Dat is toch niet om te vierenquote:Op maandag 11 november 2019 09:33 schreef Ang3l het volgende:
Goedemaandagmorgen en HAPPY SINGLES DAY!
Waarom niet?quote:
Ik wil niet alleen zijn!quote:Op maandag 11 november 2019 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom niet?
T is geen falen of zo, voor sommige mensen.
Jaaa onze eigen dagquote:Op maandag 11 november 2019 09:33 schreef Ang3l het volgende:
Goedemaandagmorgen en HAPPY SINGLES DAY!
Gewoon doorheen ploegen.quote:Op maandag 11 november 2019 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O echt wel
Centrum wel iig.
Ik moet deze week iedere dag voor 18:00 thuis zijn, anders kom ik er niet meer
zat ik echt op te wachtenquote:
Ik heb zo'n kaart voor achter de raam en daarmee zou ik een stukje van de route met de auto mogen betreden. Nou, ik heb dat gister eens aangekekenquote:
O.quote:
met een sneeuwploeg voor op de autoquote:
Hier heb je eens in het jaar een optocht, zou ik als bewoner van het centrum ook technisch gezien langs mogen voordat het is begonnen. Ja niet dus. Paar jaar geleden was ik nog op tijd, maar werd ik overal tegengehouden en mensen spuugden nog net niet op m'n auto omdat ze al op de weg waren gaan zitten. Kon die auto ook nergens kwijt, want overal is het voor vergunningen en die heb ik nietquote:Op maandag 11 november 2019 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kaart voor achter de raam en daarmee zou ik een stukje van de route met de auto mogen betreden. Nou, ik heb dat gister eens aangekekenDa's 200.000 man en tegen de stoom in. Not gonna happen. Ik zorg wel gewoon dat ik voor 18:00 thuis ben.
O jezus iedereen dood.quote:De Nederlandse Zoutbank, leverancier van strooizout, zegt dat onderzocht wordt of strooizout aan de PFAS-norm voldoet.
gewoon niet de weg op als het gevroren heeft.quote:Op maandag 11 november 2019 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jezus iedereen dood.
En meer files dus meer uitstoot.
Wat ga je daar zitten parkeren als je geen vergunnign hebt dan?!quote:Op maandag 11 november 2019 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb je eens in het jaar een optocht, zou ik als bewoner van het centrum ook technisch gezien langs mogen voordat het is begonnen. Ja niet dus. Paar jaar geleden was ik nog op tijd, maar werd ik overal tegengehouden en mensen spuugden nog net niet op m'n auto omdat ze al op de weg waren gaan zitten. Kon die auto ook nergens kwijt, want overal is het voor vergunningen en die heb ik nietSindsdien ga ik gewoon niet meer met de auto weg op die dag.
Ik heb een eigen parkeerplek, ik mag dus alleen daar op die ene plek parkerenquote:Op maandag 11 november 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ga je daar zitten parkeren als je geen vergunnign hebt dan?!
Dat kan ook als je met jong geschopt bent he.quote:Op maandag 11 november 2019 10:28 schreef Debsterr het volgende:
Dat je al 3 dagen in je stopweek zit en er nog geen spatje te bekennen is... gelukkig net toch doorgezet
Nah, de krampen komen ook langzaamaan inzetten. Dus ik vertrouw er wel op dat dit goed zit.quote:Op maandag 11 november 2019 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ook als je met jong geschopt bent he.
Een goeie ouwe duivelsuitdrijving.quote:Op maandag 11 november 2019 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nah, de krampen komen ook langzaamaan inzetten. Dus ik vertrouw er wel op dat dit goed zit.
Dan moet je de sleepdienst beleln of zo?quote:Op maandag 11 november 2019 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een eigen parkeerplek, ik mag dus alleen daar op die ene plek parkerenAltijd gieren dus als iemand anders daar heeft geparkeerd, want ik kan verder nergens anders naartoe.
Hey, hoelang is de route van glow eigenlijk. Kon dat nergens vinden. Om af te lopen bedoel ik.quote:Op maandag 11 november 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ga je daar zitten parkeren als je geen vergunnign hebt dan?!
Let it go, let it flow!quote:Op maandag 11 november 2019 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een goeie ouwe duivelsuitdrijving.
5kmquote:Op maandag 11 november 2019 10:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey, hoelang is de route van glow eigenlijk. Kon dat nergens vinden. Om af te lopen bedoel ik.
Heerlijk. Sliertjes, klontjes, bonkjes, alles.quote:Op maandag 11 november 2019 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een goeie ouwe duivelsuitdrijving.
Ja, maar omdat het privéterrein is, moet ik dat dan zelf dokken.quote:Op maandag 11 november 2019 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je de sleepdienst beleln of zo?
Geen diee hoe dat werkt.
Bij mij is t dus vergunninghouders, maar geen vaste.
Staan er ook vaak auto's zonder vergunning (al ku je dat tegenwoordig niet meer zien, want geen pasje meer nodig en puur op kenteken).
Werd ik zo pissig van dat ik m dan ergens anders neer moest zetten terwijl lullo's de borden niet bekijken.
Mooi systeem.quote:Op maandag 11 november 2019 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar omdat het privéterrein is, moet ik dat dan zelf dokken.
Een lasagne in je onderbroekquote:Op maandag 11 november 2019 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heerlijk. Sliertjes, klontjes, bonkjes, alles.
Nee, alleen afkorting van straat en huisnummer. Slecht zichtbaar. Dus op zich kun je het die mensen ook niet kwalijk nemen, die denken alleen 'ha lekker plekje vrij, dicht bij de voordeur'.quote:Op maandag 11 november 2019 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi systeem.Hangt er ook een bordje van 'Hier alleen parkeren voor kenteken X'?
Mag je zelf geen bordje ophangen?quote:Op maandag 11 november 2019 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, alleen afkorting van straat en huisnummer. Slecht zichtbaar. Dus op zich kun je het die mensen ook niet kwalijk nemen, die denken alleen 'ha lekker plekje vrij, dicht bij de voordeur'.
Hang er zelf iets neer.quote:Op maandag 11 november 2019 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, alleen afkorting van straat en huisnummer. Slecht zichtbaar. Dus op zich kun je het die mensen ook niet kwalijk nemen, die denken alleen 'ha lekker plekje vrij, dicht bij de voordeur'.
Hebben ze toch schijt aan.quote:Op maandag 11 november 2019 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hang er zelf iets neer.
Of pis in een cirkel.
Thuiskomertjes zijn ook alleen maar daarvoor he. Om thuis te komen. Daarna moet je m meteen vervangenquote:Op maandag 11 november 2019 11:23 schreef rival het volgende:
Vrijdag lekke band, thuiskomertje eronder en weer verder!
Vanmorgen, thuiskomertje lek
En je auto er strak achter zetten zodat die lui ook geennkant meer op kunnen een optie?quote:
Jamaar!quote:Op maandag 11 november 2019 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thuiskomertjes zijn ook alleen maar daarvoor he. Om thuis te komen. Daarna moet je m meteen vervangen
Het was vrijdag.quote:Op maandag 11 november 2019 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jamaar!
Moest vandaag nog ermee naar werk en daarna door naar de garage
niet elke garage is in het weekend openquote:Op maandag 11 november 2019 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was vrijdag.
Je had in t weekend naar de garage moeten gaan.
JIJ ATECHNISCHE AMOTORISCHE ONVERLAAT!
(don;t worry, ben ik ook)
O ja. Dorpen.quote:Op maandag 11 november 2019 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet elke garage is in het weekend open
mijn dorp heeft niet eens een garagequote:
Meteen 4 nieuwe bandjes besteld, die komen vandaag pas binnen. Ik vervang ze zelf.quote:Op maandag 11 november 2019 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was vrijdag.
Je had in t weekend naar de garage moeten gaan.
JIJ ATECHNISCHE AMOTORISCHE ONVERLAAT!
(don;t worry, ben ik ook)
Getverdemme don;t you dare!quote:Op maandag 11 november 2019 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Meteen 4 nieuwe bandjes besteld, die komen vandaag pas binnen. Ik vervang ze zelf.
Mij atechnisch noemen is net zoiets als jou hetero noemen
Dan kan niemand er meer langsquote:Op maandag 11 november 2019 11:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En je auto er strak achter zetten zodat die lui ook geennkant meer op kunnen een optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |