Kreeg gewoon kippenvelquote:
We zullen je missen!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, zonder meeposten vind ik er weinig van overblijven. Sorry.
Ik stop met klagen nu.
Tot later. Ik ga wel vast foto's zoeken voor Twitter!
Is op zich zo weer opnieuw aan te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:40 schreef Funhouse het volgende:
Denk dat het hem voor mij ook niet wordt, je kan de stream alleen kijken als je een facebook account hebt en ik heb die van mij een tijdje terug verwijderd
Heb je misschien twitter? Daar is ook iemand de show aan het streamen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:40 schreef Funhouse het volgende:
Denk dat het hem voor mij ook niet wordt, je kan de stream alleen kijken als je een facebook account hebt en ik heb die van mij een tijdje terug verwijderd
M'n laptop ligt elders momenteel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een laptop tegenwoordig? Als daar Windows op zit kan je daar splitscreen op kijken. Met Windowsvlag+pijltje links zet je een scherm op de linkerhelft, windowsvlag+pijltje rechts op rechterhelft. Zo doe ik dat altijd bij de voorrondes
Of gewoon de stream op je laptop kijken en mobiel mee posten
Wel leuk om jouw reacties te volgen danquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb niets van tevoren geluisterd dus ga er helemaal blind in
Dit werkt, dankjewelquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb je misschien twitter? Daar is ook iemand de show aan het streamen.
https://twitter.com/ESC_Daily/status/1226074187048992768
Nee dan heb ik een verjaardag.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
We zullen je missen!![]()
Ben je er vanavond wel bij?
Moet wel zeggen dat hij een flink achterlooptquote:
Die komt vast later nog!quote:
Wordt het sowieso bij jou een leuke avondquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dan heb ik een verjaardag.
Tis gewoon even niet anders.
En daar heb ik ook zin in.
Dank je.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb je misschien twitter? Daar is ook iemand de show aan het streamen.
https://twitter.com/ESC_Daily/status/1226074187048992768
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:44 schreef Cee het volgende:
Alles en iedereen laten zien, inclusief S!sters, maar niet de winnaar van vorig jaar.
Nee hoor! Alleen een overzichtje van de kandidaten en een compilatie van wat ESF-deelnemers van vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Zat me net af te vragen of er ook een stream was voor mensen zonder facebook.
Heb ik veel gemist trouwens?
Zoals je zegt, het is daar echt alleen maar fout en camp. Vandaar dat ze Duncan natuurlijk boooring vinden, en Didirri al helemaal.quote:
Australiërs houden gewoon van gezelligheid en een feestje. Dat is hoe het hoortquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zoals je zegt, het is daar echt alleen maar fout en camp. Vandaar dat ze Duncan natuurlijk boooring vinden, en Didirri al helemaal.
Top.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee hoor! Alleen een overzichtje van de kandidaten en een compilatie van wat ESF-deelnemers van vorig jaar.
Ja dus. En dan kan je intussen forumen. @Greysquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:27 schreef Cirilico het volgende:
Kan je streamen van Facebook (app) naar TV?
Dus dan laat je de nummer 1 en 2 van vorig jaar gewoon niet zien?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:49 schreef Nexum het volgende:
[..]
Australiërs houden gewoon van gezelligheid en een feestje. Dat is hoe het hoort
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zoals je zegt, het is daar echt alleen maar fout en camp. Vandaar dat ze Duncan natuurlijk boooring vinden, en Didirri al helemaal.
UK is vergeleken met Australië echt garbage. Ik heb de UK nog geen 2000 or Whatever zien hebbenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja![]()
Beetje zoals de UK, al sturen zij dan nog wel wat modernere nummers.
Australië heeft 2000 or whatever dan ook niet gestuurd.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:53 schreef Nexum het volgende:
[..]
UK is vergeleken met Australië echt garbage. Ik heb de UK nog geen 2000 or Whatever zien hebben
Nee, maar ook niet in een nationale finale gehad. Het had gekund, maar UK durft dat nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Australië heeft 2000 or whatever dan ook niet gestuurd.
Eens. Australië had vorig jaar wel echt een sterke NSF. Nog geen idee wat dit gaat zijn, maar de UK is altijd rommel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:53 schreef Nexum het volgende:
[..]
UK is vergeleken met Australië echt garbage. Ik heb de UK nog geen 2000 or Whatever zien hebben
Ben er nog steeds niet overheen eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Australië heeft 2000 or whatever dan ook niet gestuurd.
Een muziekfestival is leuker als er ook goede muziek is... vind ik dan. Maar onze smaak komt niet helemaal overeen, dat was me al duidelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:49 schreef Nexum het volgende:
[..]
Australiërs houden gewoon van gezelligheid en een feestje. Dat is hoe het hoort
quote:
Ze houden ook van dat grootste stage truckjesquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Australië heeft weer wat backing singers opgehangen
Word aldoor zo gelukkig als dat wordt genoemdquote:
Misschien schrijft hij normaal wel zijn eigen nummers. Maar je zo aanprijzen op een NSF waar je je nummer niet hebt geschreven is wel een beetje apart ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:58 schreef Nexum het volgende:
Sorry maar ik kan niet begrijpen hoe je jezelf een singer-songwriter kan noemen en dan niet je eigen lied hebt geschreven. Niks mis mee als anderen je lied hebben geschreven, maar dan kan je jezelf niet labelen als singer-songwriter
Maar dit is het eerste nummer dat hij heeft uitgebracht. Misschien heeft ie nog wat liggen maar ja, ik vind het gewoon vreemd. Maar goedquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien schrijft hij normaal wel zijn eigen nummers. Maar je zo aanprijzen op een NSF waar je je nummer niet hebt geschreven is wel een beetje apart ja.
En als dat nummer dat door anderen geschreven is nou heel speciaal was... maar dat is hier ook niet echt het gevalquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:58 schreef Nexum het volgende:
Sorry maar ik kan niet begrijpen hoe je jezelf een singer-songwriter kan noemen en dan niet je eigen lied hebt geschreven. Niks mis mee als anderen je lied hebben geschreven, maar dan kan je jezelf niet labelen als singer-songwriter
Ja idd nu je het zegtquote:
Verschrikkelijk hè. Nekharen staan overeind.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:01 schreef blackswangreen het volgende:
Allemachtig wat is dit een kutnummer. Youououououououhoooooo
DANKU.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:01 schreef Cirilico het volgende:
Dit vind ik niks. Heb sowieso niks met gitaartjes. Saai. Niet origineel.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:01 schreef blackswangreen het volgende:
Allemachtig wat is dit een kutnummer. Youououououououhoooooo
Rabbit Hole is een soort rockbopquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar blijven de echte bopjes dit jaar ?
Yesssquote:
Ok ik heb alleen snippets gezien, ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:03 schreef Nexum het volgende:
[..]
Rabbit Hole is een soort rockbop![]()
Lessons Of Love vinden veel mensen saai maar I don't care
Neequote:
Oh! Nou, dan stijgen mijn verwachtingen alleen maarquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee
Maar wel bij sommige van ons
Die sponsor het ik eerder gezienquote:
Die doet me ergens wel een beetje denken aan de stijl van Azerbeidzjan (?) een paar jaar terug, met dat paard op die ladder. Dat was ook een beetje een vage trip, dat nummer.quote:
Oh die vond ik tof! Dus als het een beetje hetzelfde is...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die doet me ergens wel een beetje denken aan de stijl van Azerbeidzjan (?) een paar jaar terug, met dat paard op die ladder. Dat was ook een beetje een vage trip, dat nummer.
Niet echt, maar het deed me er wel meteen aan denken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh die vond ik tof! Dus als het een beetje hetzelfde is...
Ik voorzie boze Nederlandersquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:07 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Ben bang dat dat in R'dam ook het geval gaat zijn.
iOTA – "Life"quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:09 schreef Cirilico het volgende:
Heeft iemand hier de lijst van volgorde? Heb werkelijk geen idee wie de eerste twee deelnemers waren, wordt niet zo duidelijk in beeld gebracht.
Die zie je alleen op de online feed, denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:09 schreef Em31 het volgende:
Reclame's zijn hier ook wel een beetje overdreven
Ja ik bedoel de tweede in een half uurquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die zie je alleen op de online feed, denk ik.
Thanks!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
iOTA – "Life"
Jordan-Ravi – "Pushing Stars"
Jaguar Jonze – "Rabbit Hole"
Jack Vidgen – "I Am King I Am Queen"
Vanessa Amorosi – "Lessons of Love"
Diana Rouvas – "Can We Make Heaven"
Mitch Tambo – "Together"
Casey Donovan – "Proud"
Montaigne – "Don't Break Me"
Didirri – "Raw Stuff"
Die reclameblokken duren iig geen tien minuten, zoals hier.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de tweede in een half uur
Na San Remo ben ik er gewoon immuun voor geworden volgens mijquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de tweede in een half uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |