Ook dat kansloze hulpmiddelencentrum zie ik al. Drama.quote:Op zondag 10 november 2019 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
@:I je bent niet de enige die leveringsproblemen heeft, wat is inmiddels status voor je vader?twitter:Willemparel twitterde op zondag 10-11-2019 om 14:26:26Ingemeten rolstoel (7 augustus) voor @:NaphegyiA door @:hmchulpmiddelen nog steeds niet geleverd. Contractmanager @:GemeenteUtrecht grijp svp onmiddellijk in ivm financieel wanbeheer, niet nakomen contractuele verplichtingen, gebrekkige communicatie enz. cc @:MaartenOoijen @:Solgu reageer retweet
Zoiets ja, vind het wel prima.quote:Op zondag 10 november 2019 17:04 schreef I het volgende:
[..]
Toch al snel zo'n twee maandjes toch?Dat vind ik te lang.
![]()
Hoe gaat 't met Sked?
Als het je goed heeft gedaan, dan is er niks mis mee.quote:Op zondag 10 november 2019 17:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoiets ja, vind het wel prima.
Heel wisselvallig, laatste weken wat beter. Met jou dan?
Die actie komt wel wanneer er actie kán komen. Alles op z'n tijd.quote:Op zondag 10 november 2019 17:18 schreef scrupuleus het volgende:
Trekt niet allemaal bij heren.
Actie!
Gaaaat z'n gangetje. Afgelopen nacht tien uur geslapen ofzo.quote:
10 uur slapen is wel lekkerquote:Op zondag 10 november 2019 17:32 schreef I het volgende:
[..]
Gaaaat z'n gangetje. Afgelopen nacht tien uur geslapen ofzo.Schade ingehaald. Nu hopen dat ik vannacht wel weer normaal slaap
En daar?
Had het wel echt nodigquote:Op zondag 10 november 2019 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
10 uur slapen is wel lekkerJa gaat chill
Zeker, jij ook?quote:Op zondag 10 november 2019 17:34 schreef I het volgende:
[..]
Had het wel echt nodigKwam m'n bed ook maar moeilijk uit.
Worth it.
NiceeChill weekendje?
Niks mis meequote:Op zondag 10 november 2019 17:36 schreef I het volgende:
[..]
Lekker, lekker
Ja zeker. Beetje bankhangen, lui zijn.![]()
Daarom moet je ook de kant-en-klare flessen kopen vriendquote:Op zondag 10 november 2019 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde pannenkoeken eten, maar heb geen eieren
Mensen die kant en klare pannenkoeken eten zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op zondag 10 november 2019 21:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom moet je ook de kant-en-klare flessen kopen vriend
rtquote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die kant en klare pannenkoeken eten zijn geen knip voor de neus waard.
Dat zijn hetzelfde soort mensen die naar de fietsenmaker gaan voor een lekke bandquote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die kant en klare pannenkoeken eten zijn geen knip voor de neus waard.
Wel mijn probleemquote:Op zondag 10 november 2019 21:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat zijn hetzelfde soort mensen die naar de fietsenmaker gaan voor een lekke band
Zou ik ook doen hoor als ik een fiets zou hebbenquote:Op zondag 10 november 2019 21:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat zijn hetzelfde soort mensen die naar de fietsenmaker gaan voor een lekke band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |