Een 'iets' betere tweede helft van 2019 gehad, maar by far niet genoeg om het WK te halen. Ook de Benelux-qualifier kwam hij niet door.quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:46 schreef Zipportal het volgende:
Raakt die camper Van de Pas nog wel het bord? Zie hem nooit meer.
Wel oordoppen in, want dat wijf kan schreeuwen, niet normaal meer!quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Eén keertje volblazen en dan gauw maken dat je wegkomt. Voordat ze je ballen eraf hakt.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een 'iets' betere tweede helft van 2019 gehad, maar by far niet genoeg om het WK te halen. Ook de Benelux-qualifier kwam hij niet door.
Ted H.? Die gaat weer volle bak BDO gooien in 2020, be on your way! Haha.quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat moet je doen om Ted nog tegen te komen?
Alles wat ze doen is toch wel leuk.quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:19 schreef Vriezzer het volgende:
Nu gaan ze doen hoe geweldig Ashton heeft gespeeld. 80 gemiddeld.
Bestaat er nog commentator die een kritische noot durft te kraken? Die eeuwige goednieuwsshows van Mardle zijn ook strontvervelend.quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:33 schreef wimderon het volgende:
Devon heeft het over de constantheid van Smith en rept over gemiddelden na 1 leg. Zijn commentaar is nog ergerlijker dan zijn opkomst.
Die mag de komende weken zenuwachtig gaan afwachten of ie zijn tourkaart mag behouden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:46 schreef Zipportal het volgende: Raakt die camper Van de Pas nog wel het bord? Zie hem nooit meer.
Pol Nikkelsen. Nee, grapje!quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bestaat er nog commentator die een kritische noot durft te kraken? Die eeuwige goednieuwsshows van Mardle zijn ook strontvervelend.
BULLSEEEYEE BULLSEEEEEEEEEEEEEYEquote:Op zaterdag 9 november 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bestaat er nog commentator die een kritische noot durft te kraken? Die eeuwige goednieuwsshows van Mardle zijn ook strontvervelend.
Ze zouden ons daar neer moeten zetten ouwe reusquote:Op zaterdag 9 november 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit krijgt een rolstoeldarter nog niet eens voor elkaar.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:05 schreef Mani89 het volgende:
@:el-stinho dit kan toch niet.
[ afbeelding ]
Tijdens een wedstrijd van Jelle Klaasen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze zouden ons daar neer moeten zetten ouwe reus
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:05 schreef Zipportal het volgende:
De uitzending verloopt alweer rommelig met Draaijer.
Ik had een andere photoshop in gedachte, maar deze is ook leuk.quote:
We houden het netjes ja. DRT heeft een reputatie. (lol)quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had een andere photoshop in gedachte, maar deze is ook leuk.
sow chickietwitter:DCx_ twitterde op zaterdag 09-11-2019 om 21:46:15Ganbatte Kudasai, Mikuru! #rtl7darts https://t.co/TmprQdjshF reageer retweet
Het is te hopenquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gaat Thornton en Dimitri slopen
Vannacht als ik in bed lig, in mijn dromen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:03 schreef KennyPowers het volgende:
Koroleva when?
https://www.instagram.com/veeronikakoroleva
Okonner is een razende autist.quote:
Ik denk dat William een beetje in het autisme spectrum ligt.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk dat William een beetje in het autisme spectrum ligt.
Harms nummer 1 seedquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:07 schreef Vriezzer het volgende:
Het niveau bij de BDO is echt om te janken.
Alles wat ze doen is toch wel leuk, elke keer als een vrouw een triple weet te raken: "brilliant dart!". Lachwekk0nd.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:09 schreef wimderon het volgende:
Ashton en Suzuki met een aardig beginnetje maar eindigend op zo ongeveer het laagste gemiddelde van de BDO-spelers hebben de beste indruk gemaakt volgens Sjaak.
Harms wil wel weet ik uit een directe bron, maar vergeet niet dat 1 jaar PDC gewoon 30-40K kostquote:Op zondag 10 november 2019 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Harms wil ook niet. Ik begrijp het ook wel. In de top van de BDO zitten is leuker dan rond plek 40 hangen bij de PDC, stuk relaxter ook.
Zeer korte potjes zou het juist eerder een fluke maken. Hoe langer het format hoe eerder de betere speler wint natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2019 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
En Veenstra gooit nog helemaal niet zo lang op professioneel niveau. Die gozer weet zelf niet hoe goed hij is. Je wint niet zomaar de Dutch Open met 4.000 deelnemers. Dat is echt een heel zwaar veld en zeer korte potjes ook.
Zeer korte potjes is voor de toppers juist veel moeilijker om er direct te staan in een bo5 legs of bo7 legs. Daarnaast nog al het publiek tegen je. Ik heb het zelf mogen ervaren op de Dutch Open jaren geleden tegen Mervyn King. Dat is echt heel vervelend voor King in dit gevalquote:Op zondag 10 november 2019 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeer korte potjes zou het juist eerder een fluke maken. Hoe langer het format hoe eerder de betere speler wint natuurlijk.
En natuurlijk is Veenstra potentieel een prima speler voor de PDC maar 5-0 en 5-1 verliezen van Gurney en Dolan laat zien dat ie er voorlopig nog niet klaar voor is. Je weet zelf vermoedelijk beter dan ik dat het bizar lastig is om bij de PDC boven te drijven. Dan begrijp ik dat ie nu gewoon lekker bij de BDO blijft.
Weet ik, maar je kan het ook omdraaien naar dat een kort format voordelig is voor de mindere spelersquote:Op zondag 10 november 2019 14:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeer korte potjes is voor de toppers juist veel moeilijker om er direct te staan in een bo5 legs of bo7 legs. Daarnaast nog al het publiek tegen je. Ik heb het zelf mogen ervaren op de Dutch Open jaren geleden tegen Mervyn King. Dat is echt heel vervelend voor King in dit geval
Precies en dan nog honderden mensen die lopen te schreeuwen omdat je op een ''tv-baan'' staat te gooien. Dan kun je beter op een podium staan, dan is het 1 geluid zeg maar.quote:Op zondag 10 november 2019 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet ik, maar je kan het ook omdraaien naar dat een kort format voordelig is voor de mindere spelers. Wat zou betekenen dat je per ongeluk ver kan komen en dat een groot deel van de sterkere spelers juist door het korte format gefilterd wordt in de eerdere rondes, waardoor het deelnemersveld op het einde niet representatief is voor de sterkte van het toernooi.
Maar begrijp wat je bedoelt, dat het moeilijk is om de druk van je af te gooien in zo’n kort format, zeker als je zelf begint met een paar mindere pijlen of als je tegenstander per ongeluk een twaafdarter er in smijt. Er ligt heel veel druk per pijl omdat er weinig kans is om fouten goed te maken.
Dat zou je denken, maar dat is niet zo. Er doen zo'n 500-600 man mee die ook daadwerkelijk het toernooi kunnen winnen. Niet alleen nationale en internationale spelers, maar ook veel spelers die in de Superleague spelen in Nederland en bijna nooit toernooien spelen. Die gooien op hetzelfde niveau als de toppers zeg maar. In principe is een fluke niet echt mogelijk, omdat je namelijk 8 rondes achterelkaar toppers krijgt. Het is niet zo dat je door middel van loting heel ver kunt komen, simpelweg omdat er zoveel toppers aan meedoen, dus je loot er altijd eentjequote:Op zondag 10 november 2019 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet ik, maar je kan het ook omdraaien naar dat een kort format voordelig is voor de mindere spelers. Wat zou betekenen dat je per ongeluk ver kan komen en dat een groot deel van de sterkere spelers juist door het korte format gefilterd wordt in de eerdere rondes, waardoor het deelnemersveld op het einde niet representatief is voor de sterkte van het toernooi.
Maar begrijp wat je bedoelt, dat het moeilijk is om de druk van je af te gooien in zo’n kort format, zeker als je zelf begint met een paar mindere pijlen of als je tegenstander per ongeluk een twaafdarter er in smijt. Er ligt heel veel druk per pijl omdat er weinig kans is om fouten goed te maken.
Helder!quote:Op zondag 10 november 2019 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar dat is niet zo. Er doen zo'n 500-600 man mee die ook daadwerkelijk het toernooi kunnen winnen. Niet alleen nationale en internationale spelers, maar ook veel spelers die in de Superleague spelen in Nederland en bijna nooit toernooien spelen. Die gooien op hetzelfde niveau als de toppers zeg maar. In principe is een fluke niet echt mogelijk, omdat je namelijk 8 rondes achterelkaar toppers krijgt. Het is niet zo dat je door middel van loting heel ver kunt komen, simpelweg omdat er zoveel toppers aan meedoen, dus je loot er altijd eentje
Zo kom je in ronde 3 bijvoorbeeld een Ted Hankey tegen, dan weer 1 lokale held (die dan ook prima kan gooien) om daarna weer een Veenstra tegen te komen of een Warren, Adams etc etc. Je moet echt van hele goede huizen komen om uberhaupt Dag 2 te halen.quote:
Wat een lekkertje is dat hequote:Op zondag 10 november 2019 15:01 schreef Vriezzer het volgende:
Sky Sports weet wel wie het de interviews laat doen. [ afbeelding ]
wewquote:Op zondag 10 november 2019 15:01 schreef Vriezzer het volgende:
Sky Sports weet wel wie het de interviews laat doen. [ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 10 november 2019 15:14 schreef Nober het volgende:
Die Laura mag dus alleen commentaar doen bij die twee vrouwen?
quote:Op zondag 10 november 2019 15:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je Waites, O'Shea, Mitchell, Robson, Hamilton niet uitnodigd.
En in de pauze doet ie het ineens weer wel.quote:Op zondag 10 november 2019 15:22 schreef Vriezzer het volgende:
GAC is ruk deze middag. Valt steeds stil.
Ook die T1 om 165 over te latenquote:Op zondag 10 november 2019 15:52 schreef wimderon het volgende:
Schindler in de decider: 60, 57, 58, 60, 58, 43, 98.
Glen zwijnde stevig maar sleept hem er uit met een allerbelabberdste 89 gemiddeld.
Is ook verwarrend, die grotere trebles.quote:Op zondag 10 november 2019 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
BDO IS GERED
Door een speler die is overgestapt.
Grote klasse van de minzame gigant.quote:Op zondag 10 november 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 en ik zijn trots. Clemens bewijst het ongelijk van @:Wimderon en is gekwalificeerd voor de achtste finales.
Gurney en Dolan vechten maandag om wie er doorgaat.
Dirk Kuyt met 100 gram speed in zijn neus.quote:Op zondag 10 november 2019 18:18 schreef L_auteur het volgende:
Richard Feenstra geeft ernstige Jeffrey Dahmer vibes af.
Alles wat VdV doet en laat, kan mij niks schelen.quote:Op zondag 10 november 2019 19:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Waarom had hij nou opgegeven in de qualifier?
Welke van de zes?quote:
BDO opheffen. @Noberquote:Op zondag 10 november 2019 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op deze manier gaan we echt nul overwinningen van huidige BDO-spelers krijgen
Dan gaat de PDC ongetwijfeld WK gekwalificeerden uitnodigen voor de GSoD, ben je dan tevreden?quote:
Announce Phil Taylor.quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan gaat de PDC ongetwijfeld WK gekwalificeerden uitnodigen voor de GSoD, ben je dan tevreden?
Gewoon twee vrouwen en dat jongetje dat aardig kan speren.quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan gaat de PDC ongetwijfeld WK gekwalificeerden uitnodigen voor de GSoD, ben je dan tevreden?
quote:Op zondag 10 november 2019 21:29 schreef T3hTommay het volgende:
Dimitri is een verwijfde parodie op een darter.
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 10-11-2019 om 21:06:13Erg teleurstellend dat Parletti met 5-2 van de erg irritante klote dwerg D Webster heeft verloren in de groepsfase van de GSOD. Ik had Parletti graag zijn groep zien doorkomen maar dat gaat jammer genoeg niet meer gebeuren #rtl7darts reageer retweet
Ook over Dolanquote:Op zondag 10 november 2019 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 10-11-2019 om 21:06:13Erg teleurstellend dat Parletti met 5-2 van de erg irritante klote dwerg D Webster heeft verloren in de groepsfase van de GSOD. Ik had Parletti graag zijn groep zien doorkomen maar dat gaat jammer genoeg niet meer gebeuren #rtl7darts reageer retweet
doodsverwensingtwitter:houtworm38 twitterde op zondag 10-11-2019 om 21:39:15#rtl7darts nog even w88ten opa rits, dan heb je je eigen walk-on muziekje. reageer retweet
Eerder een walk-off muziekje dan hihaho.quote:Op zondag 10 november 2019 21:41 schreef KennyPowers het volgende:
doodsverwensingtwitter:houtworm38 twitterde op zondag 10-11-2019 om 21:39:15#rtl7darts nog even w88ten opa rits, dan heb je je eigen walk-on muziekje. reageer retweet
Die sneue eikel moeten ze gewoon zijn modem afnemen.quote:Op zondag 10 november 2019 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 10-11-2019 om 21:06:13Erg teleurstellend dat Parletti met 5-2 van de erg irritante klote dwerg D Webster heeft verloren in de groepsfase van de GSOD. Ik had Parletti graag zijn groep zien doorkomen maar dat gaat jammer genoeg niet meer gebeuren #rtl7darts reageer retweet
Tweets met doodverwensingen, die worden nou nooit gepost hierquote:Op zondag 10 november 2019 21:41 schreef KennyPowers het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2019 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tweets met doodverwensingen, die worden nou nooit gepost hier
quote:
quote:
twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 23:43:23Beste volgers, op een memorabele avond als vanavond ben ik gehackt, dus excuses voor alle berichten, maar die komen niet van mij! reageer retweet
Die springt zo van een brug.quote:
Dat excuusquote:Op zondag 10 november 2019 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 23:43:23Beste volgers, op een memorabele avond als vanavond ben ik gehackt, dus excuses voor alle berichten, maar die komen niet van mij! reageer retweet
Op naar de brienenoordquote:Op zondag 10 november 2019 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die springt zo van een brug.
Voor advies kan hij altijd nog naar Dartsshop Zaandstad. @:poepz0r
Het topic stroomt weer vol. #WereldgozerEffectquote:Op zondag 10 november 2019 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Netflix gekeken hier allen
Ik kom later in het toernooi wel langs
Niels heeft een mening. @wimderontwitter:180deRuiter twitterde op zondag 10-11-2019 om 22:00:17Ze kunnen beter, de BDO-ers, absoluut, maar tot nu toe is het bedroevend. Het is geen gebrek aan niveau of podiumervaring (voor de meesten). Je bent één van die 8, een ‘bezoeker’, en voelt je niet snel thuis op dat podium. #GSOD reageer retweet
quote:Op zondag 10 november 2019 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Niels heeft een mening. @:wimderontwitter:180deRuiter twitterde op zondag 10-11-2019 om 22:00:17Ze kunnen beter, de BDO-ers, absoluut, maar tot nu toe is het bedroevend. Het is geen gebrek aan niveau of podiumervaring (voor de meesten). Je bent één van die 8, een ‘bezoeker’, en voelt je niet snel thuis op dat podium. #GSOD reageer retweet
twitter:180deRuiter twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 23:48:58Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Turkse protesten in R'dam. reageer retweet
Als Dimitri en Thornton winnen ligt het dan niet aan legsaldo?quote:Op zondag 10 november 2019 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pfoe. Was Thornton bijna door joh.
Dimitri morgen bij een zege door. Bij een nederlaag ligt het aan Thornton.
Als Dimitri wint van Price kan zijn legsaldo onmogelijk lager liggen dan dat van Price.quote:Op zondag 10 november 2019 22:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als Dimitri en Thornton winnen ligt het dan niet aan legsaldo?
Oja dacht even dat Price al door wasquote:Op zondag 10 november 2019 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Dimitri wint van Price kan zijn legsaldo onmogelijk lager liggen dan dat van Price.
Of Price of Thornton door zal gaan ligt eraan.
@Anneloosquote:Op zondag 10 november 2019 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het topic stroomt weer vol. #WereldgozerEffect
Prettig gestoord, pappa,echtgenoot,dartfanaat,trance,wintersport.quote:Op zondag 10 november 2019 21:41 schreef KennyPowers het volgende:
Trance is wel goed.quote:Op zondag 10 november 2019 23:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Prettig gestoord, pappa,echtgenoot,dartfanaat,trance,wintersport.
Alsof dat na al die jaren opeens een argument is. In vroeger tijden was het BDO vs. PDC-sentiment zelfs veel groter.quote:Op zondag 10 november 2019 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Niels heeft een mening. @:wimderontwitter:180deRuiter twitterde op zondag 10-11-2019 om 22:00:17Ze kunnen beter, de BDO-ers, absoluut, maar tot nu toe is het bedroevend. Het is geen gebrek aan niveau of podiumervaring (voor de meesten). Je bent één van die 8, een ‘bezoeker’, en voelt je niet snel thuis op dat podium. #GSOD reageer retweet
Toen Barney de Embassy won wisten we niet dat er nog een dartbond was.quote:Op zondag 10 november 2019 23:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alsof dat na al die jaren opeens een argument is. In vroeger tijden was het BDO vs. PDC-sentiment zelfs veel groter.
Niels is net zo vermoeiend als iedereen bij RTL7.quote:Op zondag 10 november 2019 23:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alsof dat na al die jaren opeens een argument is. In vroeger tijden was het BDO vs. PDC-sentiment zelfs veel groter.
Liever hen dan een minuut of seconde meer betweterij van Jacques Nieuwlaat.quote:Op zondag 10 november 2019 23:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stevige contender voor slechtste commentaarduo aller tijden.
Nee, nooit.quote:Op zondag 10 november 2019 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever hen dan een minuut of seconde meer betweterij van Jacques Nieuwlaat.
Ik ben Nieuwlaat-moe, ik ben Vischschraper-moe, ik ben Maijer-moe, ik ben alles van RTL7 moe.quote:
Veel plezier met het willekeurige geschreeuw van Mardle en Petersen met z'n schelle stemgeluid die werkelijk niets weet.quote:Op zondag 10 november 2019 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben Nieuwlaat-moe, ik ben Vischschraper-moe, ik ben Maijer-moe, ik ben alles van RTL7 moe.
Zjak lult toch ook iedere seconde de oren van je kop met betweterij, shitinfo, voorspellingen en troep. Ik vind het hartstikke leuk dat die man wat weet van de dartswereld maar hij loopt er op een vermoeiende wijze te koop mee. Dat toontje ook, ach ach ach ach ach laat me met rust denk ik dan.quote:Op zondag 10 november 2019 23:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veel plezier met het willekeurige geschreeuw van Mardle en Petersen met z'n schelle stemgeluid die werkelijk niets weet.
Sjaak niet waarderen..quote:Op zondag 10 november 2019 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zjak lult toch ook iedere seconde de oren van je kop met betweterij, shitinfo, voorspellingen en troep. Ik vind het hartstikke leuk dat die man wat weet van de dartswereld maar hij loopt er op een vermoeiende wijze te koop mee. Dat toontje ook, ach ach ach ach ach laat me met rust denk ik dan.
Al wedstrijdspanning voor morgen, @wimderon ? Do or die.quote:Gabriel Clemens v Richard Veenstra (G)
Michael Smith v Martin Schindler (H)
Dave Chisnall v Lisa Ashton (E)
Daryl Gurney v Brendan Dolan (G)
Peter Wright v Danny Noppert (F)
Ryan Harrington v Wayne Warren (F)
Rob Cross v Jamie Hughes (E)
Nathan Aspinall v Glen Durrant (H)
Toen ik net keek begon hij een leg met 180 en 140, nog verloren dusquote:
Brendan en ik zijn de rust zelve.quote:Op zondag 10 november 2019 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al wedstrijdspanning voor morgen, @:wimderon ? Do or die.
Huh, Phil Taylor? Mervyn King en Martin Adams zijn toch samen met vBarneveld de beste spelers van de wereld?quote:Op zondag 10 november 2019 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Toen Barney de Embassy won wisten we niet dat er nog een dartbond was.
Als Dolan wint wordt het knokken ouwe.quote:Op maandag 11 november 2019 00:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Brendan en ik zijn de rust zelve.
Ik sta 100 % achter Hankey.quote:Op maandag 11 november 2019 08:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Huh, Phil Taylor? Mervyn King en Martin Adams zijn toch samen met vBarneveld de beste spelers van de wereld?
[..]
Als Dolan wint wordt het knokken ouwe.
Ik verwacht een innige Noord-Ierse omhelzing tussen Dolan en Gurney.quote:Op maandag 11 november 2019 08:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Dolan wint verwacht ik wel een overwinnningsvingertje.
@bruine-edjequote:Op maandag 11 november 2019 10:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Stroomde het maar bij mij vol @:wereldgozer
BLACKEDquote:Op maandag 11 november 2019 11:12 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
[..]
@:bruine-edje
loop je wel 2 weken mank
Anne loos
Nou nou nouquote:Op maandag 11 november 2019 10:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Stroomde het maar bij mij vol @:wereldgozer
Waarom zijn er twee namen dikgedruktquote:Op maandag 11 november 2019 13:31 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Monday November 11 (1900 GMT)
Groups E-H Final Matches
Gabriel Clemens v Richard Veenstra (G)
Michael Smith v Martin Schindler (H)
Dave Chisnall v Lisa Ashton (E)
Daryl Gurney v Brendan Dolan (G)
Peter Wright v Danny Noppert (F)
Ryan Harrington v Wayne Warren (F)
Rob Cross v Jamie Hughes (E)
Nathan Aspinall v Glen Durrant (H)
[ afbeelding ]
Nober is een vlaggetjesmensquote:Op maandag 11 november 2019 18:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zijn er twee namen dikgedrukt
Homofiele darters????quote:Op maandag 11 november 2019 18:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zijn er twee namen dikgedrukt
In- en uitschakelen bij Dolanquote:Op maandag 11 november 2019 19:38 schreef Platinumgoat het volgende:
Inschakelen bij Gurney en uitschakelen na Wright, prima avondje zo met genoeg tijd voor andere dingen!
Clemens is niet meer te houden, laatste tijd.quote:Op maandag 11 november 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
College van de zeer sympathieke Clemens.
Plaatst zich nog te weinig voor Euro Tours helaas.quote:Op maandag 11 november 2019 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Clemens is niet meer te houden, laatste tijd.
De tweede ronde gaat ie hoe dan ook een lastige kluif krijgen aan Aspinall of Durrant. En de ronde daarna Smith of Gurney (sorry @wimderon maar geef onze vriend Dolan niet heel veel kans) op een best of 31, dat gaat hem wel echt teveel worden.quote:Op maandag 11 november 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
College van de zeer sympathieke Clemens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |