Jij vindt een terroristische daad tegen een audio installatie waarbij kabels zijn gesneuveld een mooie actie? Hoop dat mods meelezen.quote:
Deze reactiequote:Op vrijdag 8 november 2019 15:47 schreef PrayingMantis het volgende:
[..]
Jij vindt een terroristische daad tegen een audio installatie waarbij kabels zijn gesneuveld een mooie actie? Hoop dat mods meelezen.
Kunnen ze ook eens lachen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:47 schreef PrayingMantis het volgende:
[..]
Jij vindt een terroristische daad tegen een audio installatie waarbij kabels zijn gesneuveld een mooie actie? Hoop dat mods meelezen.
Terroristische daad?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:47 schreef PrayingMantis het volgende:
[..]
Het zou niet langer dan een halve minuut, hooguit een minuut mogen duren vind ik. Kerkklokken gaan ook altijd veel te lang door, fucking irritant.quote:
Was het niet zo dat er voor oorsprong gewoon wat mannetjes in die torentjes stonden te schreeuwen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik vraag mij meer af hoe ze dit blijkbaar zeer belangrijk onderdeel van de islam honderden jaren geleden uitvoerden, volgens mij waren er toen toch echt geen winkels waar Mohammed een setje Bose speakers kon jatten.
Dit.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik verwacht normaal gesproken een grote explosie nadat ergens 'Alluha Ackbar' te horen is geweest.
Flinke stem moeten die gasten gehad hebben, 5x per dag wat lopen schreeuwen. Snap eigenlijk niet dat ze niet gebruik maken van de huidige techniek en een oproep via SMS versturen of zo? Kunnen de mensen die het willen ontvangen zich ook aanmelden.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Was het niet zo dat er voor oorsprong gewoon wat mannetjes in die torentjes stonden te schreeuwen?
Daar gaat dus de vergelijking met kerkklokken mank; wat je er nu van vindt, het wordt in ieder geval niet elektrisch versterkt.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Was het niet zo dat er voor oorsprong gewoon wat mannetjes in die torentjes stonden te schreeuwen?
Ik zie dat terrorisme ook aan inflatie onderhevig is.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:47 schreef PrayingMantis het volgende:
[..]
laten iemand de audiokabel doorverbinden zodat het geluid wat je bij xhamster-videos hoort over de speakers gaatquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel weer een mooi onderwerp waar duidelijk wordt dat er met twee maten wordt gemeten.
Vrouwtjes op een poster in lingerie moeten verwijderd worden uit het straatbeeld, want dat is aanstootgevend. Maar zulk radicaal geschreeuw mag niks over gezegd worden, dan moeten we het maar gewoon "negeren".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
laten iemand de audiokabel doorverbinden zodat het geluid wat je bij xhamster-videos hoort over de speakers gaa
quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
laten iemand de audiokabel doorverbinden zodat het geluid wat je bij xhamster-videos hoort over de speakers gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat zou geniaal zijn
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ik vind het ook hondsiriitant als ik in een land ben waar het de norm is. Ik vraag me wel af of je op een gegeven moment niet leert het een beetje uit te filteren.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:55 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Het zou niet langer dan een halve minuut, hooguit een minuut mogen duren vind ik. Kerkklokken gaan ook altijd veel te lang door, fucking irritant.
Dit gaat sowieso problemen geven lijkt mij.
Ga daar maar wel vanuit.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit wordt echt een kat/muis spel dat uiteindelijk gaat escaleren naar inbraak, vandalisme en bedreiging.
Hou gewoon op de buurt zo tegen je op te zetten en flikker op je religie.
Ze willen elkaar nog weleens uitroeien.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of de Islam ooit ergens een positieve bijdrage heeft geleverd, op welke manier dan ook.
Neemt natuurlijk niet weg dat een kerktoren specifiek ontworpen is om geluid van de bel te versterken, en de bel zelf ook een behoorlijk volume kan produceren.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Daar gaat dus de vergelijking met kerkklokken mank; wat je er nu van vindt, het wordt in ieder geval niet elektrisch versterkt.
Terroristische daadquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:47 schreef PrayingMantis het volgende:
[..]
Vreselijk ja. Zo opdringerig en ook een beetje engquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:05 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik vind het ook hondsiriitant als ik in een land ben waar het de norm is. Ik vraag me wel af of je op een gegeven moment niet leert het een beetje uit te filteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |