Nou, dat lijkt me wat overdreven... en zo’n bekende zaak was dit ook niet, dat de combinatie van namen bij iedereen bekend is. Als je het inderdaad hebt over Marion en Romy of An en Eefje, dan ja.quote:Op zondag 10 november 2019 12:59 schreef tombolafan het volgende:
Het is in de trant van Marion en Romy lees ik, zou ik idd niet doen maar ik kende ze ook niet... Maar wel een goede om de namen te googlen voor je een besluit neemt dus
Oei!quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoi, het hoogbegaafdentopic is zo te zien al járen een rommeltje qua reeksen:
Dit is het eerste topic:
OUD / Help mijn kind is slim ! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid ?,
deze heeft een eigen reeks:
Topicreeks: Help mijn kind is slim ! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid ?
Daarna volgen er 3 topics met hetzelfde volgnummer:
OUD / Help mijn kind is slim! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid? 2
en deze zitten samen in een reeks:
Topicreeks: Help mijn kind is slim! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid? 2
Kennelijk is het niet erfelijk.Grapje, grapje.
Ik heb haar even geappt voor jequote:Op maandag 20 januari 2020 16:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand hoe het met kwakz0r is? Heb haar al een tijd niet meer gezien en ik vond haar posts altijd wel fijn om te lezen
Leeft nog, gaat heel goed, de rest mag ze zelf vertellenquote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Leeft nog, gaat heel goed, de rest mag ze zelf vertellen
WBquote:Op maandag 20 januari 2020 16:48 schreef kwakz0r het volgende:
Hallo![]()
Sorry jongons, het leven haalde me even keihard in (niks ergs, gewoon geen tijd voor Fok).
Alles gaat goeder is 53 kilo minder kwak
en dat is wel even wennen
Nu ik hier ben merk ik hoe lang t geleden is want ik kan bijna geen smilies meer uit mn hoofd typen
Ja, die leeft ook nog gewoon, ik heb ze allemaal op facebook!quote:Op maandag 20 januari 2020 17:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik het kader van opsporing verzochtIemand Chanty nog wel eens gezien..?
Ik had al een TR gemaakt, maar ook even zo: dat nieuwe topic wordt meteen al verziekt door mensen die er niks te zoeken hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:50 schreef SQ het volgende:
Niet dat ik weet, dus open gerust een nieuwe
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:28 schreef Zilverberk het volgende:
Dank voor het vegen @:roomsnoes
Ik vrees dat we allemaal dachten dat deze user nog voor rede vatbaar was.
Kan beide denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:35 schreef Amsel het volgende:
Ik wil vragen naar ervaringen met kindertablets (is het echt van toegevoegde waarde of kun je net zo goed een gewone tablet pakken met een parental control app erop). Speelgoedtopic, apps voor kinderen-topic, of een nieuwe openen?
Haha dat dacht ik ook al! Fijn! Dankje sqquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef Burdie het volgende:
Zou de SC misschien een niet-corona-gerelateerde TT mogen krijgen?
en liefst weer iets met 'bankje'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |