Ja daarom begin ik maar nergens aan.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nog 3 jaarmaar ja heb al geïnvesteerd dus ga niet stoppen. Stoppen is voor losers.
Ja er zijn wel leuke vacatures in.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja daarom begin ik maar nergens aan.
De tering 3 jaar..
Zie je er wel toekomst in?
Als kunstenaar?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja er zijn wel leuke vacatures in.
A dat geeft motivatiequote:Op zaterdag 9 november 2019 23:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja er zijn wel leuke vacatures in.
Wat voor opleiding is dat?quote:
Waarom ga je niet? Duurt het alleen maar langer lijkt me.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:08 schreef 00wildchild het volgende:
Maar ben inmiddels al een half jaar niet meer op school geweest (zomervakantie + blok 1) en echt geen idee wat me te wachten staat zo.
Nou veel plezierquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ga A Confession kijken, ziet er wel spannend uit
Ja als je tegen een terechte burn-out aanhikt is het tijd om een stap terug te nemen. Daardoor kan ik nu wel weer beginnen, anders was ik nog verder van huis nu.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom ga je niet? Duurt het alleen maar langer lijkt me.
Zeer terecht.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja als je tegen een terechte burn-out aanhikt is het tijd om een stap terug te nemen. Daardoor kan ik nu wel weer beginnen, anders was ik nog verder van huis nu.
Wat heb je tegen Crack, heeft zij die verzonnen Franse man van je afgepakt?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoop alleen niet dat crack nu ook terugkomt
Moet dit nou weer.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Crack, heeft zij die verzonnen Franse man van je afgepakt?
Jij ook!quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk dat je terug bent wildchild. Voel je van harte welkom
Bedankt vriend. Jij ook.quote:
Afpakken ook echtquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Crack, heeft zij die verzonnen Franse man van je afgepakt?
Crack is toch geen kleine jongen malle deur dat je er bent.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Afpakken ook echtmensen zijn geen bezit hoor.
En nee denk niet dat hij op kleine jongetjes valt
Zeg het haar!quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crack is toch geen kleine jongen malle deur dat je er bent.
Dat water smaakt ook anders.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die borrelnootjes van de jumbo smaken ineens anders wtf
Over datum?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die borrelnootjes van de jumbo smaken ineens anders wtf
De Spa blauw?quote:
Nee mei 2020 pas. Heb dit probleem al een paar wekenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over datum?
Of een medewerker van de borrelnootjesfabriek met een hekel aan mensen en zijn leven.
Hoe kan de medewerker van een fabriek van zo’n prachtig product (voorheen althans) niet tevreden zijn met zijn of haar levenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een medewerker van de borrelnootjesfabriek met een hekel aan mensen en zijn leven.
Zou jij blij worden van een leven aan de borrelnootjeslopendeband?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan de medewerker van een fabriek van zo’n prachtig product (voorheen althans) niet tevreden zijn met zijn of haar leven
Interessant vraagstuk. Als de werksfeer een beetje prima is waarom niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij blij worden van een leven aan de borrelnootjeslopendeband?
Voor een maandje zou ik het eigenlijk wel willen, zou als vakantie voelen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Interessant vraagstuk. Als de werksfeer een beetje prima is waarom niet eigenlijk.
Leuk zo’n betaalde vakantiequote:Op zaterdag 9 november 2019 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een maandje zou ik het eigenlijk wel willen, zou als vakantie voelen.
Hallo rasmalloot.quote:
Nee die is verdwenenquote:Op zondag 10 november 2019 10:29 schreef 00wildchild het volgende:
Wie zijn er nog meer weg? Hangt prof hier nog?
Ja helaas. Zien we nooit meer hierquote:
Good riddancequote:Op zondag 10 november 2019 10:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja helaas. Zien we nooit meer hier
Wie?quote:Op zondag 10 november 2019 10:29 schreef 00wildchild het volgende:
Toch niet weg nee?quote:
Doe normaal manquote:Op zondag 10 november 2019 11:13 schreef Solotovski het volgende:
Welkom terug in de KLBSC. Mocht je vragen hebben of ergens mee zitten in dit subforum, dan kun je altijd bij mij of een van de andere moderators terecht
Ook voor jou sta ik altijd klaarquote:
Myrr wil een man anaal nemen dus als je kan bukken zou ze dat fijn vinden.quote:Op zondag 10 november 2019 11:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ook voor jou sta ik altijd klaar
quote:Op zondag 10 november 2019 11:13 schreef Solotovski het volgende:
Welkom terug in de KLBSC. Mocht je vragen hebben of ergens mee zitten in dit subforum, dan kun je altijd bij mij of een van de andere moderators terecht
Ik wil Myrr op zich wel anaal nemen als ze het lief vraagt.quote:Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Myrr wil een man anaal nemen dus als je kan bukken zou ze dat fijn vinden.
Ben je al wakker of moet je nog gaan slapenquote:
Gayquote:Op zondag 10 november 2019 11:16 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik wil Myrr op zich wel anaal nemen als ze het lief vraagt.
Doe maar zo maar gelet op je FOK!gedrag vergeleken met dat van Ama lijk jij de wajongerquote:Op zondag 10 november 2019 11:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben je al wakker of moet je nog gaan slapen
En dan kom je terug, is Noel modquote:Op zondag 10 november 2019 11:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Half jaar. Niet mijn langste maar toch best redelijk.
Thanks zo voel ik me ookquote:Op zondag 10 november 2019 11:13 schreef Solotovski het volgende:
Wat een enige username heb je, alsof je 16 bent
Was je al.quote:Op zondag 10 november 2019 11:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En dan kom je terug, is Noel mod
Alleen nog vaginale reconstructie en hoppaquote:
Ik ben goed genoeg zoals ik benquote:Op zondag 10 november 2019 11:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Alleen nog vaginale reconstructie en hoppa
Was het maar zo maar mijn wekker gaat morgen gewoon weer om 06.30quote:Op zondag 10 november 2019 11:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe maar zo maar gelet op je FOK!gedrag vergeleken met dat van Ama lijk jij de wajonger
Voor anaal boeit dat toch nietquote:Op zondag 10 november 2019 11:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ben goed genoeg zoals ik ben
Ik laat mezelf meteen bannen vriendquote:
Ja, zeven dagen in de week.quote:
Lekker de hele dag door FIFA.quote:Op zondag 10 november 2019 13:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heerlijk. 1x een formuliertje invullen op je 18e en gewoon 15k per jaar vangen
Net 12k bedoel jequote:Op zondag 10 november 2019 13:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heerlijk. 1x een formuliertje invullen op je 18e en gewoon 15k per jaar vangen
En een keer per jaar een gratis upgrade van je witgoedquote:
Als je zoiets krijgt dan ben je wel erg arm.quote:Op zondag 10 november 2019 14:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En een keer per jaar een gratis upgrade van je witgoed
Ik had moeten inzetten mjaquote:
Zou mijn leven er4 gevenquote:Op zondag 10 november 2019 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker de hele dag door FIFA.
Maar rijk aan kilo’squote:Op zondag 10 november 2019 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je zoiets krijgt dan ben je wel erg arm.
Heb je mijn nieuwe FB foto al geliked?!quote:Op zondag 10 november 2019 14:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En een keer per jaar een gratis upgrade van je witgoed
Ik ga meteen een kijkje nemenquote:Op zondag 10 november 2019 14:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwe FB foto al geliked?!
Er komen kamervragen, maar een hartje van jou maakt alles goedquote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Een like was niet genoeg, heb een hartje gedaan. Ik hoop niet dat je vriendin lastige vragen gaat stellen
quote:Op zondag 10 november 2019 14:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwe FB foto al geliked?!
Wij geven niks om likes hè vriendquote:
We zijn zoals we zijnquote:Op zondag 10 november 2019 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij geven niks om likes hè vriend
Simone zou ik niet random noemenquote:Op zondag 10 november 2019 15:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe mooi een random girlie op fok je vindt?
Meh.
Okquote:Op zondag 10 november 2019 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Simone zou ik niet random noemen
Eerder bijzonder
Noem haar maar random. Ik zou alles voor haar gevenquote:Op zondag 10 november 2019 15:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe mooi een random girlie op fok je vindt?
Meh.
Dat zal ook het gevolg zijn om haar te behagen.quote:Op zondag 10 november 2019 16:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Noem haar maar random. Ik zou alles voor haar geven
Ik zou haar wel doen tbhquote:Op zondag 10 november 2019 16:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat zal ook het gevolg zijn om haar te behagen.
Ja bij jou en seks komt toch al weinig gevoel om de hoek kijken.quote:
Mijn uithoudingsvermogen is niet zo goedquote:Op zondag 10 november 2019 16:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja bij jou en seks komt toch al weinig gevoel om de hoek kijken.
Zou je haar wel alle hoeken van de slaapkamer laten zien?
Ach zolang dat bij fifa maar snor zit.quote:Op zondag 10 november 2019 16:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn uithoudingsvermogen is niet zo goed
Het is inmiddels wel lachwekkend hequote:
Wat moet er veranderen?quote:Op zondag 10 november 2019 16:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel lachwekkend he
Ik heb Messiquote:Op zondag 10 november 2019 16:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach zolang dat bij fifa maar snor zit.
Ja nog wel.quote:Op zondag 10 november 2019 17:13 schreef InstortendeSter het volgende:
nog mensen met uitkering hier?
Ik heb een black Angus steak gekochtquote:Op zondag 10 november 2019 17:19 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga zo een grote kapsalon met extra kaas en kebab halen
Wordt je lelijk van.quote:Op zondag 10 november 2019 17:19 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga zo een grote kapsalon met extra kaas en kebab halen
Een pof op je bolle ogenquote:
Lekker lekker. Ja k red de supermarkt niet meer helaasquote:Op zondag 10 november 2019 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een black Angus steak gekocht
Heb je al kaartje voor 23 meiquote:Op zondag 10 november 2019 17:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker lekker. Ja k red de supermarkt niet meer helaas
Da's relatief natuurlijkquote:
Ik heb geen idee wat er dan isquote:Op zondag 10 november 2019 17:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je al kaartje voor 23 mei
Ach jullie halen het beste in elkaar naar boven.quote:
Schuurfeest op de boulevardquote:
Natuurlijk nietquote:Op zondag 10 november 2019 17:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Schuurfeest op de boulevard
Zwak excuus zeg.quote:Op zondag 10 november 2019 16:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn uithoudingsvermogen is niet zo goed
K heb niet zo heul veel te klagen.quote:Op zondag 10 november 2019 18:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee hoor. Sommige mensen zijn gewoon echt lelijk hoe relatief je ze ook bekijkt.
Bij sommigen staat dat.quote:Op zondag 10 november 2019 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K heb niet zo heul veel te klagen.
Wel bigass neus
Kun je wat aan doen toch.quote:Op zondag 10 november 2019 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is gewoon eerlijk volgens mij.
Soms niet.quote:
Ja dat is waar.quote:Op zondag 10 november 2019 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Soms niet.
Maar blijkbaar wil hij inderdaad niet.
Seks is natuurlijk ook niet voor iedereen even belangrijk.
Ik zal aan je denken als ik ze beleefquote:Op zondag 10 november 2019 18:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Van die nachten dat je doorgaat tot alles gewoon pijn doet zijn de beste tho.
Dat is helemaal niet apart.quote:Op zondag 10 november 2019 18:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik ze beleef
Tinder.quote:Op zondag 10 november 2019 18:39 schreef scrupuleus het volgende:
Hoe heb je jouw huidige D leren kennen?
Wat ordinairquote:Op zondag 10 november 2019 18:39 schreef scrupuleus het volgende:
Hoe heb je jouw huidige D leren kennen?
KANJERquote:Op zondag 10 november 2019 19:30 schreef Rozevla het volgende:
Vanochtend geneukt
Nu net gepoept
Zo rukken
Beste zondag ooit
Klopt. Vanochtend dan wel weer op haar initiatief, maar van mij hoeft het niet wekelijks ofzo. Vind het zonde van de tijd en energiequote:Op zondag 10 november 2019 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Soms niet.
Maar blijkbaar wil hij inderdaad niet.
Seks is natuurlijk ook niet voor iedereen even belangrijk.
Zij zal het ook wel best vinden.quote:Op zondag 10 november 2019 19:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt. Vanochtend dan wel weer op haar initiatief, maar van mij hoeft het niet wekelijks ofzo. Vind het zonde van de tijd en energie
Idd. Dat is ook wel fijn als het met elkaar matchtquote:Op zondag 10 november 2019 19:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zij zal het ook wel best vinden.
Nee hij wil weer op uitzendingen dus dat gaat hem niet worden. Hij is ook gekker dan ik, dus dat gaat escaleren op den duur. Wel jammer want we hebben wel goeie vlinders en een intense klik. Stabiele factor echter zal hij niet worden.quote:
Omg gekker dan jouquote:Op zondag 10 november 2019 19:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee hij wil weer op uitzendingen dus dat gaat hem niet worden. Hij is ook gekker dan ik, dus dat gaat escaleren op den duur. Wel jammer want we hebben wel goeie vlinders en een intense klik.
Van genieten zo lang het duurt.
Nee hoor. Ik hoef echt geen relatie voorlopig. Vind het wel lekker dat ik alleen rekening hoef te houden met mijn kind, mezelf en verder niemand. Alleen wanneer het mij uitkomt.quote:Op zondag 10 november 2019 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omg gekker dan jou![]()
Gewoon zien hoe het loopt dan maar, genieten van het moment.
Wel ingewikkeld zeg als je meer zou wensen.
Ja lekker op adem komen en minder gezeur aan je hoofd.quote:Op zondag 10 november 2019 20:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoef echt geen relatie voorlopig. Vind het wel lekker dat ik alleen rekening hoef te houden met mijn kind, mezelf en verder niemand. Alleen wanneer het mij uitkomt.
We wonen nog samen dus wat dat betreft is er niet zoveel veranderd.quote:Op zondag 10 november 2019 20:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja lekker op adem komen en minder gezeur aan je hoofd.
Kind 24/7 bij jou?
Oja kloptquote:Op zondag 10 november 2019 20:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
We wonen nog samen dus wat dat betreft is er niet zoveel veranderd.
Nee en als ie dat wel doet fluit ik hem tot de orde en tegenwoordig luistert hij dan ineens wel.quote:Op zondag 10 november 2019 20:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oja klopt![]()
Zit die vent dan niet de hele tijd te zeuren?
Hij wil je nog wellicht.quote:Op zondag 10 november 2019 20:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee en als ie dat wel doet fluit ik hem tot de orde en tegenwoordig luistert hij dan ineens wel.
Oh ik alleen gepoept vandaagquote:Op zondag 10 november 2019 19:30 schreef Rozevla het volgende:
Vanochtend geneukt
Nu net gepoept
Zo rukken
Beste zondag ooit
Rtquote:Op zondag 10 november 2019 20:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoef echt geen relatie voorlopig. Vind het wel lekker dat ik alleen rekening hoef te houden met mijn kind, mezelf en verder niemand. Alleen wanneer het mij uitkomt.
Je vriendin moet inderdaad rekening houden met een kindquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier voorlopig nog even geen kinderen. Ik heb gewoon innerlijke rust nodig op het moment.
Jij er al wel aan toe?quote:
Prachtig hè.quote:Op zondag 10 november 2019 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja.
Niks mooiers dan een vrouw met zo'n kleine spruit.
quote:
quote:Op zondag 10 november 2019 10:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja helaas. Zien we nooit meer hier
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 november 2019 10:29 schreef 00wildchild het volgende:
quote:
Wat zijn dit allemaal voor uitspraken weerquote:Op zondag 10 november 2019 22:35 schreef Catkiller het volgende:
Ze is single en jij bent niet vies van anaal genomen worden, je kan het bof (Best Old Friend).
Ze is op zoek naar een man waarop ze zich mag uitleven, ze wil een keer uitdelen in plaats van incasseren.quote:Op zondag 10 november 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat zijn dit allemaal voor uitspraken weer
Mijn anus is daar niet klaar voorquote:Op zondag 10 november 2019 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is op zoek naar een man waarop ze zich mag uitleven, ze wil een keer uitdelen in plaats van incasseren.
Vingertje kan toch welquote:Op zondag 10 november 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mijn anus is daar niet klaar voor
Dat is omdat de rollen nu zijn omgedraaid en ik met iemand bezig ben, en dan is het ineens een stuk minder leuk.quote:Op zondag 10 november 2019 20:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij wil je nog wellicht.
Ik gun je een snelle verhuizing.
Itzza mequote:Op zondag 10 november 2019 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij het echt, lekkere buitenlander
Gewoon beetje poppers pakken.quote:Op zondag 10 november 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mijn anus is daar niet klaar voor
Gewoon na het neuken je vieze onderbroek onder zijn kussen leggen, payback time.quote:Op zondag 10 november 2019 23:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is omdat de rollen nu zijn omgedraaid en ik met iemand bezig ben, en dan is het ineens een stuk minder leuk.
Nee zo triest ben ik niet. Gewoon lekker alles heel houden en zorgen dat jij in ieder geval wel jezelf in de spiegel aan kunt kijken.quote:Op zondag 10 november 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon na het neuken je vieze onderbroek onder zijn kussen leggen, payback time.
Doe je netjes.quote:Op zondag 10 november 2019 23:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee zo triest ben ik niet. Gewoon lekker alles heel houden en zorgen dat jij in ieder geval wel jezelf in de spiegel aan kunt kijken.
Moet ik nog aan beginnenquote:
Die nieuwe is kut toch?quote:
Wanneer kan je?quote:Op zondag 10 november 2019 23:21 schreef 00wildchild het volgende:
Zou gewoon met mij mee gaan naar de voorlichting en daarna met een echte pipa leren spelen.
28ste. Dan meteen solliciteren, maar begrijp dat defensie traag is. Jammer, want echt zoveel zin in. 😭quote:
Jawel eventueel, maar uitleven valt daar niet onderquote:
Heel leuk, sinds jouw vertrek is alles een beetje in de versukkeling geraakt hierquote:
New Dawn is echt heel kort, niet doen.quote:Op zondag 10 november 2019 23:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik Primal of New Dawn kopen
Tot die tijd wil ik ook wel even voorlichting geven hoor. Heb tevens een prima “pipa” ter beschikkingquote:Op zondag 10 november 2019 23:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
28ste. Dan meteen solliciteren, maar begrijp dat defensie traag is. Jammer, want echt zoveel zin in. 😭
Dit is de eerste reactie dat je haar niet voor rotte vis uitmaaktquote:Op zondag 10 november 2019 23:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet ik nog aan beginnen
[..]
Die nieuwe is kut toch?
Zou iets anders dan Far Cry doen voor de afwisseling. Doe eens gek, doe Assassins Creed.
Oh bijna dit pareltje gemistquote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je vriendin moet inderdaad rekening houden met een kind
Klopt. Minimaal 2 dildo’s tegelijk.quote:Op zondag 10 november 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel eventueel, maar uitleven valt daar niet onder
[..]
Heel leuk, sinds jouw vertrek is alles een beetje in de versukkeling geraakt hier
Sommige mensen hebben het al zwaar genoeg en die spaar ik af en toe. Noemde jou daarom net ook vriend.quote:Op zondag 10 november 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is de eerste reactie dat je haar niet voor rotte vis uitmaaktWat zo'n kind allemaal niet teweeg brengt he
Waar dan, of las je vriendin mee en zei je; kijk dit is nou mijn forumvriendquote:Op zondag 10 november 2019 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het al zwaar genoeg en die spaar ik af en toe. Noemde jou daarom net ook vriend.
Een 2mm Kolibri zekerquote:Op zondag 10 november 2019 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tot die tijd wil ik ook wel even voorlichting geven hoor. Heb tevens een prima “pipa” ter beschikking
Wat is dit voor username eigenlijk voor een dertiger, je gaat aber toch niet achterna?quote:Op zondag 10 november 2019 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt. Minimaal 2 dildo’s tegelijk.
Ahww. Ja goed voorbeeld doet volgen.
Nee ik wil FOK! en privé graag gescheiden houden.quote:Op zondag 10 november 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar dan, of las je vriendin mee en zei je; kijk dit is nou mijn forumvriend
Eerder een 180 mm S23 kanonquote:
Ik heb niet heel veel tijd gestoken in nadenken over m’n username. Dat klopt.quote:Op zondag 10 november 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is dit voor username eigenlijk voor een dertiger, je gaat aber toch niet achterna?
Hij had een vriendin, heeft nu een vrouw.quote:Op zondag 10 november 2019 23:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heuh. Die had je toch ook? Of ligt de nadruk op had, vlak nadat je een baby hebt gekregen?
Teleurstellend voor iemand met een creatieve geestquote:Op zondag 10 november 2019 23:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel tijd gestoken in nadenken over m’n username. Dat klopt.
Ben 29
Laat die jongen toch in zijn eigen discord gaar koken.quote:Op zondag 10 november 2019 23:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
Alle verloren zielen komen toch weer terug in Hotel KLB, het is alleen wachten op Hans
Geen idee of Hans op Discord zit, ik hoop het niet voor hemquote:Op zondag 10 november 2019 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat die jongen toch in zijn eigen discord gaar koken.
Soms moet je vooruit kijken vriend.
Is keigezellig hoorquote:Op maandag 11 november 2019 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Geen idee of Hans op Discord zit, ik hoop het niet voor hem
Waarom niet?quote:Op maandag 11 november 2019 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Geen idee of Hans op Discord zit, ik hoop het niet voor hem
Als er bij vrouwen een kind uit kan komen moet dit ook wel goedkomenquote:Op zondag 10 november 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel eventueel, maar uitleven valt daar niet onder
[..]
Heel leuk, sinds jouw vertrek is alles een beetje in de versukkeling geraakt hier
quote:
I'm the partypooperquote:
Zit met Hermann Hans en volgens mij dikke haasquote:Op maandag 11 november 2019 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om te gaan slapen
Lijkt me niet zo leuk. Doe mss wel Death Strandingquote:Op zondag 10 november 2019 23:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet ik nog aan beginnen
[..]
Die nieuwe is kut toch?
Zou iets anders dan Far Cry doen voor de afwisseling. Doe eens gek, doe Assassins Creed.
Is mij nooit genoegquote:Op maandag 11 november 2019 07:47 schreef scrupuleus het volgende:
Heerlijke nachtrust gehad inderdaad
Een topic.quote:Op maandag 11 november 2019 09:43 schreef scrupuleus het volgende:
KLB / Krijg je een keer foto's per DM
Wat is dat nou weer..
Zo vies is die niet. Gewoon beetje smerige nagel.quote:Op maandag 11 november 2019 09:43 schreef scrupuleus het volgende:
KLB / Krijg je een keer foto's per DM
Wat is dat nou weer..
@Fer_de_Lancequote:Op maandag 11 november 2019 10:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo vies is die niet. Gewoon beetje smerige nagel.
Welke nagel?quote:Op maandag 11 november 2019 10:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo vies is die niet. Gewoon beetje smerige nagel.
Ik wil u verleiden tot het delen van uw waarachtige intelligentie met ons.quote:Op maandag 11 november 2019 10:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik begrijp dat u aandacht wil?
Ze zijn nog steeds niet aanwezig en maken ook nog geen aanstalten yeah Lets goquote:Op zondag 10 november 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Teleurstellend voor iemand met een creatieve geest
Jij krijgt toch nog lang geen rimpels gelukkig haha yeah right ;p
Aahh zo gefeliciteerd Ck 🥰quote:Op zondag 10 november 2019 23:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hij had een vriendin, heeft nu een vrouw.
Hoi Myrr wat leuk dat je er bent
Remqo ofcquote:Op maandag 11 november 2019 11:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Aahh zo gefeliciteerd Ck 🥰
Also who dis?
Ben jij Myrr?quote:Op maandag 11 november 2019 11:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Aahh zo gefeliciteerd Ck 🥰
Also who dis?
Begrijpelijk jaquote:Op maandag 11 november 2019 12:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niets mis met een dubbel check. Ik ga tegenwoordig helemaal nergens meer vanuit.
Wie zegt dat??!!?!??quote:
heb je Myrr anoniem laten maken dan?quote:
Voor altijd in onze hartenquote:Op maandag 11 november 2019 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je Myrr anoniem laten maken dan?
Ja R.I.P. Myrr. Dat was begin juni.quote:Op maandag 11 november 2019 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je Myrr anoniem laten maken dan?
waarom wilde je weg? waarom wil je terug?quote:Op maandag 11 november 2019 13:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja R.I.P. Myrr. Dat was begin juni.
Omdat ik het zat was mijn tijd te verdoen aan fok :’) ook was ik herkend.quote:Op maandag 11 november 2019 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom wilde je weg? waarom wil je terug?
en leuk dat je weer terug bent.
hoe staat het leven?
mijn leven gaat eigenlijk best prima.quote:Op maandag 11 november 2019 13:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat ik het zat was mijn tijd te verdoen aan fok :’) ook was ik herkend.
Kwam terug voor een vraag ergens anders, en toen klikte ik automatisch door naar de sc.
Leven staat raar. En hoe ist met jou?
Gewoon. Had een visie en doelen voor een gezamenlijke toekomst waar ik al jaren naartoe aan het werken was en als dat ineens wegvalt omdat je relatie stopt, dan is dat best omschakelen.quote:Op maandag 11 november 2019 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn leven gaat eigenlijk best prima.
Hoezo raar?
ohw, ja, dat is inderdaad wel vrij kut jaquote:Op maandag 11 november 2019 13:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gewoon. Had een visie en doelen voor een gezamenlijke toekomst waar ik al jaren naartoe aan het werken was en als dat ineens wegvalt omdat je relatie stopt, dan is dat best omschakelen.
Mokerviesquote:
damnquote:Op maandag 11 november 2019 13:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gewoon. Had een visie en doelen voor een gezamenlijke toekomst waar ik al jaren naartoe aan het werken was en als dat ineens wegvalt omdat je relatie stopt, dan is dat best omschakelen.
Bekijk het positief: Myrr is wel weer op de markt.quote:
ja ik ga vanavond de deur open doen ipv mezelf te verschuilen weerquote:Op maandag 11 november 2019 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bekijk het positief: Myrr is wel weer op de markt.
goed plan.quote:Op maandag 11 november 2019 14:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ga vanavond de deur open doen ipv mezelf te verschuilen weer
misschien krijg ik later wel een briefje in de brievenbus van een single mom
In de pan? Denk ikquote:
Nooit foto's postenquote:
Wow dat is echt kutquote:Op maandag 11 november 2019 16:19 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Voordeur stond per ongeluk open deze nacht, al 4 muizen gevangen.
Had je ook voor 1 euro een maand kunnen spelen op de Xbox One.quote:Op maandag 11 november 2019 18:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb Batman Arkham Collection gekocht
quote:Op maandag 11 november 2019 18:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb Batman Arkham Collection gekocht
Had ik eerst een Xbox One moeten kopen en dat klinkt als teveel moeitequote:Op maandag 11 november 2019 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je ook voor 1 euro een maand kunnen spelen op de Xbox One.
Kunnen we wel samen spelenquote:Op maandag 11 november 2019 18:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Had ik eerst een Xbox One moeten kopen en dat klinkt als teveel moeite
Ga ja haar niet verwijderen na een paar maanden danquote:
Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom ik iemand zou verwijderenquote:Op maandag 11 november 2019 18:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga ja haar niet verwijderen na een paar maanden dan
Liefquote:Op maandag 11 november 2019 18:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom ik iemand zou verwijderen
En onzin.quote:
Stoppen met FOK! is niet zo goed gebleken dus.quote:Op maandag 11 november 2019 13:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die vent bleek al tijden niet zo goed.quote:Op maandag 11 november 2019 20:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stoppen met FOK! is niet zo goed gebleken dus.
Heyquote:Op maandag 11 november 2019 20:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is het nooitquote:Op maandag 11 november 2019 20:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hey vliend kom discoldquote:Op maandag 11 november 2019 20:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kom je telug naar discoldquote:
Neequote:Op maandag 11 november 2019 20:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kom je telug naar discold
Je bent dood vool mijquote:
Red het ook met maar één nier maar dat wil niet zeggen dat ik dan compleet benquote:
Mensen smeken ons om te mogen joinen en we zeggen nee die plek is gereserveerd voor een coole Aziatische jongenquote:
Wow wij ookquote:Op maandag 11 november 2019 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen smeken ons om te mogen joinen en we zeggen nee die plek is gereserveerd voor een coole Aziatische jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |