abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 november 2019 @ 17:32:22 #101
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_189926241
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ok ik geef het op. Je ziet vrouwen nog steeds als wezens van een andere planeet.
Venus was het toch?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189926251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hier bewijs je precies het gelijk van al diegenen die je als advies gaven om eerst eens sociaal te leren worden en gesprekken met MENSEN te leren aanknopen en gaande houden.
En DAAROM werk ik haast fulltime aan dit project want ik baal er enorm van dat ik op zo'n leeftijd nog zo weinig ervaring met vrouwen heb.

Ik heb een paar duizend euro vrijgemaakt voor 2020 voor looksmaxing, waarbij ik o.a mijn huidige garderobe in de kliko gooi en opnieuw vanaf 0 begin. Ik ben nog opzoek naar mensen die mij hierbij kunnen adviseren.
pi_189926253
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:32 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Venus was het toch?
Enige waar ik hem gelijk in geef is dat het aantal mooie vrouwen in Nederland enorm hoog is.
pi_189926257
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ok ik geef het op. Je ziet vrouwen nog steeds als wezens van een andere planeet.
Nee hoor. Hoe kom je daar bij?
pi_189926258
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:33 schreef osodevo het volgende:

[..]

En DAAROM werk ik haast fulltime aan dit project want ik baal er enorm van dat ik op zo'n leeftijd nog zo weinig ervaring met vrouwen heb.

Ik heb een paar duizend euro vrijgemaakt voor 2020 voor looksmaxing, waarbij ik o.a mijn huidige garderobe in de kliko gooi en opnieuw vanaf 0 begin. Ik ben nog opzoek naar mensen die mij hierbij kunnen adviseren.
Je bent gewoon aan het trollen of niet?
  woensdag 13 november 2019 @ 17:35:20 #106
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_189926278
quote:

[..]

Het zal aan mij liggen maar het komt allemaal een beetje wanhopig over.
Op 't randje en erover.
pi_189926289
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je bent gewoon aan het trollen of niet?
Nee. Ik ben serieus. Waarom ben ik dan zo vaak aan het reizen?
pi_189926304
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Het zal aan mij liggen maar het komt allemaal een beetje wanhopig over.
Dat komt mede door mijn leeftijd, want jonge vrouwen zitten meestal niet op een onervaren oude man van 30 te wachten.
  woensdag 13 november 2019 @ 17:40:28 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189926362
Conversatietechnieken. Steek daar je geld eens in. Iemand die je leert hoe je een leuk gesprek op gang houdt. Aan betere looks heb je nog steeds geen reet als je stilvalt en het gesprek ongemakkelijk wordt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189926421
quote:

[..]

Je haar en lichaam niet vergeten.
pi_189926465
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 15:22 schreef Solid-Snake het volgende:
Het belangrijkste tijdens het uitgaan is dat je gewoon lol hebt. Dus ga eerst gewoon eens jezelf op je gemak voelen in die setting, en leer los te gaan.

Dus ga gewoon lekker dansen en niet constant rond kijken op zoek naar een potentiële ONS. En als je dan aan het dansen bent en je maakt oogcontact met eentje, dan willen vele vaak wel dansen met jou. Maar laat zien dat je lol hebt en dat het je niks boeit of je nu wel of niet scoort.

Misschien lukt het je dan om met hun te dansen, en dan kan je na een tijdje met haar kijken of je haar ook kan zoenen. Maar doe dit niet te snel, want dan kom je te graag over, en dat is niet aantrekkelijk.

Er zijn echt maar weinig mannen die letterlijk iedere week een andere vrouw kunnen meenemen. Zelfs hele knappe mannen hebben niet altijd beet, maar dat hoort er gewoon bij. Volgende keer weer beter.
Ligt er ook een beetje aan welke type (en dan bedoel ik niet per se qua aantrekkelijkheid) vrouwen je aanspreekt/mee gaat dansen. En soms is er gewoon direct een overduidelijk wederzijdse aantrekking zodra je elkaar ziet.
pi_189926508
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:13 schreef PzKpfw het volgende:
Uitgaan om de vrouwen en niet gewoon voor het pilsen :')
Zonder vrouwen vind ik er ook weinig aan. Ik hou nou eenmaal van flirten en spanning. Maar ik ben dan ook niet zo kansloos bij de vrouwen als TS.
  woensdag 13 november 2019 @ 18:05:55 #113
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_189926699
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:37 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dat komt mede door mijn leeftijd, want jonge vrouwen zitten meestal niet op een onervaren oude man van 30 te wachten.
Fake it until you make it.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Zonder vrouwen vind ik er ook weinig aan. Ik hou nou eenmaal van flirten en spanning. Maar ik ben dan ook niet zo kansloos bij de vrouwen als TS.
Van mij hoeft die spanning niet per se. Leuk als er wat gebeurt maar ik ben er nooit actief mee bezig. De keren dat ik met een leuke meid aan de praat kwam was dat omdat er iets spontaans aan vooraf ging. Een keer omdat ik tegen zo'n meid aan de bar enigszins boos riep van 'niet voorkruipen he' :')
Op 't randje en erover.
pi_189926853
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Conversatietechnieken. Steek daar je geld eens in. Iemand die je leert hoe je een leuk gesprek op gang houdt. Aan betere looks heb je nog steeds geen reet als je stilvalt en het gesprek ongemakkelijk wordt.
Precies. Daarom dat ik momenteel zoveel focus leg op het sociale aspect. Door mijn ASS is dat spel van het verleiden stukken ingewikkelder.

Kan over het algemeen veel beter met mannen dan vrouwen communiceren, maar dat komt vooral omdat sommige vrouwen mij bij voorbaat vermijden, mij als een creep zien zonder ook naar 1 woord uitgewisseld te hebben.
pi_189926997
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:16 schreef osodevo het volgende:

[..]

Precies. Daarom dat ik momenteel zoveel focus leg op het sociale aspect. Door mijn ASS is dat spel van het verleiden stukken ingewikkelder.

Kan over het algemeen veel beter met mannen dan vrouwen communiceren, maar dat komt vooral omdat sommige vrouwen mij bij voorbaat vermijden, mij als een creep zien zonder ook naar 1 woord uitgewisseld te hebben.
Dat komt omdat je communicatietechnieken als het om vrouwen gaat als direct synoniem maakt aan verleiden. Daar gaat het juist niet om. Het gaat om normaal communiceren met mensen m/v. Dus zoals je met mannen kunt communiceren ook met vrouwen leren communiceren. En als communiceren niet meer gelijk staat aan verleiden, dan heb je een hoop geleerd en kun je een nieuwe stap maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 13 november 2019 @ 18:29:57 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189927054
quote:

[..]

Ja, even voor de duidelijkheid, dit gaat dus niet om een paar trucjes en een babbeltje. Dus dan moet je ook gaan snappen dat een echt gesprek wel wat meer om het lijf heeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189927530
quote:

[..]

Je kan beter aan beide werken.
pi_189929679
quote:

[..]

Zit in je hoofd.
  woensdag 13 november 2019 @ 21:25:07 #119
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189930124
quote:

[..]

Je gaat dus duizenden euro's besteden aan een oppervlakkige verkleedpartij, zodat je iemand in kleding imiteert die in jouw ogen wel vrouwen kan krijgen. En als je dan beet hebt, val je door de mand omdat onder die kleding een heel ander iemand zit.
Zo gaat het niet werken.
Je moet werken aan je sociale skills en mogelijk aan je charisma, maar bovenal: je hebt een reality check nodig, want de vrouwen die jij wilt willen jou niet, maar degene die jij niet ziet staan zijn voor een match veel meer voor de hand liggend.
De enige reden dat jij nog maagd bent, zijn je vooroordelen over vrouwen.
Steek dat geld liever in psychologische begeleiding.
  woensdag 13 november 2019 @ 21:28:23 #120
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_189930185
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 21:25 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je gaat dus duizenden euro's besteden aan een oppervlakkige verkleedpartij, zodat je iemand in kleding imiteert die in jouw ogen wel vrouwen kan krijgen. En als je dan beet hebt, val je door de mand omdat onder die kleding een heel ander iemand zit.
Zo gaat het niet werken.
Je moet werken aan je sociale skills en mogelijk aan je charisma, maar bovenal: je hebt een reality check nodig, want de vrouwen die jij wilt willen jou niet, maar degene die jij niet ziet staan zijn voor een match veel meer voor de hand liggend.
De enige reden dat jij nog maagd bent, zijn je vooroordelen over vrouwen.
Steek dat geld liever in psychologische begeleiding.
Slecht advies gozer. Begin juist met het makkelijke, dat is uiterlijk vertoon. Als je dat op een hoger niveau trekt, krijg je direct resultaat omdat vrouwen dit opmerken. Met deze hernieuwde krachten kun je de weg naar boven pakken met de moeilijkere onderdelen zoals Social skills.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  woensdag 13 november 2019 @ 21:30:32 #121
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189930226
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:05 schreef PzKpfw het volgende:
enigszins boos riep van 'niet voorkruipen he' :')
Heel mooi voorbeeld van hoe je een vrouw kunt benaderen zonder direct als een seksist die die avond nog wil neuken over te komen ^O^
Spontaan, en gericht op haar persoonlijk, op iets dat zíj doet.
  woensdag 13 november 2019 @ 21:46:17 #122
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189930515
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 21:28 schreef Kamover het volgende:

[..]

Slecht advies gozer. Begin juist met het makkelijke, dat is uiterlijk vertoon. Als je dat op een hoger niveau trekt, krijg je direct resultaat omdat vrouwen dit opmerken. Met deze hernieuwde krachten kun je de weg naar boven pakken met de moeilijkere onderdelen zoals Social skills.
Nope. Je moet kleding kiezen die bij je persoonlijkheid past, zodat je je er zeker in voelt, natuurlijk, op je gemak. Die uitstraling (charisma) is vele malen belangrijker dan de kleren zelf.
Er zijn talloze mensen (m/v) die zogenaamd interessante kleding dragen, maar je ziet gelijk dat ze zich daar niet prettig in voelen.
Je kunt wel je eigen stijl opschalen, van een T-shirt van de HEMA een bij de Bijenkorf halen, je jeans niet op de markt maar bij een duurdere winkel. Op pasvorm letten, het textiel goed onderhouden. Doe je aan overhemden, dan kijken of je die op maat kan laten (ver)maken. In plaats van een nylon stropdas een van zijde nemen, als je er een draagt. Trui is niks mis mee, mits niet uitgelubberd, dus kwaliteitstrui van echte wol kopen als trui je stijl is.
Let op de details. Jij kunt vinden dat het maar een klein gaatje is dat niemand ziet, zíj zal het zien als ze geďnteresseerd is, en haar conclusies trekken.
Vaak is het ook een kwestie van kleding matchen, qua kleur en materialen. Hoef je helemaal geen dure dingen voor te kopen, maar simpele regeltjes als "geen bruine schoenen onder een zwarte broek" volgen. En geen (witte sport)sokken in je sandalen, dat is niet voor iedereen evident.
Basis is zelfkennis: wat voor type ben je? Niks mis met bergwandelschoenen en een cowboyhemd als dat bij je persoonlijkheid past. Wat dat betreft is er ook niks mis met afgetrapte schoenen en vieze, kapotte kleding als je in je hart een zwerver bent. In alle gevallen trek je wel vrouwen aan die op zo'n type vallen, dus meer kans op een match als je uiterlijk bij je innerlijk past.
  Moderator woensdag 13 november 2019 @ 22:24:00 #123
441859 crew  Lenny77
pi_189931177
Ik wil je wel wat kledingadvies geven hoor. Maar ik zou dan toch echt moeten weten welk type je bent, wat je bouw is, haarkleur enz.
Een vb: ik draag graag een bootcut-jeans. Maar ik raak daar mee weg omdat ik lang en slank ben. Een vrouw van 1.55m met een peervorm kan zoiets eigenlijk niet dragen want niet flatterend.
Als iemand ros haar heeft dan mag die eigenlijk geen rood of oranje dragen of fletse beige kleuren. Maar mooi donkergroen of donkerblauw is wel knap! En als je opvallende blauwe ogen hebt, dan kan een trui in de juiste kleur die ogen echt laten knallen!
Het zijn soms kleine dingen die het m doen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189931238
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 21:46 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nope. Je moet kleding kiezen die bij je persoonlijkheid past, zodat je je er zeker in voelt, natuurlijk, op je gemak. (....)
Basis is zelfkennis: wat voor type ben je? Niks mis met bergwandelschoenen en een cowboyhemd als dat bij je persoonlijkheid past. Wat dat betreft is er ook niks mis met afgetrapte schoenen en vieze, kapotte kleding als je in je hart een zwerver bent. In alle gevallen trek je wel vrouwen aan die op zo'n type vallen, dus meer kans op een match als je uiterlijk bij je innerlijk past.
Dat vooral. Wat in sommige kringen voor 'goede' kleren doorgaat vind ik afgrijselijk. Rapperchic, dure sportkleding, Gucci, dure horloges etc, allemaal afknappers. Idem dito voor baseballcaps, vooral als ze achterstevoren staan.

De mannenkleren die ik mooi vind zijn overigens vaak ook wel prijzig, maar van een heel andere stijl. Alleen tja, met die kleren trek je een bepaald soort vrouwen aan (mijn soort vrouwen dus) en daar zit TS misschien helemaal niet op te wachten :s)

Kortom zo'n restyling is verspild geld tenzij je zelf goed weet wat je uit wil stralen en van welke vrouwen je de aandacht wil hebben.
  woensdag 13 november 2019 @ 22:51:34 #125
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189931557
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 22:24 schreef Lenny77 het volgende:
Als iemand ros haar heeft dan mag die eigenlijk geen rood of oranje dragen of fletse beige kleuren.
En als ze dat wel doen, met de juiste attitude, laten ze zien dat ze schijt hebben aan conventies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')