SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.![]()
Ik vind Ajax juist nu dominanter.. Chelsea is te vergelijken met tottenham. En nu stond het 4-1 voor voor Ajax en vielen ze zelfs met 9 man nog aan, vind je dat niet dominanter dan vorige jaar???!quote:Op donderdag 7 november 2019 13:20 schreef wimderon het volgende: [..] Dat laatste komt niet terug in de passmap. En het middenveld wordt wel overgeslagen in de opbouw. Sinds Blind in de verdediging staat is hij vaak degene die één van de vier aanvallend ingestelde spelers direct inspeelt om van daaruit verder te spelen, of de bal gaat via de opkomende backs aan de zijkant naar voren. Tegen Chelsea ging dat in grote fases ook niet en moest de lange bal gespeeld worden. Wat absoluut geen schande is omdat het Chelsea-uit is en omdat de twee middenvelders dit seizoen sowieso weinig voetbal herbergen, maar het is wel een heel ander spelletje dat gespeeld wordt dan het dominante van vorig jaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Op The Shed End forum vinden ze trouwens de 2 rode kaarten en penalty in één situatie meer dan terecht en ajax-supporters een stel whineys.
Voor de ploeg ajax hebben ze dan wel weer respect.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
zo gedraagt een groot deel van ons zich ook. maar voetbal heeft ook iets te maken met emotie en zo.....quote:Op vrijdag 8 november 2019 07:27 schreef -XOR- het volgende:
Op The Shed End forum vinden ze trouwens de 2 rode kaarten en penalty in één situatie meer dan terecht en ajax-supporters een stel whineys.
Voor de ploeg ajax hebben ze dan wel weer respect.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ik haal nog maar eens het voorbeeld PAOK aan, toen vonden wij alle beslissingen helemaal terecht terwijl zij moord en brand aan het schreeuwen waren.![]()
HAHAHAHA die kan er echt geen kut van. 100x liever veltmanquote:Op donderdag 7 november 2019 18:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hoeft niet iemand te zijn met de kwaliteiten van De Ligt. Maar een verdediger die beter is dan Veltman moet toch wel te vinden zijn. Het is PSV gelukt om Baumgartl aan te trekken, die heb ik er liever bij dan Veltman en met zijn lengte (1.89m) kan hij ook makkelijker kopduels winnen.nee je zegt dat Baumgartl beter is,quote:Op donderdag 7 november 2019 20:33 schreef Shreyas het volgende:
Want? Ik geef alleen aan dat Veltman gewoon niet goed genoeg is voor Ajax. Bij elke tegengoal lijkt hij er niet goed uit te zien. Hij veroorzaakt veel penalty's. Hij verliest te vaak de bal of maakt fouten achterin. Dat je zegt dat het een prima no-nonsense verdediger is en dat hij een prima seizoen draait is echt lachwekkend.
hoeveel penaltys veroorzaakt Veltman dan precies?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
dat er spelers(Donny, Onana, Nico, Veltman en misschien Ziyech) vertrekken is 1, maar het zou TH sieren om nog een jaar te blijven.
Overmars zie ik komend jaar nog niet vertrekken.
De stand op de ranglijst laat het nu toe om ook te gaan werken aan je opvolgers (Schuurs, Traore, Dest, Gravenbergch, Marin)
Wellicht ook verstandig om juist in de winterstop weer een aantal Neres trajecten te starten met nieuwe aankopen. Maar ik begreep dat Overmars de hand op de knip gaat houden tot de zomer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Onanananannanaquote:Op vrijdag 8 november 2019 08:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
FC Utrecht anaal diep genomen door onana die 3x scoort
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee boys, ik denk zondag gelijkspel of een kleine overwinning voor de godenzonen van Utrecht. 1-2tjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Goed nummer.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
4-1, het is geen utrecht uit he.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:00 schreef Paul het volgende:
Nee boys, ik denk zondag gelijkspel of een kleine overwinning voor de godenzonen van Utrecht. 1-2tjeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
gelijkspel zou het hoogst haalbare zijn voor jullie maar ik verwacht het niet, 3-1 of meer voor Ajax, de wedstrijden na CL is Ajax aardig op dreef, het zijn die ervoor waar ze altijd een stapje terug doen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:00 schreef Paul het volgende:
Nee boys, ik denk zondag gelijkspel of een kleine overwinning voor de godenzonen van Utrecht. 1-2tje![]()
Ajax kan nationaal momenteel alleen van zichzelf verliezen. als ze gewoon de focus erop hebben gaat utrecht er af met 4-0 (of meer)quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Aiii Paul hier sla je toch de plank behoorlijk mis.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:00 schreef Paul het volgende:
Nee boys, ik denk zondag gelijkspel of een kleine overwinning voor de godenzonen van Utrecht. 1-2tje![]()
Ik volg Utrecht op de voet en ze zijn onoverwinnelijk op dit moment!quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aiii Paul hier sla je toch de plank behoorlijk mis.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dan hadden ze ongeslagen bovenaan gestaan.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik volg Utrecht op de voet en ze zijn onoverwinnelijk op dit moment!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat was te zien in Europa idd.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik volg Utrecht op de voet en ze zijn onoverwinnelijk op dit moment!.![]()
op dit moment prima, maar zondag zal dat wel weg zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:37 schreef Paul het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH OP DIT MOMENT
We verliezen nooit meerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Neeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 november 2019 09:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
op dit moment prima, maar zondag zal dat wel weg zijn.ik ga er ook geld op inzetten. Je krijgt dan lekker veel money
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
6-0.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeik ga er ook geld op inzetten. Je krijgt dan lekker veel money
![]()
hopelijk winnen ze wel van willem ll, anders is het misschien wel over voor bommeltje.quote:
misschien moeten ze een wasmachine voor de groep zetten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daar zal ik elk geval meer zinnings uitkomen...quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hopelijk winnen ze wel van willem ll, anders is het misschien wel over voor bommeltje.
misschien moeten ze een wasmachine voor de groep zetten.la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
Nee, bij lange na niet.quote:Op vrijdag 8 november 2019 07:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind Ajax juist nu dominanter.. Chelsea is te vergelijken met tottenham. En nu stond het 4-1 voor voor Ajax en vielen ze zelfs met 9 man nog aan, vind je dat niet dominanter dan vorige jaar???!![]()
er zit wel meer voetbal in dit Utrecht maar dat is bij Ajax net weer een paar tandjes beterquote:Op vrijdag 8 november 2019 09:37 schreef Paul het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH OP DIT MOMENT
We verliezen nooit meer![]()
https://www.at5.nl/artike(...)-fc-utrecht-solidairquote:Het uitvak in de Johan Cruijff Arena blijft leeg komende zondag. Fans van FC Utrecht zijn het niet eens met de beslissing van de gemeente Amsterdam om het aantal bezoekende supporters niet te verhogen. In een statement op de website van FC Utrecht laat de club weten solidair te zijn met haar supporters.![]()
Een beetje.quote:
Maar zonder concurrentie wordt de ED nog slapper en nog saaier.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Na het debacle van de Bunnikside een paar jaar geleden, kan dit me niet interesserenquote:Op vrijdag 8 november 2019 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)-fc-utrecht-solidair![]()
Hou op man. Psv heeft even een crisis, net als Feyenoord. Ajax heeft ze zo vaak gehad. 4 jaar geen prijzen gepakt. Daarvoor een periode van 6 jaar geen kampioenschap.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje.
Maar zonder concurrentie wordt de ED nog slapper en nog saaier.
Nu staan we 1x met leuke marge voor op psv, voor 't eerst sinds echt HEEL lang, en doen we gelijk alsof we het Bayern/Juve van Nederland zijn.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
kutvolk inderdaad, ik werd bijna een keer aangevallen op een verjaardag van een maat van me in Nieuwegein toen we het even over voetbal hadden, wat een hatersquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Na het debacle van de Bunnikside een paar jaar geleden, kan dit me niet interesseren![]()
![]()
niemand doet alsof wij het bayern/nl van nederland zijn, we zijn ons heel erg bewust dat door het missen van enig niveau bij alles wat onder de top 5 valt, clubs als AZ/PSV en straks ook weer feyenoord, ons gewoon blijven volgen qua punten.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hou op man. Psv heeft even een crisis, net als Feyenoord. Ajax heeft ze zo vaak gehad. 4 jaar geen prijzen gepakt. Daarvoor een periode van 6 jaar geen kampioenschap.
Nu staan we 1x met leuke marge voor op psv, voor 't eerst sinds echt HEEL lang, en doen we gelijk alsof we het Bayern/Juve van Nederland zijn.
Dat wil echter niet zeggen dat Ajax momenteel mijlen ver voor ligt op psv, en die op hun beurt voorliggen op de rest. Maar dan moeten de transfer wel blijven gebeuren, zowel in als uit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom nodigt je maat tokkies uit dan?quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
kutvolk inderdaad, ik werd bijna een keer aangevallen op een verjaardag van een maat van me in Nieuwegein toen we het even over voetbal hadden, wat een hatersOh.![]()
TIP: Voor de vrienden die naar Lille willen via Blablabus en flixbus kan je rechtstreeks naar Lille voor twee tientjes. (Lol)Groot fan van User Wotte![]()
familie van z'n inmiddels ex vrouw, wat een gekkies, had hij niet aan zien komen want hij is ook voor Ajax, ik raakte waarschijnlijk een gevoelige snaarquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nodigt je maat tokkies uit dan?.
![]()
nooit over voetbal praten op verjaardagen of wat voor samenkomst. zijn zoveel mensen waar je ; of niet meer vanaf komt; of boos op je worden vanwege een andere mening.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
familie van z'n inmiddels ex vrouw, wat een gekkies, had hij niet aan zien komen want hij is ook voor Ajax, ik raakte waarschijnlijk een gevoelige snaar.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waar moet je dan over praten lolquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nooit over voetbal praten op verjaardagen of wat voor samenkomst. zijn zoveel mensen waar je ; of niet meer vanaf komt; of boos op je worden vanwege een andere mening.Groot fan van User Wotte![]()
interesse in de ander zijn leven, als je dat op voorhand al niet hebt met die persoon. Dan kan je beter met een ander gaan praten.quote:
over voetbal praten met familie en schoonfamilie is echt killing. vrienden gaat dan nog wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
interesseert mij dat nou, ik zeg wat ik wil hoor dan worden ze maar boos, heb ik iig gelachen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nooit over voetbal praten op verjaardagen of wat voor samenkomst. zijn zoveel mensen waar je ; of niet meer vanaf komt; of boos op je worden vanwege een andere mening.![]()
je moet er maar zin in hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
interesseert mij dat nou, ik zeg wat ik wil hoor dan worden ze maar boos, heb ik iig gelachen.
ik probeer altijd zo neutraal en kort mogelijk antwoord te geven, terwijl ik mij naar de gevulde eitjes begeefFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oeitwitter:veronicainside twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 13:09:48Ten Hag: David Neres is geblesseerd geraakt tijdens Chelsea-Ajax aan zijn meniscus, moet worden geopereerd, en is tot de winterstop uitgeschakeld. #ajax #veronicainside https://t.co/OumLEhNyzE reageer retweet
![]()
Mijn die hard PSV collega was toevallig vandaag een dagje vrij, had mij toch verheugd vanochtend om het even in te wrijven![]()
![]()
Oef, net nu hij weer in vorm lijkt te komenquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Oeitwitter:veronicainside twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 13:09:48Ten Hag: David Neres is geblesseerd geraakt tijdens Chelsea-Ajax aan zijn meniscus, moet worden geopereerd, en is tot de winterstop uitgeschakeld. #ajax #veronicainside https://t.co/OumLEhNyzE reageer retweet
![]()
![]()
Mooi kutquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
![]()
godverdomme!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dikke kutzooiquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
AFCA!![]()
Tegenvaller van Neres
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Balen. Hij stond lekker te ballen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Ben benieuwd wat Haggie nu gaat doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
in de komende wedstrijden zal dat wel de Alvarez variant worden nu, of toch meer minuten voor gravenbergch, hij moet toch de nieuwe cv's inspelenquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen. Hij stond lekker te ballen.
Ben benieuwd wat Haggie nu gaat doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jammer, hij zat er de laatste weken eindelijk lekker in. Biedt wel ruimte voor wat meer speelminuten van spelers uit Jong Ajax.![]()
Zuur, denk dat de kansen op overwintering in de CL nu wel stukje kleiner zijn. Maar nog steeds best grootquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer, hij zat er de laatste weken eindelijk lekker in. Biedt wel ruimte voor wat meer speelminuten van spelers uit Jong Ajax.![]()
Gravenberch of Marin kan ingebracht worden, denk dat je Alvarez ondertussen maar als rechtercentrale verdediger moet gaan brengen ten koste van Veltmanquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in de komende wedstrijden zal dat wel de Alvarez variant worden nu, of toch meer minuten voor gravenbergch, hij moet toch de nieuwe cv's inspelenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Onana
Mazraoui - Alvarez - Blind - Tagliafico
Marin - Van de Beek - Martinez
Ziyech - Tadic - Promes
Schuurs, Gravenberch, Traoré, etc. wat minuten gunnen wanneer mogelijk.![]()
Wel jammer dat Ziyech nu weer naar de rechterkant schuift, die was echt heerlijk op het middenveld
dit tegen utrecht en tegen heracles met schuurs blind beginnen, dan hebben ze allebei een wedstrijd in de benen, dan maar hopen dat het goed komt.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:49 schreef PicoMMP het volgende:
Onana
Mazraoui - Alvarez - Blind - Tagliafico
Marin - Van de Beek - Martinez
Ziyech - Tadic - Promes
Schuurs, Gravenberch, Traoré, etc. wat minuten gunnen wanneer mogelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
misschien wel Lang erinquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat Ziyech nu weer naar de rechterkant schuift, die was echt heerlijk op het middenveldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik zie dat de tbs klinieken nog steeds niet goed zijn afgesloten van de buitenwereld.....quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:07 schreef standaard-viezerik het volgende:
Maringewoon één op één vervangen g unit.
Begeleid verlof yallz!!quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie dat de tbs klinieken nog steeds niet goed zijn afgesloten van de buitenwereld.....
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Bandé gaat shinen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bandé gaat shinen
die gaat toch naar Galatasaray?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of Traoré in de spits zetten en Tadic op 10.
Fuck David
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
jammerquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
![]()
![]()
Maar eeuh, jongens. Misschien hadden we PSV nét wat minder moeten uitlachen om de vele blessures en meerdere rode kaarten in 1 wedstrijd...
Na de twee rode kaarten tegen Chelsea en nu een blessure van Neres lijkt het een soort slecht karma te zijn.
En ik geloof natuurlijk heilig in karma. Toeval bestaat niet.![]()
Meh.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
En hij ging net weer zo lekker.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Hoop sowieso wel dat die nu wat meer speeltijd krijgt dan. Zul je zien dat we straks weer Siem in de basis gaan krijgen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of Traoré in de spits zetten en Tadic op 10.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoop sowieso wel dat die nu wat meer speeltijd krijgt dan. Zul je zien dat we straks weer Siem in de basis gaan krijgen.
Die had het al aan zien komen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:13 schreef Simmertje het volgende:
Mijn die hard PSV collega was toevallig vandaag een dagje vrij, had mij toch verheugd vanochtend om het even in te wrijvenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Het meest waarschijnlijke is toch gewoon óf Huntelaar in de spits óf Van de Beek weer op z'n eigen positie?![]()
Hoop dat Ten Hag Neres een op een vervangt en de rest laat staan zoals tegen Chelsea.."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
en voor wie dan?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:30 schreef TAV74 het volgende:
Hoop dat Ten Hag Neres een op een vervangt en de rest laat staan zoals tegen Chelsea..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inderdaad. Meest logische keuze.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:28 schreef wimderon het volgende:
Het meest waarschijnlijke is toch gewoon óf Huntelaar in de spits óf Van de Beek weer op z'n eigen positie?
Utrecht gaat vervelend worden ben ik bang.![]()
Ik zou in de competitie misschien inderdaad gewoon voor Noa Lang gaan, zeker tegen een Heracles moet dat prima te doen zijn. Zou zonde zijn om Ziyech nu weg te halen op die positie, dat loopt juist zo lekker momenteel.![]()
Maar die speelde en scoorde soms nogquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bande grootste miskoop sinds Machlas
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kerk is levensgevaarlijk als hij ruimte krijgt. Klein voorproefje op Lille.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad. Meest logische keuze.
Utrecht gaat vervelend worden ben ik bang.![]()
Utrecht is juist precies t soort tegenstander waarbij je een 5-0 voor ajax kan verwachten. die gaan echt wel proberen te ballen. Qua motivatie zit dat ook wel goed, van beide kanten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als Ajax er een beetje zin heeft lijkt Utrecht me echt geen probleemquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kerk is levensgevaarlijk als hij ruimte krijgt. Klein voorproefje op Lille.![]()
Als je met de juiste instelling begint moet je gewoon winnen inderdaad. Als je ze de kans geeft er een vechtwedstrijd van te maken kun je het lastig krijgen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Ajax er een beetje zin heeft lijkt Utrecht me echt geen probleem![]()
ja zeg, daar blijven ze niet in trappen he.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je met de juiste instelling begint moet je gewoon winnen inderdaad. Als je ze de kans geeft er een vechtwedstrijd van te maken kun je het lastig krijgen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zeker, niet dat ik Utrecht enorm volg maar dat is momenteel ook meer voetbal dan vechten en voetballen kan Ajax gewoon beterquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je met de juiste instelling begint moet je gewoon winnen inderdaad. Als je ze de kans geeft er een vechtwedstrijd van te maken kun je het lastig krijgen.![]()
Ajax kan iedere tegenstander in de Eredivisie, zeker in de Arena, helemaal de moeder spelen. De grote vraag is inderdaad of ze er zin in hebben.![]()
zoals ik eerder al zei, uit of thuis maakt geen reet uit, Ajax kan alleen nog van zichzelf verliezen momenteel(in de eredivisie)quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:33 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax kan iedere tegenstander in de Eredivisie, zeker in de Arena, helemaal de moeder spelen. De grote vraag is inderdaad of ze er zin in hebben.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Natuurlijk, maar zelfs een armoedig elftal als PEC lukte het een week geleden nog om Ajax (of Ajax zichzelf) in de problemen te brengen. Al was dat wel uit, op kunstgras, natuurlijk. Utrecht zelf kwam tegen PSV ook met een duidelijk plan het veld op en slaagde erin om de ruimtes enorm klein te maken. Maar nogmaals, als je je niveau haalt win je alsnog gewoon.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, niet dat ik Utrecht enorm volg maar dat is momenteel ook meer voetbal dan vechten en voetballen kan Ajax gewoon beter![]()
Dat is wel een probleem ja, we hebben niet echt een rechtsbuiten klaar staan nu ik er wat langer over nadenk. Misschien Traore of Lang er bij in de voorste linie, maar dan zul je waarschijnlijk alsnog moeten schuiven. Maar zou hoe dan ook graag Ziyech op tien houden met drie bewegelijke aanvallers er voor.quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
het grote voordeel van Neres is z'n diepgang, dat ontbreekt als hij niet mee doetquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem ja, we hebben niet echt een rechtsbuiten klaar staan nu ik er wat langer over nadenk. Misschien Traore of Lang er bij in de voorste linie, maar dan zul je waarschijnlijk alsnog moeten schuiven. Maar zou hoe dan ook graag Ziyech op tien houden met drie bewegelijke aanvallers er voor.![]()
Dan Traore maar doen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het grote voordeel van Neres is z'n diepgang, dat ontbreekt als hij niet mee doet![]()
Wat dan? Tegen tottenham zaten ze te verdedigen met 11, hier vallen ze aan met 9. Moeten ze dan met 6 mensen een half uur spelen in plaats van 9 om jou te overtuigen?quote:
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als je dit niet ziet dan moeten we maar het er maar over eens worden dat we het niet eens gaan worden.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat dan? Tegen tottenham zaten ze te verdedigen met 11, hier vallen ze aan met 9. Moeten ze dan met 6 mensen een half uur spelen in plaats van 9 om jou te overtuigen?![]()
twitter:Voetbaladvocaat twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 16:40:59Ajax gaat ook echt verblijven in het hotel dat Liverpool FC weigerde vanwege mensenrechtenschendingen. https://t.co/l9XYZPL2O0 https://t.co/zfiGOnaVgE reageer retweet
Oh.![]()
En zo speelt Olmo voor Spanje, jammer ik had em graag bij Ajax willen zien maar nu wordt het prijskaartje wel erg opgedreven
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Die was altijd al onhaalbaar hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:48 schreef TLC het volgende:
En zo speelt Olmo voor Spanje, jammer ik had em graag bij Ajax willen zien maar nu wordt het prijskaartje wel erg opgedrevenOh.![]()
Net zo vermoeiend als figuren die bij iedere scheet van Odegaard nog roepen: "Ik had hem graag bij Ajax gezien :$. Stom dat Ajax niet voor hem ging"quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was altijd al onhaalbaar hoor.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
We hebben natuurlijk Labyad ook nog. Ben een beetje bang dat we eerst Labyad en De Jong gaan zien in plaats van spelers van Jong Ajax.![]()
Muah Labyad krijgt zo weinig speeltijd van Ten Hag dat dat wel zal meevallen, zeker gezien hij wel De Jong kansen gaf omdat die goed was op de training oid. Dus Labyad zal wel niet zo scherp trainen of gewoon volledig tekort komen in niveau (wie had dat kunnen bedenken?)quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
We hebben natuurlijk Labyad ook nog. Ben een beetje bang dat we eerst Labyad en De Jong gaan zien in plaats van spelers van Jong Ajax.Oh.![]()
Wat zijn nu realistische versterkingen voor Ajax deze winterstop? we hebben het vaak over posities en over wie er allemaal onhaalbaar zijn, maar wat zijn dan de concrete opties?Voor al uw FIFA lijstjes!
Mark van Bommel is binnenkort vrij.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:37 schreef SaferSephy het volgende:
Wat zijn nu realistische versterkingen voor Ajax deze winterstop? we hebben het vaak over posities en over wie er allemaal onhaalbaar zijn, maar wat zijn dan de concrete opties?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
We hebben al een waterdrager.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mark van Bommel is binnenkort vrij.![]()
Volgens mij is het niet de intentie om nog iemand te halen. Centraal achterin zal op termijn toch Alvarez toch wel een keer de kans krijgen. Op het middenveld kan er nog wel iemand bij als Marin echt niet voldoet. Zeker richting volgend seizoen als Van de Beek normaliter vertrekt. Gravenberch zal wel wat vaker de kans krijgen, hopelijk laat ie het zien.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:37 schreef SaferSephy het volgende:
Wat zijn nu realistische versterkingen voor Ajax deze winterstop? we hebben het vaak over posities en over wie er allemaal onhaalbaar zijn, maar wat zijn dan de concrete opties?
Een buitenspeler is ook geen overbodige luxe nu Neres geblesseerd is. Of Lang moet de kans krijgen en zich gaan bewijzen.Volgend seizoen zal Neres sowieso wel weggaan, dan moet er sowieso iemand bij. Wellicht weer aankloppen bij Bergwijn en uiteraard kijken of Stengs haalbaar is.![]()
Wimderon is altijd erg positief over Sander Berge, maar daar zul je ook wel 20/25 miljoen voor af moeten tikken.![]()
Tja we willen zelf 60 miljoen voor Van de Beek.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wimderon is altijd erg positief over Sander Berge, maar daar zul je ook wel 20/25 miljoen voor af moeten tikken.Oh.![]()
Ja, als je kampioen wordt en dus groepsfase CL binnen hebt en Van De Beek en Neres voor bijna 100 miljoen verkoopt, dan zijn dat soort prijzen wel de realiteit en in principe ook niet onverantwoord.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja we willen zelf 60 miljoen voor Van de Beek.![]()
Eensquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, als je kampioen wordt en dus groepsfase CL binnen hebt en Van De Beek en Neres voor bijna 100 miljoen verkoopt, dan zijn dat soort prijzen wel de realiteit en in principe ook niet onverantwoord.![]()
Traore weer twee keer gescoord en met name die eerste deed ie weer heel knap. 13 goals in 14 wedstrijden 4 assists nu.![]()
Daarom gaan jullie allemaal mee he.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik volg Utrecht op de voet en ze zijn onoverwinnelijk op dit moment!Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Mike is weer eens onrust aan het stoken door te melden dat de kans dat Ten Hag naar Bayern vertrekt heel groot is.![]()
en stelt Frank de Boer voor als opvolger, alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:09 schreef TheArt het volgende:
Mike is weer eens onrust aan het stoken door te melden dat de kans dat Ten Hag naar Bayern vertrekt heel groot is.![]()
Echt he, kan die kerel geen hobby zoeken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:09 schreef TheArt het volgende:
Mike is weer eens onrust aan het stoken door te melden dat de kans dat Ten Hag naar Bayern vertrekt heel groot is.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en stelt Frank de Boer voor als opvolger, alsjeblieft niet zeg.Die man is echt zwakzinnig.
Oh.![]()
Garantiequote:Op vrijdag 8 november 2019 10:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hopelijk winnen ze wel van willem ll, anders is het misschien wel over voor bommeltje.
misschien moeten ze een wasmachine voor de groep zetten..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de intentie om nog iemand te halen. Centraal achterin zal op termijn toch Alvarez toch wel een keer de kans krijgen. Op het middenveld kan er nog wel iemand bij als Marin echt niet voldoet. Zeker richting volgend seizoen als Van de Beek normaliter vertrekt. Gravenberch zal wel wat vaker de kans krijgen, hopelijk laat ie het zien.
Een buitenspeler is ook geen overbodige luxe nu Neres geblesseerd is. Of Lang moet de kans krijgen en zich gaan bewijzen.Volgend seizoen zal Neres sowieso wel weggaan, dan moet er sowieso iemand bij. Wellicht weer aankloppen bij Bergwijn en uiteraard kijken of Stengs haalbaar is.Voorin ligt de prioriteit niet echt, dat is zelfs met de blessure van Neres nog voldoende goed bezet. Ik zou kijken naar een 'zes' en eventueel een buitenkansje centraal achterin. AZ gaat, zeker in de winter, de absolute hoofdprijs voor Stengs vragen natuurlijk (en geef ze eens ongelijk).quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wimderon is altijd erg positief over Sander Berge, maar daar zul je ook wel 20/25 miljoen voor af moeten tikken.
En ik blijf positief over Berge, maar die zal flink wat kosten als die überhaupt nog interesse in Nederland heeft. Ik blijf verder ook met veel interesse letten op Koopmeiners, maar het is zo lastig oordelen of hij het bij Ajax waar kan maken.![]()
Kunnen we daarmee vaststellen dat Drank een Telegraaflek was?quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en stelt Frank de Boer voor als opvolger, alsjeblieft niet zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Neem aan dat volgend seizoen (even aannemende dat EtH in de zomer vertrekt) Bosz, van der Gaag en Reiziger een aantal van de voornaamste kandidaten zijn.
Een de Boer komt pas in beeld als de deze niet beschikbaar (Bosz) zijn of niet geschikt worden geacht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die zit in ieder geval in dat kliekje.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kunnen we daarmee vaststellen dat Drank een Telegraaflek was?![]()
pfft als je met deze groep onder Bosz gaat spelen dan kun je net zo goed geen verdediger meer opstellenquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Neem aan dat volgend seizoen (even aannemende dat EtH in de zomer vertrekt) Bosz, van der Gaag en Reiziger een aantal van de voornaamste kandidaten zijn.
Een de Boer komt pas in beeld als de deze niet beschikbaar (Bosz) zijn of niet geschikt worden geacht.Voor al uw FIFA lijstjes!
Ik zou Martinez op het middenveld laten staan en Wijndal halen mocht die jongen deze vorm vasthouden.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Voorin ligt de prioriteit niet echt, dat is zelfs met de blessure van Neres nog voldoende goed bezet. Ik zou kijken naar een 'zes' en eventueel een buitenkansje centraal achterin. AZ gaat, zeker in de winter, de absolute hoofdprijs voor Stengs vragen natuurlijk (en geef ze eens ongelijk).
En ik blijf positief over Berge, maar die zal flink wat kosten als die überhaupt nog interesse in Nederland heeft. Ik blijf verder ook met veel interesse letten op Koopmeiners, maar het is zo lastig oordelen of hij het bij Ajax waar kan maken.
Ben benieuwd naar de 2 wedstrijden tussen Ajax en Az.![]()
Ten.Hag.Gaat.Niet.Wegquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een de Boer komt pas in beeld als de deze niet beschikbaar (Bosz) zijn of niet geschikt worden geacht.
Ik geloof echt niet dat een Bayern op zo'n hype zou af gaan lolGroot fan van User Wotte![]()
Uh Kovac was ook een hype bij Frankfurt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ten.Hag.Gaat.Niet.Weg
Ik geloof echt niet dat een Bayern op zo'n hype zou af gaan lol
En dan heeft Ten Hag nog een veel betere prestatie geleverd met Ajax.Oh.![]()
In de eigen competitie blijft toch anders. Die gaan vast voor een allegri of Mourinhoquote:Op zaterdag 9 november 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh Kovac was ook een hype bij Frankfurt.
En dan heeft Ten Hag nog een veel betere prestatie geleverd met Ajax.Groot fan van User Wotte![]()
Ben eigenlijk best benieuwd hoe men binnen ajax zou staan ten opzichte van een buitenlandse opvolger van Ten Hag, al zou ik zelf geen geschikte en haalbare kandidaat weten.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
de kans blijft dat hij weg gaat na het eind van dit seizoen, al dan niet naar Bayern, maar goed zien we dan wel.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In de eigen competitie blijft toch anders. Die gaan vast voor een allegri of Mourinho![]()
Lekkere volleybal uitslagen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:09 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
pfft als je met deze groep onder Bosz gaat spelen dan kun je net zo goed geen verdediger meer opstellenMet Ajax op een haar na de finale van de CL bereiken is best een prestatie. Ik kan me voorstellen dat ze hem op de korrel hebben. Ook gezien zijn verleden bij de club.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ten.Hag.Gaat.Niet.Weg
Ik geloof echt niet dat een Bayern op zo'n hype zou af gaan lolEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Een buitenlandse trainer die de Ajax filosofie begrijpt?quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:54 schreef -XOR- het volgende:
Ben eigenlijk best benieuwd hoe men binnen ajax zou staan ten opzichte van een buitenlandse opvolger van Ten Hag, al zou ik zelf geen geschikte en haalbare kandidaat weten.![]()
Ajax filosofie wat is dat? Uiteindelijk gaat het om aanvallend voetbal en de beste manier om dat te spelen met het materiaal voorhandenquote:Op zaterdag 9 november 2019 09:34 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Een buitenlandse trainer die de Ajax filosofie begrijpt?![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2019 09:34 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Een buitenlandse trainer die de Ajax filosofie begrijpt?![]()
![]()
Seedorf is de enige die ik kan bedenkenquote:Op zaterdag 9 november 2019 09:34 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Een buitenlandse trainer die de Ajax filosofie begrijpt?
-nee-![]()
Reiziger lijkt mij de meest logische en meest waarschijnlijke opvolger. Kind van de club, veel ervaring als jeugdtrainer en assistent, oud-ploeggenoot van de mensen die het voor het zeggen hebben (Overmars, Van der Sar, Blind), jarenlange carriëre als speler op het allerhoogste niveau, van onbesproken gedrag etc. etc. Ik verwacht geen wonderen van hem maar wel een stabiele factor voor de groep en voor de club zoals Frank de Boer maar dan met aanvallender/leuker spel. Dan na 2-3 jaar weer een wat meer tactisch geniale trainer die dan hopelijk wat meer voor handen zijn dan nu.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Zou Schreuder er klaar voor zijn ? staat inmiddels 2e en kent Ajax.proberen is de eerste stap naar falen
ik las dat Poulsen tactisch de betere is van de assistentenquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Reiziger lijkt mij de meest logische en meest waarschijnlijke opvolger. Kind van de club, veel ervaring als jeugdtrainer en assistent, oud-ploeggenoot van de mensen die het voor het zeggen hebben (Overmars, Van der Sar, Blind), jarenlange carriëre als speler op het allerhoogste niveau, van onbesproken gedrag etc. etc. Ik verwacht geen wonderen van hem maar wel een stabiele factor voor de groep en voor de club zoals Frank de Boer maar dan met aanvallender/leuker spel. Dan na 2-3 jaar weer een wat meer tactisch geniale trainer die dan hopelijk wat meer voor handen zijn dan nu.![]()
die was er al klaar voor vandaar dat hij weggingquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:52 schreef manny het volgende:
Zou Schreuder er klaar voor zijn ? staat inmiddels 2e en kent Ajax.en gezien de resultaten daar zie ik die ook niet zo snel terugkeren
![]()
Poulsen zit er nog maar net. Die kan voorlopig gewoon assistent blijven.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las dat Poulsen tactisch de betere is van de assistentenOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
ik vind dat nooit zoveel uitmaken, sommige mensen hebben er talent voor en anderen zullen het nooit leren.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Poulsen zit er nog maar net. Die kan voorlopig gewoon assistent blijven.![]()
Begint er steeds meer op te lijken dat we Ten Hag kwijt raken in de zomer. Dan zie ik Ziyech en Donny ook wel vertrekken richting Bayern...Groot fan van User Wotte![]()
Mike is een heel naar sensatiebelust mannetje dat zelf nieuws verzint. Zit dus precies bij de goede krant.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:23 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Mike is een drinker?proberen is de eerste stap naar falen
Hij had een interview met hem dus zal wel weer iemand paaien in de hoop op een ingang binnen de selectie.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:23 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Mike is een drinker?Oh.![]()
Hier ook. Blijft gewoon een van de lastigste tegenstanders voor Ajax.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:40 schreef Simmertje het volgende:
12:15 na een zeer zwaar duel in de CL, ik ben gewoon blij met de 3 punten.![]()
Mag toch hopen met een pijpje bier?quote:Op zondag 10 november 2019 09:01 schreef Yreal het volgende:
Kut 12.15 wedstrijden... verdomme nu al in de trein![]()
Geniet vandaag mee op de liveblog van Ajax - Utrecht
https://frontpage.fok.nl/(...)ajax-fc-utrecht.htmlWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kom jij uit Maastricht ofzo?quote:Op zondag 10 november 2019 09:01 schreef Yreal het volgende:
Kut 12.15 wedstrijden... verdomme nu al in de trein![]()
Niet gekliktquote:Op zondag 10 november 2019 10:33 schreef Paul het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)ajax-fc-utrecht.html![]()
Uh, oke.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:29 schreef manny het volgende:
[..]
Mike is een heel naar sensatiebelust mannetje dat zelf nieuws verzint. Zit dus precies bij de goede krant.![]()
Mike noemde twee dagen geleden nog Noa Lang als logische vervanging als ik me niet vergis. Of anders Huntelaar zei hij nog. Vandaag trekt ie dus weer iemand uit de hoge hoed waarvan hij twee weken terug nog zei dat het ‘blijkbaar te kort komt’-nee-![]()
die jongen zo lang niet zien spelen dus geen idee of het wat wordt al lijkt hij mij in de CL geen goed alternatief voor Neres.quote:Op zondag 10 november 2019 11:09 schreef Marsenal het volgende:
Mike noemde twee dagen geleden nog Noa Lang als logische vervanging als ik me niet vergis. Of anders Huntelaar zei hij nog. Vandaag trekt ie dus weer iemand uit de hoge hoed waarvan hij twee weken terug nog zei dat het ‘blijkbaar te kort komt’![]()
Ik denk dat ten Hag die nog wel durft op te stellen de aankomende tijd, ook tegen Lille. Dan is ook ie meteen van dat ‘te weinig jeugd’ gezeur af, dat zal vast ook nog wel benoemd worden in zijn kantoor deze week.quote:Op zondag 10 november 2019 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
die jongen zo lang niet zien spelen dus geen idee of het wat wordt al lijkt hij mij in de CL geen goed alternatief voor Neres.
Ik vind die Lang een enorme sukkel, maar hij kan wel ballen.-nee-![]()
Lang kan niet ballenquote:Op zondag 10 november 2019 11:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk dat ten Hag die nog wel durft op te stellen de aankomende tijd, ook tegen Lille. Dan is ook ie meteen van dat ‘te weinig jeugd’ gezeur af, dat zal vast ook nog wel benoemd worden in zijn kantoor deze week.
Ik vind die Lang een enorme sukkel, maar hij kan wel ballen.Groot fan van User Wotte![]()
Nice!quote:Op zondag 10 november 2019 10:33 schreef Paul het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)ajax-fc-utrecht.htmlAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
kut LabyadVolledig logische vervanger voor Neres
![]()
Bayern, haal alsjeblieft Ten Hag!Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
De keuzes van EtH komen wel vaker vreemd over. Even los van die 8 mans defensie tegen de spurs die ons de das omdeden heeft Eric meestal wel gelijk. Gezien de mooie dingen die hij ons al heeft gebracht, verdient hij ook met de keuze van Labyad gewoon ruimschoots het voordeel van de twijfel.![]()
Tsja, Labyad... Ongetwijfeld omdat Ten Hag niet teveel wil wisselen nadat bij Chelsea het eindelijk eens heel goed leek te staan. Dan kun je beter een poppetje 1-op-1 vervangen dan weer gaan schuiven in je aanval én middenveld.![]()
ik denk dat hij toch wil voortborduren op dat aanvallende middenveld met Ziyech en vd Beek, dus het van te voren al afbranden vind ik wat te vroeg, gewoon even aankijken hoe het gaat.quote:Op zondag 10 november 2019 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toch eerder een moment voor Lang of Traoré geweest (dan Tadic ergens anders)![]()
Misschien maakt hij wel een hattrick #EbecilioStylequote:Op zondag 10 november 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat hij toch wil voortborduren op dat aanvallende middenveld met Ziyech en vd Beek, dus het van te voren al afbranden vind ik wat te vroeg, gewoon even aankijken hoe het gaat.Oh.![]()
hij heeft wel een goeie trapquote:Op zondag 10 november 2019 12:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien maakt hij wel een hattrick #EbecilioStyle![]()
Die keuze an sich is wel logisch, maar of je daarvoor nou per se Labyad als vervanger nodig hebt?quote:Op zondag 10 november 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat hij toch wil voortborduren op dat aanvallende middenveld met Ziyech en vd Beek, dus het van te voren al afbranden vind ik wat te vroeg, gewoon even aankijken hoe het gaat.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ik heb wel genoeg vertrouwen in de trainer dat hij z'n redenen heeft, we gaan zien of hij ook gelijk krijgtquote:Op zondag 10 november 2019 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die keuze an sich is wel logisch, maar of je daarvoor nou per se Labyad als vervanger nodig hebt?![]()
Mja, de reden zal vooral zijn dat je verder niet heel veel opties op rechtsvoor hebt als je Ziyech op 10 wilt houden. Het mag in zo'n wedstrijd natuurlijk ook niet stuklopen op één zo'n spelerswissel. Ik hoop persoonlijk nog wel op wat speeltijd voor bijvoorbeeld Traore.quote:Op zondag 10 november 2019 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb wel genoeg vertrouwen in de trainer dat hij z'n redenen heeft, we gaan zien of hij ook gelijk krijgt
Mensen die alweer roepen om het vertrek van ten Hag vanwege deze opstelling sporen ook gewoon niet helemaal.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
dat geroep om kinderen wordt ik ook een beetje moe van, als er een talent is wat beter is zal dat echt wel de voorkeur krijgenquote:Op zondag 10 november 2019 12:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, de reden zal vooral zijn dat je verder niet heel veel opties op rechtsvoor hebt als je Ziyech op 10 wilt houden. Het mag in zo'n wedstrijd natuurlijk ook niet stuklopen op één zo'n spelerswissel. Ik hoop persoonlijk nog wel op wat speeltijd voor bijvoorbeeld Traore.
Mensen die alweer roepen om het vertrek van ten Hag vanwege deze opstelling sporen ook gewoon niet helemaal.![]()
Martinez is echt ontzettend zwak de laatste tijd. Kijk hoe slecht hij net weer stond en hoe Utrecht zo door kon lopen. Apart dat daar niet veel meer kritiek op is![]()
Het probleem is dat de jeugd minder kansen krijgt en dus minder snel goed genoeg zal zijn.quote:Op zondag 10 november 2019 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat geroep om kinderen wordt ik ook een beetje moe van, als er een talent is wat beter is zal dat echt wel de voorkeur krijgen
Als er in plaats daarvan dure matige aankopen spelen, snap ik de klacht wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Uiteraard, maar er zijn genoeg momenten waarop je ze eens te rustig een paar minuten kunt geven en dan zien we toch bijvoorbeeld weer Siem. Labyad is geen slechte speler, maar toch wel een beetje het type aankoop dat je eigenlijk niet had hoeven doen.quote:Op zondag 10 november 2019 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat geroep om kinderen wordt ik ook een beetje moe van, als er een talent is wat beter is zal dat echt wel de voorkeur krijgenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat eerste moment was zwak, maar verder speelt hij vandaag wel een prima pot.quote:Op zondag 10 november 2019 12:20 schreef Mansjester het volgende:
Martinez is echt ontzettend zwak de laatste tijd. Kijk hoe slecht hij net weer stond en hoe Utrecht zo door kon lopen. Apart dat daar niet veel meer kritiek op isVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tegen Utrecht he. Ajax is heer en meester dan is het altijd makkelijk ballen.quote:Op zondag 10 november 2019 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat eerste moment was zwak, maar verder speelt hij vandaag wel een prima pot.![]()
Ook dan kun je het nog aardig verkloten hoor.quote:Op zondag 10 november 2019 12:52 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Tegen Utrecht he. Ajax is heer en meester dan is het altijd makkelijk ballen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een heerlijke ploeg is dit toch
En dat dit middenveld gewoon moet blijven staan lijkt me duidelijk."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Dit is voetbal waarvoor het bedoeld is. Wat een plezier, snelheid en geweldige aanvallen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Best wat op aan te merken, maar zijn manier van spelen past wel in deze voorhoede.quote:Op zondag 10 november 2019 13:00 schreef standaard-viezerik het volgende:
Haal Labyad er maar van het veld."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Die jongen is gewoonweg niet goed genoeg voor Ajax. Op voorspraak van zijn vader Erik gekomen.quote:Op zondag 10 november 2019 13:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Best wat op aan te merken, maar zijn manier van spelen past wel in deze voorhoede.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Beste wedstrijd in de eredivisie van Ajax. Utrecht kan gewoon niks, met z'n alle op eigen helft omdat Ajax domineert. Heerlijke wedstrijd!![]()
Muah doet het best prima vandaag, ook in zijn balveroveringen.quote:Op zondag 10 november 2019 13:00 schreef standaard-viezerik het volgende:
Haal Labyad maar van het veld.Oh.![]()
Niet te veel aandacht geven, het internetuurtje in het Pieter Baan zal zo wel weer voorbij zijn.quote:Op zondag 10 november 2019 13:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Best wat op aan te merken, maar zijn manier van spelen past wel in deze voorhoede.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Na die eerste vijf minuten dacht ik nog even aan het tijdperk De Boer waar we in drie Eredivisiepotjes op rij maar één schot op doel hadden.Oh.![]()
Nondeju wat hebben we toch een heerlijke groep, laat dit jaren duren
Wat lul jij nou weer. Hij doet het zeer behoorlijke en zeker gezien zijn wedstrijdritme.quote:Op zondag 10 november 2019 13:00 schreef standaard-viezerik het volgende:
Haal Labyad maar van het veld.![]()
Grote verschil met dat tijdperk is dat spelers van het niveau Labyad en Veltman toen het elftal moesten dragen, terwijl ze nu in een goed functionerend elftal terecht komen.quote:Op zondag 10 november 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Na die eerste vijf minuten dacht ik nog even aan het tijdperk De Boer waar we in drie Eredivisiepotjes op rij maar één schot op doel hadden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een vernietiging van FC Utrecht.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Prima keuze om Labyad in de basis te zetten. Met hem speelt Ajax de beste helft van het seizoen…...niet dat het aan hem ligt maar het is ook niet zo dat het stokt als hij speelt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Benieuwd of Alvarez en Schuurs nog gaan spelen (vandaag en komende wedstrijden), ze moeten er tenslotte in Lille ook staan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Yup, slim om het elftal verder in dezelfde structuur te laten spelenquote:Op zondag 10 november 2019 13:17 schreef Pedroso het volgende:
Prima keuze om Labyad in de basis te zetten. Met hem speelt Ajax de beste helft van het seizoen…...niet dat het aan hem ligt maar het is ook niet zo dat het stokt als hij speelt.
Dat is hij uiteindelijk ook niet, maar hij vult het nu wel op passende wijze in.quote:Op zondag 10 november 2019 13:05 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Die jongen is gewoonweg niet goed genoeg voor Ajax. Op voorspraak van zijn vader Erik gekomen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Labyad toch degelijker dan ik dacht ja. Speelt een best prima wedstrijd.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Best knap ja zo zonder belangrijk wedstrijdritmequote:Op zondag 10 november 2019 13:26 schreef Zeroku het volgende:
Labyad toch degelijker dan ik dacht ja. Speelt een best prima wedstrijd.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Labyad lekker laten staan, vult het prima in vandaag. Rest van het elftal speelt zoals ze altijd doen daardoor.Narf!![]()
Kutcoach! Volgend seizoen te bewonderen in Munchen!quote:Op zondag 10 november 2019 13:50 schreef Vriezzer het volgende:
Niet met Traoré spelen blijf ik jammer vinden. Dat beest verdiend echt een kans.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Zusje en moeder gelijkertijd zo te lezen.quote:Op zondag 10 november 2019 13:50 schreef DeeBee het volgende:
Labyad heeft aan @:standaard-viezerik's zusje gezeten ofzo denk"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je drukmaken om wie je zus en moeder neuktquote:Op zondag 10 november 2019 13:58 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zusje en moeder gelijkertijd zo te lezen.
Als het maar geld oplevert.quote:Op zondag 10 november 2019 14:00 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Je drukmaken om wie je zus en moeder neukt![]()
![]()
Alleen de vrouwen slaan er een slaatje uit.quote:
Lekker op het gemakkiequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat een ongelofelijke held is datquote:
Geen idee hoever hij is, maar het is hoog tijd dat er een ingespeelde vervanger klaar staat als Tadic geblesseerd raakt.quote:Op zondag 10 november 2019 13:50 schreef Vriezzer het volgende:
Niet met Traoré spelen blijf ik jammer vinden. Dat beest verdiend echt een kans.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
dat kan je ook omdraaien, de jeugd moet beter zijn om erin te komen en beter zijn dan die matige aankopenquote:Op zondag 10 november 2019 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het probleem is dat de jeugd minder kansen krijgt en dus minder snel goed genoeg zal zijn.
Als er in plaats daarvan dure matige aankopen spelen, snap ik de klacht wel.![]()
Wat een heerlijke wedstrijd was dit zeg. Bohh.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Tadic kan hij niet vervangen, tenminste niet op die manierquote:Op zondag 10 november 2019 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen idee hoever hij is, maar het is hoog tijd dat er een ingespeelde vervanger klaar staat als Tadic geblesseerd raakt.![]()
mooie 1e helft, degelijke 2equote:Op zondag 10 november 2019 14:17 schreef marp0 het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd was dit zeg. Bohh.![]()
Vond het hem heel verdienstelijk doenquote:Op zondag 10 november 2019 12:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er zijn genoeg momenten waarop je ze eens te rustig een paar minuten kunt geven en dan zien we toch bijvoorbeeld weer Siem. Labyad is geen slechte speler, maar toch wel een beetje het type aankoop dat je eigenlijk niet had hoeven doen.![]()
Oh zeker, maar idealiter had je hier een goede jeugdspeler een kans kunnen hebben.quote:Op zondag 10 november 2019 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond het hem heel verdienstelijk doenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
natuurlijk maar die moet er dan wel zijnquote:Op zondag 10 november 2019 14:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh zeker, maar idealiter had je hier een goede jeugdspeler een kans kunnen hebben.![]()
Hoe vind je de ontwikkeling van Donny op de controleurspositie?quote:Op zondag 10 november 2019 14:35 schreef wimderon het volgende:
Jeetje, als zelfs Labyad een goede pot speeltOh.![]()
Inderdaad, genotenquote:Op zondag 10 november 2019 14:17 schreef marp0 het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd was dit zeg. Bohh.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Echt genoten idd.quote:Op zondag 10 november 2019 14:17 schreef marp0 het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd was dit zeg. Bohh.![]()
In deze aangepaste speelstijl komt hij in ieder geval meer tot zijn recht dan in de spelopvatting met de dubbelzes van vorig en begin dit seizoen waar het spel volledig via ging/moest gaan. Nu speelt hij niet als controleur.quote:Op zondag 10 november 2019 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe vind je de ontwikkeling van Donny op de controleurspositie?
Als je ziet hoe ze het uitvoeren moet het wel opdracht zijn van Ten Hag om het zo te doen. Knap omgezet door Ten Hag sinds ~de vorige interlandbreak. Met nu verreweg de beste wedstrijd van het seizoen.![]()
Is meer stabiel dan een Lang al zou die vast hoger kunnen pieken in een CL wedstrijdquote:Op zondag 10 november 2019 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond het hem heel verdienstelijk doenGroot fan van User Wotte![]()
95/96 was het beste Ajax dat ik ooit heb gezien, maar daar zijn we nog niet. Met Frenkie en De Ligt erbij hadden we dat wel benaderd.quote:![]()
Denk idd met hun twee dat we 1 van de favorieten zouden zijn in de CL.quote:Op zondag 10 november 2019 15:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
95/96 was het beste Ajax dat ik ooit heb gezien, maar daar zijn we nog niet. Met Frenkie en De Ligt erbij hadden we dat wel benaderd.![]()
Een Betere trainer dan Ten Hag gaan we voorlopig niet krijgen. Hoop dat ze hem zo lang mogelijk kunnen behouden.quote:Op zondag 10 november 2019 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
In deze aangepaste speelstijl komt hij in ieder geval meer tot zijn recht dan in de spelopvatting met de dubbelzes van vorig en begin dit seizoen waar het spel volledig via ging/moest gaan. Nu speelt hij niet als controleur.
Als je ziet hoe ze het uitvoeren moet het wel opdracht zijn van Ten Hag om het zo te doen. Knap omgezet door Ten Hag sinds ~de vorige interlandbreak. Met nu verreweg de beste wedstrijd van het seizoen.![]()
De Ligt mis je niet heel erg anders. Ik vind Blind beter spelen in dit soort potjes dan vorig seizoen.quote:Op zondag 10 november 2019 15:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
95/96 was het beste Ajax dat ik ooit heb gezien, maar daar zijn we nog niet. Met Frenkie en De Ligt erbij hadden we dat wel benaderd.Groot fan van User Wotte![]()
Martinez of Promes de beste aankoop van afgelopen zomer?twitter:FTalentScout twitterde op zondag 10-11-2019 om 14:08:59Lisandro Martínez vs Utrecht1 goal101 passes94% pass accuracy3 key passes3 tackles won4 interceptions1 clearance3 aerials wonSimply fantastic footballer. ❌❌❌🇦🇷 https://t.co/HVeMGTKIdQ reageer retweet
Oh.![]()
Blind is al een heel jaar echt op. Je mist met name Frenkie idd, al is ziyech op 10 nu ook genieten.quote:Op zondag 10 november 2019 15:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De Ligt mis je niet heel erg anders. Ik vind Blind beter spelen in dit soort potjes dan vorig seizoen.![]()
Heel andere spelers en lastig te vergelijken. Beide zijn bizar goed ingepast in het elftal.quote:Op zondag 10 november 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Martinez of Promes de beste aankoop van afgelopen zomer?twitter:FTalentScout twitterde op zondag 10-11-2019 om 14:08:59Lisandro Martínez vs Utrecht1 goal101 passes94% pass accuracy3 key passes3 tackles won4 interceptions1 clearance3 aerials wonSimply fantastic footballer. ❌❌❌🇦🇷 https://t.co/HVeMGTKIdQ reageer retweet
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Het is dan ook onbegrijpelijk dat er op internet nog zoveel dwangbuispatiënten rondlopen die ten Hag weg willen hebben.quote:Op zondag 10 november 2019 15:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heel andere spelers en lastig te vergelijken. Beide zijn bizar goed ingepast in het elftal.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eens hoor.quote:Op zondag 10 november 2019 15:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heel andere spelers en lastig te vergelijken. Beide zijn bizar goed ingepast in het elftal.
Wat dat betreft is het qua aankopen wel degelijk, met Alvarez als prima selectiespeler. Alleen van Pierie en Scherpen snap ik nog steeds niks.Oh.![]()
Promesquote:Op zondag 10 november 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groot fan van User Wotte![]()
@standaard-viezerik @PowerLoungenquote:Op zondag 10 november 2019 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is dan ook onbegrijpelijk dat er op internet nog zoveel dwangbuispatiënten rondlopen die ten Hag weg willen hebben.Groot fan van User Wotte![]()
hahahaquote:
Absoluut, ik ben geen fan van em, met z'n maniertjes, maar potdomme wat is die jongen effectief.quote:
Ajax <3Voor al uw FIFA lijstjes!
twitter:Zlajan twitterde op zondag 10-11-2019 om 16:47:45#Ajax staat op dit moment 6 pnt achter op het indrukwekkende tandem PSV/Feyenoord, als je hun pnt bij elkaar optelt #monopolie reageer retweet
Oh.![]()
quote:
nee nee. Volgens Scarlimero is Guti ook beter dan Frenkie
PSV supporters hebben écht verstand van voetbal
Derksen is een dwaasquote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: