Kreeg gewoon kippenvelquote:
We zullen je missen!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, zonder meeposten vind ik er weinig van overblijven. Sorry.
Ik stop met klagen nu.
Tot later. Ik ga wel vast foto's zoeken voor Twitter!
Is op zich zo weer opnieuw aan te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:40 schreef Funhouse het volgende:
Denk dat het hem voor mij ook niet wordt, je kan de stream alleen kijken als je een facebook account hebt en ik heb die van mij een tijdje terug verwijderd
Heb je misschien twitter? Daar is ook iemand de show aan het streamen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:40 schreef Funhouse het volgende:
Denk dat het hem voor mij ook niet wordt, je kan de stream alleen kijken als je een facebook account hebt en ik heb die van mij een tijdje terug verwijderd
M'n laptop ligt elders momenteel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een laptop tegenwoordig? Als daar Windows op zit kan je daar splitscreen op kijken. Met Windowsvlag+pijltje links zet je een scherm op de linkerhelft, windowsvlag+pijltje rechts op rechterhelft. Zo doe ik dat altijd bij de voorrondes
Of gewoon de stream op je laptop kijken en mobiel mee posten
Wel leuk om jouw reacties te volgen danquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb niets van tevoren geluisterd dus ga er helemaal blind in
Dit werkt, dankjewelquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb je misschien twitter? Daar is ook iemand de show aan het streamen.
https://twitter.com/ESC_Daily/status/1226074187048992768
Nee dan heb ik een verjaardag.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
We zullen je missen!![]()
Ben je er vanavond wel bij?
Moet wel zeggen dat hij een flink achterlooptquote:
Die komt vast later nog!quote:
Wordt het sowieso bij jou een leuke avondquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dan heb ik een verjaardag.
Tis gewoon even niet anders.
En daar heb ik ook zin in.
Dank je.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb je misschien twitter? Daar is ook iemand de show aan het streamen.
https://twitter.com/ESC_Daily/status/1226074187048992768
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:44 schreef Cee het volgende:
Alles en iedereen laten zien, inclusief S!sters, maar niet de winnaar van vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |