Feedback graag niet in het topic zelf, maar hier.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:25 schreef GereDathan het volgende:
Een mod die kritiek wegknipt, lekker bezig hoor.
quote:TS heeft er niks meer aan, maar ik kan iedereen aanraden om meer tijd tussen het eerste en tweede kind te houden
Ik denk dat TS zich al heel sterk bewust is van de gevolgen van zijn keuzes, daar heeft hij jouw "kritiek" niet voor nodig. Daarom zei ik ook: "een onnodige trap na".quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:33 schreef GereDathan het volgende:
Curling opvoeding, zijn de resultaten daarvan niet al genoeg zichtbaar in de maatschappij? Alles met lieve woordjes bedekken anders gaat er misschien iemand huilen of nadenken over zijn daden.
Ja, hier:quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is er toevallig een topic over bewust alleenstaande moeders? Dmv donor?
Ja...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, hier:
Topicreeks: De weg naar... (bewust) alleenstaand ouderschap.
(Overweeg je voor een derde te gaan?)
Ja, rare gang van zaken. En ook dat alles wat niet in de trant van “jullie hebben gelijk” verwijderd is.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:46 schreef Ynske het volgende:
Waarom gaat dat topic over overlast dicht? Krijg er een beetje een raar gevoel bij dat een topic gewoon gesloten word terwijl er best meegedacht kan worden
Gaat wel extreem tegen het beleid van @Danny in, om topics te sluiten op verzoek van TS vanwege 'alle antwoorden zijn wel gegeven'quote:
Kwam van mij uit. Maar ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gaat wel extreem tegen het beleid van @:Danny in, om topics te sluiten op verzoek van TS vanwege 'alle antwoorden zijn wel gegeven'
Merkwaardig besluit.
Klopt. Zelfs als mensen hun OP verwijderen wordt het altijd teruggeplaatst door mods. Ik zie ook vrij weinig dat een topic op verzoek echt wordt gesloten, zelfs als het heel erg backfired.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gaat wel extreem tegen het beleid van @:Danny in, om topics te sluiten op verzoek van TS vanwege 'alle antwoorden zijn wel gegeven'
Merkwaardig besluit.
OUD / Ouder en kind foto's / gelijkenissen deel 4quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:02 schreef DJMO het volgende:
Heeft iemand een shortcut naar het ouder en kind gelijkenis topic? Kan hem niet zo snel vinden.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:14 schreef Viv het volgende:
[..]
OUD / Ouder en kind foto's / gelijkenissen deel 4
OUD / Help mijn kind is slim ! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid ?quote:Op maandag 19 juni 2023 12:34 schreef Leandra het volgende:
Het eerste deel in deze reeks is al #2, dus het huidige topic moet een veel hoger nummer hebben dan #5
Topicreeks: Help mijn kind is slim! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid? 2
Dan zijn we nu bij 9 zo te zien. Modjes helpquote:Op maandag 19 juni 2023 12:36 schreef Troel het volgende:
[..]
OUD / Help mijn kind is slim ! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid ?
Deze moet er eigenlijk nog bij, dit is nummer 1.
quote:Op maandag 19 juni 2023 12:28 schreef SaskiaR het volgende:
OUD / Help mijn kind is slim! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid? #9
Kan iemand deze topicreeks reeksen? Hij nummert nu niet automatisch verder.
quote:Op maandag 19 juni 2023 12:34 schreef Leandra het volgende:
Het eerste deel in deze reeks is al #2, dus het huidige topic moet een veel hoger nummer hebben dan #5
Topicreeks: Help mijn kind is slim! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid? 2
Hij is dus wel gereekst maar het # teken ontbreekt, ik gok dat hij daarom niet doornummert, het zou sowieso fijn zijn als deel 1 ook in de reeks kwam, maar ik denk dat de TT aanpast (lees: korter) moet worden om er een # in te kunnen zetten.
quote:Op maandag 19 juni 2023 12:36 schreef Troel het volgende:
[..]
OUD / Help mijn kind is slim ! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid ?
Deze moet er eigenlijk nog bij, dit is nummer 1.
quote:Op maandag 19 juni 2023 12:37 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dan zijn we nu bij 9 zo te zien. Modjes help
Dat eerste deel zat in een reeks met alleen zichzelf, heb ik losgekoppeld en aan de bestaande reeks toegevoegd. En alle delen hebben nu het juiste volgnummer. Die # is inderdaad nodig om het automatisch te laten ophogen.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:52 schreef Leandra het volgende:
Dan moet de TT denk ik vanaf deel 2 aangepast worden in iets als "Help, mijn kind is slim! Hoogbegaafd, en nu? #123"
Of het hele 2de deel van de TT weglaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |