Deze post is van een mod dus moet wel geloofwaardig zijn.quote:
Oh deze foto is stukken beterquote:Op donderdag 7 november 2019 15:25 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
horeca be like..quote:Op donderdag 7 november 2019 15:30 schreef bitterbal het volgende:
Nog 1 avond werken. Morgen vrijdan 1 dag werken en dan weekend
![]()
+1quote:
Geen idee, zelfde OP.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2019 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen idee, zelfde OP.
Lijkt wel een beetje op mij. Alhoewel ik iets sportiever ben.
ook Sagan jaquote:Op donderdag 7 november 2019 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hiervoor was een foto van een man in de douche, weet nou niet of het dezelfde is.
Ik ga sowieso geen andere foto's van mannen plaatsen. Denk ik.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hiervoor was een foto van een man in de douche, weet nou niet of het dezelfde is.
Ook niet slecht.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:40 schreef Pumpalov het volgende:
Behalve wanneer het Charlie Hunnam is
heb het haar en de baard en de face maar dat lichaam, nee, dat scheelt er nog een beetje aan :'Dquote:
Ik ook. Misschien vanaaf na werkquote:Op donderdag 7 november 2019 16:10 schreef Pumpalov het volgende:
Zou overigens een moord voor bitterballen doen nu. Geen grapje
Meest dichtstbijzijnde bitterballen zijn 4 uur reizen voor mijquote:Op donderdag 7 november 2019 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien vanaaf na werk
Vind k echt heel erg voor jequote:Op donderdag 7 november 2019 16:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Meest dichtstbijzijnde bitterballen zijn 4 uur reizen voor mij
Vind dat het eigenlijk boven die punten moet staan.quote:Op donderdag 7 november 2019 16:20 schreef Pumpalov het volgende:
Bitterballen behoren in de mensenrechtenlijst te staan.Tussen "slavernij is verboden" en "marteling is verboden"
Universele Rechten van de Mensquote:Op donderdag 7 november 2019 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dat het eigenlijk boven die punten moet staan.
quote:Op donderdag 7 november 2019 16:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Universele Rechten van de Mens
1. Ieder mens heeft recht op bitterballen in een omtrek van 5km
..
...
....
.....
2. Ieder mens....
Klinkt goed. Welke staat koud?quote:Op donderdag 7 november 2019 16:40 schreef Karzai het volgende:
Mijn bier is er, zitten hele aparte tussen
Prima voorstel!quote:Op donderdag 7 november 2019 16:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Universele Rechten van de Mens
1. Ieder mens heeft recht op bitterballen in een omtrek van 5km
..
...
....
.....
2. Ieder mens....
Kan ook zijn dat ze onder een andere nickname doorposten.quote:
Ik ben ook behoorlijk ziek geweest en ben de afgelopen twee weken amper op internet geweestquote:Op donderdag 7 november 2019 17:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent hier gewoon veel te weinig
Ja, werkt primaquote:Op donderdag 7 november 2019 17:55 schreef Fogel het volgende:
Werkt Uber in Nederland eigenlijk? (in Noorwegen niet, in de VS heb ik er goede ervaringen mee)
Ogies...quote:Op donderdag 7 november 2019 18:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook behoorlijk ziek geweest en ben de afgelopen twee weken amper op internet geweest
Meh.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ogies...
Gaat het wat beter?
Fijn je te zien...
Waar heb je last van?quote:Op donderdag 7 november 2019 18:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Meh.
Morgen naar de dokter en eens kijken of die iets zinnigs kan doen.
Hoe ist met scruupje?
Je bent zelf overschatquote:Op donderdag 7 november 2019 18:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik vind bitterballen wel een beetje overschat hoor...
Die zijn ook wel redelijk te eten, maar een bitterbal is wat mij betreft beter.quote:
Klopt idd wel ja!quote:Op donderdag 7 november 2019 16:20 schreef Pumpalov het volgende:
Bitterballen behoren in de mensenrechtenlijst te staan.Tussen "slavernij is verboden" en "marteling is verboden"
Ampelmannchen herken ik!quote:Op donderdag 7 november 2019 17:29 schreef Karzai het volgende:
Nog geen een, staat nog niet koud
[ afbeelding ]
Gaan heen!quote:Op donderdag 7 november 2019 18:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 7 november 2019 18:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Meh.
Morgen naar de dokter en eens kijken of die iets zinnigs kan doen.
Hoe ist met scruupje?
Lekker man, zou schraal neuken heb wel zin in een bitterballetje.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Het begon met een simpele griep, maar ik kreeg er oorpijn en meer keelpijn bij. Koppijn en compleet uitgeput.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar heb je last van?
Behoorlijk goed.
Beetje moe hier.
Drukke dagen gehad en dat slaat ook wel op mijn lichaam.
Vorige week een gesprek gehad bij het uwv en ze gaan mij reintegreren, dus das fijn.
En ik zou een afspraakje hebben vanavond, maar die is een week uitgesteld..
Zit jij verder nou nog in de molen op dit moment? Of verder wel rustig (hoop ik voor je)quote:Op donderdag 7 november 2019 19:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Het begon met een simpele griep, maar ik kreeg er oorpijn en meer keelpijn bij. Koppijn en compleet uitgeput.
Gewoon algeheel blegh dus
Heetmanplein in Den Bosch doet het voor mijquote:Op donderdag 7 november 2019 19:17 schreef Molo het volgende:
Na jarenlang Rotterdam gnork ik nog steeds om de naam Marconiplein, met een plein vol macaroni als visualisatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er een tijdje gewoond en het bleef voor mij ook macaronipleinquote:Op donderdag 7 november 2019 19:17 schreef Molo het volgende:
Na jarenlang Rotterdam gnork ik nog steeds om de naam Marconiplein, met een plein vol macaroni als visualisatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup!quote:Op donderdag 7 november 2019 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit jij verder nou nog in de molen op dit moment? Of verder wel rustig (hoop ik voor je)
Korte Kwak in Wateringen, ook zoietsquote:Op donderdag 7 november 2019 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heetmanplein in Den Bosch doet het voor mij
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje gewoond en het bleef voor mij ook macaroniplein
Wow, matigheid kent geen tijd denk ik altijd, maar blijkbaar toch! 7 maanden iig!quote:Op donderdag 7 november 2019 19:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
Maandag kan ik ein-de-lijk terecht, na mijn aanmelding in april
Arme huismoeders aldaarquote:Op donderdag 7 november 2019 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Korte Kwak in Wateringen, ook zoiets![]()
Je zal er maar wonen
En ik heb het 'geluk' gehad dat er iemand is uitgevallen, anders werd het 2020quote:Op donderdag 7 november 2019 19:22 schreef Molo het volgende:
Wow,
[..]
Wow, matigheid kent geen tijd denk ik altijd, maar blijkbaar toch! 7 maanden iig!![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
En ik heb het 'geluk' gehad dat er iemand is uitgevallen, anders werd het 2020
Die zijn er vastquote:Op donderdag 7 november 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Klopt toch dat vrouwen het urg opwindend vinden als er extreem veel zaad (dus een lange kwak) uit het zaakje komt?
Dat is de pest... Ik baal ervan, maar snap het tegelijkertijd ook welquote:Op donderdag 7 november 2019 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Maar goed, omzetplafonds zijn ook wel dikke aids, kan er ook mee te maken hebt, ofzo
Mja mja, zal, maar is gewoon zwaar kut als je afhankelijk bent ervanquote:Op donderdag 7 november 2019 19:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is de pest... Ik baal ervan, maar snap het tegelijkertijd ook wel
Dat is het zekerquote:Op donderdag 7 november 2019 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Mja mja, zal, maar is gewoon zwaar kut als je afhankelijk bent ervan
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Het begon met een simpele griep, maar ik kreeg er oorpijn en meer keelpijn bij. Koppijn en compleet uitgeput.
Gewoon algeheel blegh dus
Nou nou nouquote:Op donderdag 7 november 2019 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker man, zou schraal neuken heb wel zin in een bitterballetje.
Nah, laat dat maar gewoonquote:Op donderdag 7 november 2019 20:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je zou bijna willen dat....
Naah...
Ik durf daar niet meer te komen iigquote:Op donderdag 7 november 2019 20:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe zijn je eerste werkdagen bevallen?
Ik zit met twee katten op schoot met een mok koffie bed&breakfast te kijkenquote:Op donderdag 7 november 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is net op![]()
Maar nu heb ik het koud, dus snel een kop koffie maken
Lekker!quote:Op donderdag 7 november 2019 21:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit met twee katten op schoot met een mok koffie bed&breakfast te kijken
Kneuteren
Ik denk stiekem dat het door mijn fleecedeken komtquote:
quote:Op donderdag 7 november 2019 21:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat het door mijn fleecedeken komt![]()
Die stinkerds vinden hem fantastisch
Best prima, heb het naar mijn zin en heb nog geen noemenswaardige verwondingenquote:Op donderdag 7 november 2019 20:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe zijn je eerste werkdagen bevallen?
Er zijn nog geen doden gevallen!quote:Op donderdag 7 november 2019 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik durf daar niet meer te komen iig
Twee, is zatquote:
Ja maar jij bent engquote:Op donderdag 7 november 2019 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn nog geen doden gevallen!
Dat valt toch ook wel meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 7 november 2019 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Twee, is zat
Had ook al durum döner op in de trein![]()
Leuk congres gehad vandaag, Datadriven Healthcare congres
Wat een diefquote:Op donderdag 7 november 2019 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik had vanmiddag nog een wasje gedraaid en toen ik die ging ophangen kwam ik erachter dat een muts die ik al 3 weken kwijt was in een vest van Muis zat.
quote:Op donderdag 7 november 2019 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel mee
Jaaaa, goeie serie datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dit klinkt wel dubieusquote:Op donderdag 7 november 2019 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik had vanmiddag nog een wasje gedraaid en toen ik die ging ophangen kwam ik erachter dat een muts die ik al 3 weken kwijt was in een vest van Muis zat.
Ik wilde rond drie uur weg, werd half zesquote:Op donderdag 7 november 2019 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]lekkâh!
O, cool, dat lijkt me superinteressant!
Ik heb alleen het eerste seizoen gekeken daarvan, ben nooit aan de rest toegekomenquote:
Heerlijk dat soort dagen. Doe ik ook een paar keer per jaar voor inspiratiequote:Op donderdag 7 november 2019 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wilde rond drie uur weg, werd half zes![]()
Echt erg tof ja, goeie lezingen en tussendoorpraatjes, vooral met de uktranerds die er waren
Misfits, hier simultaan kijken. God wat was dat hilarischquote:Op donderdag 7 november 2019 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb alleen het eerste seizoen gekeken daarvan, ben nooit aan de rest toegekomen
Phehehehe, dat had ik willen meemakenquote:Op donderdag 7 november 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Misfits, hier simultaan kijken. God wat was dat hilarisch
Ik stond op een gegeven moment met een medical data scientist te praten na zijn volledig doodsaaie presentatie wat qua presentatieskills echt volledig niet uit de verf kwam.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk dat soort dagen. Doe ik ook een paar keer per jaar voor inspiratie
Ja is tijd terug, maar was lollig wel.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe, dat had ik willen meemaken![]()
Ik hou van vakidiotenquote:Op donderdag 7 november 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stond op een gegeven moment met een medical data scientist te praten na zijn volledig doodsaaie presentatie wat qua presentatieskills echt volledig niet uit de verf kwam.
Kan ik wel doorheen prikken want enorme zwak voor wetenschapsnerd die klungelig en slim zijn.
En bij mijn vragen gingen zijn ogen echt zo waanzinnig stralen over mogelijkheden van data-analyse![]()
Heerlijk
Ga ik nog wel even mee contacten, hij gaf ook half juichend zijn persoonlijke kaartje, phehehe. Mooi dat soort dingen
Maar was erg erg tof en we gaan de zorg ermee echt beter maken. Topdoelen
Vooral dat laatste, daar heb ik wel een handje vanquote:Op donderdag 7 november 2019 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is tijd terug, maar was lollig wel.
Afspreken tegelijkertijd aan te zetten op Netflix enzo. En dan gelijktijdig posten over lollige scènes.
Tot eentje naar toilet ging tussendoor, of verder was gaan kijken tussen de simuktaansessies door![]()
quote:Op donderdag 7 november 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stond op een gegeven moment met een medical data scientist te praten na zijn volledig doodsaaie presentatie wat qua presentatieskills echt volledig niet uit de verf kwam.
Kan ik wel doorheen prikken want enorme zwak voor wetenschapsnerd die klungelig en slim zijn.
En bij mijn vragen gingen zijn ogen echt zo waanzinnig stralen over mogelijkheden van data-analyse![]()
Heerlijk
Ga ik nog wel even mee contacten, hij gaf ook half juichend zijn persoonlijke kaartje, phehehe. Mooi dat soort dingen
Maar was erg erg tof en we gaan de zorg ermee echt beter maken. Topdoelen
Ja man, ook perfecte serie daarvoor!quote:Op donderdag 7 november 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, daar heb ik wel een handje van![]()
Zo heb ik seizoen 2 en 3 van Lucifer iedere week een aflevering van gekeken tot we aan seizoen 3 kwamen en er maar gewoon over gingen appen omdat we toch meer afleveringen per week wilde zien
Dat zijn vaak de beste idioten!quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 7 november 2019 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]de dag van die wetenschapsnerd is helemaal goed.
Eindelijk met een vrouw gesproken
Nee, maar serieus, ik kan me je enthousiasme helemaal voorstellen. Het is niet helemaal mijn vakgebied maar supernuttig
En dan ook schaamteloos de scene naspelen waarin Lucy in duet 'I Will Survive' zingt in de kantinequote:Op donderdag 7 november 2019 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man, ook perfecte serie daarvoor!
Krijg je dit soort dagen ook gewoon doorbetaald of moet je dan halve dagen inleveren?quote:Op donderdag 7 november 2019 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahaha
Het was wel echt een zolderkamerfiguur![]()
Ik heb gelukkig nu best wel de mogelijkheid naar dit soort dagen te gaan, vind het super inspirerend en ook gewoon heel leerzaam allemaal
Jaquote:Op donderdag 7 november 2019 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de beste idioten!![]()
quote:Op donderdag 7 november 2019 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan ook schaamteloos de scene naspelen waarin Lucy in duet 'I Will Survive' zingt in de kantine
Ik heb ooit als bijbaan begonnen op een kartbaan die ook huurkarts hadden. De gozer die daar de huurtkarts fixte als ze kapot waren gereden was jarenlang onderwater lasser geweest, volgde bijna niets van het nieuws, maar had wel de meest prachtige verhalen en een van de beste metaal bewerkers die ik ooit heb ontmoetquote:Op donderdag 7 november 2019 22:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn docent klinische chemie was volkomen wereldvreemd, maar kon fantastisch over zijn vak vertellen
Dit was gewoon betaald. Het is ook gewoon supernuttig voor werk, niet alleen fun.quote:Op donderdag 7 november 2019 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je dit soort dagen ook gewoon doorbetaald of moet je dan halve dagen inleveren?
Top geregeld! Dan zou ik gewoon iedere dag meepakken die doorbetaald krijgt!quote:Op donderdag 7 november 2019 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit was gewoon betaald. Het is ook gewoon supernuttig voor werk, niet alleen fun.
Als ik enorme deadlines had gehad had ik daarvoor wel gewoon onbetaald wat extra gewerkt maar was nu niet nodig
Tof en nuttig en betaald, perfecte combinatiequote:Op donderdag 7 november 2019 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top geregeld! Dan zou ik gewoon iedere dag meepakken die doorbetaald krijgt!
Nu alleen nog hotel overnachtingen en een credit card van de zaak regelen en het is helemaal perfectquote:Op donderdag 7 november 2019 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof en nuttig en betaald, perfecte combinatie
quote:Op donderdag 7 november 2019 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof en nuttig en betaald, perfecte combinatie
Tesla is al besteld, inclusief de valet chauffeurquote:Op donderdag 7 november 2019 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu alleen nog hotel overnachtingen en een credit card van de zaak regelen en het is helemaal perfect
Ik blijf doorgaans eigenlijk altijd veel langer hangen dan ingeschatquote:Op donderdag 7 november 2019 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb die seminars af en toe in Amsterdam. Dan plak ik er lekker nog een paar uurtjes stad aan vast.
Top wijffie ben je ook, meteen meters makenquote:Op donderdag 7 november 2019 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Tesla is al besteld, inclusief de valet chauffeur
Nou, hier waren er anders weer wat tokkies met vuurwerk bezig buiten net... valt me mee dat jij die knal blijkbaar niet hebt gehoordquote:
Zitten jij en Koen naast elkaar op de bank?quote:Op donderdag 7 november 2019 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, hier waren er anders weer wat tokkies met vuurwerk bezig buiten net... valt me mee dat jij die knal blijkbaar niet hebt gehoord.
Dat nog net nietquote:Op donderdag 7 november 2019 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten jij en Koen naast elkaar op de bank?
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat nog net niet.
Maar we hebben wel dezelfde woonplaats.
wanneer was dat? Ben net een klein uurtje terug uit Bleiswijk (sauna)quote:Op donderdag 7 november 2019 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, hier waren er anders weer wat tokkies met vuurwerk bezig buiten net... valt me mee dat jij die knal blijkbaar niet hebt gehoord.
Ow, dat valt dan nog mee!quote:Op donderdag 7 november 2019 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja! We zaten vol maar gelukkig maar 1 ronde dus niet te laat klaar.
Die las vast zijn eigen post terug en dacht "O, Koen is er, tijd om te gaan slapen"quote:Op donderdag 7 november 2019 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop.Koen is alweer vertrokken, geloof ik.
1 ronde? Jullie hebben ook weleens meerdere zittingen?quote:Op donderdag 7 november 2019 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja! We zaten vol maar gelukkig maar 1 ronde dus niet te laat klaar.
Uurtje geleden of zo.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer was dat? Ben net een klein uurtje terug uit Bleiswijk (sauna)
Lig wel in bed intussenquote:Op donderdag 7 november 2019 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die las vast zijn eigen post terug en dacht "O, Koen is er, tijd om te gaan slapen".
quote:Op donderdag 7 november 2019 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die las vast zijn eigen post terug en dacht "O, Koen is er, tijd om te gaan slapen".
Lekker!quote:Op donderdag 7 november 2019 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer was dat? Ben net een klein uurtje terug uit Bleiswijk (sauna)
Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 november 2019 23:31 schreef DaMart het volgende:
Koen is er, dus tijd om te gaan slapen![]()
.
quote:Op donderdag 7 november 2019 23:31 schreef DaMart het volgende:
.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 november 2019 23:31 schreef DaMart het volgende:
.
Ja weet ik niet, Nog niet mee gemaaktquote:Op donderdag 7 november 2019 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
1 ronde? Jullie hebben ook weleens meerdere zittingen?
Klinkt als een gezellige tentquote:Op donderdag 7 november 2019 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, Nog niet mee gemaaktMeeste blijvend idd wel redelijke tijd zitten
Inderdaad, anders ga ik zo ook weer snackenquote:
Mjawel. Vlees voornamelijkquote:Op donderdag 7 november 2019 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige tentServeren jullie een beetje redelijk voer?
Ik heb trek in een broodje...quote:Op donderdag 7 november 2019 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, anders ga ik zo ook weer snacken
Vleeschquote:Op donderdag 7 november 2019 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mjawel. Vlees voornamelijkHet zijn geen hoogstaande dingen.
Dat hebben we dan weer net nietquote:Op donderdag 7 november 2019 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VleeschNiks mis mee. Lekker sateetje
Niet?quote:Op donderdag 7 november 2019 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hebben we dan weer net niet
We doen er ook al geen kruidenboter bij.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet?Okee, dan een goeie, sappige steak met een klont kruidenboter
Ik heb trek in...... vanalles eigenlijk.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb trek in een broodje...
Wat dan? Wel frietjes?quote:Op donderdag 7 november 2019 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We doen er ook al geen kruidenboter bij.
Ik heb al tijdens trek in een pizza die ik in Boedapest vaak at. Moet snel weer eens terug.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb trek in...... vanalles eigenlijk.
Met veel kruidenboterquote:Op donderdag 7 november 2019 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar ik ga zo maar naar bed. Dromen over biefstukken of zo
Slaap lekker. Ik ga zo ook maar eens mijn nest opzoeken.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar ik ga zo maar naar bed. Dromen over biefstukken of zo
In bed geplast?quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:06 schreef Pumpalov het volgende:
@:bitterbal ik lig nu in bed en ik wil koffie maar geen zin om op te staan.
Hoe heb jij dat gisteren opgelost?
Hmm 🤔quote:
@bitterbal laat door het raam een kop koffie aanreiken door thuisbezorgd.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:06 schreef Pumpalov het volgende:
Uhm ik stel mij niet zo aan en sta op voor koffie?quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:06 schreef Pumpalov het volgende:
Ik voel me nu zwaar genaaid.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm ik stel mij niet zo aan en sta op voor koffie?
Maar wat als je portomonnee beneden ligt?quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal laat door het raam een kop koffie aanreiken door thuisbezorgd.
Was jij niet de jongedame die zich gisteren nog afvroeg wat te doen als ze in bed ligt maar wel koffie wil? 🤔quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HoezoAls je koffie wilt moet je er toch uit?
ideal op z’n Bulgaars een optie?quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Maar wat als je portomonnee beneden ligt?
Hmm dat kan ik mij niet herinneren?quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Was jij niet de jongedame die zich gisteren nog afvroeg wat te doen als ze in bed ligt maar wel koffie wil? 🤔
Het vervolg op het meisje met de eierstokjes?quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi, modern sprookje
quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het vervolg op het meisje met de eierstokjes?
Ja lekker.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen
O ja, ik ging koffie maken.
Geloof niet dat er ook maar een tiental landen zijn met zo'n ideaal systeem.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ideal op z’n Bulgaars een optie?
Oke, dan ben ik gek geworden.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dat kan ik mij niet herinneren?
ohhhhh jawelquote:Op vrijdag 8 november 2019 09:43 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik gek geworden.
Zegt waterkoker en oploskoffie in de mond je niets?
Dat jij dus in bed lag en je afvroeg hoe koffie te krijgen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhh jawelDaar hebben we het idd over gehad
Maar weet niet meer de context
Nou ja kom ik toch terug op net. Opstaanquote:Op vrijdag 8 november 2019 09:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dat jij dus in bed lag en je afvroeg hoe koffie te krijgen.
Het is dat ik nu in bed lig en enkel gsm heb anders had ik de quote even opgezocht
Maar daarom vraag ik me dus ook af hoe aan koffie te komen
Ik heb aan mn partner beloofd tinder te verwijderenquote:Op vrijdag 8 november 2019 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja kom ik toch terug op net. Opstaan![]()
Voor morgen:
Tinder openen, Date regelen en zorgen dat ze er morgen ochtend nog is zodat ze je koffie kan brengen.
Uh heb je een relatie?quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:53 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik heb aan mn partner beloofd tinder te verwijderen
Zit al ff aan m'n koffie taks, straks weerquote:Op vrijdag 8 november 2019 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen
O ja, ik ging koffie maken.
Moest toch iets zeggen?quote:
Drie op nu. Vanavond verderquote:Op vrijdag 8 november 2019 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit al ff aan m'n koffie taks, straks weer
Denken dat ik mn kans om jou in december te matchen vrijwillig opgeefquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:58 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Denken dat ik mn kans om jou in december te matchen vrijwillig opgeef![]()
![]()
![]()
De tandjes. Nu toch maar uit bed, de douche in en naar het cafe voor een kop koffiequote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
That's the spirit!
Ik had nog maar 2 cups.
Zon leven wil ik ook he. Dat je gewoon ergens in de ochtend op een mooi terrasje een koffie gaat drinken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
De tandjes. Nu toch maar uit bed, de douche in en naar het cafe voor een kop koffie
Bulgaren drinken traditioneel ‘Turkse’ koffie, toch?quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
De tandjes. Nu toch maar uit bed, de douche in en naar het cafe voor een kop koffie
Ja ga ik zo doen. Zit wel te twijfelen aan die cups. Vind het wat duur worden. Maar filterkoffie drink ik niet allemaal op.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Tijd voor een bezoekje aan de supermarkt!
MCH weet dus nu waar je woontquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zon leven wil ik ook he. Dat je gewoon ergens in de ochtend op een mooi terrasje een koffie gaat drinken.
Als het goed is komt er vanaf volgend haar hier in de straat een soort van bio bakker met terras. We gaan verhipsterenFucking vet.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zon leven wil ik ook he. Dat je gewoon ergens in de ochtend op een mooi terrasje een koffie gaat drinken.
Als het goed is komt er vanaf volgend haar hier in de straat een soort van bio bakker met terras. We gaan verhipsterenFucking vet.
Tsjemig, word je opeens de 21e eeuw in gelanceerd.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik drink oploskoffie als ik maar één kop drink. Prima te doenquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga ik zo doen. Zit wel te twijfelen aan die cups. Vind het wat duur worden. Maar filterkoffie drink ik niet allemaal op.
Niet zo moeilijk om uit te vinden toch?quote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Tsjemig, word je opeens de 21e eeuw in gelanceerd.
Hij gaat nu meticuleus alle volgend jaar te openen biobakkertjes af en aldaar met een beige regenjas, hoed, bril en valse snor scouten naar jasmijntjes.quote:
Ja heb ik ook gedaan maar dronk ik ook al teveel voor.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik drink oploskoffie als ik maar één kop drink. Prima te doen
Bakker met terras. Zijn er wel wat in Den Haag.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk om uit te vinden toch?
Wens ik hem veel plezier meequote:Op vrijdag 8 november 2019 10:04 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hij gaat nu meticuleus alle volgend jaar te openen biobakkertjes af en aldaar met een beige regenjas, hoed, bril en valse snor scouten naar jasmijntjes.
Ik voorspel goede klandizie van zolderkamerautisten bij Haagse bio-bakkers met terrasquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:04 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hij gaat nu meticuleus alle volgend jaar te openen biobakkertjes af en aldaar met een beige regenjas, hoed, bril en valse snor scouten naar jasmijntjes.
Je geeft nota bene een paar posts terug nóg meer informatie over je wijk enzo. Zo moeilijk is het niet, zeker niet voor engnekkenquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bakker met terras. Zijn er wel wat in Den Haag.
Ja kloptquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:06 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind het echt vet zo verhipsteren. Staat inmiddels ook al een kleine bakfiets in de straat :p
Ja als men daar gelukkig van wordt moeten ze dan doenquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Je geeft nota bene een paar posts terug nóg meer informatie over je wijk enzo. Zo moeilijk is het niet, zeker niet voor engnekken
Werk zequote:Op vrijdag 8 november 2019 10:03 schreef Molo het volgende:
Koffietje en dan richting werk
[ afbeelding ]
Dank u!quote:
Zojuist treinticket naar den haag geboekt op 19 december.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voorspel goede klandizie van zolderkamerautisten bij Haagse bio-bakkers met terras
Wie is Miep?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u!
Als Koos en Miep niet thuis waren geweest vandaag had ik thuis kunnen werken. Geen zin om huis uit te gaan vandaag
Ze zag er nog niet uit alsof ze gaat verwelken op die foto laatstquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zojuist treinticket naar den haag geboekt op 19 december.
Staan ze dan nog in bloei denk je?
Ik ken enkel dubbel miepquote:
Ik deed net de gordijnen open en zag blauwe lucht..quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u!
Als Koos en Miep niet thuis waren geweest vandaag had ik thuis kunnen werken. Geen zin om huis uit te gaan vandaag
Nou zo met deze temperatuur gaat het hard hoorquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zag er nog niet uit alsof ze gaat verwelken op die foto laatst
Geen idee hoe ze eruit ziet eigenlijk. In m'n gedachte krullend donker haar en ik heb nog steeds geen idee waaromquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zag er nog niet uit alsof ze gaat verwelken op die foto laatst
quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:11 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik ken enkel dubbel miep
[ afbeelding ]
Als je toch bezig bent..quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik deed net de gordijnen open en zag blauwe lucht..
Maar even de ramen lappen..
Verwarming een graadje hoger. Komt best goedquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zo met deze temperatuur gaat het hard hoor
We klimmen langzaam richting de 22.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verwarming een graadje hoger. Komt best goed
Ja dat klopt, prachtige herfstdag wel! Ik ben alleen altijd een ochtendhumeur ongeveer tot 12 uurquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik deed net de gordijnen open en zag blauwe lucht..
Maar even de ramen lappen..
Geen idee eigenlijk. Denk het. Soms ook van die koffie die in zand gemaakt wordt. Maar meestal gewoon uit één van de 828373625 koffieautomaten die op straat staan. Gouden businessquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bulgaren drinken traditioneel ‘Turkse’ koffie, toch?
Misschien kan ze die foto van laatst nog een keer herposten. Kun je vast oefenen met swipenquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:12 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eruit ziet eigenlijk. In m'n gedachte krullend donker haar en ik heb nog steeds geen idee waarom
Ze postte laatst een fotoquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:12 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eruit ziet eigenlijk. In m'n gedachte krullend donker haar en ik heb nog steeds geen idee waarom
Mo-muffin, ben jij het?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We klimmen langzaam richting de 22.
Dat is kouder dan hier buitenquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We klimmen langzaam richting de 22.
Gouden idee idd!quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Denk het. Soms ook van die koffie die in zand gemaakt wordt. Maar meestal gewoon uit één van de 828373625 koffieautomaten die op straat staan. Gouden business
Samen met Dven oud worden in Bulgarije dusquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja woon echt in het verkeerde land.
Dat heb ik me laten vertellen door mijn vroegere Bulgaarse collega. Samen met het verhaal achter shopska salad, de martenica en Bulgaarse tomaten die wereldberoemd zouden zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Denk het. Soms ook van die koffie die in zand gemaakt wordt. Maar meestal gewoon uit één van de 828373625 koffieautomaten die op straat staan. Gouden business
Yes! Bejaardenleef, standje verzorgingshuisquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Houdt hij ook zo van intense hitte?
Neequote:Op vrijdag 8 november 2019 10:16 schreef Pumpalov het volgende:
Al een keuze gemaakt voor je slimme thermostaat?
Zal over een paar weken wel -20 zijn dus wat dat betreft zit je misschien zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja woon echt in het verkeerde land.
Wat is dat allemaal?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik me laten vertellen door mijn vroegere Bulgaarse collega. Samen met het verhaal achter shopska salad, de martenica en Bulgaarse tomaten die wereldberoemd zouden zijn.
Same.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes! Bejaardenleef, standje verzorgingshuis
quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik me laten vertellen door mijn vroegere Bulgaarse collega. Samen met het verhaal achter shopska salad, de martenica en Bulgaarse tomaten die wereldberoemd zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |