SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja, dit is de druppel. Ik ga aan de wijn.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:47 schreef spijkerbroek het volgende:
We gaan qua muziek al in de richting van Drank & Mirella..
druppel wijnquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit is de druppel. Ik ga aan de wijn.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
In het infuus.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
George maakt het wel af..
Ik ga slapen. Dank u, Melting, en iedereen voor de lol vanavond
Trustenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Doe doei!quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterusten Doedezemaar. Jij ook bedankt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je dat liedje al gehoord?quote:
Klinkt als de 2 broertjes Coronel.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je dat liedje al gehoord?
Dat is pas erg.
Zoek maar op, Tim Tom en Thomas
Met Thomas Bergequote:Op zaterdag 9 november 2019 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als de 2 broertjes Coronel.
Ik pas even...
Ga je springen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:51 schreef just me het volgende:
Lieverd, het is een zware lading
dat we dragen
Maar je weet, ik zal niet
m'n hele leven reizen
Het is koud buiten, maar steek uit,
en doe wat ik doe
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:51 schreef just me het volgende:
Lieverd, het is een zware lading
dat we dragen
Maar je weet, ik zal niet
m'n hele leven reizen
Het is koud buiten, maar steek uit,
en doe wat ik doe
![]()
![]()
Zo komt het wel over hèquote:
Kunnen die ook al zingen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als de 2 broertjes Coronel.
Ik pas even...
wat dacht je van een letterlijke vertalingquote:
Andere band.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Queenryche - Every Rose Has It's Torn
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Poison - Every rose has its thorn
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Queenryche - Every Rose Has It's Torn
ja, wat is het nu ?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Poison - Every rose has its thorn
wel van je vrienden zekerquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die kan wel zingen. Het is alleen niet mijn smaak
Vergif - Elke doos heeft d'r wijnquote:
Lekker vergif, net zoals dit nummer trouwens.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vergif - Elke doos heeft d'r wijn
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zal het je zo vertellen:quote:
Slet!quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal het je zo vertellen:
Vriend: Heb je zin om naar Thomas Berge te gaan?
Ik:![]()
![]()
![]()
Vriend: Ik heb VIP-toegang. Gratis drank![]()
Ik: Dan is het goed te doen
just me, kan ik van jou iets lenen? Hoeft niet eerst naar mij, je mag het ook rechtstreeks sturen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
just me, kan ik van jou iets lenen? Hoeft niet eerst naar mij, je mag het ook rechtstreeks sturen.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
just me, kan ik van jou iets lenen? Hoeft niet eerst naar mij, je mag het ook rechtstreeks sturen.
Dat zeg ik: DJVDD!quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:58 schreef livelink het volgende:
Iets zegt me dat Melting nog doorgaat na middernacht.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal het je zo vertellen:
Vriend: Heb je zin om naar Thomas Berge te gaan?
Ik:![]()
![]()
![]()
Vriend: Ik heb VIP-toegang. Gratis drank![]()
Ik: Dan is het goed te doen
Deze plaat is sowieso pas na Middernacht klaar.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:58 schreef livelink het volgende:
Iets in mij zegt dat ik blij ben dat ik morgen niet met de golfwedstrijd meedoequote:Op zaterdag 9 november 2019 23:58 schreef livelink het volgende:
Nee, iets met paarden, volgens mij.quote:
Iemand die je uitnodigd voor Thomas Berge kan geen vriend zijn, zelfs niet met gratis drank...quote:
Een vage kennis hooguit idd.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand die je uitnodigd voor Thomas Berge kan geen vriend zijn, zelfs niet met gratis drank...
Dan moet ik eerst aan de slachtquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, iets met paarden, volgens mij.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:58 schreef livelink het volgende:
In het verleden brak Melting keihard af hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze plaat is sowieso pas na Middernacht klaar.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting...
Ik moet slapen van mijn vrouw?
Dank dan, have fun.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Moet ook wel. Jij zit net pas aan de wijn.
Nou, ik hou het dan maar bij een 1e waarschuwing voor spijkerbroek.quote:
Toen liep het slot ook echt af.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
In het verleden brak Melting keihard af hoor.
Trusten.quote:Op zondag 10 november 2019 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank dan, have fun.
Ik ga wat proberen te slapen...
Nou, lekker dan.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting...
Ze wil met je naar bed?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting...
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting...
Welterusten beidenquote:Op zondag 10 november 2019 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank dan, have fun.
Ik ga wat proberen te slapen...
Alsof ik me daar iets van aantrekquote:Op zondag 10 november 2019 00:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik hou het dan maar bij een 1e waarschuwing voor spijkerbroek.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand die je uitnodigd voor Thomas Berge kan geen vriend zijn, zelfs niet met gratis drank...
quote:Op zondag 10 november 2019 00:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof ik me daar iets van aantrek
Ja, het was ook tegen beter weten in.quote:Op zondag 10 november 2019 00:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof ik me daar iets van aantrek
Ik was ooit bij een afscheidswedstrijd voor Jaap Stam in het PEC-stadion. Eerst was er een optreden van Opgezwolle (dan wel rappers uit Opgezwolle). Daarna kwam Thomas Berge en dat was een regelrechte verademing....quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar ?quote:
Wat ben jij nou voor nep-Zwollenaarquote:Op zondag 10 november 2019 00:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was ooit bij een afscheidswedstrijd voor Jaap Stam in het PEC-stadion. Eerst was er een optreden van Opgezwolle (dan wel rappers uit Opgezwolle). Daarna kwam Thomas Berge en dat was een regelrechte verademing....
quote:Op zondag 10 november 2019 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor nep-Zwollenaar
Nee, ik breek alleen harten van anderen.quote:
Jij hebt vorig jaar toch ook een paar keer een nummer van Thomas Berge gedraaid? Dat verklaart het wel.quote:Op zondag 10 november 2019 00:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was ooit bij een afscheidswedstrijd voor Jaap Stam in het PEC-stadion. Eerst was er een optreden van Opgezwolle (dan wel rappers uit Opgezwolle). Daarna kwam Thomas Berge en dat was een regelrechte verademing....
Dan logeer je vast in het Heartbreak hotel?quote:Op zondag 10 november 2019 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik breek alleen harten van anderen.
Ik noem het "thuis".quote:Op zondag 10 november 2019 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dan logeer je vast in het Heartbreak hotel?
quote:Radio49-luisteraars vormen Melting om tot nachtbraker
Er gingen jaren overheen, maar het is ze gelukt: trouwe Radio49-luisteraars hebben ervoor gezorgd dat zaterdagavond-DJ Melting tegenwoordig tot na middernacht doordraait. Kwam Basyl voorheen om 23:00 uur gedag zeggen, nu gaan de Golden Oldies-shows door tot diep in de nacht.
Hoewel de luisteraars blij zijn, zijn er ook wanklanken. Radio 2-DJ Frank van 't Hof: "Dit kost mij toch weer een paar potentiële luisteraars." Bij 3FM wordt milder gereageerd. "Naar ons luistert sowieso niemand meer", aldus een woordvoerder.
Meer hierover in de krant van maandag.
Ja, maar ik ben het vrees ik ook zo weer vergeten. Als Melting het volgende week weer draait, kom ik weer niet verder dan Taylor.quote:
Het nieuws gaat snel rondquote:
Rap is al geen goed idee, maar in een galmbak klinkt het nog veel erger....quote:Op zondag 10 november 2019 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor nep-Zwollenaar
Klopt. Hij had toen een heel modern nummer dat ik best oké vond. Beter dan de meeste Nederlandse shit op de radio, in elk geval.quote:Op zondag 10 november 2019 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt vorig jaar toch ook een paar keer een nummer van Thomas Berge gedraaid? Dat verklaart het wel.
Ik niet eens stiekemquote:Op zondag 10 november 2019 00:10 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit stiekem een heel fijn nummer![]()
![]()
Heb alleen altijd gedacht dat het Wake me up heette.
Als jij er wakker van wordt, noemen we het gewoon zo.quote:Op zondag 10 november 2019 00:10 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit stiekem een heel fijn nummer![]()
![]()
Heb alleen altijd gedacht dat het Wake me up heette.
quote:Op zondag 10 november 2019 00:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze komen met within Temptation naar Amsterdam toch?
Bring me to life is wel ongeveer hetzelfde.quote:Op zondag 10 november 2019 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jij er wakker van wordt, noemen we het gewoon zo.
88 euro zie ikquote:
En dan moet je within temptation ook nog eens aanhoren...quote:
Je hoeft niet te gaanquote:
Nee, dat doe ik dan ook nietquote:
De titel had ik heel snel, maar ik zat te zoeken naar de bandnaam. Roxy Music, kom er nu pas opquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 00:12 schreef DJ11 het volgende:
Of valt dit onder Roxy Music... ik twijfel
Maar het is behoorlijk aan de prijs !quote:
Zonder Eppie D?quote:
Ik hoor alleen Jelle Skai. Misschien komt Eppie D hierna?quote:
Misschien krijgt ACT-F vrijkaarten.quote:Op zondag 10 november 2019 00:14 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het is behoorlijk aan de prijs !
Moet je eerst vriendjes worden met ACT-Fquote:Op zondag 10 november 2019 00:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien krijgt ACT-F vrijkaarten.
Edit: ohnee, Thomas Berge treedt niet op.
Zelfs als we expres NIET de artiest en titel posten, posten we precies hetzelfdequote:
Het begint bijna eng te worden...quote:Op zondag 10 november 2019 00:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs als we expres NIET de artiest en titel posten, posten we precies hetzelfde![]()
Dat zie je heel goed! Leeft hij nog wel?quote:Op zondag 10 november 2019 00:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien krijgt ACT-F vrijkaarten.
Edit: ohnee, Thomas Berge treedt niet op.
Hij heeft connecties met Thomas Berge en de Toppers. Laat maarquote:Op zondag 10 november 2019 00:16 schreef just me het volgende:
[..]
Moet je eerst vriendjes worden met ACT-F
Maar ook gratis drankquote:Op zondag 10 november 2019 00:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft connecties met Thomas Berge en de Toppers. Laat maar
Ho wacht, dat was inmiddels 100 jaar geleden.quote:Op zondag 10 november 2019 00:16 schreef just me het volgende:
[..]
Moet je eerst vriendjes worden met ACT-F
Ja, met die instelling kom je nooit bij Evanescense natuurlijkquote:Op zondag 10 november 2019 00:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft connecties met Thomas Berge en de Toppers. Laat maar
Ik ga al naar Henk Poort met Nightwish in het voorprogrammaquote:Op zondag 10 november 2019 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, met die instelling kom je nooit bij Evanescense natuurlijk
Beetje fake Phantom of the Opera?quote:Op zondag 10 november 2019 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga al naar Henk Poort met Nightwish in het voorprogramma
Ja, heel erg fake. Mja, gratis drank hèquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 00:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga zo geleidelijk afhaken. De muziek is fijn, maar ik zit al sinds de late middag achter de computer. Ben nu een beetje gaar.
Bedankt voor de fijne muziek. En voor straks: welterusten
Slaap lekker.quote:Op zondag 10 november 2019 00:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga zo geleidelijk afhaken. De muziek is fijn, maar ik zit al sinds de late middag achter de computer. Ben nu een beetje gaar.
Trustenquote:Op zondag 10 november 2019 00:22 schreef DJ11 het volgende:
Dan zingen ze de hele tijd 'Two girls for every boy' en dan blijkt het 'two boys for every girl' te zijn.quote:
Ik ga het niet tot 1.00 meer reddenquote:Op zondag 10 november 2019 00:22 schreef Melting het volgende:
Zal ik om 0.30 maar gewoon stoppen?
Of liever doorgaan tot 1.00?
Welterustenquote:Op zondag 10 november 2019 00:22 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2019 00:22 schreef DJ11 het volgende:
Mijn wijn is op. Ik denk dat 00.30 een mooie eindtijd is voor mij.quote:Op zondag 10 november 2019 00:22 schreef Melting het volgende:
Beide hou ik nog wel vol, maar om 1:00 ga ik wel plat.quote:Op zondag 10 november 2019 00:22 schreef Melting het volgende:
Hierna dan nog 1 nummer.quote:Op zondag 10 november 2019 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga het niet tot 1.00 meer redden
Welterusten alvast DJ11. En nog bedankt voor je show.quote:Op zondag 10 november 2019 00:22 schreef DJ11 het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar allemaal?quote:Op zondag 10 november 2019 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ga later op de nacht nogscoren. Zal helaas niet gratis zijn, maar de zoveelste videoclip van de Toppers is dan wel gratis
Ik vond het ook al een contrast met de lyrics.quote:Op zondag 10 november 2019 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zingen ze de hele tijd 'Two girls for every boy' en dan blijkt het 'two boys for every girl' te zijn.
Achter je pc vandaan gaan en naar de volgende gelegenheid gaan. Gratis Toppers! (en heel veel discoooo!)quote:Op zondag 10 november 2019 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar allemaal?
#durfttevragen
Ik begreep dat het iets beroepshalvigs wasquote:Op zondag 10 november 2019 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar allemaal?
#durfttevragen
Dolle boel daar.quote:Op zondag 10 november 2019 00:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Achter je pc vandaan gaan en naar de volgende gelegenheid gaan. Gratis Toppers! (en heel veel discoooo!)
[ afbeelding ]
Ik ken het wel, maar had de artiest nooit geweten.quote:Op zondag 10 november 2019 00:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit heb ik nog niet eerder gehoord.
Zelfs in mijn urn krijgen ze me daar nog niet binnen...quote:Op zondag 10 november 2019 00:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Achter je pc vandaan gaan en naar de volgende gelegenheid gaan. Gratis Toppers! (en heel veel discoooo!)
[ afbeelding ]
Wel in je kist ?quote:Op zondag 10 november 2019 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs in mijn urn krijgen ze me daar nog niet binnen...
Leuk! Waar naar toe?quote:Op zondag 10 november 2019 00:26 schreef just me het volgende:
Ik ga maandag voor het eerst (en wie weet voor het laatst) naar 013 in Tilburg
We strooien je wel uit.quote:Op zondag 10 november 2019 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs in mijn urn krijgen ze me daar nog niet binnen...
Wie/Wat is Marina?quote:Op zondag 10 november 2019 00:26 schreef just me het volgende:
Concert van Marina... ik had er nog nooit van gehoord, maar de man van mijn oude buurjongen vroeg ik ik mee ging en tja.. dan zeg ik geen nee.quote:
Liedje van Rocco Granataquote:
Ik ken het ook niet, maar iig veel plezierquote:Op zondag 10 november 2019 00:27 schreef just me het volgende:
[..]
Concert van Marina... ik had er nog nooit van gehoord, maar de man van mijn oude buurjongen vroeg ik ik mee ging en tja.. dan zeg ik geen nee.
Marina was eerst met the diamonds en nu niet meerquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 00:27 schreef just me het volgende:
[..]
Concert van Marina... ik had er nog nooit van gehoord, maar de man van mijn oude buurjongen vroeg ik ik mee ging en tja.. dan zeg ik geen nee.
Dan ben je 6 dagen te vroeg hoorquote:Op zondag 10 november 2019 00:26 schreef just me het volgende:
Verstrooid ben ik alquote:
Diamonds are not a girl's best friend..?quote:Op zondag 10 november 2019 00:28 schreef just me het volgende:
[..]
Marina was eerst met the diamonds en nu niet meer
Ik heb niets met sieradenquote:Op zondag 10 november 2019 00:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Diamonds are not a girl's best friend..?
Heel erg bedankt voor de fijne muziek en leuke show Meltingquote:Op zondag 10 november 2019 00:31 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren weer.
Ik ga mijn bedje zo meteen opzoeken.
Ik wens jullie allemaal welterusten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2019 00:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Thank you, Basil!![]()
En d(r)ank aan de anderen
Vitamine Drank?quote:Op zondag 10 november 2019 00:33 schreef just me het volgende:
fijne nacht allemaal, de vitamine D van vandaag heeft me lekker slaperig gemaakt
Drink ze.quote:Op zondag 10 november 2019 00:34 schreef ACT-F het volgende:
Slaap ze allemaal. Ik ga naar de discooooooooooooo![]()
![]()
Veel plezier nog!quote:Op zondag 10 november 2019 00:34 schreef ACT-F het volgende:
Slaap ze allemaal. Ik ga naar de discooooooooooooo![]()
![]()
Ça va?quote:
Je suis un petit braque.quote:
Goedemorgen. Ik ben nog niet buiten geweest.quote:Op zondag 10 november 2019 08:15 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Ligt het aan mij of is het gewoon erg koud vanochtend?
Ik denk de laatste.quote:Op zondag 10 november 2019 08:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai. Welk biertje gaf de doorslag?
Dan weet je dat je de volgende keer de laatste niet moet nemen.quote:
quote:Op zondag 10 november 2019 08:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan weet je dat je de volgende keer de laatste niet moet nemen.
Ça va très bien, merci.quote:
Vond ik ookquote:
quote:
2 Oscars? Dan heb ik of een goede rol gespeeld in een film, of ik zie dubbel.quote:
welkom in dit topicquote:
Jij kreeg toch de Oscar voor de muziek?quote:Op zondag 10 november 2019 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
2 Oscars? Dan heb ik of een goede rol gespeeld in een film, of ik zie dubbel.
quote:Op zondag 10 november 2019 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij kreeg toch de Oscar voor de muziek?
en de autoruiten zijn bevrorenquote:Op zondag 10 november 2019 09:08 schreef Melting het volgende:
@:livelink: ik heb even de balkondeur open gezet, en je hebt gelijk... het is koud. De rijm ligt op de daken.
Daar lijkt het wel op.quote:
Het lijkt er wel op! Je kunt nu wel mooie foto's te maken van de zon door de boom met de verkleurde blaadjesquote:Op zondag 10 november 2019 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Maar wat me gisteren opviel is dat er nog zoveel bomen zijn met hun bladeren er nog aan. Voor mijn gevoel veel meer dan andere jaren. Meestal zijn die er wel af, zo half november, toch?
Dat wel inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2019 09:21 schreef just me het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op! Je kunt nu wel mooie foto's te maken van de zon door de boom met de verkleurde blaadjes
Ik ga straks maar fietsen en neem ik mijn camera-tje mee!quote:
Maar denk erom...... eerst afstappen, en dan pas foto's maken.quote:Op zondag 10 november 2019 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga straks maar fietsen en neem ik mijn camera-tje mee!
en uitkijken dat ik niet val met al die gladde blaadjesquote:Op zondag 10 november 2019 09:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar denk erom...... eerst afstappen, en dan pas foto's maken.
Dat sowieso.quote:Op zondag 10 november 2019 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
en uitkijken dat ik niet val met al die gladde blaadjes
Hier niet.quote:Op zondag 10 november 2019 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Sinterklaas al langs geweest?
Nee hoor, ik ging altijd dit weekend naar Zeeland ivm verjaardag(en) en het was altijd een mooi feest van herfstkleuren onderwegquote:Op zondag 10 november 2019 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Maar wat me gisteren opviel is dat er nog zoveel bomen zijn met hun bladeren er nog aan. Voor mijn gevoel veel meer dan andere jaren. Meestal zijn die er wel af, zo half november, toch?
Wandel ze.quote:Op zondag 10 november 2019 11:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een prachtig weer.
Eerst maar even stofzuigen en dan lekker wandelen.
Vanwege singles-dag?quote:Op zondag 10 november 2019 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, tv besteld, leuke actieprijs dit weekend
Nee, weekendactie op Qled en Oled. Singlesday zag ik bij Kruidvat voorbij komen, geen idee wat dat inhoudtquote:
Aha.quote:Op zondag 10 november 2019 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, weekendactie op Qled en Oled. Singlesday zag ik bij Kruidvat voorbij komen, geen idee wat dat inhoudt
Voor mij niet. Ik ga er op tijd in.quote:Op zondag 10 november 2019 19:58 schreef Rafeiro het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand draaien? Of is er interesse?
quote:Op zondag 10 november 2019 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik ga er op tijd in.
Beetje onrustige nacht gehad, en was vanmorgen nogal brak.
quote:Op zondag 10 november 2019 20:01 schreef just me het volgende:
[..]bieren, bieren
en ik ga lekker lui Expedition Robinson kijken![]()
Je bent een hele gare?quote:Op zondag 10 november 2019 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Dan binnenkort weer een keer, ben zelf ook wel gaar
Heb ik al gedaan vandaagquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Jij was vroeg op. Ik moest toen nog naar bed![]()
Ja hoi iedereen
Verschil moet er wezen!quote:Op zondag 10 november 2019 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Jij was vroeg op. Ik moest toen nog naar bed![]()
We hebben het een beetje laat gemaaktquote:Op zondag 10 november 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tijden om naar bed te gaan.
was wel supergaaf die herfst kleuren!quote:
Dat geloof ik meteen.quote:Op zondag 10 november 2019 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
was wel supergaaf die herfst kleuren!
Je moest zeker van je " vrienden"quote:Op zondag 10 november 2019 20:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We hebben het een beetje laat gemaaktOf beter gezegd, vroeg
Vroegâh, toen we standaard na 9:00 thuis waren, met kleine oogjes, terwijl er al mensen onderweg zijn naar hun werkquote:Op zondag 10 november 2019 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen!
Been there done that
quote:Op zondag 10 november 2019 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vage kennissen ja, ze bleven maar doordrinken
Dat heb ik op mijn voetbalclub, wil ik naar huis, hebben ze mijn glas bijgeschonkenquote:Op zondag 10 november 2019 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vage kennissen ja, ze bleven maar doordrinken
Zo ben ik een keer in slaap gevallen in een pendeltreintje jaren geleden, toen kwam ik ook rond 9 uur 's ochtends aan (m.a.w. toen werdt ik wakker, moet minimaal 3x heen en weer gegaan zijn). Helemaal af in de bus daarna met mensen die ook naar hun werk gingen.quote:Op zondag 10 november 2019 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vroegâh, toen we standaard na 9:00 thuis waren, met kleine oogjes, terwijl er al mensen onderweg zijn naar hun werk
quote:Op zondag 10 november 2019 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Dat heb ik op mijn voetbalclub, wil ik naar huis, hebben ze mijn glas bijgeschonken
quote:Op zondag 10 november 2019 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer in slaap gevallen in een pendeltreintje jaren geleden, toen kwam ik ook rond 9 uur 's ochtends aan (m.a.w. toen werdt ik wakker, moet minimaal 3x heen en weer gegaan zijn). Helemaal af in de bus daarna met mensen die ook naar hun werk gingen.
als ik met de fiets ben heb ik geen commentaarquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo ben ik een keer in slaap gevallen in een pendeltreintje jaren geleden, toen kwam ik ook rond 9 uur 's ochtends aan (m.a.w. toen werdt ik wakker, moet minimaal 3x heen en weer gegaan zijn). Helemaal af in de bus daarna met mensen die ook naar hun werk gingen.
Op het laatst heb ik alles geweigerd. Ook geen water. Wat wil je nou, doorgaan bij tl-licht? Buiten was het al lichtquote:Op zondag 10 november 2019 20:15 schreef just me het volgende:
Dat heb ik op mijn voetbalclub, wil ik naar huis, hebben ze mijn glas bijgeschonken
Nou snap ik waarom je bijna altijd met de fiets gaat.quote:Op zondag 10 november 2019 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
als ik met de fiets ben heb ik geen commentaar
Paradise by the TL-lightquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 20:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op het laatst heb ik alles geweigerd. Ook geen water. Wat wil je nou, doorgaan bij tl-licht? Buiten was het al licht
Doet me denken aan een ritje met de eerste trein vanaf Groningen na een feest in de Martini hallen. In slaap gedonderd en overstapstation gemist. Vermenigvuldig dezelfde fout met 3 en rond 13:00 was ik thuisquote:Op zondag 10 november 2019 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 november 2019 20:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doet me denken aan een ritje met de eerste trein vanaf Groningen na een feest in de Martini hallen. In slaap gedonderd en overstapstation gemist. Vermenigvuldig dezelfde fout met 3 en rond 13:00 was ik thuis
quote:Op zondag 10 november 2019 20:21 schreef just me het volgende:
Ooit een fok!meet gehad, mensen konden niet meer naar huis en mochten bij mij overnachten.
Ze waren eerst op het perron in slaap gevallen (ja, ik heb de foto nog ergens) en later heb ik ze wakker moeten maken om hier uit te stappen en toen ze eenmaal weer wakker waren
neuh.. was altijd leuk het commentaar van mijn buurvrouw als we met de hele zooi in de tuin zaten te ontbijtenquote:Op zondag 10 november 2019 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat was ook meteen de laatste keer dat je zoveel volk hebt laten overnachten zeker?
Dat is achteraf gepraat natuurlijk. Werd een beetje 'opgehouden' door een dame waar ik niet bepaald een stijve van krijg. "Wil je mijn nummer?". "Ik weet je wel te vinden hoorquote:Op zondag 10 november 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]Eerder naar huis was slimmer geweest.
quote:Op zondag 10 november 2019 20:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is achteraf gepraat natuurlijk. Werd een beetje 'opgehouden' door een dame waar ik niet bepaald een stijve van krijg. "Wil je mijn nummer?". "Ik weet je wel te vinden hoor" en dat x4256 subtiele hints verder heb ik haar maar naar huis gebracht. "Je kunt een beurt krijgen, maar verwacht niet dat dit de bloei is van een nieuwe relatie". Het kwartje viel eindelijk
In de hoop dat ze er 's nachts geen last van had.quote:Op zondag 10 november 2019 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
neuh.. was altijd leuk het commentaar van mijn buurvrouw als we met de hele zooi in de tuin zaten te ontbijten
Het was meer in de ochtend voordat we thuis waren... maar ik zou dat nu niet meer kunnen en niet meer doenquote:Op zondag 10 november 2019 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
In de hoop dat ze er 's nachts geen last van had.
en de beurt is gebeurd?quote:Op zondag 10 november 2019 20:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is achteraf gepraat natuurlijk. Werd een beetje 'opgehouden' door een dame waar ik niet bepaald een stijve van krijg. "Wil je mijn nummer?". "Ik weet je wel te vinden hoor" en dat x4256 subtiele hints verder heb ik haar maar naar huis gebracht. "Je kunt een beurt krijgen, maar verwacht niet dat dit de bloei is van een nieuwe relatie". Het kwartje viel eindelijk
Ben je nu zo braaf geworden?quote:Op zondag 10 november 2019 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Het was meer in de ochtend voordat we thuis waren... maar ik zou dat nu niet meer kunnen en niet meer doen
quote:Op zondag 10 november 2019 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
en de beurt is gebeurd?
#durftevragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |