Klinkt als een FOK! Meetquote:Op maandag 11 november 2019 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan communiceren via deze sc..
Ja, dat ga ik dus ook zeggen als ik dan t urinoir naast KM pak, toevallig.quote:
Ik las dat je KM naast het urinoir zou pakkenquote:Op maandag 11 november 2019 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus ook zeggen als ik dan t urinoir naast KM pak, toevallig.
Heb nog thee gezet net. Dus ik heb mazzel of het water was al bruin voor ik het theezakje erin hing huehuequote:Als gevolg van een leidingbreuk aan de Kees Omstraat in Ede is er sprake van minder of geen waterdruk in Ede, Bennekom en Lunteren. Ook kunt u last hebben van bruin water.
Dat is ook wel zo jaquote:Op maandag 11 november 2019 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als je binnen bentAnders niet.
Jij hebt binnen geen water dus neem je genoegen met buiten?quote:Op maandag 11 november 2019 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als je binnen bentAnders niet.
Ik ben de enige in dit dorp met water, lijkt het.quote:Op maandag 11 november 2019 17:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt binnen geen water dus neem je genoegen met buiten?
Allemaal bij jou op de thee als verlosserquote:Op maandag 11 november 2019 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben de enige in dit dorp met water, lijkt het.
Huuu visitequote:Op maandag 11 november 2019 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Allemaal bij jou op de thee als verlosser![]()
Word je boos aangekeken als je stopt met aaien?quote:Op maandag 11 november 2019 18:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik lig op de bank met de kat, dat is ook hard werken hoor.
Duh.quote:Op maandag 11 november 2019 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Word je boos aangekeken als je stopt met aaien?
Ja, het is al donker. Dan is het inderdaad niet meer veilig. Zeker niet als Q al op de bank ligt.quote:
Ja die komt echt niet overeind om mij te redden.quote:Op maandag 11 november 2019 18:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, het is al donker. Dan is het inderdaad niet meer veilig. Zeker niet als Q al op de bank ligt.
De wereld vergaat!quote:Op maandag 11 november 2019 18:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Zit wel te wachten op wat vrolijk nieuws. Alles is allemaal zo deprimerend
Vrees niet, door de klimaatverandering gaat het binnenkort lekker 50 graden in Nederland worden.quote:Op maandag 11 november 2019 18:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar waarom kan het dan niet zonnig zijn
Gewoon 2x bestellen. 1x voor jou en 1x chocolade voor haarquote:Op maandag 11 november 2019 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet ook nog koken, dan heb ik geen tijd om CL nog te redden hoor.
Ik kan niet wachten. Ik denk dat ik maar stop met recyclenquote:Op maandag 11 november 2019 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrees niet, door de klimaatverandering gaat het binnenkort lekker 50 graden in Nederland worden.
Ik ben blut, kan nauwelijks voor mezelf eten kopen.quote:Op maandag 11 november 2019 18:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon 2x bestellen. 1x voor jou en 1x chocolade voor haar
Oh. Gewoon wat Apple en game dingetjes verkopenquote:Op maandag 11 november 2019 18:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben blut, kan nauwelijks voor mezelf eten kopen.!
Ja aan mij. O wacht.quote:Op maandag 11 november 2019 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh. Gewoon wat Apple en game dingetjes verkopen
Ik vind het de laatste tijd erg moeilijk. Ze takelen echt hard afquote:Op maandag 11 november 2019 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je hoopt maar dat ze oud worden.
Dan verhonger ik liever.quote:Op maandag 11 november 2019 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh. Gewoon wat Apple en game dingetjes verkopen
Ik leef nog en het gaat goed met mij.quote:Op maandag 11 november 2019 18:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Paula van sesamstraat is dood.quote:Op maandag 11 november 2019 18:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is dan precies het goede nieuws? Dat het niet koekiemonster was?quote:
Dat is inderdaad wel goed nieuws.quote:Op maandag 11 november 2019 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik leef nog en het gaat goed met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom willen alle vrouwen CE, die is loaded.quote:Op maandag 11 november 2019 18:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben blut, kan nauwelijks voor mezelf eten kopen.!
Dat zijn enkel geruchten.quote:Op maandag 11 november 2019 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom willen alle vrouwen CE, die is loaded.
Geld maakt niet gelukkig.quote:Op maandag 11 november 2019 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom willen alle vrouwen CE, die is loaded.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |