OH, in dat geval: lekker!quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hahaha, zeker, zeker. Taartje bakken kan ze wel!
EN SINDS WANNEER MOGEN MANNEN NIET EMOTIONEEL ZIJN AOIBHIN!!!???quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Strani joh, relax! Het is dat je een man bent, anders zou je bijna denken dat het that time of the month is
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, dan kunnen we ESF net zo goed maar meteen sluiten hoor!
En vergeet de voedselcravings niet!quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Strani joh, relax! Het is dat je een man bent, anders zou je bijna denken dat het that time of the month is
Dát zeg ik niet!quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
EN SINDS WANNEER MOGEN MANNEN NIET EMOTIONEEL ZIJN AOIBHIN!!!???
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En vergeet de voedselcravings niet!
Strani begon een paar posts hierboven ook al over slagroom...quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En vergeet de voedselcravings niet!
Ja daar doelde ik ook opquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani begon een paar posts hierboven ook al over slagroom...
Je was anders erg enthousiast over de slagroom!quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]Na de hamburger van vandaag heb ik die gelukkig niet meer gehad
Ik hoor gewoon graag details over lekker etenquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani begon een paar posts hierboven ook al over slagroom...
Oh, ik dacht dat je weer naar de hamburgers van eerder op de dag refereerdequote:
Je kent me toch guapa!quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je was anders erg enthousiast over de slagroom!
Er is nog genoeg over, moet je een stukje?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, en nu wil ik appeltaart. Bedankt @:Hamlapjes
Graagquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er is nog genoeg over, moet je een stukje?
* Hamlapjes stuurt stukje appeltaart naar @Aoibhinquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GraagAl woon je aardig ver weg..
Oeh, virtuele verzendingquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
* Hamlapjes stuurt stukje appeltaart naar @:Aoibhin
*kijkt naar een wat trieste bedoening met Aoibhin die zacht kreunend van genot in de lucht lijkt te bijten.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, virtuele verzending![]()
* Aoibhin Neemt hap van appeltaart
Wel heel knap hoor!quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:01 schreef Strani het volgende:
Ik was vanochtend trouwens wel 300 gram lichter dan gisteren en eindelijk door een plateautje heen. Of het door de HIIT komt weet ik niet maar so far so goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |