abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:58:23 #61
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189851939
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Was het niet zo dat er voor oorsprong gewoon wat mannetjes in die torentjes stonden te schreeuwen?
Daar gaat dus de vergelijking met kerkklokken mank; wat je er nu van vindt, het wordt in ieder geval niet elektrisch versterkt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189851955
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:47 schreef PrayingMantis het volgende:

[..]

Jij vindt een terroristische daad tegen een audio installatie waarbij kabels zijn gesneuveld een mooie actie? Hoop dat mods meelezen.
Ik zie dat terrorisme ook aan inflatie onderhevig is. _O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_189851976
Wel weer een mooi onderwerp waar duidelijk wordt dat er met twee maten wordt gemeten.

Vrouwtjes op een poster in lingerie moeten verwijderd worden uit het straatbeeld, want dat is aanstootgevend. Maar zulk radicaal geschreeuw mag niks over gezegd worden, dan moeten we het maar gewoon "negeren".
pi_189851997
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel weer een mooi onderwerp waar duidelijk wordt dat er met twee maten wordt gemeten.

Vrouwtjes op een poster in lingerie moeten verwijderd worden uit het straatbeeld, want dat is aanstootgevend. Maar zulk radicaal geschreeuw mag niks over gezegd worden, dan moeten we het maar gewoon "negeren".
laten iemand de audiokabel doorverbinden zodat het geluid wat je bij xhamster-videos hoort over de speakers gaat :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_189852007
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
laten iemand de audiokabel doorverbinden zodat het geluid wat je bij xhamster-videos hoort over de speakers gaa
_O- _O_

Dan kun je me oprapen :D
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:03:46 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189852024
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:02 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

laten iemand de audiokabel doorverbinden zodat het geluid wat je bij xhamster-videos hoort over de speakers gaat :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O-
Dat zou geniaal zijn _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:05:56 #67
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189852063
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:55 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Het zou niet langer dan een halve minuut, hooguit een minuut mogen duren vind ik. Kerkklokken gaan ook altijd veel te lang door, fucking irritant.

Dit gaat sowieso problemen geven lijkt mij.
Ik vind het ook hondsiriitant als ik in een land ben waar het de norm is. Ik vraag me wel af of je op een gegeven moment niet leert het een beetje uit te filteren.
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:06:36 #68
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189852074
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit wordt echt een kat/muis spel dat uiteindelijk gaat escaleren naar inbraak, vandalisme en bedreiging.

Hou gewoon op de buurt zo tegen je op te zetten en flikker op je religie.
Ga daar maar wel vanuit.
pi_189852091
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:41 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik vraag me oprecht af of de Islam ooit ergens een positieve bijdrage heeft geleverd, op welke manier dan ook.
Ze willen elkaar nog weleens uitroeien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189852130
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:58 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Daar gaat dus de vergelijking met kerkklokken mank; wat je er nu van vindt, het wordt in ieder geval niet elektrisch versterkt.
Neemt natuurlijk niet weg dat een kerktoren specifiek ontworpen is om geluid van de bel te versterken, en de bel zelf ook een behoorlijk volume kan produceren.

Ik woon om de hoek van de grootste kerk van de stad en die staat op zon- en feestdagen ook flink tekeer te gaan. Das even leuk, maar gaat vrolijk een kwartier door tijdens speciale gelegenheden. En dan woon ik nog een goeie paar honderd meter van de toren af, maar als je daar dus letterlijk naast woont lijkt me dat echt wel heel vervelend. Het is best een volume wat er vanaf komt.
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:14:01 #71
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189852170
Een versterkte gebedsoproep en daarmee gepaard gaande overlast in de openbare ruimte heeft dan ook niets met 'vrijheid van religie' te maken.

Maar Halsema en co verschuiven zich daar gewoon achter omdat ze bang zijn vieze handen te krijgen als ze daadwerkelijk eens zouden optreden.
pi_189852195
quote:

[..]

Jij vindt een terroristische daad tegen een audio installatie waarbij kabels zijn gesneuveld een mooie actie? Hoop dat mods meelezen.
Terroristische daad :')

Deze user :')
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_189852237
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:05 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Ik vind het ook hondsiriitant als ik in een land ben waar het de norm is. Ik vraag me wel af of je op een gegeven moment niet leert het een beetje uit te filteren.
Vreselijk ja. Zo opdringerig en ook een beetje eng :@
Mij zou dat niet lukken denk ik..
pi_189852309
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:42 schreef fathank het volgende:
Wahed racisme dit wollah kk bezem
Bezem?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_189852345
de omroep is niet eens nederlandstalig, 't is in 't arabisch.
ze kunnen dan wel van alles gaan lopen omroepen als je er toch niets mee doet.

voorbeeld: من اليوم يمكنك أن تدع كلبك يتغوط في حديقة جيرانك.

SPOILER
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:28:23 #76
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189852368
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
de omroep is niet eens nederlandstalig, 't is in 't arabisch.
ze kunnen dan wel van alles gaan lopen omroepen als je er toch niets mee doet.

voorbeeld: من اليوم يمكنك أن تدع كلبك يتغوط في حديقة جيرانك.

SPOILER
Kunnen Turken Arabisch verstaan eigenlijk? Of is deze moskee alleen voor de echte fundi's?
pi_189852412
Valt me nog mee dat ze het geen "verschrikkelijke aanslag" noemen, zoals met dat spandoekje bij een andere moskee. Dit is erger zou je zeggen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:50:49 #78
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189852662
Kinderachtige actie. Het enige wat er mee bereikt is, is dat er weer gejankt kan worden -en dit keer terecht- dat er gediscrimineerd wordt tegen moslims. Er is niks mee voorkomen en de aard van een hoop nu gniffelende mensen is ook mooi duidelijk. Als er kerkklokken naar beneden gehaald zouden worden dan zou het huis te klein zijn maar nu is het maar wat leuk omdat het moslims zijn.

Er zijn voldoende middelen beschikbaar in deze rechtstaat om hiertegen te ageren en als blijkt dat het valt onder de vrijheid van godsdienst dan heb je het er maar mee te doen.

Even los van wat ik van figuren als Sheher Khan (hihih Shere Khan) en El Forkani vind.
pi_189852783
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:50 schreef Qarrad het volgende:
Kinderachtige actie. Het enige wat er mee bereikt is, is dat er weer gejankt kan worden -en dit keer terecht- dat er gediscrimineerd wordt tegen moslims. Er is niks mee voorkomen en de aard van een hoop nu gniffelende mensen is ook mooi duidelijk. Als er kerkklokken naar beneden gehaald zouden worden dan zou het huis te klein zijn maar nu is het maar wat leuk omdat het moslims zijn.

Er zijn voldoende middelen beschikbaar in deze rechtstaat om hiertegen te ageren en als blijkt dat het valt onder de vrijheid van godsdienst dan heb je het er maar mee te doen.

Even los van wat ik van figuren als Sheher Khan (hihih Shere Khan) en El Forkani vind.
Waar blijkt uit dat dit onder de vrijheid van godsdienst valt?
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:03:22 #80
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189852827
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waar blijkt uit dat dit onder de vrijheid van godsdienst valt?
Uit de uitspraak van de burgemeester plus gemeenteraad?
pi_189852832
quote:

Ik heb op dit continent nog geen christelijke aanslagen gezien waarbij de dader, onder het geluid van een belletje mensen de keel doorsneed? Allah akbar roept gewoon vervelende associaties op bij mensen, en daar mogen ze hun geloofsgenoten voor bedanken. Een swastika kan toch ook niet omdat mensen het associëren met een nazi's.
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:04:18 #82
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189852842
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb op dit continent nog geen christelijke aanslagen gezien waarbij de dader, onder het geluid van een belletje mensen de keel doorsneed? Allah akbar roept gewoon vervelende associaties op bij mensen, en daar mogen ze hun geloofsgenoten voor bedanken. Een swastika kan toch ook niet omdat mensen het associëren met een nazi's.
Op dit continent zijn miljoenen mensen gedood in naam van het/een christelijk geloof.
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:08:20 #83
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189852893
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]

De gemeenteraad gaat helemaal niet over de 'vrijheid van godsdienst'.
pi_189852901
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Die gaan daar niet over, die hebben daar zelfs helemaal geen verstand van.
pi_189852977
quote:
Kinderachtige actie. Het enige wat er mee bereikt is, is dat er weer gejankt kan worden -en dit keer terecht- dat er gediscrimineerd wordt tegen moslims.
Idd. Daarom heeft de imam het ook gedaan.
pi_189852978
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_189853005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:04 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Op dit continent zijn miljoenen mensen gedood in naam van het/een christelijk geloof.
En toen brak de beschaving door en hebben we 400 jaar religieuze vrede gekend in dit land, tot de moslims kwam die vonden dat de vrijheid van godsdienst inhield dat zij alles mochten en anderen niks en al snel vloeide er bloed in de straten.
pi_189853006
quote:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_189853032
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:04 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat ga ik niet ontkennen, even voor de statistieken, ook het christendom mag van mij afgeschaft worden. Maar wij leven in het nu, niet 6 eeuwen geleden en nu zijn er geen (grote) problemen met het christendom. Aanslagen vinden in de westerse wereld vanuit het christendom bijna niet plaats (ik zeg bijna omdat ik geen statistieken bij de hand heb). Islamitische aanslagen vinden in deze tijd een heel stuk vaker plaats, waaronder de ellende wat IS veroorzaakt en niet te vergeten de rest van de algemene ellende in de islamitische wereld. En keer op keer zodra ze zo'n haat en radicalisering tentoonstellen worden we geconfronteerd met de woorden "allah akbar" en het inmiddels bekende vingertje. Dat speelt zich allemaal in deze tijd af, dus is het dan zo raar dat mensen geen "allah akbar" door de straten willen horen? Zelfs Femke heeft aangegeven dat ze die woorden te extreem vindt en verzocht om "God is groot" in het Nederlands om te roepen.

Lijkt mij een hele mooie middenweg waar we als samenleving allemaal wat toegeven, alleen is er één partij die weer niet wilt toegeven en vast wilt houden aan hun eigen opvatting.
pi_189853096
quote:

[..]

Jij niet dan ? Nu heeft de moskee aandacht en wellicht zelfs wat sympathie, en kan er weer geklaagd worden over discriminatie.

Als de moskee de sabotage zelf had uitgevoerd had het niet beter voor ze kunnen uitpakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')