Een 'iets' betere tweede helft van 2019 gehad, maar by far niet genoeg om het WK te halen. Ook de Benelux-qualifier kwam hij niet door.quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:46 schreef Zipportal het volgende:
Raakt die camper Van de Pas nog wel het bord? Zie hem nooit meer.
Wel oordoppen in, want dat wijf kan schreeuwen, niet normaal meer!quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Eén keertje volblazen en dan gauw maken dat je wegkomt. Voordat ze je ballen eraf hakt.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een 'iets' betere tweede helft van 2019 gehad, maar by far niet genoeg om het WK te halen. Ook de Benelux-qualifier kwam hij niet door.
Ted H.? Die gaat weer volle bak BDO gooien in 2020, be on your way! Haha.quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat moet je doen om Ted nog tegen te komen?
Alles wat ze doen is toch wel leuk.quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:19 schreef Vriezzer het volgende:
Nu gaan ze doen hoe geweldig Ashton heeft gespeeld. 80 gemiddeld.
Bestaat er nog commentator die een kritische noot durft te kraken? Die eeuwige goednieuwsshows van Mardle zijn ook strontvervelend.quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:33 schreef wimderon het volgende:
Devon heeft het over de constantheid van Smith en rept over gemiddelden na 1 leg. Zijn commentaar is nog ergerlijker dan zijn opkomst.
Die mag de komende weken zenuwachtig gaan afwachten of ie zijn tourkaart mag behouden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:46 schreef Zipportal het volgende: Raakt die camper Van de Pas nog wel het bord? Zie hem nooit meer.
Pol Nikkelsen. Nee, grapje!quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bestaat er nog commentator die een kritische noot durft te kraken? Die eeuwige goednieuwsshows van Mardle zijn ook strontvervelend.
BULLSEEEYEE BULLSEEEEEEEEEEEEEYEquote:Op zaterdag 9 november 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bestaat er nog commentator die een kritische noot durft te kraken? Die eeuwige goednieuwsshows van Mardle zijn ook strontvervelend.
Ze zouden ons daar neer moeten zetten ouwe reusquote:Op zaterdag 9 november 2019 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit krijgt een rolstoeldarter nog niet eens voor elkaar.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:05 schreef Mani89 het volgende:
@:el-stinho dit kan toch niet.
[ afbeelding ]
Tijdens een wedstrijd van Jelle Klaasen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze zouden ons daar neer moeten zetten ouwe reus
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:05 schreef Zipportal het volgende:
De uitzending verloopt alweer rommelig met Draaijer.
Ik had een andere photoshop in gedachte, maar deze is ook leuk.quote:
We houden het netjes ja. DRT heeft een reputatie. (lol)quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had een andere photoshop in gedachte, maar deze is ook leuk.
sow chickietwitter:DCx_ twitterde op zaterdag 09-11-2019 om 21:46:15Ganbatte Kudasai, Mikuru! #rtl7darts https://t.co/TmprQdjshF reageer retweet
Het is te hopenquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gaat Thornton en Dimitri slopen
Vannacht als ik in bed lig, in mijn dromen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:03 schreef KennyPowers het volgende:
Koroleva when?
https://www.instagram.com/veeronikakoroleva
Okonner is een razende autist.quote:
Ik denk dat William een beetje in het autisme spectrum ligt.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk dat William een beetje in het autisme spectrum ligt.
Harms nummer 1 seedquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:07 schreef Vriezzer het volgende:
Het niveau bij de BDO is echt om te janken.
Alles wat ze doen is toch wel leuk, elke keer als een vrouw een triple weet te raken: "brilliant dart!". Lachwekk0nd.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:09 schreef wimderon het volgende:
Ashton en Suzuki met een aardig beginnetje maar eindigend op zo ongeveer het laagste gemiddelde van de BDO-spelers hebben de beste indruk gemaakt volgens Sjaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |