quote:Op maandag 11 november 2019 08:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[..]
Ja godverdomme man, wat zijn jullie moeilijk...
[ afbeelding ]
Hier, hoef je niet meer te klikken ook
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-luciano~aa703744/quote:Op maandag 11 november 2019 08:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een kwezel, godverdomme, klote nsbeer
Niet gekliktquote:Op maandag 11 november 2019 08:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[..]
Ja godverdomme man, wat zijn jullie moeilijk...
afbeelding
Hier, hoef je niet meer te klikken ook
Is toch godvergeten goor man, ik word wakker vanmorgen, vlei mijzelf in de chez-lounge met een welverdiend kopje espresso en tref dit aan in mijn direct message box.quote:
Ja, eensquote:Op maandag 11 november 2019 09:31 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Is toch godvergeten goor man, ik word wakker vanmorgen, vlei mijzelf in de chez-lounge met een welverdiend kopje espresso en tref dit aan in mijn direct message box.
Ik neem aan dat de walging en afkeer die ik voelde meer dan duidelijk is.
Ik stel dan ook een volksgericht voor om Fernintoz marnendo kapot te schoppen
Logisch, ik ben een zeer aimabel en zinnig mens, je zou wel gek zijn om het niet met mij eens te zijnquote:
Ja, ook dat.quote:Op maandag 11 november 2019 09:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Logisch, ik ben een zeer aimabel en zinnig mens, je zou wel gek zijn om het niet met mij eens te zijn
Krankzinnig zou ik zelfs willen opperen
In het huidig tijdsgewricht is het zeldzaam te noemen om het plezier te hebben om met zo'n briljant persoon te mogen communiceren.quote:
Ja ja NOU WETEN WE HET WEL HOORquote:Op maandag 11 november 2019 09:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
In het huidig tijdsgewricht is het zeldzaam te noemen om het plezier te hebben om met zo'n briljant persoon te mogen communiceren.
Je treft het dus
Doe toch eens normaalquote:Op maandag 11 november 2019 09:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Logisch, ik ben een zeer aimabel en zinnig mens, je zou wel gek zijn om het niet met mij eens te zijn
Krankzinnig zou ik zelfs willen opperen
Ah daar hebben we hem, dit is dus de eigenaar van de walgelijke teen en tevens de knul die het nodig vond mijn ochtend volledig te verzieken met zijn walgelijke selfiesquote:Op maandag 11 november 2019 09:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb ook een klap op mn kop gehad, wees blij dat je daar geen pics van hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |