een hele uitleg met basale natuurkunde en fysiologie neer te pennen. Na een kleine Google search zou je tot dezelfde conclusie kunnen komen.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je ook onderbouwing, of blijft het bij nutteloze oneliners?
As we speak zit Kaizen heerlijk zijn favo muziek te luisteren in de kantoortuinquote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Jawel, we hebben Skype en Microsoft Teams oid. Maar met mijn directe collega's moet ik sowieso de hele dag discussiėren, overleggen etc en als ik iets van een ander team nodig heb, heb ik het 9 van de 10 keer ook direct nodig. Dan heb ik geen tijd om te gaan zitten wachten tot iemand eens op een Skype-bericht antwoord oid, want die worden in 9 van de 10 gevallen ook gewoon keihard genegeerd is mijn ervaring.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb je geen Hangouts of iets dergelijks op kantoor? Ik ga niet voor het gemak van een ander mijn productiviteit verneuken.
Kantoortuinen zijn gewoon kut.
Dat ja. "Ik ben er niet voor jou. Krijg de hik maar" is de uitstraling.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, ik kan me maar moeilijk concentreren als anderen zitten de bellen, praten enzovoort.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat ja. "Ik ben er niet voor jou. Krijg de hik maar" is de uitstraling.
Ik heb dat liever dan collega's die heel zacht gaan praten achter me. Ga dan in een vergaderruimte zitten als niemand het mag horen.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Jaquote:
Of de mond hoort omdat ze niet met hun mond dicht kunnen kauwen...quote:Op donderdag 5 december 2019 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter dat ze hun broodtrommel openklappen en wat gaan eten dan dat je hun maag hoort.
Daar kun je wat van zeggen (op een later moment, onder 4 ogen).quote:Op donderdag 5 december 2019 17:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Of de mond hoort omdat ze niet met hun mond dicht kunnen kauwen...
Al gedaan, meerdere malen zelfs, geen reactiequote:Op donderdag 5 december 2019 17:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar kun je wat van zeggen (op een later moment, onder 4 ogen).
Tot de kletsnatte nieuwjaarszoenen, 12 soorten spuug in je hals!quote:
Telefoon uitzetten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die hun werkplek verlaten maar hun telefoon laten liggen, en constant gebeld en ge-appt worden. Tering. Even is oke maar de hele fucking dagmokertje irritant.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Telefoon uitzetten. uit het raam gooien
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die hun werkplek verlaten maar hun telefoon laten liggen, en constant gebeld en ge-appt worden. Tering. Even is oke maar de hele fucking dagmokertje irritant.
Gebeurt hier ook heel vaak. Wat we vroeger deden was de telefoon verstoppen (op het plafond, in een andere bureaulade, koelkast, zelfs een keer in een knuffelbeer)quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die van mij willen steeds boterhammen, of afgeveegde billenquote:Op maandag 6 april 2020 12:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn kantoorergernis beperkt zich tot collega’s die overal haar laten liggen en op mijn toetsenbord gaan zitten
Die heb ik al 5 keer gehad.quote:Op maandag 6 april 2020 12:27 schreef Kaizen_ het volgende:
"Frans, je staat op mute!"
"Oh ja, haha. Wat ik wilde zeggen:"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |