Om te beginnen werken aan je zelfvertrouwen. Want onzekerheid stinkt. En vrouwen hebben daar een neus voor.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:42 schreef osodevo het volgende:
In navolging tot Topicreeks: Bijna 30, nóóit succes met vrouwen gehad. Wat nu? heb ik besloten om elke week meerdere keren uit te gaan. Ik zet stappen maar dat is vooral buiten het uitgaansleven.
Ik ga meestal met een groepje uit maar soms heb ik zulke onhandige wings dat ik beter alleen uit kan gaan. Desondanks lijken vrouwen niet in mij geïnteresseerd te zijn en meer in de andere jongens van de groep die een grotere mond hebben en beter kunnen praten.
Elke keer heb ik weer dat gevoel, vooral na het uitgaan dat ik gefaald heb. Ik hou sowieso niet van alcohol en gebruik het slechts als een tool om sociaal contact te maken. Maar als ik op het gebied van vrouwen maar geen resultaat boek voelt het alsof ik kansloos bezig ben.
Ik ben nu in dubio om mijn strategie om te gooien om me uitsluitend te richten op het overdag vrouwen versieren. Nadeel is dat ik hier geen alcohol kan gebruiken en vreselijke approach anxiety heb.
Wat zouden jullie in dit geval doen?
Hij heeft het uitgaan toch als serieuze optie geaccepteerd?quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:50 schreef miss_sly het volgende:
Hoe is dit topic anders dan de anderen? Je vraag is ongeveer gelijk en de usual suspects gaan hier weer reageren, vertellen wat je we of niet moet doen en jij trekt je er niets van aan en hebt overal tegenwerpingen tegen.
Wat hebben met de eerder gegeven tips en adviezen gedaan?
Zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:49 schreef VEM2012 het volgende:
Wellicht is een datingsite of app wat voor je? Dan is het makkelijker om het eerste contact te leggen.
Door de dag is het dan ook nog een stuk moeilijker!!quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen.
Als je niet de mondigste in een groep bent spring je er ook moeilijker tussenuit.
Wat een rare generalisatie. Dat er bij jou nooit wat ontstaan is uit een avondje met een doorgesnoven minimalslet betekent niet dat er geen talloze relaties in de kroeg/club zijn begonnen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:59 schreef jigggy het volgende:
Chicks met uitgaan is in mijn ervaring altijd eenmalig en vrijwel nooit relatiemareriaal
Ik zeg toch uit eigen ervaring ,plus dat doorgesnoven ,wat een onzinquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat een rare generalisatie. Dat er bij jou nooit wat ontstaan is uit een avondje met een doorgesnoven minimalslet betekent niet dat er geen talloze relaties in de kroeg/club zijn begonnen.
In dat geval: wat een waardeloze toevoeging.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik zeg toch uit eigen ervaring ,plus dat doorgesnoven ,wat een onzin
Maar is goed vriend
Fijn dat jij zo veel toevoegt!quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In dat geval: wat een waardeloze toevoeging.
Het klooster ingaan.quote:
TS wil seks, geen relatie dus dat is OK.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:59 schreef jigggy het volgende:
Chicks met uitgaan is in mijn ervaring altijd eenmalig en vrijwel nooit relatiemareriaal
Sok in z'n broek gestoptquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wat heb je aan jezelf gedaan om je aantrekkelijk te maken voor leuke vrouwen?
Aha, dan kan het wel werkenquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
TS wil seks, geen relatie dus dat is OK.
Gebeurd vaker, heeft iedereen wel. Gewoon blijven gebruiken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:19 schreef osodevo het volgende:
Datingsite is natuurlijk het gemakkelijkste. Ik heb het geprobeerd maar krig geen reacties van vrouwen
Nee, de tip was om jezelf aantrekkelijker te maken. Sportschool, verzorging, zorgen dat je iets te vertellen hebt dat je interessant maakt. Als je op die manier voorbereid bent, kun je uitgaan.quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:19 schreef osodevo het volgende:
Datingsite is natuurlijk het gemakkelijkste. Ik heb het geprobeerd maar krig geen reacties van vrouwen.
Om die reden wordt mij aangeraden om uit te gaan.
Jij leest net zo selectief als hij, kennelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hij heeft het uitgaan toch als serieuze optie geaccepteerd?
Heb je al iets gedaan aan jezelf? Je zei in een topic dat je jezelf niet bijzonder goed verzorgd, omdat dat niet nodig zou zijn. Heb je daar al verandering in gebracht?quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:19 schreef osodevo het volgende:
Datingsite is natuurlijk het gemakkelijkste. Ik heb het geprobeerd maar krig geen reacties van vrouwen.
Wat een slecht advies is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:19 schreef osodevo het volgende:
Die wil hij niet. Hij heeft recht op een 'premium' girl. Daar gaat hij voor en al het andere is hem te min.quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:28 schreef warp995 het volgende:
Wat is het probleem nou precies tijdens uitgaan? De meiden die je maten aanspreken iPv jou? Er zijn toch andere meiden in de kroeg? En anders de minste van de groep proberen? Tevens kan je een datingwebsite of app ook eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |