Venus was het toch?quote:Op woensdag 13 november 2019 17:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ok ik geef het op. Je ziet vrouwen nog steeds als wezens van een andere planeet.
En DAAROM werk ik haast fulltime aan dit project want ik baal er enorm van dat ik op zo'n leeftijd nog zo weinig ervaring met vrouwen heb.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier bewijs je precies het gelijk van al diegenen die je als advies gaven om eerst eens sociaal te leren worden en gesprekken met MENSEN te leren aanknopen en gaande houden.
Nee hoor. Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 13 november 2019 17:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ok ik geef het op. Je ziet vrouwen nog steeds als wezens van een andere planeet.
Je bent gewoon aan het trollen of niet?quote:Op woensdag 13 november 2019 17:33 schreef osodevo het volgende:
[..]
En DAAROM werk ik haast fulltime aan dit project want ik baal er enorm van dat ik op zo'n leeftijd nog zo weinig ervaring met vrouwen heb.
Ik heb een paar duizend euro vrijgemaakt voor 2020 voor looksmaxing, waarbij ik o.a mijn huidige garderobe in de kliko gooi en opnieuw vanaf 0 begin. Ik ben nog opzoek naar mensen die mij hierbij kunnen adviseren.
Het zal aan mij liggen maar het komt allemaal een beetje wanhopig over.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:33 schreef osodevo het volgende:
[..]
En DAAROM werk ik haast fulltime aan dit project want ik baal er enorm van dat ik op zo'n leeftijd nog zo weinig ervaring met vrouwen heb.
Ik heb een paar duizend euro vrijgemaakt voor 2020 voor looksmaxing, waarbij ik o.a mijn huidige garderobe in de kliko gooi en opnieuw vanaf 0 begin. Ik ben nog opzoek naar mensen die mij hierbij kunnen adviseren.
Nee. Ik ben serieus. Waarom ben ik dan zo vaak aan het reizen?quote:Op woensdag 13 november 2019 17:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het trollen of niet?
Dat komt mede door mijn leeftijd, want jonge vrouwen zitten meestal niet op een onervaren oude man van 30 te wachten.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen maar het komt allemaal een beetje wanhopig over.
Je haar en lichaam niet vergeten.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:33 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan welke type (en dan bedoel ik niet per se qua aantrekkelijkheid) vrouwen je aanspreekt/mee gaat dansen. En soms is er gewoon direct een overduidelijk wederzijdse aantrekking zodra je elkaar ziet.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:22 schreef Solid-Snake het volgende:
Het belangrijkste tijdens het uitgaan is dat je gewoon lol hebt. Dus ga eerst gewoon eens jezelf op je gemak voelen in die setting, en leer los te gaan.
Dus ga gewoon lekker dansen en niet constant rond kijken op zoek naar een potentiële ONS. En als je dan aan het dansen bent en je maakt oogcontact met eentje, dan willen vele vaak wel dansen met jou. Maar laat zien dat je lol hebt en dat het je niks boeit of je nu wel of niet scoort.
Misschien lukt het je dan om met hun te dansen, en dan kan je na een tijdje met haar kijken of je haar ook kan zoenen. Maar doe dit niet te snel, want dan kom je te graag over, en dat is niet aantrekkelijk.
Er zijn echt maar weinig mannen die letterlijk iedere week een andere vrouw kunnen meenemen. Zelfs hele knappe mannen hebben niet altijd beet, maar dat hoort er gewoon bij. Volgende keer weer beter.
Zonder vrouwen vind ik er ook weinig aan. Ik hou nou eenmaal van flirten en spanning. Maar ik ben dan ook niet zo kansloos bij de vrouwen als TS.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:13 schreef PzKpfw het volgende:
Uitgaan om de vrouwen en niet gewoon voor het pilsen
Fake it until you make it.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:37 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat komt mede door mijn leeftijd, want jonge vrouwen zitten meestal niet op een onervaren oude man van 30 te wachten.
Van mij hoeft die spanning niet per se. Leuk als er wat gebeurt maar ik ben er nooit actief mee bezig. De keren dat ik met een leuke meid aan de praat kwam was dat omdat er iets spontaans aan vooraf ging. Een keer omdat ik tegen zo'n meid aan de bar enigszins boos riep van 'niet voorkruipen he'quote:Op woensdag 13 november 2019 17:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zonder vrouwen vind ik er ook weinig aan. Ik hou nou eenmaal van flirten en spanning. Maar ik ben dan ook niet zo kansloos bij de vrouwen als TS.
Precies. Daarom dat ik momenteel zoveel focus leg op het sociale aspect. Door mijn ASS is dat spel van het verleiden stukken ingewikkelder.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Conversatietechnieken. Steek daar je geld eens in. Iemand die je leert hoe je een leuk gesprek op gang houdt. Aan betere looks heb je nog steeds geen reet als je stilvalt en het gesprek ongemakkelijk wordt.
Dat komt omdat je communicatietechnieken als het om vrouwen gaat als direct synoniem maakt aan verleiden. Daar gaat het juist niet om. Het gaat om normaal communiceren met mensen m/v. Dus zoals je met mannen kunt communiceren ook met vrouwen leren communiceren. En als communiceren niet meer gelijk staat aan verleiden, dan heb je een hoop geleerd en kun je een nieuwe stap maken.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:16 schreef osodevo het volgende:
[..]
Precies. Daarom dat ik momenteel zoveel focus leg op het sociale aspect. Door mijn ASS is dat spel van het verleiden stukken ingewikkelder.
Kan over het algemeen veel beter met mannen dan vrouwen communiceren, maar dat komt vooral omdat sommige vrouwen mij bij voorbaat vermijden, mij als een creep zien zonder ook naar 1 woord uitgewisseld te hebben.
Ja, even voor de duidelijkheid, dit gaat dus niet om een paar trucjes en een babbeltje. Dus dan moet je ook gaan snappen dat een echt gesprek wel wat meer om het lijf heeft.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:16 schreef osodevo het volgende:
[..]
Precies. Daarom dat ik momenteel zoveel focus leg op het sociale aspect. Door mijn ASS is dat spel van het verleiden stukken ingewikkelder.
Kan over het algemeen veel beter met mannen dan vrouwen communiceren, maar dat komt vooral omdat sommige vrouwen mij bij voorbaat vermijden, mij als een creep zien zonder ook naar 1 woord uitgewisseld te hebben.
Je kan beter aan beide werken.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:16 schreef osodevo het volgende:
[..]
Zit in je hoofd.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:16 schreef osodevo het volgende:
[..]
Je gaat dus duizenden euro's besteden aan een oppervlakkige verkleedpartij, zodat je iemand in kleding imiteert die in jouw ogen wel vrouwen kan krijgen. En als je dan beet hebt, val je door de mand omdat onder die kleding een heel ander iemand zit.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:33 schreef osodevo het volgende:
[..]
Slecht advies gozer. Begin juist met het makkelijke, dat is uiterlijk vertoon. Als je dat op een hoger niveau trekt, krijg je direct resultaat omdat vrouwen dit opmerken. Met deze hernieuwde krachten kun je de weg naar boven pakken met de moeilijkere onderdelen zoals Social skills.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je gaat dus duizenden euro's besteden aan een oppervlakkige verkleedpartij, zodat je iemand in kleding imiteert die in jouw ogen wel vrouwen kan krijgen. En als je dan beet hebt, val je door de mand omdat onder die kleding een heel ander iemand zit.
Zo gaat het niet werken.
Je moet werken aan je sociale skills en mogelijk aan je charisma, maar bovenal: je hebt een reality check nodig, want de vrouwen die jij wilt willen jou niet, maar degene die jij niet ziet staan zijn voor een match veel meer voor de hand liggend.
De enige reden dat jij nog maagd bent, zijn je vooroordelen over vrouwen.
Steek dat geld liever in psychologische begeleiding.
Heel mooi voorbeeld van hoe je een vrouw kunt benaderen zonder direct als een seksist die die avond nog wil neuken over te komenquote:Op woensdag 13 november 2019 18:05 schreef PzKpfw het volgende:
enigszins boos riep van 'niet voorkruipen he'
Nope. Je moet kleding kiezen die bij je persoonlijkheid past, zodat je je er zeker in voelt, natuurlijk, op je gemak. Die uitstraling (charisma) is vele malen belangrijker dan de kleren zelf.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:28 schreef Kamover het volgende:
[..]
Slecht advies gozer. Begin juist met het makkelijke, dat is uiterlijk vertoon. Als je dat op een hoger niveau trekt, krijg je direct resultaat omdat vrouwen dit opmerken. Met deze hernieuwde krachten kun je de weg naar boven pakken met de moeilijkere onderdelen zoals Social skills.
Dat vooral. Wat in sommige kringen voor 'goede' kleren doorgaat vind ik afgrijselijk. Rapperchic, dure sportkleding, Gucci, dure horloges etc, allemaal afknappers. Idem dito voor baseballcaps, vooral als ze achterstevoren staan.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:46 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nope. Je moet kleding kiezen die bij je persoonlijkheid past, zodat je je er zeker in voelt, natuurlijk, op je gemak. (....)
Basis is zelfkennis: wat voor type ben je? Niks mis met bergwandelschoenen en een cowboyhemd als dat bij je persoonlijkheid past. Wat dat betreft is er ook niks mis met afgetrapte schoenen en vieze, kapotte kleding als je in je hart een zwerver bent. In alle gevallen trek je wel vrouwen aan die op zo'n type vallen, dus meer kans op een match als je uiterlijk bij je innerlijk past.
En als ze dat wel doen, met de juiste attitude, laten ze zien dat ze schijt hebben aan conventies.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:24 schreef Lenny77 het volgende:
Als iemand ros haar heeft dan mag die eigenlijk geen rood of oranje dragen of fletse beige kleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |