Ja dat klopt hoor!quote:Op woensdag 13 november 2019 22:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
En als ze dat wel doen, met de juiste attitude, laten ze zien dat ze schijt hebben aan conventies.
loop je te trollen? De TS is volgens mij oprecht, ga daar op een juiste manier mee om.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
En als ze dat wel doen, met de juiste attitude, laten ze zien dat ze schijt hebben aan conventies.
Kleren maken de man, hij moet @jigggy advies vragen dan heeft ie aan iedere vinger 10 vrouwen!quote:Op woensdag 13 november 2019 21:46 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nope. Je moet kleding kiezen die bij je persoonlijkheid past, zodat je je er zeker in voelt, natuurlijk, op je gemak. Die uitstraling (charisma) is vele malen belangrijker dan de kleren zelf.
Er zijn talloze mensen (m/v) die zogenaamd interessante kleding dragen, maar je ziet gelijk dat ze zich daar niet prettig in voelen.
Je kunt wel je eigen stijl opschalen, van een T-shirt van de HEMA een bij de Bijenkorf halen, je jeans niet op de markt maar bij een duurdere winkel. Op pasvorm letten, het textiel goed onderhouden. Doe je aan overhemden, dan kijken of je die op maat kan laten (ver)maken. In plaats van een nylon stropdas een van zijde nemen, als je er een draagt. Trui is niks mis mee, mits niet uitgelubberd, dus kwaliteitstrui van echte wol kopen als trui je stijl is.
Let op de details. Jij kunt vinden dat het maar een klein gaatje is dat niemand ziet, zíj zal het zien als ze geïnteresseerd is, en haar conclusies trekken.
Vaak is het ook een kwestie van kleding matchen, qua kleur en materialen. Hoef je helemaal geen dure dingen voor te kopen, maar simpele regeltjes als "geen bruine schoenen onder een zwarte broek" volgen. En geen (witte sport)sokken in je sandalen, dat is niet voor iedereen evident.
Basis is zelfkennis: wat voor type ben je? Niks mis met bergwandelschoenen en een cowboyhemd als dat bij je persoonlijkheid past. Wat dat betreft is er ook niks mis met afgetrapte schoenen en vieze, kapotte kleding als je in je hart een zwerver bent. In alle gevallen trek je wel vrouwen aan die op zo'n type vallen, dus meer kans op een match als je uiterlijk bij je innerlijk past.
In z'n dromen, verder hooguit een verzuurde ex.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kleren maken de man, hij moet @:jigggy advies vragen dan heeft ie aan iedere vinger 10 vrouwen!
Ik ken TS niet. Misschien is het wel een artistieke paradijsvogel.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:05 schreef Kamover het volgende:
[..]
loop je te trollen? De TS is volgens mij oprecht, ga daar op een juiste manier mee om.
Volgens mij heeft de TS geen enkel belang om een artistieke paradijsvogel te worden. Hij wil gewoon naaien en een vrouw in zijn leven. Door je als een artistiekeling te gedragen verklein je die kans, dat is een niche die dat dat kan waarderen. De TS moet zich richten op een brede doelgroep. Als je zo graag een paradijsvogel wil zijn, kan dat later nog altijd, zie dat dan als het einddoel.
quote:Op woensdag 13 november 2019 23:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kleren maken de man, hij moet @:jigggy advies vragen dan heeft ie aan iedere vinger 10 vrouwen!
Dat heeft ie allang gedaan. En daarbij heb jij geen autisme spectrum stoornisquote:Op donderdag 14 november 2019 10:47 schreef Restyler het volgende:
Mijn tip: ga sporten.
Sinds ik vier jaar geleden ben gaan sporten ben ik een ander persoon geworden. Van een soort persoon als jij nu ook bent zonder ooit succes bij de vrouwen, naar een zelfverzekerde man die inmiddels al een tijdje een vriendin heeft.
quote:Op donderdag 14 november 2019 06:43 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
In z'n dromen, verder hooguit een verzuurde ex.
"Allang gedaan" is al een verkeerde. Het zou moeten zijn "daar is hij allang mee bezig". Een maandje lang even wat gewichten trekken helpt niks nee.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat heeft ie allang gedaan. En daarbij heb jij geen autisme spectrum stoornis
Ik kan er niks over vinden dat hij dat heeft geprobeerd? Alleen ditquote:Op donderdag 14 november 2019 12:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat heeft ie allang gedaan. En daarbij heb jij geen autisme spectrum stoornis
quote:Op maandag 2 september 2019 23:33 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik heb niks met sport of verenigingen.
Niet dat ik dit als heilige graal wil aandragen, maar alles direct afwimpelen onder het mom van 'heb ik al geprobeerd' is nogal kort door de bocht en met die instelling onderneem je uiteindelijk veel minder.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 17:26 schreef osodevo het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk heb ik al geprobeerd maar ben na korte tijd al gestopt, idem voor de sportclub. Ik paste gewoon niet bij de groep. Het nadeel is dat je in zulke gevallen geen 2e kans krijgt, dat is anders wanneer het elke keer een ander gezelschap treft.
Goede tip ja. Versieren is eigenlijk ook gewoon toneel.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:06 schreef Kamover het volgende:
Ik kan naast sporten nog een andere gratis tip aanwenden. Ik heb dit namelijk zelf ook gedaan om te werken aan communicatieve vaardigheden: een toneelvereniging. Is wat onorthodox, maar je leert gigantisch. Je moet echt met je ballen bloot
quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat een rare generalisatie. Dat er bij jou nooit wat ontstaan is uit een avondje met een doorgesnoven minimalslet betekent niet dat er geen talloze relaties in de kroeg/club zijn begonnen.
Dit zou een tip van @Also-von-Oder kunnen zijn!quote:Op donderdag 14 november 2019 13:06 schreef Kamover het volgende:
Ik kan naast sporten nog een andere gratis tip aanwenden. Ik heb dit namelijk zelf ook gedaan om te werken aan communicatieve vaardigheden: een toneelvereniging. Is wat onorthodox, maar je leert gigantisch. Je moet echt met je ballen bloot
Ja precies. Oké, natuurlijk kan het gebeuren dat je ergens gewoon echt niet in de groep past, maar je plekje vinden in een bestaande groep is sowieso niet echt iets wat je even in twee avondjes korfballen doet.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan er niks over vinden dat hij dat heeft geprobeerd? Alleen dit
[..]
[..]
Niet dat ik dit als heilige graal wil aandragen, maar alles direct afwimpelen onder het mom van 'heb ik al geprobeerd' is nogal kort door de bocht en met die instelling onderneem je uiteindelijk veel minder.
Dat niet alleen, maar het is niet handig om bij ‘een vereniging/club’ te gaan om bij een club of vereniging te zitten. Je gaat er tussen passen als je er allemaal bent omdat je het leuk vindt, een passie hebt over dat onderwerp, die sport superleuk vindt om te beoefenen, etc.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja precies. Oké, natuurlijk kan het gebeuren dat je ergens gewoon echt niet in de groep past, maar je plekje vinden in een bestaande groep is sowieso niet echt iets wat je even in twee avondjes korfballen doet.
Precies! Het is hooguit een verklaring voor dingen die je wat minder makkelijk af gaan, maar geen excuus voor alles wat mist in je leven.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:26 schreef Restyler het volgende:
[..]
"Allang gedaan" is al een verkeerde. Het zou moeten zijn "daar is hij allang mee bezig". Een maandje lang even wat gewichten trekken helpt niks nee.
En ben zelf gediagnosticeerd met Asperger, maar om dat nou als excuus te gebruiken...
Hehequote:Op donderdag 14 november 2019 13:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dit zou een tip van @:also-von-oder kunnen zijn!
Ja precies. Ook heel belangrijk.quote:Op donderdag 14 november 2019 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar het is niet handig om bij ‘een vereniging/club’ te gaan om bij een club of vereniging te zitten. Je gaat er tussen passen als je er allemaal bent omdat je het leuk vindt, een passie hebt over dat onderwerp, die sport superleuk vindt om te beoefenen, etc.
zelf op een dronken avond mijn vriendin leren kennen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat een rare generalisatie. Dat er bij jou nooit wat ontstaan is uit een avondje met een doorgesnoven minimalslet betekent niet dat er geen talloze relaties in de kroeg/club zijn begonnen.
Ja toch?quote:Op donderdag 14 november 2019 13:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dit zou een tip van @:also-von-oder kunnen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |