Jaquote:
Of de mond hoort omdat ze niet met hun mond dicht kunnen kauwen...quote:Op donderdag 5 december 2019 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter dat ze hun broodtrommel openklappen en wat gaan eten dan dat je hun maag hoort.
Daar kun je wat van zeggen (op een later moment, onder 4 ogen).quote:Op donderdag 5 december 2019 17:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Of de mond hoort omdat ze niet met hun mond dicht kunnen kauwen...
Al gedaan, meerdere malen zelfs, geen reactiequote:Op donderdag 5 december 2019 17:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar kun je wat van zeggen (op een later moment, onder 4 ogen).
Tot de kletsnatte nieuwjaarszoenen, 12 soorten spuug in je hals!quote:
Telefoon uitzetten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die hun werkplek verlaten maar hun telefoon laten liggen, en constant gebeld en ge-appt worden. Tering. Even is oke maar de hele fucking dagmokertje irritant.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Telefoon uitzetten. uit het raam gooien
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die hun werkplek verlaten maar hun telefoon laten liggen, en constant gebeld en ge-appt worden. Tering. Even is oke maar de hele fucking dagmokertje irritant.
Gebeurt hier ook heel vaak. Wat we vroeger deden was de telefoon verstoppen (op het plafond, in een andere bureaulade, koelkast, zelfs een keer in een knuffelbeer)quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die van mij willen steeds boterhammen, of afgeveegde billenquote:Op maandag 6 april 2020 12:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn kantoorergernis beperkt zich tot collega’s die overal haar laten liggen en op mijn toetsenbord gaan zitten
Die heb ik al 5 keer gehad.quote:Op maandag 6 april 2020 12:27 schreef Kaizen_ het volgende:
"Frans, je staat op mute!"
"Oh ja, haha. Wat ik wilde zeggen:"
quote:Op maandag 6 april 2020 12:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar even serieus: ik merk wel dat collega's via mail ineens meer durven te vragen. Nu moet ik netjes per mail antwoorden waar ik normaal al met mijn ogen 'nee' zeg als ze mijn kantoor binnen komen lopen.
Mongolen die nog eigenlijk digibeet zijn of stiekem gewoon wat anders aan het doen waren. Vooral dat laatste verdenk ik je zelf van als je webcam uitstaat, op mute staat en vervolgens geen antwoord geeft of een vraag mist.quote:Op maandag 6 april 2020 12:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ook steeds dezelfde kut collega's ook.
Kan gewoon andere dingen doen met cam aan hoor.quote:Op maandag 6 april 2020 12:51 schreef Ifrane het volgende:
of stiekem gewoon wat anders aan het doen waren. Vooral dat laatste verdenk ik je zelf van als je webcam uitstaat, op mute staat en vervolgens geen antwoord geeft of een vraag mist.
Ik heb eigenlijk ook geen webcam aan bij meetings (laptop dichtgeklapt aangesloten aan externe scherm) maar ik doe wel gewoon actief mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |