Nee, nooit.quote:Op zondag 10 november 2019 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever hen dan een minuut of seconde meer betweterij van Jacques Nieuwlaat.
Ik ben Nieuwlaat-moe, ik ben Vischschraper-moe, ik ben Maijer-moe, ik ben alles van RTL7 moe.quote:
Veel plezier met het willekeurige geschreeuw van Mardle en Petersen met z'n schelle stemgeluid die werkelijk niets weet.quote:Op zondag 10 november 2019 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben Nieuwlaat-moe, ik ben Vischschraper-moe, ik ben Maijer-moe, ik ben alles van RTL7 moe.
Zjak lult toch ook iedere seconde de oren van je kop met betweterij, shitinfo, voorspellingen en troep. Ik vind het hartstikke leuk dat die man wat weet van de dartswereld maar hij loopt er op een vermoeiende wijze te koop mee. Dat toontje ook, ach ach ach ach ach laat me met rust denk ik dan.quote:Op zondag 10 november 2019 23:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veel plezier met het willekeurige geschreeuw van Mardle en Petersen met z'n schelle stemgeluid die werkelijk niets weet.
Sjaak niet waarderen..quote:Op zondag 10 november 2019 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zjak lult toch ook iedere seconde de oren van je kop met betweterij, shitinfo, voorspellingen en troep. Ik vind het hartstikke leuk dat die man wat weet van de dartswereld maar hij loopt er op een vermoeiende wijze te koop mee. Dat toontje ook, ach ach ach ach ach laat me met rust denk ik dan.
Al wedstrijdspanning voor morgen, @wimderon ? Do or die.quote:Gabriel Clemens v Richard Veenstra (G)
Michael Smith v Martin Schindler (H)
Dave Chisnall v Lisa Ashton (E)
Daryl Gurney v Brendan Dolan (G)
Peter Wright v Danny Noppert (F)
Ryan Harrington v Wayne Warren (F)
Rob Cross v Jamie Hughes (E)
Nathan Aspinall v Glen Durrant (H)
Toen ik net keek begon hij een leg met 180 en 140, nog verloren dusquote:
Brendan en ik zijn de rust zelve.quote:Op zondag 10 november 2019 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al wedstrijdspanning voor morgen, @:wimderon ? Do or die.
Huh, Phil Taylor? Mervyn King en Martin Adams zijn toch samen met vBarneveld de beste spelers van de wereld?quote:Op zondag 10 november 2019 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Toen Barney de Embassy won wisten we niet dat er nog een dartbond was.
Als Dolan wint wordt het knokken ouwe.quote:Op maandag 11 november 2019 00:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Brendan en ik zijn de rust zelve.
Ik sta 100 % achter Hankey.quote:Op maandag 11 november 2019 08:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Huh, Phil Taylor? Mervyn King en Martin Adams zijn toch samen met vBarneveld de beste spelers van de wereld?
[..]
Als Dolan wint wordt het knokken ouwe.
Ik verwacht een innige Noord-Ierse omhelzing tussen Dolan en Gurney.quote:Op maandag 11 november 2019 08:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Dolan wint verwacht ik wel een overwinnningsvingertje.
@bruine-edjequote:Op maandag 11 november 2019 10:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Stroomde het maar bij mij vol @:wereldgozer
BLACKEDquote:Op maandag 11 november 2019 11:12 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
[..]
@:bruine-edje
loop je wel 2 weken mank
Anne loos
Nou nou nouquote:Op maandag 11 november 2019 10:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Stroomde het maar bij mij vol @:wereldgozer
Waarom zijn er twee namen dikgedruktquote:Op maandag 11 november 2019 13:31 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Monday November 11 (1900 GMT)
Groups E-H Final Matches
Gabriel Clemens v Richard Veenstra (G)
Michael Smith v Martin Schindler (H)
Dave Chisnall v Lisa Ashton (E)
Daryl Gurney v Brendan Dolan (G)
Peter Wright v Danny Noppert (F)
Ryan Harrington v Wayne Warren (F)
Rob Cross v Jamie Hughes (E)
Nathan Aspinall v Glen Durrant (H)
[ afbeelding ]
Nober is een vlaggetjesmensquote:Op maandag 11 november 2019 18:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zijn er twee namen dikgedrukt
Homofiele darters????quote:Op maandag 11 november 2019 18:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zijn er twee namen dikgedrukt
In- en uitschakelen bij Dolanquote:Op maandag 11 november 2019 19:38 schreef Platinumgoat het volgende:
Inschakelen bij Gurney en uitschakelen na Wright, prima avondje zo met genoeg tijd voor andere dingen!
Clemens is niet meer te houden, laatste tijd.quote:Op maandag 11 november 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
College van de zeer sympathieke Clemens.
Plaatst zich nog te weinig voor Euro Tours helaas.quote:Op maandag 11 november 2019 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Clemens is niet meer te houden, laatste tijd.
De tweede ronde gaat ie hoe dan ook een lastige kluif krijgen aan Aspinall of Durrant. En de ronde daarna Smith of Gurney (sorry @wimderon maar geef onze vriend Dolan niet heel veel kans) op een best of 31, dat gaat hem wel echt teveel worden.quote:Op maandag 11 november 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
College van de zeer sympathieke Clemens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |