Nice! Good luck matequote:Op zondag 10 november 2019 21:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Zoals al gezegd, deze week huurcontract tekenen voor appartement in Lux.

Barcelona, Stockholm of Lisbon. Mijn vriendin wilt niet naar Helsinki
 Barcelona, Stockholm of Lisbon. Mijn vriendin wilt niet naar Helsinki  

Zou dan voor Lissabon gaan.quote:Op zondag 10 november 2019 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice! Good luck mate
Ik ben een beetje grijsBarcelona, Stockholm of Lisbon. Mijn vriendin wilt niet naar Helsinki
Maar ik ben in de luxe positie dat ik kan kiezen. Feels good.

Nu je het zegt ja. Anoniem of wat?quote:Op zondag 10 november 2019 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, dat wijf van die jurkjes en dat overspel is verdwenen.

Komt vast terug met een nieuwe kloon.quote:Op zondag 10 november 2019 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja. Anoniem of wat?
Zal vast wel ergens anders rondhangen.

Is het je weleens opgevallen dat ze alleen met zichzelf bezig was? Altijd alleen maar met zichzelf.quote:Op zondag 10 november 2019 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]

Lastig bij te houden tegenwoordig welquote:Op zondag 10 november 2019 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt vast terug met een nieuwe kloon.

Even 22 films ofzo kijken voor morgenavond.quote:Op zondag 10 november 2019 21:24 schreef Elvi het volgende:
Laatste dag van gratis Disney Plus dus voor t eerst maar eens aangezwengeld en ik kijk nu Iron Man ::) iedereen is weg van de Marvel films dus ik ga het ook eens proberen.

Ja in de kutnijd-app. Lekker over jullie zeiken.quote:Op zondag 10 november 2019 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]

Waarom precies?quote:

Pff al die negativiteitquote:Op zondag 10 november 2019 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja in de kutnijd-app. Lekker over jullie zeiken.

Ook over mij?quote:Op zondag 10 november 2019 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]

Kan niet, dan zou ze alleen over haarzelf praten.quote:Op zondag 10 november 2019 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]

Chinezen eten alles wat geen panda is.quote:Op zondag 10 november 2019 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Gvd die chinesen koken eieren in jongenspis en vreten dat.
Wel eerst wat barsten er in maken hè.

Over wie gaat dat nu?quote:Op zondag 10 november 2019 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het je weleens opgevallen dat ze alleen met zichzelf bezig was? Altijd alleen maar met zichzelf.

Vanwaar?quote:Op zondag 10 november 2019 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er weleens een Chinees vriendinnetje gehad?

Nee hoor.quote:Op zondag 10 november 2019 22:37 schreef Faxie het volgende:
Eindhoven is lastig te bereiken morgen zeker?

Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 11 november 2019 08:27 schreef MCH het volgende:
Hopelijk is er niks ergs met haar aan de hand

Liever nietquote:Op maandag 11 november 2019 09:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dat het voor iedereen rapjes weekend mag zijn.

Balen.quote:Op maandag 11 november 2019 09:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik moet vdaag, woens en dond toch echt werkzaamheden gaan verrichten.

Boomers.quote:Op maandag 11 november 2019 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat oudjes altijd een tikje agressief werden en geen filter meer hadden voor wat ze zeggen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |