Deze post is van een mod dus moet wel geloofwaardig zijn.quote:
Oh deze foto is stukken beterquote:Op donderdag 7 november 2019 15:25 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
horeca be like..quote:Op donderdag 7 november 2019 15:30 schreef bitterbal het volgende:
Nog 1 avond werken. Morgen vrijdan 1 dag werken en dan weekend
![]()
+1quote:
Geen idee, zelfde OP.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2019 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen idee, zelfde OP.
Lijkt wel een beetje op mij. Alhoewel ik iets sportiever ben.
ook Sagan jaquote:Op donderdag 7 november 2019 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hiervoor was een foto van een man in de douche, weet nou niet of het dezelfde is.
Ik ga sowieso geen andere foto's van mannen plaatsen. Denk ik.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hiervoor was een foto van een man in de douche, weet nou niet of het dezelfde is.
Ook niet slecht.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:40 schreef Pumpalov het volgende:
Behalve wanneer het Charlie Hunnam is
heb het haar en de baard en de face maar dat lichaam, nee, dat scheelt er nog een beetje aan :'Dquote:
Ik ook. Misschien vanaaf na werkquote:Op donderdag 7 november 2019 16:10 schreef Pumpalov het volgende:
Zou overigens een moord voor bitterballen doen nu. Geen grapje
Meest dichtstbijzijnde bitterballen zijn 4 uur reizen voor mijquote:Op donderdag 7 november 2019 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien vanaaf na werk
Vind k echt heel erg voor jequote:Op donderdag 7 november 2019 16:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Meest dichtstbijzijnde bitterballen zijn 4 uur reizen voor mij
Vind dat het eigenlijk boven die punten moet staan.quote:Op donderdag 7 november 2019 16:20 schreef Pumpalov het volgende:
Bitterballen behoren in de mensenrechtenlijst te staan.Tussen "slavernij is verboden" en "marteling is verboden"
Universele Rechten van de Mensquote:Op donderdag 7 november 2019 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dat het eigenlijk boven die punten moet staan.
quote:Op donderdag 7 november 2019 16:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Universele Rechten van de Mens
1. Ieder mens heeft recht op bitterballen in een omtrek van 5km
..
...
....
.....
2. Ieder mens....
Klinkt goed. Welke staat koud?quote:Op donderdag 7 november 2019 16:40 schreef Karzai het volgende:
Mijn bier is er, zitten hele aparte tussen
Prima voorstel!quote:Op donderdag 7 november 2019 16:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Universele Rechten van de Mens
1. Ieder mens heeft recht op bitterballen in een omtrek van 5km
..
...
....
.....
2. Ieder mens....
Kan ook zijn dat ze onder een andere nickname doorposten.quote:
Ik ben ook behoorlijk ziek geweest en ben de afgelopen twee weken amper op internet geweestquote:Op donderdag 7 november 2019 17:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent hier gewoon veel te weinig
Ja, werkt primaquote:Op donderdag 7 november 2019 17:55 schreef Fogel het volgende:
Werkt Uber in Nederland eigenlijk? (in Noorwegen niet, in de VS heb ik er goede ervaringen mee)
Ogies...quote:Op donderdag 7 november 2019 18:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook behoorlijk ziek geweest en ben de afgelopen twee weken amper op internet geweest
Meh.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ogies...
Gaat het wat beter?
Fijn je te zien...
Waar heb je last van?quote:Op donderdag 7 november 2019 18:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Meh.
Morgen naar de dokter en eens kijken of die iets zinnigs kan doen.
Hoe ist met scruupje?
Je bent zelf overschatquote:Op donderdag 7 november 2019 18:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik vind bitterballen wel een beetje overschat hoor...
Die zijn ook wel redelijk te eten, maar een bitterbal is wat mij betreft beter.quote:
Klopt idd wel ja!quote:Op donderdag 7 november 2019 16:20 schreef Pumpalov het volgende:
Bitterballen behoren in de mensenrechtenlijst te staan.Tussen "slavernij is verboden" en "marteling is verboden"
Ampelmannchen herken ik!quote:Op donderdag 7 november 2019 17:29 schreef Karzai het volgende:
Nog geen een, staat nog niet koud
[ afbeelding ]
Gaan heen!quote:Op donderdag 7 november 2019 18:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 7 november 2019 18:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Meh.
Morgen naar de dokter en eens kijken of die iets zinnigs kan doen.
Hoe ist met scruupje?
Lekker man, zou schraal neuken heb wel zin in een bitterballetje.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Het begon met een simpele griep, maar ik kreeg er oorpijn en meer keelpijn bij. Koppijn en compleet uitgeput.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar heb je last van?
Behoorlijk goed.
Beetje moe hier.
Drukke dagen gehad en dat slaat ook wel op mijn lichaam.
Vorige week een gesprek gehad bij het uwv en ze gaan mij reintegreren, dus das fijn.
En ik zou een afspraakje hebben vanavond, maar die is een week uitgesteld..
Zit jij verder nou nog in de molen op dit moment? Of verder wel rustig (hoop ik voor je)quote:Op donderdag 7 november 2019 19:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Het begon met een simpele griep, maar ik kreeg er oorpijn en meer keelpijn bij. Koppijn en compleet uitgeput.
Gewoon algeheel blegh dus
Heetmanplein in Den Bosch doet het voor mijquote:Op donderdag 7 november 2019 19:17 schreef Molo het volgende:
Na jarenlang Rotterdam gnork ik nog steeds om de naam Marconiplein, met een plein vol macaroni als visualisatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er een tijdje gewoond en het bleef voor mij ook macaronipleinquote:Op donderdag 7 november 2019 19:17 schreef Molo het volgende:
Na jarenlang Rotterdam gnork ik nog steeds om de naam Marconiplein, met een plein vol macaroni als visualisatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup!quote:Op donderdag 7 november 2019 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit jij verder nou nog in de molen op dit moment? Of verder wel rustig (hoop ik voor je)
Korte Kwak in Wateringen, ook zoietsquote:Op donderdag 7 november 2019 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heetmanplein in Den Bosch doet het voor mij
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje gewoond en het bleef voor mij ook macaroniplein
Wow, matigheid kent geen tijd denk ik altijd, maar blijkbaar toch! 7 maanden iig!quote:Op donderdag 7 november 2019 19:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
Maandag kan ik ein-de-lijk terecht, na mijn aanmelding in april
Arme huismoeders aldaarquote:Op donderdag 7 november 2019 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Korte Kwak in Wateringen, ook zoiets![]()
Je zal er maar wonen
En ik heb het 'geluk' gehad dat er iemand is uitgevallen, anders werd het 2020quote:Op donderdag 7 november 2019 19:22 schreef Molo het volgende:
Wow,
[..]
Wow, matigheid kent geen tijd denk ik altijd, maar blijkbaar toch! 7 maanden iig!![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
En ik heb het 'geluk' gehad dat er iemand is uitgevallen, anders werd het 2020
Die zijn er vastquote:Op donderdag 7 november 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Klopt toch dat vrouwen het urg opwindend vinden als er extreem veel zaad (dus een lange kwak) uit het zaakje komt?
Dat is de pest... Ik baal ervan, maar snap het tegelijkertijd ook welquote:Op donderdag 7 november 2019 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Maar goed, omzetplafonds zijn ook wel dikke aids, kan er ook mee te maken hebt, ofzo
Mja mja, zal, maar is gewoon zwaar kut als je afhankelijk bent ervanquote:Op donderdag 7 november 2019 19:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is de pest... Ik baal ervan, maar snap het tegelijkertijd ook wel
Dat is het zekerquote:Op donderdag 7 november 2019 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Mja mja, zal, maar is gewoon zwaar kut als je afhankelijk bent ervan
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Het begon met een simpele griep, maar ik kreeg er oorpijn en meer keelpijn bij. Koppijn en compleet uitgeput.
Gewoon algeheel blegh dus
Nou nou nouquote:Op donderdag 7 november 2019 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker man, zou schraal neuken heb wel zin in een bitterballetje.
Nah, laat dat maar gewoonquote:Op donderdag 7 november 2019 20:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je zou bijna willen dat....
Naah...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |