Daad bij woord gevoegd.quote:
Best apart dat men kennelijk geen rekening meer denkt te moeten houden met de kans dat reizigers filmpjes in hun bagage hebben sinds we allemaal digitaal lopen te doen.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:36 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Op veel luchthavens zijn ze bezig nieuwe scanners voor handbagage te installeren. Deze schijnen nogal wat meer straling te gebruiken als eerdere scanners.
Sowieso links zouden een aantal foto's zichtbaar moeten zijn.
Met deze 3D scanners schijnen die loodzakken ook niet meer voldoende te zijn. Gewoon aandringen op handmatige controle lijkt het beste te zijn. Kodak heeft inmiddels al een document gepubliceerd waarin uitleg staat, die je aan de douanier kunt laten zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:39 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Best apart dat men kennelijk geen rekening meer denkt te moeten houden met de kans dat reizigers filmpjes in hun bagage hebben sinds we allemaal digitaal lopen te doen.
Voordat die scanners filmpjesvriendelijk werden had je de Filmshield, een speciale verpakking met een loden beschermlaag om je films mee door de scanners te krijgen. Op Ebay blijken ze nog erg goed te vinden te zijn.
Bij twijfel je films apart houden en regelen dat ze handmatig gechecked kunnen worden buiten de scanners om.
Nee. Had graag nog een paar foto's gemaakt, zodat ik wat kon ontwikkelen.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:59 schreef Ouwesok het volgende:
Wat een uitgesproken grafweer vandaag. De camera's zijn in de kast gebleven en ik heb een droeve poging gedaan het internet uit te lezen
Iemand hier nog iets fotografisch ondernomen
Klinkt alsof je nogal tekeer bent gegaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
Camera gesloopt, mezelf gesloopt.. ik ga nooit meer op reis.
Doe m'n bestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nogal tekeer bent gegaan.
Er zitten er wel een paar tussen denk ik, van toen de camera 't nog deedquote:
Nog vrij aardige activiteit, het had allemaal minder gekund.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:14 schreef derLudolf het volgende:
Gisteren een hele grote ronde Duitsland/NRW gedaan met de boys van het treinen topic in PTA. Veel in de trein gezeten en op en rond het station rondgehangen.
Uiteraard had ik de Mamiya ook bij me. Rol die in de camera zat volgeschoten en een paar frames op de volgende.
Verder zijn de foto activiteiten over de maand februari vrij beperkt geweest.
Wel heb ik gisteren de miljoenste view gehad op mijn Flickr.
Rondje Burgers dierenpark om de macrospieren weer even soepel te fotograferen, genoeg vlieguren met mijn nieuwe Sony 50mm macro te krijgen en te checken of de sensor van mijn tweede A77-II nu helemaal schoon is.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:41 schreef derLudolf het volgende:
Zat er nog iets in het vat? Ik breng morgen weer twee rollen naar de HEMA in elk geval
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:38 schreef derLudolf het volgende:
Nog steeds volg ik fstoppers op Facebook.
Hebben we het hier dan over:quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Tja, hier ging 't al fout natuurlijk.
[..]
Heb je een correctie op je post gedaan of moet ik een bug melding doen op het feedback forum doen?quote:
Die kunnen dat, als eiland, relatief makkelijk zeggen... Maar... Een groot deel van hun economie komt uit toerisme, dus die keuze zullen ze niet over één nacht ijs maken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ben benieuwd hoe ver die gekte nog gaat. Straks zegt IJsland zoek het maar uit wij doen de grenzen dicht.
Ja precies daarom ook. Nu gaan wij in Juni pas. Maar toch vind ik het spannendquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die kunnen dat, als eiland, relatief makkelijk zeggen... Maar... Een groot deel van hun economie komt uit toerisme, dus die keuze zullen ze niet over één nacht ijs maken.
Zit niets anders op dan afwachten...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja precies daarom ook. Nu gaan wij in Juni pas. Maar toch vind ik het spannend![]()
Dat kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zit niets anders op dan afwachten...
Nou, je zou ook het zekere voor het onzekere kunnen nemen en nu alvast gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zit niets anders op dan afwachten...
Als dat zo makkelijk zou gaan hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, je zou ook het zekere voor het onzekere kunnen nemen en nu alvast gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |