Deze post is van een mod dus moet wel geloofwaardig zijn.quote:
Oh deze foto is stukken beterquote:Op donderdag 7 november 2019 15:25 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
horeca be like..quote:Op donderdag 7 november 2019 15:30 schreef bitterbal het volgende:
Nog 1 avond werken. Morgen vrijdan 1 dag werken en dan weekend
![]()
+1quote:
Geen idee, zelfde OP.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2019 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen idee, zelfde OP.
Lijkt wel een beetje op mij. Alhoewel ik iets sportiever ben.
ook Sagan jaquote:Op donderdag 7 november 2019 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hiervoor was een foto van een man in de douche, weet nou niet of het dezelfde is.
Ik ga sowieso geen andere foto's van mannen plaatsen. Denk ik.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hiervoor was een foto van een man in de douche, weet nou niet of het dezelfde is.
Ook niet slecht.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:40 schreef Pumpalov het volgende:
Behalve wanneer het Charlie Hunnam is
heb het haar en de baard en de face maar dat lichaam, nee, dat scheelt er nog een beetje aan :'Dquote:
Ik ook. Misschien vanaaf na werkquote:Op donderdag 7 november 2019 16:10 schreef Pumpalov het volgende:
Zou overigens een moord voor bitterballen doen nu. Geen grapje
Meest dichtstbijzijnde bitterballen zijn 4 uur reizen voor mijquote:Op donderdag 7 november 2019 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien vanaaf na werk
Vind k echt heel erg voor jequote:Op donderdag 7 november 2019 16:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Meest dichtstbijzijnde bitterballen zijn 4 uur reizen voor mij
Vind dat het eigenlijk boven die punten moet staan.quote:Op donderdag 7 november 2019 16:20 schreef Pumpalov het volgende:
Bitterballen behoren in de mensenrechtenlijst te staan.Tussen "slavernij is verboden" en "marteling is verboden"
Universele Rechten van de Mensquote:Op donderdag 7 november 2019 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dat het eigenlijk boven die punten moet staan.
quote:Op donderdag 7 november 2019 16:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Universele Rechten van de Mens
1. Ieder mens heeft recht op bitterballen in een omtrek van 5km
..
...
....
.....
2. Ieder mens....
Klinkt goed. Welke staat koud?quote:Op donderdag 7 november 2019 16:40 schreef Karzai het volgende:
Mijn bier is er, zitten hele aparte tussen
Prima voorstel!quote:Op donderdag 7 november 2019 16:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Universele Rechten van de Mens
1. Ieder mens heeft recht op bitterballen in een omtrek van 5km
..
...
....
.....
2. Ieder mens....
Kan ook zijn dat ze onder een andere nickname doorposten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |