abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:45:36 #51
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189851777
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:37 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Dit vroeg ik me ook af..
Paar minuten.
pi_189851808
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:17 schreef Nikonlover het volgende:
Mooie actie! _O_ _O_ _O_
Jij vindt een terroristische daad tegen een audio installatie waarbij kabels zijn gesneuveld een mooie actie? Hoop dat mods meelezen.
pi_189851818
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:47 schreef PrayingMantis het volgende:

[..]

Jij vindt een terroristische daad tegen een audio installatie waarbij kabels zijn gesneuveld een mooie actie? Hoop dat mods meelezen.
Deze reactie :')
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:50:12 #54
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189851839
quote:

[..]

Kunnen ze ook eens lachen. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:52:32 #55
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189851855
quote:

[..]

Terroristische daad? _O- _O- _O- _O-

Tis gewoon een boze buurman die geen zin heeft in die teringherrie. Ik geef degene groot gelijk.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189851857
Ik verwacht normaal gesproken een grote explosie nadat ergens 'Alluha Ackbar' te horen is geweest.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_189851883
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:45 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Paar minuten.
Het zou niet langer dan een halve minuut, hooguit een minuut mogen duren vind ik. Kerkklokken gaan ook altijd veel te lang door, fucking irritant.

Dit gaat sowieso problemen geven lijkt mij.
pi_189851904
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik vraag mij meer af hoe ze dit blijkbaar zeer belangrijk onderdeel van de islam honderden jaren geleden uitvoerden, volgens mij waren er toen toch echt geen winkels waar Mohammed een setje Bose speakers kon jatten.
Was het niet zo dat er voor oorsprong gewoon wat mannetjes in die torentjes stonden te schreeuwen?
pi_189851914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik verwacht normaal gesproken een grote explosie nadat ergens 'Alluha Ackbar' te horen is geweest.
Dit.

Of een mes tussen de ribben. Of zoutzuur, indien vrouw. Oh wacht, vergeet ik bijna het overreden worden door een motorisch voertuig.
pi_189851926
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Was het niet zo dat er voor oorsprong gewoon wat mannetjes in die torentjes stonden te schreeuwen?
Flinke stem moeten die gasten gehad hebben, 5x per dag wat lopen schreeuwen. Snap eigenlijk niet dat ze niet gebruik maken van de huidige techniek en een oproep via SMS versturen of zo? Kunnen de mensen die het willen ontvangen zich ook aanmelden.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:58:23 #61
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189851939
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Daar gaat dus de vergelijking met kerkklokken mank; wat je er nu van vindt, het wordt in ieder geval niet elektrisch versterkt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189851955
quote:

[..]

Ik zie dat terrorisme ook aan inflatie onderhevig is. _O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_189851976
Wel weer een mooi onderwerp waar duidelijk wordt dat er met twee maten wordt gemeten.

Vrouwtjes op een poster in lingerie moeten verwijderd worden uit het straatbeeld, want dat is aanstootgevend. Maar zulk radicaal geschreeuw mag niks over gezegd worden, dan moeten we het maar gewoon "negeren".
pi_189851997
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel weer een mooi onderwerp waar duidelijk wordt dat er met twee maten wordt gemeten.

Vrouwtjes op een poster in lingerie moeten verwijderd worden uit het straatbeeld, want dat is aanstootgevend. Maar zulk radicaal geschreeuw mag niks over gezegd worden, dan moeten we het maar gewoon "negeren".
laten iemand de audiokabel doorverbinden zodat het geluid wat je bij xhamster-videos hoort over de speakers gaat :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189852007
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
laten iemand de audiokabel doorverbinden zodat het geluid wat je bij xhamster-videos hoort over de speakers gaa
_O- _O_

Dan kun je me oprapen :D
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:03:46 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189852024
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:02 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

laten iemand de audiokabel doorverbinden zodat het geluid wat je bij xhamster-videos hoort over de speakers gaat :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O-
Dat zou geniaal zijn _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:05:56 #67
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189852063
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:55 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Het zou niet langer dan een halve minuut, hooguit een minuut mogen duren vind ik. Kerkklokken gaan ook altijd veel te lang door, fucking irritant.

Dit gaat sowieso problemen geven lijkt mij.
Ik vind het ook hondsiriitant als ik in een land ben waar het de norm is. Ik vraag me wel af of je op een gegeven moment niet leert het een beetje uit te filteren.
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:06:36 #68
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189852074
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit wordt echt een kat/muis spel dat uiteindelijk gaat escaleren naar inbraak, vandalisme en bedreiging.

Hou gewoon op de buurt zo tegen je op te zetten en flikker op je religie.
Ga daar maar wel vanuit.
pi_189852091
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:41 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik vraag me oprecht af of de Islam ooit ergens een positieve bijdrage heeft geleverd, op welke manier dan ook.
Ze willen elkaar nog weleens uitroeien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189852130
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:58 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Daar gaat dus de vergelijking met kerkklokken mank; wat je er nu van vindt, het wordt in ieder geval niet elektrisch versterkt.
Neemt natuurlijk niet weg dat een kerktoren specifiek ontworpen is om geluid van de bel te versterken, en de bel zelf ook een behoorlijk volume kan produceren.

Ik woon om de hoek van de grootste kerk van de stad en die staat op zon- en feestdagen ook flink tekeer te gaan. Das even leuk, maar gaat vrolijk een kwartier door tijdens speciale gelegenheden. En dan woon ik nog een goeie paar honderd meter van de toren af, maar als je daar dus letterlijk naast woont lijkt me dat echt wel heel vervelend. Het is best een volume wat er vanaf komt.
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:14:01 #71
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189852170
Een versterkte gebedsoproep en daarmee gepaard gaande overlast in de openbare ruimte heeft dan ook niets met 'vrijheid van religie' te maken.

Maar Halsema en co verschuiven zich daar gewoon achter omdat ze bang zijn vieze handen te krijgen als ze daadwerkelijk eens zouden optreden.
pi_189852195
quote:

[..]

Terroristische daad :')

Deze user :')
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_189852237
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:05 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Ik vind het ook hondsiriitant als ik in een land ben waar het de norm is. Ik vraag me wel af of je op een gegeven moment niet leert het een beetje uit te filteren.
Vreselijk ja. Zo opdringerig en ook een beetje eng :@
Mij zou dat niet lukken denk ik..
pi_189852309
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:42 schreef fathank het volgende:
Wahed racisme dit wollah kk bezem
Bezem?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_189852345
de omroep is niet eens nederlandstalig, 't is in 't arabisch.
ze kunnen dan wel van alles gaan lopen omroepen als je er toch niets mee doet.

voorbeeld: من اليوم يمكنك أن تدع كلبك يتغوط في حديقة جيرانك.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')