SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik ben verstandiger gewordenquote:
Ik had al een slappe lul, maar toen ze begon te zemelen alsof ze een R&P topic voorlas was het helemaal gedaan. Mini me trok zich volledig terugquote:Op zondag 10 november 2019 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
en de beurt is gebeurd?
#durftevragen
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zondag 10 november 2019 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben verstandiger geworden
Maar mijn logeer kamer staat nog altijd open
Maar had je hem ook nodig?quote:Op zondag 10 november 2019 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, tv besteld, leuke actieprijs dit weekend
Als computermonitor natuurlijkquote:Op zondag 10 november 2019 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar had je hem ook nodig?
Ik gebruik mijn iMac als TV.quote:
Oudere ogen hebben nu eenmaal een groter scherm nodigquote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn iMac als TV.
Kijk toch alleen maar Netflix en sporadisch uitzending gemist. Daar heb ik geen TV voor nodig.
Ik niet, Symph wel, wat mij betreft kon de huidige nog wel even mee. Al is een smart-tv wel leuk, op zichquote:Op zondag 10 november 2019 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar had je hem ook nodig?
quote:Op zondag 10 november 2019 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had al een slappe lul, maar toen ze begon te zemelen alsof ze een R&P topic voorlas was het helemaal gedaan. Mini me trok zich volledig terug
Smart TV gaat er hier nooit in komen. Samsung enzo hoeven hier niet mee te luisteren en kijkenquote:Op zondag 10 november 2019 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik niet, Symph wel, wat mij betreft kon de huidige nog wel even mee. Al is een smart-tv wel leuk, op zich
Jij kan bevestigen dat haar logeerkamer openstaat?quote:
quote:Op zondag 10 november 2019 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij kan bevestigen dat haar logeerkamer openstaat?
Ze heeft zelfs twee logeerkamers, maar in de ene staat een bedje waar alleen iemand van het formaat Wesley Sneijder in pastquote:Op zondag 10 november 2019 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij kan bevestigen dat haar logeerkamer openstaat?
Daar slapen de kabouters dan vast.quote:Op zondag 10 november 2019 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs twee logeerkamers, maar in de ene staat een bedje waar alleen iemand van het formaat Wesley Sneijder in past
laat ik duidelijk zijn, wesley sneijder in ieder geval nietquote:Op zondag 10 november 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar slapen de kabouters dan vast.
quote:Op zondag 10 november 2019 20:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oudere ogen hebben nu eenmaal een groter scherm nodig
Als ie maar geen voetballer wordt....quote:Op zondag 10 november 2019 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
laat ik duidelijk zijn, wesley sneijder in ieder geval niet
Wij vinden 32 inch te groot...quote:Op zondag 10 november 2019 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
We hadden een groot scherm, maar die was helemaal op.
32 inch vind ik gewoon echt te klein.
Wel leuk als computerscherm.
De jongste kabouter zegt op maandagmorgen tegen zijn vader "psv kijken"quote:Op zondag 10 november 2019 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ie maar geen voetballer wordt....
Ik heb geen moeite met het huidige formaat, ook niet nu ik er nog iets verder vanaf zit/lig. De woonkamer omdraaien was trouwens wel een goede zet, het voelt veel ruimtelijker en ik kijk niet meer steeds op het aanrechtquote:Op zondag 10 november 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij vinden 32 inch te groot...![]()
Of onze ogen zijn stukken beter dan die van jullie.
quote:Op zondag 10 november 2019 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
De jongste kabouter zegt op maandagmorgen tegen zijn vader "psv kijken"
![]()
Die kleine moet dan wel een Ajacied zijn...quote:Op zondag 10 november 2019 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Zie je, daar gaat het al foutquote:Op zondag 10 november 2019 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
O, jullie hebben de boel toch maar omgegooid.quote:Op zondag 10 november 2019 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met het huidige formaat, ook niet nu ik er nog iets verder vanaf zit/lig. De woonkamer omdraaien was trouwens wel een goede zet, het voelt veel ruimtelijker en ik kijk niet meer steeds op het aanrecht
Nu hebben we ‘s middags de zon in ons gezicht, eerst was dat ‘s ochtends. Ik zit/lig nu ongeveer daar waar jij zat, voor de tv, bij de opening van de schuifpui en de tv staat nu daar waar ik voorheen op de bank zat/lag. Ik lig nu ‘s middags net als een kat heerlijk in het zonnetje op de bank te soezen cq slapenquote:Op zondag 10 november 2019 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, jullie hebben de boel toch maar omgegooid.
De hele tijd in het licht of de reflectie er van kijken, leek me ook niks...
Klinkt helemaal goedquote:Op zondag 10 november 2019 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nu hebben we ‘s middags de zon in ons gezicht, eerst was dat ‘s ochtends. Ik zit/lig nu ongeveer daar waar jij zat, voor de tv, bij de opening van de schuifpui en de tv staat nu daar waar ik voorheen op de bank zat/lag. Ik lig nu ‘s middags net als een kat heerlijk in het zonnetje op de bank te soezen cq slapen
Waar ik zat...quote:Op zondag 10 november 2019 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nu hebben we ‘s middags de zon in ons gezicht, eerst was dat ‘s ochtends. Ik zit/lig nu ongeveer daar waar jij zat, voor de tv, bij de opening van de schuifpui en de tv staat nu daar waar ik voorheen op de bank zat/lag. Ik lig nu ‘s middags net als een kat heerlijk in het zonnetje op de bank te soezen cq slapen
Al het af is kom ik gewoon kijkenquote:Op zondag 10 november 2019 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Als het af is ga ik wel foto’s maken. En dan kunnen we nog meer bloempotjes gaan verzamelen, meer ruimte voor planten. En onze ogen openhouden voor een vintage plantenstandaard, we hebben er in een kringloop in Duitsland ooit eentje laten staan omdat we er toen geen ruimte voor hadden. Die krengen zijn duur, maar zo leuk, zoiets https://www.vintageway.nl(...)l-met-plateaus733414
Couchwarming party/meetquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook dat is een goed idee.
Gaan we weer doen komende zomer
Dan kunnen we de reflectie optimaal zelf beoordelen...quote:Op zondag 10 november 2019 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook dat is een goed idee.
Gaan we weer doen komende zomer
Yup, daar waar knokkels later op de drempel van de schuifpui een beetje ingestort zat te zijnquote:Op zondag 10 november 2019 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar ik zat...
Dat is alweer even geleden, maar ik probeer me de situatie toen voor de geest te halen.
De schuifpui was links van mij, toch?
Ja, dan kan ik het me nog wel herinneren.quote:Op zondag 10 november 2019 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, daar waar knokkels later op de drempel van de schuifpui een beetje ingestort zat te zijn
Ja, en daarna moest ik een aangeschoten Symph ook nog zover krijgen dat hij om 4 uur ‘s nachts eindelijk de hond eens ging uitlaten. Jaaa, ik ga zoooo (keer honderd)quote:Op zondag 10 november 2019 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik het me nog wel herinneren.
Goede verhalen toen, van Knokkels...
Dat heb ik niet meer meegemaakt, toen was ik al richting huis.quote:Op zondag 10 november 2019 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, en daarna moest ik een aangeschoten Symph ook nog zover krijgen dat hij om 4 uur ‘s nachts eindelijk de hond eens ging uitlaten. Jaaa, ik ga zoooo (keer honderd)
De kudde redt zich zelf wel...quote:Op zondag 10 november 2019 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Knokkels hebben we op de bank gedeponeerd (waar hij ‘s ochtends zijn bril kwijt was), Melting mocht in het bed van de vertrokken puber en just me op de slaapbank. Wilden ze ‘s ochtends koffie zetten, zochten ze zich rot naar de aanknop van het apparaat en hebben uiteindelijk op internet gevonden waar die knop zatVolgens mij was Melting al om 7 uur weer op
Die rum was erg lekkerquote:Op zondag 10 november 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meer meegemaakt, toen was ik al richting huis.
Ik weet nog wel dat ik whisky en rum meegenomen had...
Jemig, je bent zuinig...quote:Op zondag 10 november 2019 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn chocoladedrankje is trouwens nog steeds niet op
Goedemorgen.quote:
Ja hoor. Hoewel een wat langere vakantie ook niet verkeerd klinkt.quote:Op maandag 11 november 2019 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Heb je er weer zin in, deze week?
Helaas...... maar een lang weekend van een dag of 5 is ook fijn.quote:Op maandag 11 november 2019 05:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Hoewel een wat langere vakantie ook niet verkeerd klinkt.
Goede morgen.quote:Op maandag 11 november 2019 07:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe definitie van de ANWB: Het verkeer in Noord Holland rijdt lekker door betekent dat de file vandaag slechts 10 kilometer lang is
quote:Op maandag 11 november 2019 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede morgen.
Je had hem liever 25 kilometer gehad?
De rest van het jaar verduister je je ramen zodat anderen maar niet zien dat je clandestien je lampen aan hebt? Of heb je braaf alléén vandaag je lampen aan en zit je de rest van het jaar in het donker?quote:Op maandag 11 november 2019 08:17 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Elf november is de dag,
dat mijn lichtje
dat mijn lichtje
Elf november is de dag
Dat mijn lichtje branden mag
![]()
Ik ben niet eens thuis vanavondquote:Op maandag 11 november 2019 08:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De rest van het jaar verduister je je ramen zodat anderen maar niet zien dat je clandestien je lampen aan hebt? Of heb je braaf alléén vandaag je lampen aan en zit je de rest van het jaar in het donker?
Geef mie 'n appel of 'n peerquote:Op maandag 11 november 2019 08:19 schreef Rafeiro het volgende:
Sint Maarten, Sint Maarten,
De koeien hebben staarten,
De meisjes hebben rokjes aan,
Daar komt sint Maarten aan.
Volgens mij is het een feest voor kinderen, hoor..quote:
Viespeuk die Sint Maarten.... beetje achter kleine meisjes met rokjes aan zittenquote:Op maandag 11 november 2019 08:19 schreef Rafeiro het volgende:
Sint Maarten, Sint Maarten,
De koeien hebben staarten,
De meisjes hebben rokjes aan,
Daar komt sint Maarten aan.
quote:Op maandag 11 november 2019 08:26 schreef Rafeiro het volgende:
Maar 11-11 betekend wel dat Vout weer eens losgelaten gaat worden
kniepertquote:Op maandag 11 november 2019 08:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks mandarijnen kopen.... komen die kinderen volgend jaar tenminste niet nog een keer
Moiquote:Op maandag 11 november 2019 08:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geef mie 'n appel of 'n peer
'k Kom 't heule joar niet weer
't Heule joar dat duurt zo lang
Tot mien lichie braan'n kan
Je moet ze ook in de tasjes doen en niet naar hun hoofd gooienquote:Op maandag 11 november 2019 08:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks mandarijnen kopen.... komen die kinderen volgend jaar tenminste niet nog een keer
Blikje surströmming open maken na het liedje waar alle kinderen een stukje vis uit mogen halen.quote:Op maandag 11 november 2019 08:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dan wel eerst zelf naar buiten gaan.quote:Op maandag 11 november 2019 09:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Blikje surströmming open maken na het liedje waar alle kinderen een stukje vis uit mogen halen.
Sterkte dan maar.quote:Op maandag 11 november 2019 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier een beetje een halfdode DDM op de nieuwe bank. Woonkamer veranderen kost veel energie, maar het wordt wel heel mooi.
quote:Op maandag 11 november 2019 15:15 schreef livelink het volgende:
Dan kan de penningmeester de contributie zelf wel doen op die oude pc.
Daar gaat weer een paard.quote:Op maandag 11 november 2019 15:12 schreef just me het volgende:
Mijn pc heeft problemen, een corrupte bios.
Ik sprak de penningmeester over een eventuele reparatie nadat de kosten bepaald zijn krijg ik als antwoord, ik heb nog wel een oude pc voor je staan.
Rot op, ik werk me kapot voor de vereniging en ik zit niet te wachten op afdankertjes van een ander
Als ik 2 contributies extra binnenhaal heb ik zowat een nieuwe pc!
Zo, dat is eruit, en dan zo richting trein naar Tilburg voor het concert vanavond
een hele stalquote:
Duct tape!quote:Op maandag 11 november 2019 16:31 schreef Rafeiro het volgende:
Grrr, Spruitje is vals.
In de rui dus dan mag het wel een beetje, maar happen naar de "baas" mag niet, haha.
En ze bijt niet door, maar wel zo dat het net pijn doet, de draak.
"Nu even niet"
![]()
okeeeee......
Ik wou net zeggen....quote:Op maandag 11 november 2019 17:26 schreef Rafeiro het volgende:
Kak dat ging fout.
Ach lekker nog een keer
Zekerquote:Op maandag 11 november 2019 17:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan met slechtere muziek gebeuren
Ik kan veel hebben. Ben alleen allergisch voor Nederlandstalige hiphop en Ed Sheeran.quote:Op maandag 11 november 2019 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
Zo een die DJ11 heel naar zal vinden.
Enlighten usquote:Op maandag 11 november 2019 17:40 schreef DJ11 het volgende:
En er is ook nog een duidelijk verband tussen beide nummers.
Altijd fijn.quote:
Tussen deze en de vorige twee ook. David Bowie zong een duet met Tina Turner. En de Pet Shop Boys schreven een nummer voor Tina Turner.quote:Op maandag 11 november 2019 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
Tussen deze en de volgende zie ik ook een link
Dat deed VDJquote:Op maandag 11 november 2019 18:05 schreef DJ11 het volgende:
Raf, heb je de nummers ingesteld op een bepaald tempo? Dit nummer klinkt een beetje te traag en stroperig.
Hier tot nog toe een stuk of 10 kinderen geweest. Maar in de hoogtijdagen zat ik wel op 60 kinderen.quote:Op maandag 11 november 2019 18:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het giet hier van de lucht. Geen bedel kind gehoord of gezien
Hier is de voordeurbel van het pand al weken defect. Eventuele kinderen kunnen aanbellen wat ze willen; ik hoor het sowieso niet.quote:Op maandag 11 november 2019 18:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het giet hier van de lucht. Geen bedel kind gehoord of gezien
60?quote:Op maandag 11 november 2019 18:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier tot nog toe een stuk of 10 kinderen geweest. Maar in de hoogtijdagen zat ik wel op 60 kinderen.
Dus dat wordt een snoepoverschot. Zullen mijn kinderen niet erg vinden.
quote:Op maandag 11 november 2019 19:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. De kerst playlist van Spotify staat aan hoor
Dat is wel heel erg laat...quote:Op maandag 11 november 2019 19:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er is een shitload aan nieuwe kerstmuziek uit, trouwens.quote:Op maandag 11 november 2019 19:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geef je adres maar. Kom ik volgend jaar wel langs.quote:Op maandag 11 november 2019 19:55 schreef zorro28 het volgende:
Hier komt sowieso nooit iemand voor Sint Maarten.
Dan woon ik hier waarschijnlijk niet meer.quote:Op maandag 11 november 2019 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geef je adres maar. Kom ik volgend jaar wel langs.
Ah, dat is niet leuk. Bij ons is het ook bij zo'n 15 kinderen gebleven.quote:Op maandag 11 november 2019 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ondankbare, alleen met mooi weer Sint Maarten vierende kut koters...
Niet 1 heeft er aangebeld, mandje is niet aangeraakt (behalve dan door mw. MM)...
[ afbeelding ]
Zo, die had geluk danquote:Op maandag 11 november 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
En zowaar, er heeft net één kindje (met de vereiste moeder er achter...) een Sint Maarten liedje aan de deur gezongen.
Ik heb daarop de helft van de inhoud van het mandje snoep in haar tas gegooid...
No Milky Way, the rain kept them awayquote:Op maandag 11 november 2019 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ondankbare, alleen met mooi weer Sint Maarten vierende kut koters...
Niet 1 heeft er aangebeld, mandje is niet aangeraakt (behalve dan door mw. MM)...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2019 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
No Milky Way, the rain kept them away
The basket stands for lorn, a symbol of the dawn
No Milky Way, it seems a common sight
But children staying home, don't know the reason why
How could they know just what Sint Maarten means?
They don't come and sing, these lazy kids and teens
How could they know the taste of Mars and Twix
They left me with all, so I will now eat six...
[..]
Ze glunderde van oor tot oor...quote:
[..]
Ah, dat vind ik mooi om te lezen. Toch weer een lichtpuntje.quote:Op maandag 11 november 2019 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze glunderde van oor tot oor...![]()
Ik zat net uit irritatie een epistel te schrijven over mijn jaren als Zwarte Piet in de Amsterdamse Bijlmermeer en de lol wat dat altijd met zich meebracht. Kinderen van alle werelddelen die in de Bijlmer woonde kregen snoep en cadeautjes. Niemand die zich druk maakte om mijn tijdelijke huidskleur, ik zelf ook niet.
Het 'gekleurde' meisje dat net toevallig aan de deur stond te zingen deed me nog meer aan die tijd herinneren.
Mijn irritatie is daardoor weer even weg en ik bewaar het epistel wel voor als ik vind dat het nodig is...
Liever nietquote:Op maandag 11 november 2019 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Doe jij dit jaar ook even de Sinterklaas uitzending?
Nee, die wilde volgens mij z.s.m. naar huis...quote:Op maandag 11 november 2019 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft de vereiste moeder nog een glaasje drank van je gekregen?
[..]
[..]
Hier houden ze de traditie in stand door de foekepot met varkensblaas te maken. Wat een stinkklusquote:Op maandag 11 november 2019 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
De Zeeuwen kennen dat ding als een koenkelpot, mijn opa vertelde vroeger hoe ze die met een varkensblaas maakten en dan liedjes zingen
Dan liever iemand met een lampion aan de deur...quote:Op maandag 11 november 2019 21:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier houden ze de traditie in stand door de foekepot met varkensblaas te maken. Wat een stinkklus
Als het eenmaal opgedroogd is merk je er niks van.quote:Op maandag 11 november 2019 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan liever iemand met een lampion aan de deur...
Ik heb in dat kader personen heel anders horen piepen...quote:Op maandag 11 november 2019 21:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het eenmaal opgedroogd is merk je er niks van.
Ze moeten ook niet bij het minste en geringste piepen.quote:Op maandag 11 november 2019 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in dat kader personen heel anders horen piepen...
Hier in Zwollywood is het Sint Maarten, maar een klein eindje zuidoostelijk doen ze ook aan foekepotterij. Niet met Oud en Nieuw, maar op de dinsdag tijdens carnaval.quote:Op maandag 11 november 2019 21:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen Sint Maarten hier, maar wel foekepotterij met oud en nieuw. Feitelijk hetzelfde concept dat kinderen langs de deur gaan om geld en/of snoep te bedelen door te zingen. Het 'muziek'instrument dat ze bij zich hebben is de foekepot waarvan de daadwerkelijk muzikale variant de Braziliaanse cuíca is en dat klinkt als een soort apengeluid zoals in het volgende bekende voorbeeld:
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 05:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bonjour.
Wat een regenbuien vannacht..... en nu nog steeds
Dan kun je nog even relaxen nu.quote:Op dinsdag 12 november 2019 05:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik was vergeten dat ik vandaag cursusdag had.
Hoef pas om 7.30 te vertrekken.
Goedemorgen Oscar.quote:Op dinsdag 12 november 2019 05:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bonjour.
Ga ik inderdaad maar doen.quote:
Moet hij nu met natte schoenen naar school?quote:Op dinsdag 12 november 2019 06:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Oscar.
En de schoenen van mijn zoon zijn nog niet eens droog van gisteren
Hij heeft reserveschoenen. Ik zat er aan te denken om een schoenendroger te kopen. Ik krijg ze bijna niet droog en het regent toch wel regelmatig behoorlijk hard.quote:Op dinsdag 12 november 2019 06:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga ik inderdaad maar doen.
[..]
Moet hij nu met natte schoenen naar school?
Helpt het niet als je ze 's avonds bij de verwarming zet?quote:Op dinsdag 12 november 2019 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft reserveschoenen. Ik zat er aan te denken om een schoenendroger te kopen. Ik krijg ze bijna niet droog en het regent toch wel regelmatig behoorlijk hard.
Ja, dat doe ik al. Met kranten er in en zo. Maar dan zijn ze 's ochtends toch niet echt goed droog. De verwarming gaat natuurlijk uit als we naar bed gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2019 06:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Helpt het niet als je ze 's avonds bij de verwarming zet?
Ja, dat is logisch.quote:Op dinsdag 12 november 2019 06:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik al. Met kranten er in en zo. Maar dan zijn ze 's ochtends toch niet echt goed droog. De verwarming gaat natuurlijk uit als we naar bed gaan.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 12 november 2019 05:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bonjour.
Toen ik gisterenavond thuiskwam waren de straten wit van de hagelquote:Op dinsdag 12 november 2019 07:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Het is echt baggerweer
Geniet ervan zolang het duurt..quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu is het gelukkig weer heerlijk zonnig
Je straatgenoot Cookiemonster is er gek opquote:Op dinsdag 12 november 2019 14:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik word echt knettergek van die cookies meldingen zooi
duur fysio bezoekjequote:Op dinsdag 12 november 2019 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh oh, mijn fysio gaf me een tip van een verkoper op marktplaats hier vlakbij, man, ik wil bijna alles wel kopen... iets minder duur dan veel andere verkopers, maar nog steeds een stevig prijskaartje. Wat een gave spullen uit de jaren 50,60 en 70
Misschien krijgt ie wel een commissiequote:
Gewoon gaan, als het niet leuk is zwaai je naar iedereen en dan kun je zeggen tot de volgende keer!quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:45 schreef livelink het volgende:
Ik heb me voor het eerst in mijn leven opgegeven voor een reünie. Dat is normaliter echt niks voor mij, maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik me dit keer toch opgegeven.
Het is morgenavond. Hoe lullig zal het zijn als ik toch niet ga? Of even binnen ren en meteen weer vertrek?
Gewoon gaan, zo erg kan het toch niet zijn...?quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:45 schreef livelink het volgende:
Ik heb me voor het eerst in mijn leven opgegeven voor een reünie. Dat is normaliter echt niks voor mij, maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik me dit keer toch opgegeven.
Het is morgenavond. Hoe lullig zal het zijn als ik toch niet ga? Of even binnen ren en meteen weer vertrek?
We gaan het meemaken. Het is mijn eerste reünie ooit. Ik heb er nu al buikpijn van.quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk, toch, een reünie? Die van mijn middelbare school ben ik 3 keer geweest, elke keer leuk, zelfs de laatste keer met ik gok nog geen tien mensen van mijn jaar. En dan heb ik eigenlijk met niemand nog echt contact, op felicitaties via facebook na dan.
Gewoon gaan! Als je eenmaal binnen bent, valt het enorm mee.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:02 schreef livelink het volgende:
We gaan het meemaken. Het is mijn eerste reünie ooit. Ik heb er nu al buikpijn van.
Oh ja, daarvan had ik een paar jaar geleden ook een reünie. Leuk, maar doodvermoeiend omdat het ook voor de bezoekers was en niet alleen voor de vrijwilligers.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:09 schreef livelink het volgende:
Het is in dit geval geen reunie van mijn school, maar een reunie van een stichting waar ik heel veel vrijwilligerswerk voor heb gedaan tot zo'n 4 jaar geleden.
Goedemorgen livelink.quote:
Dank je wel.quote:Op woensdag 13 november 2019 05:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Heel veel plezier vanavond bij de reünie.
Spannend. Ik ga zo naar de kapperquote:Op woensdag 13 november 2019 08:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
zo meteen mijn pc wegbrengen voor reparatie of doodsvonnis.
Ook reparatie of doodvonnis?quote:Op woensdag 13 november 2019 08:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Spannend. Ik ga zo naar de kapper
Oh, veel plezier bij de kapperquote:Op woensdag 13 november 2019 08:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Spannend. Ik ga zo naar de kapper
Duimen maar dat het gaat worden zoals jij het graag wil hebbenquote:Op woensdag 13 november 2019 08:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik twijfel over een pony, maar het wordt in elk geval weer kinlengte aan de voorkant, ik ben het zo beu dat het zo slierterig valt (en dat de ene kant centimeters langer is dan de andere)
Ik duim meequote:Op woensdag 13 november 2019 08:32 schreef just me het volgende:
[..]
Duimen maar dat het gaat worden zoals jij het graag wil hebben
Mooi dat je er tevreden mee bentquote:Op woensdag 13 november 2019 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuke kapster, haar zit prima. Even afwachten of het na het wassen ook nog goed zit, maar ik denk dat ik wel een nieuwe vaste kapster gevonden heb. Het is geen pony geworden, maar wel een beetje een soort schuine lok, dat leek haar mooier bij mij staan.
Voor pony's en paardenonderdelen moet je bij just me zijn.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuke kapster, haar zit prima. Even afwachten of het na het wassen ook nog goed zit, maar ik denk dat ik wel een nieuwe vaste kapster gevonden heb. Het is geen pony geworden, maar wel een beetje een soort schuine lok, dat leek haar mooier bij mij staan.
quote:19:00 - 21:00 Brother52 - heeft wat afleiding nodig
quote:Op woensdag 13 november 2019 16:26 schreef brother52 het volgende:
Damn... krijg net bericht dat een collega-vrijwilliger met wie ik redelijk veel samenwerkte plotseling is overleden...![]()
[..]
Bah...quote:Op woensdag 13 november 2019 16:26 schreef brother52 het volgende:
Damn... krijg net bericht dat een collega-vrijwilliger met wie ik redelijk veel samenwerkte plotseling is overleden...![]()
Daarom:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2019 16:26 schreef brother52 het volgende:
Daarom:
[..]
Sterktequote:Op woensdag 13 november 2019 16:26 schreef brother52 het volgende:
Daarom:
[..]
Mooi, dan ga ik koken met muziek op de achtergrond!quote:Op woensdag 13 november 2019 17:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik gooi zo wat muziek op de stream als opwarmertje.
Zorg dat ik om 19:00 van de stream af ben.
Lekker schudden met die..... wokpan.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:27 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik koken met muziek op de achtergrond!
Komt niet aan op 5 minuten hoorquote:Op woensdag 13 november 2019 17:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik gooi zo wat muziek op de stream als opwarmertje.
Zorg dat ik om 19:00 van de stream af ben.
Dat is net zo makkelijkquote:Op woensdag 13 november 2019 18:06 schreef brother52 het volgende:
Genoeg verzoekjes maar die draai ik straks zelf wel
Onkruid vergaat nietquote:
Prima en met U?quote:Op woensdag 13 november 2019 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet
Maar ik struin hier wel vaker hoor
Alles goed daar?
Ai... doe rustig aan.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik draai nog 1 of 2 nummer hierna, voel me ineens niet lekker.
Geen idee of dat door de griepprik is of wat anders.
In verhouding met kinderen in Ethiopië mag ik niet klagenquote:
Ik klaag nooit....quote:Op woensdag 13 november 2019 18:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In verhouding met kinderen in Ethiopië mag ik niet klagen
quote:2019/11/13
------------------------------
17:30 : Lobsterdust - So Long And Good Night (My Chemical Romance vs. Calvin Harris)
17:33 : 5 Star Mashups -
17:36 : bringmethemashup - Dark SexyBack Horse (Justin Timberlake vs. Katy Perry)
17:39 : Happy Cat Disco - The Old Unforgiven Road (Lil Nas X ft. Billy Ray Cyrus vs. Metallica)
17:42 : ZooKreeper - Cut to Africa (Carly Rae Jepsen vs. Toto)
17:45 : DJ Kal - What Hand Feeds You? (Taylor Swift vs. Nine Inch Nails)
17:49 : DJ Schmolli - Bananarammstein (Bananarama vs. Rammstein)
17:52 : Drazile - Can't Feel Californication (Red Hot Chili Peppers vs. The Weeknd)
17:55 : Voicedude - Santana In Havana (Camila Cabello vs. Santana)
18:00 : Dr. Alban - It's My Life
18:04 : Sade - Smooth Operator
18:08 : The Scene - Blauw
18:13 : Grad Damen - Ongelijke Strijd (Akoestische Versie)
18:16 : Johnny Cash - Ring Of Fire
18:19 : Level 42 - Hot Water
18:24 : Art Garfunkel - Bright Eyes
18:28 : Chumbawamba - Tubthumping
Dank voor de muziekjes Rafquote:Op woensdag 13 november 2019 18:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ik stop, excuses, nog even bankhangen en dan darten. Had daar al aangegeven dat ik er maar kort zou zijn vanavond.
quote:
Nu doe je net alsof het Mol isquote:Op woensdag 13 november 2019 18:35 schreef just me het volgende:
[..]gezellig Mo! Nog niet ondergelopen daar diep down in Nederland ?
Ondergelopen? hier zijn heuvels en geen water, ik woon niet aan de Maas joh.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:35 schreef just me het volgende:
[..]gezellig Mo! Nog niet ondergelopen daar diep down in Nederland ?
Water kan snel gaanquote:Op woensdag 13 november 2019 18:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ondergelopen? hier zijn heuvels en geen water, ik woon niet aan de Maas joh.
Bezorgt u?quote:Op woensdag 13 november 2019 18:38 schreef just me het volgende:
voor het eerst van mijn leven kipnuggets gemaakt en lekker dat die waren in combinatie met een bieten/appel salade
op 113 m boven NAP?quote:
jij moet zo weg dus dat ga ik niet meer reddenquote:
dan trek ik mijn vraag terugquote:
Hoe is het met je keuken nu?quote:Op woensdag 13 november 2019 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
jij moet zo weg dus dat ga ik niet meer redden
[..]
dan trek ik mijn vraag terug
Ik ben nog heel de avond thuis.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
Awwwquote:Op woensdag 13 november 2019 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
dan trek ik mijn vraag terug
Redelijk goed. Telt dat ook?quote:
Prima hier, tot op zekere hoogte ....nee goed.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Redelijk goed. Telt dat ook?
En hoe is het daar?
thx voor update.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
De oude server/software is (tijdelijk) dood.
Dus nu is er alleen als er een DJ actief is een stream.
Dat zou het zo ongeveer moeten zijn.
Juist omdat we het legaal doen zijn er wat obstakels.
Snelle Melle was me voor zie ikquote:
Ik rook zware Van Nelle,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |