abonnement Unibet Coolblue
pi_189909059
Het belangrijkste tijdens het uitgaan is dat je gewoon lol hebt. Dus ga eerst gewoon eens jezelf op je gemak voelen in die setting, en leer los te gaan.

Dus ga gewoon lekker dansen en niet constant rond kijken op zoek naar een potentiële ONS. En als je dan aan het dansen bent en je maakt oogcontact met eentje, dan willen vele vaak wel dansen met jou. Maar laat zien dat je lol hebt en dat het je niks boeit of je nu wel of niet scoort.

Misschien lukt het je dan om met hun te dansen, en dan kan je na een tijdje met haar kijken of je haar ook kan zoenen. Maar doe dit niet te snel, want dan kom je te graag over, en dat is niet aantrekkelijk.

Er zijn echt maar weinig mannen die letterlijk iedere week een andere vrouw kunnen meenemen. Zelfs hele knappe mannen hebben niet altijd beet, maar dat hoort er gewoon bij. Volgende keer weer beter.
pi_189909128
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 15:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De OP gaf de indruk dat je uitgaan ook geen succes vindt.
Hmm, ja mixed feelings. Als ik uitga met anderen ligt de focus niet bij vrouwen, want dan zijn we teveel met elkaar bezig. Liefst zou ik daarom alleen uit willen gaan maar heb daarvoor de guts niet voor. Uitgaan heeft zeker kansen maar is een wereld van verschil met daygame.
  dinsdag 12 november 2019 @ 15:31:38 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189909187
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 15:27 schreef osodevo het volgende:

[..]

Hmm, ja mixed feelings. Als ik uitga met anderen ligt de focus niet bij vrouwen, want dan zijn we teveel met elkaar bezig. Liefst zou ik daarom alleen uit willen gaan maar heb daarvoor de guts niet voor. Uitgaan heeft zeker kansen maar is een wereld van verschil met daygame.
Daygame. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_189909234
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 15:15 schreef osodevo het volgende:

[..]

Het was één van de opties die mij geadviseerd werd. Club en vereniging heb ik al reeds geprobeerd maar vind het moeilijk integreren in een groep dat statisch is en altijd als een omega eindig waarbij ik bij voorbaat onaantrekkelijk ben.

Het mooie van uitgaan is dat je zelf de mensen kunt kiezen waarmee je een klik hebt. Vanuit die positite is het veel fijner om vrouwen te benaderen dan solo overdag.
Sowieso kappen met die omega onzin je bent toch geen wolf jongen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189909304
Ik was hier...
  dinsdag 12 november 2019 @ 18:13:33 #81
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189911599
Uitgaan om de vrouwen en niet gewoon voor het pilsen :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189911678
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:13 schreef PzKpfw het volgende:
Uitgaan om de vrouwen en niet gewoon voor het pilsen :')
En dan nog falen ook _O_
Ik was hier...
  dinsdag 12 november 2019 @ 18:44:13 #83
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_189912039
TS voor kledingadvies mag je me trouwens altijd PMen , gr de medewerker van een kledingzaak :7
  dinsdag 12 november 2019 @ 18:48:07 #84
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189912099
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jouw leer curve is niet heel stijl hè? :')
Steil.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_189912463
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:44 schreef jigggy het volgende:
TS voor kledingadvies mag je me trouwens altijd PMen , gr de medewerker van een kledingzaak :7
In Nederland? Verwacht er dan niet teveel van.
pi_189912519
Probeer tinder en druk de eerste twee die happen aan. Denk dat dat een hoop scheelt.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
  dinsdag 12 november 2019 @ 19:17:49 #87
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_189912551
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In Nederland? Verwacht er dan niet teveel van.
:')
  dinsdag 12 november 2019 @ 19:25:04 #88
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_189912682
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:30 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee, de tip was om jezelf aantrekkelijker te maken. Sportschool, verzorging, zorgen dat je iets te vertellen hebt dat je interessant maakt. Als je op die manier voorbereid bent, kun je uitgaan.
Dit dus. Aan de oppervlakkige kant werken is laaghangend fruit. Dus beetje met je nieuwe gains en guns wat nieuwe kleding kopen. Bijvoorbeeld een getailleerd shirt. En dan merk je dat het al snel beter gaat. Van hieruit kun je na de eerste successen verder uitbouwen.

Is het zo simpel? Ja, vrouwen kunnen oppervlakkig zijn
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  dinsdag 12 november 2019 @ 20:28:31 #89
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_189913846
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 14:41 schreef osodevo het volgende:
Ik kan de kritiek enigszins begrijpen maar dat ik niets doe met jullie adviezen is echt onzin. Elk advies dat hier gegeven wordt neem ik 100% serieus en neem dat mee in mijn plan.

Weliswaar ben ik nog maagd maar wel op de goede weg. Alleen al deze 2 jaar meer contact met meiden gehad dan jaren ervoor toen ik in een isolement zat.

En die bullshit over premiums is totale nonsense. Het is echt niet zo dat ik mij alleen maar richt op de lekkerste dames. Niet meer. Ik probeer contact met alle dames te maken, sommige staan ervoor open maar de meesten helaas niet. Dat is denk ik meer te wijten dat ik niet echt goed ben in het winnen van trust bij de dames en op één of andere manier een slechte eerste indruk maak.

Het sociale aspect is duidelijk het grootste probleem. Vooral een gebrek aan ervaring ten opzichte van leeftijdsgenoten.

Verzorging is op zich wel goed maar kan beter. Ik denk erover om een stylist in te huren en mijn gehele garderobe in de kliko te gooien en een totale make over te realiseren. Desalniettemin realiseer ik dat mooie kleding geen oplossing is. Vrouwen zullen je wellicht meer aandacht geven maar als man is het de taak om deze cues op te vangen en daarop in te spelen. Dat kan ik niet.

Zoals eerder aangegeven ben ik niet echt een prater, introvert met het gevolg dat ik in de groep meer een luisteraar dan een prater ben. Het probleem daarbij is dat als ik 1:1 met een vrouw aan het praten ben soms helemaal vastloop, domme dingen zeg of zelfs stilval hiermee een slechte eerste indruk achterlaat.
Ik heb dit diverse keren meegemaakt waarbij ik een fout bega in de chain waarna een andere gast het gesprek overneemt en ik gefrustreerd in een hoekje eindig.

Het voordeel van nightgame is dat het minder eng is en meerdere kansen krijg met andere dames. Dit gaat een stuk soepeler dan overdag waarbij ik echt uren moet bijkomen na een faalervaring.

(let niet op de typo's ivm telefoon.)
Jouw probleem is dat je wanhopig in de smaak probeert te vallen om maar te kunnen scoren. Er is helemaal niets authentieks aan je, niets wat ook maar enigzins interessants is. De oppervlakkige wanhopigheid drijft er vanaf. Niemand wil neuken met wanhopige oppervlakkigheid.

Een tip voor een 'strategie':

Ontwikkel interesses (behalve wijven neuken ;( ), ontwikkel vaardigheden. Ontwikkel ook een eigen stijl en benader dan mensen(!) vanuit nieuwsgierigheid. Stel je zelf ten doel om van elk persoon dat je spreekt iets nieuws te leren.

En als dat een beetje lukt, steek dan bij een dame waarvan je merkt dat je haar interessant vind, wat meer tijd in haar. Niet om te neuken, maar om de interesse. Plat gezegd, maak vier weken achter elkaar met dezelfde dame een praatje omdat je haar interessant vindt. En vraag haar daarna een keer mee uit. En als dat gezellig is, dan hoef je dat geneuk niet eens meer te forceren met allerlei PUA bullshit.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_189914348
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:15 schreef TTSS het volgende:
Probeer tinder en druk de eerste twee die happen aan. Denk dat dat een hoop scheelt.
Dit zeg ik al een week of 3 tegen hem. Komt nooit binnen.
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 21:26:27 #91
441859 crew  Lenny77
pi_189914968
Ts, het gaat trouwens niet om dure kleding, maar om kleding die bij je past, die het beste uit je naar boven haalt.
En dan een leuk kapsel erbij!
Hoe groot/ zwaar ben je?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 12 november 2019 @ 22:28:16 #92
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_189915990
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 21:26 schreef Lenny77 het volgende:
Ts, het gaat trouwens niet om dure kleding, maar om kleding die bij je past, die het beste uit je naar boven haalt.
En dan een leuk kapsel erbij!
Hoe groot/ zwaar ben je?
Het gaat vooral om lichaamsbouw. Als hij nu even een paar maanden flink aan de gewichten hangt en wat wei Shakes erbij neemt, kom je ergens. Postieve cirkel omhoog. De rest komt vanzelf
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_189916863
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Steil.
Ja :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 12 november 2019 @ 23:38:28 #94
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189916911
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 22:28 schreef Kamover het volgende:

[..]

Het gaat vooral om lichaamsbouw. Als hij nu even een paar maanden flink aan de gewichten hangt en wat wei Shakes erbij neemt, kom je ergens. Postieve cirkel omhoog. De rest komt vanzelf
Alsof elke meid zo'n opgepompt gastje wil :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 13 november 2019 @ 06:02:50 #95
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_189918178
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:38 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Alsof elke meid zo'n opgepompt gastje wil :')
Nee niet opgepompt, maar wel een beetje sportief
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_189925913
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:15 schreef TTSS het volgende:
Probeer tinder en druk de eerste twee die happen aan. Denk dat dat een hoop scheelt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:25 schreef Kamover het volgende:

[..]

Dit dus. Aan de oppervlakkige kant werken is laaghangend fruit. Dus beetje met je nieuwe gains en guns wat nieuwe kleding kopen. Bijvoorbeeld een getailleerd shirt. En dan merk je dat het al snel beter gaat. Van hieruit kun je na de eerste successen verder uitbouwen.

Is het zo simpel? Ja, vrouwen kunnen oppervlakkig zijn
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 20:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit zeg ik al een week of 3 tegen hem. Komt nooit binnen.
Jaren geleden Tinder, Bumble, Happen geprobeerd maar geen matches weten te krijgen. Na een paar keer een betaald abonnement afgenomen te hebben was ik er wel klaar mee. Ik heb de apps nog op mijn telefoon staan maar tot nu toe geen matches.

Het advies dat ik toen gekregen had (via meerdere mensen) was om een pro-actieve houding aan te nemen. Dat heb ik gedaan, ik ben verhuist, vaak uitgeweest, nieuwe mensen leren kennen, en veel reizen.
pi_189926083
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:09 schreef osodevo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jaren geleden Tinder, Bumble, Happen geprobeerd maar geen matches weten te krijgen. Na een paar keer een betaald abonnement afgenomen te hebben was ik er wel klaar mee. Ik heb de apps nog op mijn telefoon staan maar tot nu toe geen matches.

Het advies dat ik toen gekregen had (via meerdere mensen) was om een pro-actieve houding aan te nemen. Dat heb ik gedaan, ik ben verhuist, vaak uitgeweest, nieuwe mensen leren kennen, en veel reizen.
Hoe kan je nou geen matches krijgen? Installeer het opnieuw, maak een paar goede fotos en swipe alle vrouwen naar rechts. Als het dan nog niet lukt mag je opgeven.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_189926107
Net weer terug in Nederland aangekomen en op het station (zit nu in de trein) zie je al meteen heel veel mooie dames lopen, stukken beter dan in de landen waar ik het geprobeerd heb. Over het algemeen val ik wel op Nederlandse dames. :P

Het wrange is dat ik donders goed weer dat deze vrouwen out of my league zijn. Het liefst zou ik naar ze toe willen lopen en aanspreken zoals je in zoveel infield video's ziet. Ik heb dit in het buitenland al een paar keer getest maar het probleem is dat ik niet gewend ben om met vreemden te praten. Vaak genoeg zie ik dat ik niet de skills heb om een gesprek op gang te houden en een bepaalde spanning opbouwen.

Wat enorm belangrijk is dat je veel kunt praten en voorkomt dat er een stilte ontstaat. Sommige mensen zijn daar enorm smooth in en die krijgen meestal de dames.

Daarbij heb je de concurrentie onder de mannen... in Nederland is dat gelukkig wat minder agressief maar voor mij voelt het alsof ik de mount everest aan het beklimmen ben.
pi_189926141
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:23 schreef osodevo het volgende:
Net weer terug in Nederland aangekomen en op het station (zit nu in de trein) zie je al meteen heel veel mooie dames lopen, stukken beter dan in de landen waar ik het geprobeerd heb. Over het algemeen val ik wel op Nederlandse dames. :P

Het wrange is dat ik donders goed weer dat deze vrouwen out of my league zijn. Het liefst zou ik naar ze toe willen lopen en aanspreken zoals je in zoveel infield video's ziet. Ik heb dit in het buitenland al een paar keer getest maar het probleem is dat ik niet gewend ben om met vreemden te praten. Vaak genoeg zie ik dat ik niet de skills heb om een gesprek op gang te houden en een bepaalde spanning opbouwen.

Wat enorm belangrijk is dat je veel kunt praten en voorkomt dat er een stilte ontstaat. Sommige mensen zijn daar enorm smooth in en die krijgen meestal de dames.

Daarbij heb je de concurrentie onder de mannen... in Nederland is dat gelukkig wat minder agressief maar voor mij voelt het alsof ik de mount everest aan het beklimmen ben.
Hier bewijs je precies het gelijk van al diegenen die je als advies gaven om eerst eens sociaal te leren worden en gesprekken met MENSEN te leren aanknopen en gaande houden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189926225
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:23 schreef osodevo het volgende:
Net weer terug in Nederland aangekomen en op het station (zit nu in de trein) zie je al meteen heel veel mooie dames lopen, stukken beter dan in de landen waar ik het geprobeerd heb. Over het algemeen val ik wel op Nederlandse dames. :P

Het wrange is dat ik donders goed weer dat deze vrouwen out of my league zijn. Het liefst zou ik naar ze toe willen lopen en aanspreken zoals je in zoveel infield video's ziet. Ik heb dit in het buitenland al een paar keer getest maar het probleem is dat ik niet gewend ben om met vreemden te praten. Vaak genoeg zie ik dat ik niet de skills heb om een gesprek op gang te houden en een bepaalde spanning opbouwen.

Wat enorm belangrijk is dat je veel kunt praten en voorkomt dat er een stilte ontstaat. Sommige mensen zijn daar enorm smooth in en die krijgen meestal de dames.

Daarbij heb je de concurrentie onder de mannen... in Nederland is dat gelukkig wat minder agressief maar voor mij voelt het alsof ik de mount everest aan het beklimmen ben.
Ok ik geef het op. Je ziet vrouwen nog steeds als wezens van een andere planeet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')