SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat wist ik niet. Ik vind het wel een leuk nummer.quote:
Komt Accept ook voorbij?quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar er zitten wel een aantal nummers in de show die daar aan refereren.
Accept niet kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Accept niet kennen
Misschien als ik het hoor, dat ik het ken. Helaas gaat dat nu wat lastig. Straks even lief Melting aankijken. Als het in de Top 40 heeft gestaan, past het prima binnen zijn formatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Maar dat moet je ook niet willen nadoen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:23 schreef livelink het volgende:
Het mist wel het bijzondere van Bulletproof. Wel een lekker nummer verder.
Goedenavond spijkerbroek. Koffie klinkt goed.quote:
Ik vrees niet in de Nederlandse Top 40. Het is maar dat ik fervent naar Beavis & Butthead keek, want anders had ik dit nummer ook niet gekendquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien als ik het hoor, dat ik het ken. Helaas gaat dat nu wat lastig. Straks even lief Melting aankijken. Als het in de Top 40 heeft gestaan, past het prima binnen zijn format
* spijkerbroek gooit ff een bakkie pleur naar livelinkquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond spijkerbroek. Koffie klinkt goed.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:28 schreef DJ11 het volgende:
En uiteraard dan ook een nummer van dat bewuste album:
The Beatles - All My Loving
Wordt niks met dit bandje. Klinkt nergens naar.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Dank!quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek gooit ff een bakkie pleur naar livelink
I'll send all my coffee to you *zing*quote:
De versie van Herb Alpert zou dan echt iets voor DJ Vout zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:28 schreef DJ11 het volgende:
DJ Vout is vaak aanwezig als Melting draait. Misschien dan maar even voorleggenquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De versie van Herb Alpert zou dan echt iets voor DJ Vout zijn.
Dat is toevalligquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
DJ Vout is vaak aanwezig als Melting draait. Misschien dan maar even voorleggen
quote:
Ja, de productie door SebastiAn is een beetje apart. Het album is nogal matig in z'n totaliteit, maar dit nummer vond ik toch wel lekker.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn hersenen trekken dit slecht, wat een vaag effect zit hier in
Ik draai straks nog een onvervalste MadDisaster...quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
MM heeft afgelopen week wél Q-music gedraaid (in zijn alfabet-uitzending).
Een populair nummer voor 1 sample?quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Hierna iets uit België, gemaakt door iemand die ik persoonlijk ken. Doet veel aan ghost-producen: achter de schermen dingen produceren. De nieuwste track is aardig succesvol en dat komt door een sample...
Herkenbare sample. Quiz-vraag voor thuis: raad de sample.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Een populair nummer voor 1 sample?
Dat beloofd wat.
Duran Duran - Save a prayer.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Hierna iets uit België, gemaakt door iemand die ik persoonlijk ken. Doet veel aan ghost-producen: achter de schermen dingen produceren. De nieuwste track is aardig succesvol en dat komt door een sample...
Ahja, ik kwam niet op de naam.quote:
Ik moest de titel ook opzoeken hoor. Ik bleef steken bij de artiest en de tekst.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ahja, ik kwam niet op de naam.
quote:
Dat is wel ernstig hoor. Eén van hun grootste hits. Ik stel voor dat je die track straks in je eigen show dan maar even draaitquote:
Cheater!quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moest de titel ook opzoeken hoor. Ik bleef steken bij de artiest en de tekst.
Moet ik nou gaan luisteren of juist niet?quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik draai straks nog een onvervalste MadDisaster...
* spijkerbroek valt af.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Wie vaak naar Mindf*ck kijkt, gaat de volgende plaat herkennen....
Ik kan niet zo goed tegen die Macleans neplach...quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het tricky.... Je zou het erg geslaagd kunnen vinden, of juist heel erg verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik nou gaan luisteren of juist niet?
Ik kijk geen tv, maar het nummer herken ik wel.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Eén van mijn ringtones...quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Staygold feat. Style of Eye & Pow - Wallpaper
Gebruikt in de bumpertjes van Mindf*ck
Nooit naar Mindfuck gekeken, maar dit ken ik wel.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik herken het.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Dat worden dus allemaal nummers die ik niet ken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga binnenkort (hopelijk nog deze maand) een show doen die volledig in het teken staat van nummers die in Nederland geen hit zijn geweest, maar die wel degelijk elders succesvol waren, cq. veel zijn afgespeeld op Spotify en dergelijke. De titel van de show wordt: HIT?!
Idem...quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat worden dus allemaal nummers die ik niet ken.
Geen idee. Ik ken alleen deze versie.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er met deze versie gebeurtd?
Waar zijn de instrumentale pling plong geluiden gebleven?
Edit: Daar zijn de pling plong geluiden...
Tof, hitlijsten uit Uganda, Samoa, Mauritius en Antigua. Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga binnenkort (hopelijk nog deze maand) een show doen die volledig in het teken staat van nummers die in Nederland geen hit zijn geweest, maar die wel degelijk elders succesvol waren, cq. veel zijn afgespeeld op Spotify en dergelijke. De titel van de show wordt: HIT?!
quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tof, hitlijsten uit Uganda, Samoa, Mauritius en Antigua. Kan niet wachten
[..]
Misschien valt het wel mee.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schrale troost: er zijn veel nummers bij die ik regelmatig in m'n shows heb gedraaid. Ik heb wel 5 uur muziek klaarstaan of zoquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
90% Van wat je draait, zegt me niks...quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schrale troost: er zijn veel nummers bij die ik regelmatig in m'n shows heb gedraaid. Ik heb wel 5 uur muziek klaarstaan of zoIk ga dat terugbrengen naar hooguit drie uur.
Het begint wat te wennen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken alleen deze versie.
Ondertussen:Moyka - Circles
Ik zal hierna de MadDisaster draaien...
Hangt natuurlijk van de genre af. Als het allemaal Riazop hits zijn dan ben je mij kwijt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schrale troost: er zijn veel nummers bij die ik regelmatig in m'n shows heb gedraaid. Ik heb wel 5 uur muziek klaarstaan of zoIk ga dat terugbrengen naar hooguit drie uur.
Ik heb deze eerder gehoord.quote:
Dat is wel een leuke uitdaging voor Elf: een Riazop-show in elkaar draaien.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk van de genre af. Als het allemaal Riazop hits zijn dan ben je mij kwijt.
Vaticaan!quote:
Ik ook. De eerste keer vond ik dat valsige verschrikkelijk. Nu al minder.quote:
Er zijn grenzenquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke uitdaging voor Elf: een Riazop-show in elkaar draaien.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
De nieuwe bank ligt echt heerlijk
Welke? Ik zit nog bij de Rabo. Dat gaat op zich redelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Val maar niet in slaap dan.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik houd ook niet van dat gekrakeel van hem, maar deze track vind ik dan wel weer oké.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, wat een schertsfiguur is die Sam Smith toch ook
quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Je sabelt het in elk geval niet geheel neerquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk kan het me geen reet schelen wie deze song zingt, als het maar zuiver is.
En dat is het wel. Hoewel ik die trigger effectjes dan weer totaal onnodig vind...
Ik laat dit liever aan Giorgio Moroder overquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van dat gekrakeel van hem, maar deze track vind ik dan wel weer oké.
Je weet, ik heb een zwak voor dit nummer en dit blijft muzikaal heel dicht bij het origineel...quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je sabelt het in elk geval niet geheel neer*phew*
Had je niet gezien welke bank we nu hebben? Daar pas je met 3 personen liggend opquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Vindt Symph dat ook, terwijl hij op een krukje naast de bank zit en jou languit de hele bank in beslag ziet nemen?
Giorgio Moroder kan ook niet zingen...quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik laat dit liever aan Giorgio Moroder overSammie moet gewoon Like i can e.d. zingen.
Nou ja, hij kan het wel, maar Donna Summer klonk beterquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Giorgio Moroder kan ook niet zingen...
Ik heb Giorgio live horen zingen, niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan het wel, maar Donna Summer klonk beter
Stuk of 80...quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoeveel versies van I feel love heb je nu, Mad?
Het begin klonk voor mij heel erg vals. Het deed gewoon pijn.quote:
Weet die man van geen ophouden?quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:04 schreef DJ11 het volgende:
De onvolprezen Rhys Lewis bracht in 2017 een soort akoestische versie van het nummer "Be Your Man" uit. Nu is er een complete studioversie. De derde sterke single van hem dit jaar.
Rhys Lewis - Be Your Man
Iemand moet het doen, want Donna is niet meerquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Giorgio live horen zingen, niet om aan te horen.
From Here To Eternity e.d. gaat nog, dankzij de vocoders...
quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:05 schreef MadMaster het volgende:
@:Melting: De tags zijn nog te zien via de website.
Heb ik gisteren waarschijnlijk vergeten uit te zetten. Excuus...
Gelukkig nietquote:
Sam neemt de honneurs waar, Giorgio is al dik in de 70...quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, want Donna is niet meer
80 zelfs. Bijna 80quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sam neemt de honneurs waar, Giorgio is al dik in de 70...
Wel over Oostelbeers en Westelbeers?quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Het volgende nummer gaat niet zozeer over de val van de muur, maar wél heel sterk over Oost en West. En over de koude oorlog.
En het is - wat mij betreft - één van de beste nummers allertijden.
Misschien kunnen de Snollebollekes daar wat over maken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel over Oostelbeers en Westelbeers?
En Middelbeers dan?
Een drol of zo...quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien kunnen de Snollebollekes daar wat over maken.
Naar oost *hup hup hup*quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel over Oostelbeers en Westelbeers?
En Middelbeers dan?
Pitch omhoogquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:12 schreef DJ11 het volgende:
We kabbelen zo nog even in het hetzelfde tempo door, daarna gaan we weer wat versnellen
Ik zou daarom verrassen met de Hof.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook veel te voorspelbaar(ja, dus)
Die plaat draait Melting altijd keihard om Vout te verjagen. Zonder succes.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat Mij Maar Alleen is geweldig...
Oh ja, dat klopt. Dat was de vorige keer ook al.quote:
Het heeft inderdaad qua feel wel wat weg van dat nummer. Maar goed: alles lijkt wel ergens op. En ik vind dit echt een prachtig nummer.quote:
Het intro is vrijwel gelijk, de tendens ook...quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad qua feel wel wat weg van dat nummer. Maar goed: alles lijkt wel ergens op. En ik vind dit echt een prachtig nummer.
Je mag niet hotlinkenquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:16 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Komende week eens voorstellen voor bij ons op de kamerdeur te hangen.
Zul je toch zelf van de bank af moeten komen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn theezetter is nog niet thuis, zo jammer is dat
Theebezorgd.nlquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn theezetter is nog niet thuis, zo jammer is dat
Niet te verwarren met TheoTheebezorgd.nl. Dat is wanneer de politie een straalbezopen ToT thuis aflevert.quote:
Net al twee keer gedaan, ik wacht wel evenquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zul je toch zelf van de bank af moeten komen.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet te verwarren met TheoTheebezorgd.nl. Dat is wanneer de politie een straalbezopen ToT thuis aflevert.
Gewoon meer Deutsche Welle draaienquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk
DJ11 kan er anders ook wat van.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft Symph tijdje geleden gedaan,hele show vol
quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk
Ik heb ooit ook een D-show gedaan. Uitzending 12 was dat. Dit is uitzending 214, dus het is al een aardig tijdje geledenquote:
In een grijs verleden werden er volop Duitse nummers gedraaid op R49. Monopoly is er gek opquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb ooit ook een D-show gedaan. Uitzending 12 was dat. Dit is uitzending 214, dus het is al een aardig tijdje geleden
Er zal een reden zijn dat ik R49 pas een jaartje of 4 ken en bedien...quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In een grijs verleden werden er volop Duitse nummers gedraaid op R49. Monopoly is er gek op
Nu nog steeds hoor. Duitstalige nummers zijn altijd goed vertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In een grijs verleden werden er volop Duitse nummers gedraaid op R49. Monopoly is er gek op
Ik heb dit jaar en vorig jaar ook veel nieuwe muziek uit Duitsland gedraaidquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk omdat het destijds in ONZ zat.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zal een reden zijn dat ik R49 pas een jaartje of 4 ken en bedien...
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk omdat het destijds in ONZ zat.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar en vorig jaar ook veel nieuwe muziek uit Duitsland gedraaid
Er komt zo nog een fijne klassieker uit de 00s.
Ik heb tig subfora geblokkeerd, lekker rustigquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit!
Er waren én zijn subfora waar ik niets te zoeken had/heb...
Dat heb ik met R&P. Met mijn goede bedoelingen geef ik ze een duwtje in de rug...quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit!
Er waren én zijn subfora waar ik niets te zoeken had/heb...
Na de zoveelste aanvaring met een mod aldaar heb ik dat subforum ook geblokkeerdquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heb ik met R&P. Met mijn goede bedoelingen geef ik ze een duwtje in de rug...
...richting afgrond![]()
Ik wist niet dat je fora kon blokkeren. Ik sla ze gewoon over.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Na de zoveelste aanvaring met een mod aldaar heb ik dat subforum ook geblokkeerd
Dit is inderdaad niet zo best.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Hup P$V de Gekste!
Net zo bagger als deze versie van dit nummer...
Ik vind dit dus helemaal geweldigquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Hup P$V de Gekste!
Net zo bagger als deze versie van dit nummer...
Ik ook, al heb ik wel wat users geblockt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je fora kon blokkeren. Ik sla ze gewoon over.
In je settings kan je ze blokkeren. Ik heb Onzin, Klaagbaak, Voetbal en Stad en Streek geblokkeerdquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je fora kon blokkeren. Ik sla ze gewoon over.
Zelfs het blokkeren van gebruikers is me onbekendquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, al heb ik wel wat users geblockt.
En verder kom ik eigenlijk alleen maar in MUZ, in 2 topicreeksen...
Ik vind het origineel ook al niks.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dit dus helemaal geweldigPrachtige akkoorden.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het origineel ook al niks.
En dit is leuk voor een middag zweven op Mongoolse thee of zo...
Volgens mij kan dat alleen met een abonnement.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelfs het blokkeren van gebruikers is me onbekendIk negeer ze gewoon
Daarom heb ik een abo.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelfs het blokkeren van gebruikers is me onbekendIk negeer ze gewoon
Het was zaad.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Niemand die de uitvoering van "The Best" mooi vond, dus?
Keeping The Dream Alivequote:Op zaterdag 9 november 2019 20:49 schreef ACT-F het volgende:
Munchener Freitheit - Keep the spirit alive
Ik vond het niks. Zelfs niet eens beter dan de versie van Tina Turner en daar heb ik een hekel aan.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Niemand die de uitvoering van "The Best" mooi vond, dus?
O ja, zoietsquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Keeping The Dream Alive
Iets Duits met "vrijheid" leek me wel toepasselijk in deze show.
Die trek ik een stuk minder dan de Engelstaligequote:Op zaterdag 9 november 2019 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar de volgende keer de Duitstalige versie aub
quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik een abo.
Van sommigen wil je echt niks lezen.
Ik noem o.a. een Riazop. Die is voor mij verbannen, ideaal!
Ik wgr, r&p (beiden na gezeik met mods), onz, klb, vbl en nog een stuk of tien volgens mijquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
In je settings kan je ze blokkeren. Ik heb Onzin, Klaagbaak, Voetbal en Stad en Streek geblokkeerd
quote:
Okéquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het niks. Zelfs niet eens beter dan de versie van Tina Turner en daar heb ik een hekel aan.
Ik heb nog overwogen om die op te zoeken en te draaien. Toch maar niet gedaan. Ik herinner me wel dat die versie bij ons op de middelbare school ooit in de Duitse les is behandeld.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:56 schreef ACT-F het volgende:
Hier is ook een Duitse versie van gezongen door een vrouw, maar wie weet van wie dat is?
Ellen Ten Damme?quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:56 schreef ACT-F het volgende:
Hier is ook een Duitse versie van gezongen door een vrouw, maar wie weet van wie dat is?
Goede en actuele show weer DJ11. Dank je welquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Wall Of Sound
01 Auferstanden Aus Ruinen (National Anthem of East Germany)
02 Pink Floyd - Another Brick In The Wall
03 General Elektriks - Bouncin' Off the Wall
04 The Doobie Brothers - Listen To The Music (Motiv8 12-inch mix)
05 Wolfram feat. Egyptian Lover - Rein
06 Laserkraft 3D - Nein, Mann!
07 Labrinth - Something's Got To Give (video version)
08 Michael Jackson - Off The Wall
09 La Roux - International Woman Of Leisure
10 Damon Albarn - Photographs (You are Taking Now)
11 The Beatles - All My Loving
12 Charlie Winston - Photograph
13 The Style Council - Walls Come Tumbling Down!
14 SebastiAn feat. Sparks - Handcuffed To A Parking Meter
15 You & I - Suitcase Stories (Sir-G & Dirrrty Dirk radio remix)
16 C Duncan - Pulses & Rain
17 Staygold feat. Style of Eye & Pow - Wallpaper
18 Moyka - Circles
19 Sam Smith - I Feel Love
20 Camouflage - Suspicious Love (radio remix)
21 Rhys Lewis - Be Your Man
22 Billy Joel - Leningrad
23 Niels Frevert - Putzlicht
24 Moby - Natural Blues
25 Labrinth - Like A Movie
26 Röyksopp - Skulls
27 Truls - Amazing
28 Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk
29 Trio - Da Da Da (ich lieb dich nicht du liebst mich nicht aha aha aha)
30 HOLYCHILD - Number One
31 Wolfsheim - Kein Zurück
32 Andreya Triana - The Best
33 Freiheit - Keeping The Dream Alive (extended version)
34 Klein Orkest - Over De Muur
Goedenavond Melting en iedereenquote:
Precies hetzelfde hier. Inmiddels gevonden:quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen om die op te zoeken en te draaien. Toch maar niet gedaan. Ik herinner me wel dat die versie bij ons op de middelbare school ooit in de Duitse les is behandeld.
Marjol Flore?quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:56 schreef ACT-F het volgende:
Nope ?quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je het gelezen van 18 december?
Thuis, denk ik?quote:
Er is een nieuw tijdschema! En heuglijk nieuws want Melanie zal niet één, maar twee sets spelen!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar dit is Your body is a wonderland
Met de Engelse versie van Der Weg.quote:
Ja, sorry. Ik kreeg een flimpje doorgestuurd van mijn vader met Prinses Beatrix. Dat moest ik natuurlijk even bekijken.quote:
Coolquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik kreeg een flimpje doorgestuurd van mijn vader met Prinses Beatrix. Dat moest ik natuurlijk even bekijken.
Ja nee, geeft niet. Ik wist alleen niet of ik de statistieken door moest geven.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik kreeg een flimpje doorgestuurd van mijn vader met Prinses Beatrix. Dat moest ik natuurlijk even bekijken.
Van voor of na haar Koninginschap?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Bernhard rommelde ook met Greet Hofman...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet om dat soort filmpjes ging.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bernhard rommelde ook met Greet Hofman...
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet om dat soort filmpjes ging.
Tja, mijn vader is een avontuurlijke manquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bernhard rommelde ook met Greet Hofman...
BeatriXXX?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet om dat soort filmpjes ging.
Vast een congres over vergeetachtigheid.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens op de radio gehoord waar ze bij aanwezig was, maar ben het vergeten
Bij de vader van Livelink, dat zegt ze net...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens op de radio gehoord waar ze bij aanwezig was, maar ben het vergeten
Leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |