SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
James Instagram...quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed voor het lesje ‘james ingram’ hier thuis
Oh, die broodjes maakte mijn vader regelmatig, stond er weer zo’n schaal met theedoek er overheen op de convectorput te rijzenquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:41 schreef ACT-F het volgende:
Wat leuk om de reclameblokken op mijn eerste verjaardag te zien:
Noord of zuid?quote:
Heel herkenbaar met dat gistluchtje.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, die broodjes maakte mijn vader regelmatig, stond er weer zo’n schaal met theedoek er overheen op de convectorput te rijzen
Geen verkeerde versie hoorquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken deze versie wel, maar had geen idee van wie het was. En ik zal het vrij snel weer vergeten ook.
Het pleit niet vóór je dat je dit weet.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het pleit niet vóór je dat je dit weet.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, ik moet die opnames nu eenmaal zien omdat er vrienden heen gaanquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zonder schaamte is, zo eentje lijkt het me welquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met dat petjequote:Op zaterdag 9 november 2019 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat laatst samen met 'm in het vliegtuig...
Nadat je terug keerde van de Toppers zekerquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat laatst samen met 'm in het vliegtuig...
Die traden niet op in Vancouver...quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nadat je terug keerde van de Toppers zeker
Correcto Mundoquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zonder schaamte is, zo eentje lijkt het me wel
Dan was je natuurlijk op weg naar de Toppersquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die traden niet op in Vancouver...
Ja, met een bomgordel om...quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan was je natuurlijk op weg naar de Toppers
Dan zou ik toch eens naar hun oudere werk luisterenquote:
Ik probeer dan altijd het liedje versneld af te spelen in m'n hoofd, maar toen was ie al geradenquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij sindsdien nog iets van Froger, Gordon en die 3e kwezel gehoord?
Alsof ik dat nog niet gedaan heb..quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens naar hun oudere werk luisteren
Gisteren nogquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij sindsdien nog iets van Froger, Gordon en die 3e kwezel gehoord?
Ja, jemig.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:59 schreef Melting het volgende:
Even voor de duidelijkheid; ik stop niet om 23.00.
Houdt het voorlopig even op middernacht.
Het wordt sowieso geen 4.00 uur, 11.
Hoeveel kost zo'n front row kaartje nou?quote:
Zo jammer dat je zo vroeg stoptquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:59 schreef Melting het volgende:
Echt, wat is er in jou gevaren de laatste weken?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:59 schreef Melting het volgende:
Bier. Denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt, wat is er in jou gevaren de laatste weken?
Geen idee. Moet ik aan de vrienden vragen die er vaak heen gaanquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n front row kaartje nou?
Hij vindt ons steeds gezelliger worden, denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat ging voorheen ook al.quote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij vindt ons steeds gezelliger worden, denk ik.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Nee, Chaplin Band - Lets Have A Party
Dat accent hoor je dan weer niet.quote:
Nou, er zit wel een heel dik accent in.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat accent hoor je dan weer niet.
Dat zal het zijn iddquote:
04:00 uur was gewoon een inschatting op basis van je recente nachtbraker-uurtjes.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:59 schreef Melting het volgende:
Precies. Een paar Duvels in de mik en hij draait door.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
04:00 uur was gewoon een inschatting op basis van je recente nachtbraker-uurtjes.
Melting draait door. MDD.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Precies. Een paar Duvels in de mik en hij draait door.
of hij gaat de mic weer eens gebruikenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Precies. Een paar Duvels in de mik en hij draait door.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
of hij gaat de mic weer eens gebruiken
quote:
Had je toen al bioscoopzakken?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:06 schreef just me het volgende:
De 1e film die ik in de bios gezien heb
quote:
Iddquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:09 schreef Melting het volgende:
Die Marian Mijnaker... wat een stem. Lijkt best op Kim Wilde.
Ze is nu zanglerares/-coach...quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:09 schreef Melting het volgende:
Lekkerder dan Kim Wilde.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:09 schreef Melting het volgende:
Ah, ik hoorde het inderdaad al niet echt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind de muziek wat lijken op dat van Kim, de stem van de dames lijken niet op elkaar...
Nogal jaquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:14 schreef MadMaster het volgende:
November Rain, dat was vanmorgen het geval...
Vanmiddag en begin van de avond ook nog in het hoge noordenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:14 schreef MadMaster het volgende:
November Rain, dat was vanmorgen het geval...
Mark Ruttequote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, iedereen roept hier maar wat en zo...
Het is wel het voordeel dat je het altijd goed hebt. Dat format bevalt me wel.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, iedereen roept hier maar wat en zo...
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel het voordeel dat je het altijd goed hebt. Dat format bevalt me wel.
[..]
Melting stuurt altijd een half uur voor de uitzending de playlist toe en dan veins ik vervolgens enige kennis...quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Zie OP.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:17 schreef Tailless het volgende:
[..]
Werkt de oude link weer of hoe zet ik je aan?
Die heten Drank en Mirellaquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Frank & Mirella - De Verzonken Stad
BAM! Weer 0 punten erbij.
Batterijen achter het klepje zal wel werken!quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:17 schreef Tailless het volgende:
[..]
Shit, dan had ik het foutquote:
Door het toilet gespoeldquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:18 schreef ACT-F het volgende:
Wat is er eigenlijk met Gup gebeurd? Wordt die nog beter?
Zal komende week nog eens polsen of de dokter nog eens tijd heeft.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:18 schreef ACT-F het volgende:
Ik veins ook weleens kennisquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting stuurt altijd een half uur voor de uitzending de playlist toe en dan veins ik vervolgens enige kennis...
Melting werkt op batterijen. Maar meeluisteren naar R49 kan hier: http://radio49.myl2mr.com/quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:17 schreef Tailless het volgende:
[..]
Je vergeet dequote:Op zaterdag 9 november 2019 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik veins ook weleens kennis
Zo heb ik nu op mijn blaadje staan dat Axl Rose nogal gecharmeerd was van de Pet Shop Boys en dat twee van hun nummers - My October Symphony en Being Boring - hem hebben beïnvloed bij het schrijven van "November Rain".
Niet dat je het eraan afhoort, maar toch.
Die is aan het diepzeeduiken in de Bermuda-driehoek. Al maanden niks van vernomen, maar geen bericht is goed bericht.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:18 schreef ACT-F het volgende:
"'cause nothing lasts forever, even domino dancing"quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo heb ik nu op mijn blaadje staan dat Axl Rose nogal gecharmeerd was van de Pet Shop Boys en dat twee van hun nummers - My October Symphony en Being Boring - hem hebben beïnvloed bij het schrijven van "November Rain".
Dat is wel een exotische locatie. Echt iets voor Gup.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die is aan het diepzeeduiken in de Bermuda-driehoek. Al maanden niks van vernomen, maar geen bericht is goed bericht.
Ik snap het wel. Na oktober komt november en dat is een saaie maand.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Na oktober komt november en dat is een saaie maand.
Nou.. november is wel Manatee Awareness Month. Noem dat maar saai...quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
De intocht van Sinterklaas is zaterdag.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Maak je nu een grapje over mijn geheugen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net als mijn goudvis vroeger, na een week of twee al
maandagavond begint het Sinterklaasjournaalquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]komt in november. Dat is altijd wel spannend met al die Pieten
![]()
Noem je Livelink nou een zeekoe?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou.. november is wel Manatee Awareness Month. Noem dat maar saai...
Ik zou niet durven!quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem je Livelink nou een zeekoe?
Ik benieuwd naar het verslag(veld).quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
maandagavond begint het Sinterklaasjournaal
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
maandagavond begint het Sinterklaasjournaal
![]()
Maak je nu een grapje over mijn geheugen??quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net als mijn goudvis vroeger, na een week of twee al
Ik zwem ook het liefst in de Bermuda-driehoek. Daar zien ze me niet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem je Livelink nou een zeekoe?
Dat ben je morgen toch weer vergetenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maak je nu een grapje over mijn geheugen??
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat ben je morgen toch weer vergeten
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zwem ook het liefst in de Bermuda-driehoek. Daar zien ze me niet.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat ben je morgen toch weer vergeten
Ach, dat ben je alweer vergeten voordat Melting klaar is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maak je nu een grapje over mijn geheugen??
Wat?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, dat ben je alweer vergeten voordat Melting klaar is.
Ik probeerde er overheen te lullen.quote:
Whut, wat een totaal ander nummer dan 'Aicha'quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:27 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
4 weken
36 piekpositie
2013
Ach jammer, net te laat.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik weet het wel, maar ik geef livelink de kans.
Ja zeker omdat ze iets met het koningshuis heeftquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik weet het wel, maar ik geef livelink de kans.
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:27 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
4 weken
36 piekpositie
2013
Ik denk dat de familie livelink koninklijke schoenenpoetser ofzo is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ja zeker omdat ze iets met het koningshuis heeft
ik denk dat wij dat nooit te weten komenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat de familie livelink koninklijke schoenenpoetser ofzo is.
We weten alleen dát er een live link is met de Oranjes.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat wij dat nooit te weten komen
We kunnen elk een belediging van het koninklijk huis posten, in verschillende gradaties, en aan de hand van de tijd dat de politie/AIVD/RVD voor de deur staat kunnen we redelijk gokken in welke richting we moeten denken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
"Nee, dát knopje moet je indrukken voor een foto! Ja, dát ja!"quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:32 schreef Melting het volgende:
Ik vraag me al lang af, of Paul op deze hoes een selfiestick gebruikt of dat hij iets anders doet met die hand.![]()
Koop mijn cd box ouwequote:Op zaterdag 9 november 2019 23:32 schreef Melting het volgende:
Ik vraag me al lang af, of Paul op deze hoes een selfiestick gebruikt of dat hij iets anders doet met die hand.![]()
De selfiesticks waren wel hot anders in 1995.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:32 schreef Melting het volgende:
Die hand leuntquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:32 schreef Melting het volgende:
Linker of rechterhand?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:32 schreef Melting het volgende:
Zijn ze aan de pillen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
En mijn cliënten maar hakken hierop
Zal ik het dan maar verklappen? Het valt waarschijnlijk wel tegenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moest een beetje gniffelen om mezelf
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moest een beetje gniffelen om mezelf
het is gewoon wel leukquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar verklappen? Het valt waarschijnlijk wel tegen
dit is de link tussen mijn vader en het koninklijk huis
Waarschijnlijk. Maar dit was bij een disco voor mensen met een verstandelijke beperking, de playlist was wat beperkt, ze hadden zo hun favorietenquote:
Ik ga 10 december wel even checken...quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk johquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
DJ Paul op repeat, de playlist met een beperkingquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Maar dit was bij een disco voor mensen met een verstandelijke beperking, de playlist was wat beperkt, ze hadden zo hun favorieten
Leuk toch?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:38 schreef CindieY het volgende:
Toch fijn dat ik de laatste paar weken ook nul punten kan scoren tijdens deze shows
Doe je wel mee dan?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:38 schreef CindieY het volgende:
Toch fijn dat ik de laatste paar weken ook nul punten kan scoren tijdens deze shows
CindieY gaat voor de hoofdprijs: een fles Merlotquote:
Het stijgt haar wel naar het hoofd iig.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
CindieY gaat voor de hoofdprijs: een fles Merlot
Vanavond geen wijn voor mijquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
CindieY gaat voor de hoofdprijs: een fles Merlot
Heb je die variant met kaneel al geprobeerd?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanavond geen wijn voor mijVoor de statistieken: cola zero, 0 %.
Ik heb een pot thee op en zit nu toch te twijfelen over een wijntje.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanavond geen wijn voor mijVoor de statistieken: cola zero, 0 %.
Ja, en een update gegeven in het topic. Volgens mij vorige week zondag ofzo. Mijn ding is het nietquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je die variant met kaneel al geprobeerd?
Je kent het wel?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik wou net zeggen dat er vanavond weinig echt oud werk voorbij kwam...
Bah bahquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je die variant met kaneel al geprobeerd?
whoopiequote:Op zaterdag 9 november 2019 23:41 schreef spijkerbroek het volgende:
There ain't no time to wonder why
WHOOPEE
We're all gonna die
![]()
Ben ik blij dat ik nog wakker ben gebleven, we hebben een winnaar qua hoesquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zijn nog wel in die kostuumwinkel van je geweest.
[ afbeelding ]
Carnaval begint maandag toch pas?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zijn nog wel in die kostuumwinkel van je geweest.
[ afbeelding ]
Dan moet je just me's post verdubbelen.quote:
Bij ons was vanavond al de prins bekendmaking.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Carnaval begint maandag toch pas?
dan komt Vout ook vast nog langsquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:47 schreef spijkerbroek het volgende:
We gaan qua muziek al in de richting van Drank & Mirella..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |