quote:D1. Sporting CP (Portugal)
D2. PSV (Nederland)
D3. Rosenborg BK (Noorwegen)
D4. LASK (Oostenrijk)
G1. FC Porto (Portugal)
G2. Young Boys (Zwitserland)
G3. Feyenoord (Nederland)
G4. Rangers FC (Schotland)
L1. Manchester United (Engeland)
L2. FC Astana (Kazachstan)
L3. Partizan Belgrado (Servië)
L4. AZ (Nederland)
Verder belangrijk; de strijd waar we als Nederland op de coëfficiëntenranglijst in verwikkeld zijn. Hieronder een nuttig overzicht van de concurrenten op de ranking.. en hier een overzicht van wat welke plaats op de coëfficiëntenranglijst aan tickets oplevert.quote:Speelschema
Matchday One - 19 September
18:55 PSV v Sporting CP 3-2
21:00 Partizan v AZ 2-2
21:00 Rangers FC v Feyenoord 1-0
Matchday Two - 3 Oktober
18:55 Feyenoord v FC Porto
18:55 AZ v Manchester United
21:00 Rosenborg BK v PSV
Matchday Three - 24 Oktober
18:55 Young Boys v Feyenoord
18:55 AZ v FC Astana
21:00 PSV v LASK
Matchday Four - 7 November
18:55 LASK v PSV
21:00 Feyenoord v Young Boys
21:00 FC Astana v AZ
Matchday Five - 28 November
18:55 Feyenoord v Rangers FC
18:55 AZ v FC Astana
21:00 Sporting CP v PSV
Matchday Six - 12 December
18:55 PSV v Rosenborg BK
21:00 FC Porto v Feyenoord
21:00 Manchester United v AZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
geen 1 zo lelijk als het nieuwe Juve logo, laten we wel wezenquote:Op donderdag 7 november 2019 17:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Nederland heeft enorm veel lelijke logo's
quote:
Aldus wikipedia.quote:Het clubwapen is als volgt te omschrijven: een geel wapenschild met een liggend rood hert, de voorpoten uitgestrekt. Vergezeld met drie zwarte kammen met elk twee rijen tanden: twee kammen van boven en één kam van onderen. De kammen in het schild zijn zogenaamde sprekende wapens, oftewel wapens waarvan de afbeelding verwijst naar de naam van de drager ervan.
quote:Op donderdag 7 november 2019 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Heracles het mooiste logo. AZ het lelijkste, al is Willem een goede II'e
Vind het nieuwe nog steeds kut. Die blauwe dingetjes voegen weinig toe. En die Heracles ziet er skeer uit.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Heracles is er wel fors op voorruit gegaan gezien het oude logo.
Er zijn hele master studies op logo's ontwerpen gericht.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:58 schreef De_Kraam het volgende:
Oude logo's van Twente en ADO waren ook foeilelijk.
1 2quote:Op donderdag 7 november 2019 18:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is jouw voorspelling Linz - PSV?
Maar ik zie steeds Arie Boomsma erinquote:Op donderdag 7 november 2019 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja godverdommequote:Op donderdag 7 november 2019 18:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar ik zie steeds Arie Boomsma erin.
Gewoon FOX Sports 1.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:00 schreef -Chakotay- het volgende:
Heeft iemand een linkje Astana az ?
Kan je eventueel dm sturen
Bedankt
Arie is ook een god.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar ik zie steeds Arie Boomsma erin.
Klopt. Wat een trieste ploeg die luiquote:Op donderdag 7 november 2019 17:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
geen 1 zo lelijk als het nieuwe Juve logo, laten we wel wezen
Fortuna, VVV, Sparta, Twente vind ik wel mooi. Cambuur heb ik altijd raar gevonden.quote:
Waarom is Rosario heilig bij Van Bommel?quote:Op donderdag 7 november 2019 18:01 schreef tompsv18 het volgende:
Boadu mist ook nog wel erg veel kansen idd
Feyenoord is niet mooi. Degelijke 6.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:00 schreef Slobeend het volgende:
Mooiste: Sparta, GAE, Feyenoord
Lelijkste: Helmond Sport, Cambuur, VVV
Wat gebeurde daar dan?quote:Op donderdag 7 november 2019 18:02 schreef Coco. het volgende:
Dit is gespeeld, maar dat dacht ik ook bij 1-4 Ajax.
janlul.comquote:Op donderdag 7 november 2019 18:00 schreef -Chakotay- het volgende:
Heeft iemand een linkje Astana az ?
Kan je eventueel dm sturen
Bedankt
Dat snapt niemand. Zie liever Sadilek-Guti of Thomas-Guti, maar dat gaat onder Van Bommel nooit gebeuren.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom is Rosario heilig bij Van Bommel?
quote:Op donderdag 7 november 2019 18:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Feyenoord is niet mooi. Degelijke 6.
Ik vind dit echt afschuwelijk.quote:
Een F, erg creatiefquote:
Nou ja zeg, wat raar!quote:Op donderdag 7 november 2019 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit echt afschuwelijk.
Ik vind die kabouter van Ajax dan toch wel een stuk mooier.quote:
Die met die aap vind ik leuker.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die kabouter van Ajax dan toch wel een stuk mooier.
Dan kun je beter een vlaggetje hebben (lol)quote:Op donderdag 7 november 2019 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helemaal in de jaren dat Kappa de shirtsponsor was. Wil je toch niet mee gezien worden, man.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een tokkie gevoel bij dat logo.
Ik vind het er wel gaaf uitzien eerlijk gezegdquote:Op donderdag 7 november 2019 17:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
geen 1 zo lelijk als het nieuwe Juve logo, laten we wel wezen
Ik vind het gewoon een mooi logoquote:
Dat vlaggetje van zeilvereniging PSV is wel mooi wou je zeggenquote:Op donderdag 7 november 2019 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 7 november 2019 18:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Anderlecht heeft wel een mooi logo.
Die hebben het logo van Pachuca zeker nooit gezienquote:Op donderdag 7 november 2019 18:14 schreef skysherrif het volgende:
FourFourTwo vindt dat ajax het mooiste logo ter wereld heeft lol
Heb ik dat ooit beweerd?quote:Op donderdag 7 november 2019 18:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat vlaggetje van zeilvereniging PSV is wel mooi wou je zeggen
Mag je al niet eens meer een beschermende arm om een kind heen slaanquote:
Dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit leek niet perfect verdedigd.
Kijkt naar AFAS Stadion, 10.000 man op een goede dagquote:
Allemaal even lachenquote:Op donderdag 7 november 2019 18:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Postnikov zou zelfs bij Feyenoord niet in de basis staan.
United is ook wel ontzettend slecht.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
United won thuis met alle moeite in de wereld met 1-0 van Astana.
Glazen plafond.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:24 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Kijkt naar AFAS Stadion, 10.000 man op een goede dag![]()
Dit seizoen sowieso wel aardig leeg.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:24 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak ditquote:Op donderdag 7 november 2019 18:26 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel die opstelling van PSV. Dat wordt ook een lastig potje.
Nog niet. Ze moeten tegen Partizan wel een resultaat halen, anders is de kans nog wel aanwezig dat het mis gaat op de laatste speeldag.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:27 schreef Tjacka het volgende:
Hopen dat United niet gek gaat doen en AZ is geplaatst.
oh het gaat om onderling resultaat zekerquote:Op donderdag 7 november 2019 18:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog niet. Ze moeten tegen Partizan wel een resultaat halen, anders is de kans nog wel aanwezig dat het mis gaat op de laatste speeldag.
AZ gewoon 11 keer vaker gescoord dan ManUquote:Op donderdag 7 november 2019 18:27 schreef Tjacka het volgende:
Hopen dat United niet gek gaat doen en AZ is geplaatst.
Als Partizan van AZ en Astana wint zijn ze zelf door, als AZ niet wint van United.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh het gaat om onderling resultaat zeker
Klopt, maar als Partizan van AZ wint en de laatste wedstrijd tegen Astana, dan moet AZ winnen op Old Trafford om door te gaan.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh het gaat om onderling resultaat zeker
Maar Partizan wint niet van AZquote:Op donderdag 7 november 2019 18:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klopt, maar als Partizan van AZ wint en de laatste wedstrijd tegen Astana, dan moet AZ winnen op Old Trafford om door te gaan.
Ohh dan hoeven we niet te kijkenquote:
Dat doe jij toch nietquote:Op donderdag 7 november 2019 18:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohh dan hoeven we niet te kijken
Ik ga zo genieten van Lask, doe je mee Tom?quote:
MaradonnieGodquote:Op donderdag 7 november 2019 18:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
VBL ON TOUR.
@:jancees
@:coco.
JAAA Remco Breukerquote:Op donderdag 7 november 2019 18:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
VBL ON TOUR.
Voor je het weet waait er een dak op je hoofd.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:24 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Dat doet ie al vanaf de eerste wedstrijd, laten we eerlijk zijn.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Boadu heeft de laatste weken echt een aantal megakansen gemist.
Boadu lijkt soms beter in het afmaken van moeilijke kansen dan makkelijke kansen. Desondanks 13 doelpunten en 10 assists in 21 wedstrijden.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doet ie al vanaf de eerste wedstrijd, laten we eerlijk zijn.
Eens, moet je nagaan hoe goed hij is als hij effectiever wordt.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doet ie al vanaf de eerste wedstrijd, laten we eerlijk zijn.
FOX Sports 2 heeft PSV. Waarschijnlijk omdat KPN FOX Sports 1 in het basispakket heeft en ze willen niet te veel vrijgeven, weet ik 't.quote:
Beetje hetzelfde als Malen, weet niet zo goed wie ik beter vind.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens, moet je nagaan hoe goed hij is als hij effectiever wordt.
je lijkt scarlimero welquote:Op donderdag 7 november 2019 18:54 schreef BB-King het volgende:
PSV verliest al de toss. Dat voorspelt weinig goeds.
Afellay won altijd de toss, vandaar dat hij ook aanvoerder mag zijn.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:54 schreef BB-King het volgende:
PSV verliest al de toss. Dat voorspelt weinig goeds.
Robbin.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robin Ruiter zit op de bank.
Die ken ik niet.
Die kijkt toch alleen CL?quote:
Die verwacht je eerder op een paard.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robin Ruiter zit op de bank.
Die ken ik niet.
Boadu lijkt me meer de pure spits.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Malen, weet niet zo goed wie ik beter vind.
Olympisch stadion ellende met zo'n track eromheen. heeft wel een lekker 80s vibequote:Op donderdag 7 november 2019 18:56 schreef De_Kraam het volgende:
Afstand tussen veld en publiek is groter dan in de Arena, kolere.
Dat stond er niet.quote:
Je staat voor schut maat. Voor heel VBL.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:58 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oh ik realiseer me nu pas dat je het daarom zei. Godverdomme, ik ben niet snugger.
Ik schaam me dood, vertel dit niet verder.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je staat voor schut maat. Voor heel VBL.
Duitsers en penalties.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:00 schreef MC-Morgan het volgende:
JAAAAAAA
Waarom Schwaab in godsnaam.
Staat voor de rest niemand op het veld met een betere trap dan Schwaab.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:01 schreef De_Kraam het volgende:
Schwaab die de pingels neemt? Wat is deze?
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:01 schreef Durmada het volgende:
[..]
Eindelijk een keertje geluk voor PSV.
Noem jij dit niveau ja?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:02 schreef chufi het volgende:
Overal wordt de VAR gehanteerd, maar op Europees nivo wachten we er nog even mee
niveauquote:Op donderdag 7 november 2019 19:02 schreef chufi het volgende:
Overal wordt de VAR gehanteerd, maar op Europees nivo wachten we er nog even mee
Thuis 0-0 (lol)quote:Op donderdag 7 november 2019 19:04 schreef SaferSephy het volgende:
pfffft wat een brakke ploeg dit LASK, moet je met 0-4 oprollen
PSV is geen Coca Cola.quote:
was een off day joh, komt nou wel goedquote:
quote:
Dat oude logo is echt lelijk ja.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nu doe je dat in de C-tjesquote:Op donderdag 7 november 2019 19:08 schreef SaferSephy het volgende:
[..]dat deden we bij de D-tjes ook
serieus? wat doen ze in de D nu dan? zeker van die rare shit dat er geen score bijgehouden wordt en ouders 200 meter van het veld moeten blijven ofzoquote:
Donniegodquote:Op donderdag 7 november 2019 18:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
VBL ON TOUR.
Mark van Bommel is een tacticus.quote:
quote:
Warrig verhaal ook net.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:11 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Mark van Bommel is een tacticus.
inb4 goal Brumaquote:Op donderdag 7 november 2019 19:11 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Mark van Bommel is een tacticus.
Ja, lekker om middernacht beginnen in Astana.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:12 schreef SaferSephy het volgende:
het spat inderdaad nog niet echt van het scherm, ze hadden beter AZ om 1900 kunnen plannen
ja lekker om 12 uur snachts nog gaan voetballenquote:Op donderdag 7 november 2019 19:12 schreef SaferSephy het volgende:
het spat inderdaad nog niet echt van het scherm, ze hadden beter AZ om 1900 kunnen plannen
wat een mokerdebiel die @SaferSephyquote:Op donderdag 7 november 2019 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja lekker om 12 uur snachts nog gaan voetballen
was beter geweest dan dit. 15 minuten onderweg en nog geen terecht doelpunt gevallenquote:Op donderdag 7 november 2019 19:13 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ja, lekker om middernacht beginnen in Astana.
Jij bent af.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:14 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
was beter geweest dan dit. 15 minuten onderweg en nog geen terecht doelpunt gevallen
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HDTz2tZmshU
[..]
Uh Oké
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=91KApaUD82c[/youtube]
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Uh Oké
:Squote:Op donderdag 7 november 2019 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Uh Oké
Geeft niks, bij Donnie ging de geboorte mis.quote:
Gast, kijk dan, dit kan toch gewoon niet. 22e minuut en het ziet er uit alsof ze er al 90 op hebben zitten!quote:
Ze hebben geen ideequote:Op donderdag 7 november 2019 19:19 schreef BB-King het volgende:
Wat is dit, al dat opzij getik. Gooi die bal voor de pot en forceer iets.
quote:
Van wie moet je kijken dan?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:18 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Gast, kijk dan, dit kan toch gewoon niet. 22e minuut en het ziet er uit alsof ze er al 90 op hebben zitten!
#LIKEENRETWEETquote:
ik heb griepquote:
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een walgelijke haters hier, hij heeft gewoon met de groten der aarde gewerkt.
Mwah, beetje wel eigenlijkquote:
quote:
Also also alsoquote:Op donderdag 7 november 2019 19:27 schreef De_Kraam het volgende:
Kutpot. Alsof je naar Feyenoord kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |