Zijn ook lastig. Komt ook echt een stukje strategie bij kijken welke Pokémon je inzet en met welke aanvallen. Met name bij Arlo best ff zoeken geweest hoe ik die kon verslaan.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:41 schreef Guppy het volgende:
Grunts win ik makkelijk, maar leaders is een ander verhaal...
Haha precies dat. Ik heb een leger aan Bite/Crunch Tyranitars die me helpen bij het slopen van Psychic bosses. Alleen nu begint iedereen weer over een Smack Down Tyranitar die ik niet heb (die community day heb ik gemist)..quote:Op woensdag 4 december 2019 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het probleem, dat ik dat meestal niet weet.
Komende Community Day dus makenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:05 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Haha precies dat. Ik heb een leger aan Bite/Crunch Tyranitars die me helpen bij het slopen van Psychic bosses. Alleen nu begint iedereen weer over een Smack Down Tyranitar die ik niet heb (die community day heb ik gemist)..
Oh, wanneer is dat?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Komende Community Day dus maken
Heb jij toevallig ~400 candy over?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Komende Community Day dus maken
Nog ruim 1000 op dit momentquote:Op donderdag 5 december 2019 09:52 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ~400 candy over?
Volgens mij zit Larvitar alleen in raids dus extra bijsprokkelen wordt een uitdaging.
Ga wel zien wat ik allemaal te pakken kan krijgen, anders dikke pech
oh... Hopelijk heb ik dan tijd. Nog bepaalde tijden of gewoon het hele weekend?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
14 en 15 december, volgend weekend!
Kunt het beste deze even lezen: https://www.nwtv.nl/19697(...)ordt-een-bijzondere/quote:Op donderdag 5 december 2019 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh... Hopelijk heb ik dan tijd. Nog bepaalde tijden of gewoon het hele weekend?
Beide dagen van 9 tot 21 dus. Om het makkelijk te houden en voor de speciale moveset.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kunt het beste deze even lezen: https://www.nwtv.nl/19697(...)ordt-een-bijzondere/
er is nogal veel te doen.
Bagon is wel leuk. Alle andere leuke zitten in raids.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kunt het beste deze even lezen: https://www.nwtv.nl/19697(...)ordt-een-bijzondere/
er is nogal veel te doen.
Dat is nog eens een leuk cadeau.quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:52 schreef Ferdo het volgende:
Een 98IV shiny Moltres uit de field research...en dat net na Sinterklaas.
Zou sowieso eens fijn zijn als ie uit een ei zou komen of Überhaupt in het wilde te vangen is.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:13 schreef DaMart het volgende:
Gibble, dat is toch die Pokémon die niet echt bestaat?
Zou leuk zijn als ze daar een cd van maken. Kan ik hem ook eindelijk aan de pokedex toevoegen.
Herkenbaar. Alleen zijn het bij mij vooral Beldums die uit de 10 km-eieren komen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou sowieso eens fijn zijn als ie uit een ei zou komen of Überhaupt in het wilde te vangen is.
Maar uit 10KM ei komt Porygon en andere shit waar je niks aan hebt,
Larvitars en Dragonites.. leuk maar daar heb ik al meer dan genoeg sterke van en candy is er ook genoeg.
Hier in het dorp hebben een hoop mensen 'm overigens wel maar dat is omdat een spoofer ze opzocht overal en nergens en ze vervolgens getrade heeft met een hoop mensen.
Zelf wil ik 'm uit ei of in het wild vangen maar het is nu best irritant als je bij het sturen van gifts de ene na de andere Gibble als buddy ziet bij vrienden.
Ja, die ook, Feebas en Aerodactyl komen ook nog regelmatig voorbij.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen zijn het bij mij vooral Beldums die uit de 10 km-eieren komen.
Al mijn Gibble's (ik heb er drie) komen van Madeira. Toen ik daar was, heb ik ze kunnen vangen. Daarna nooit mee gezienquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou sowieso eens fijn zijn als ie uit een ei zou komen of Überhaupt in het wilde te vangen is.
Maar uit 10KM ei komt Porygon en andere shit waar je niks aan hebt,
Larvitars en Dragonites.. leuk maar daar heb ik al meer dan genoeg sterke van en candy is er ook genoeg.
Hier in het dorp hebben een hoop mensen 'm overigens wel maar dat is omdat een spoofer ze opzocht overal en nergens en ze vervolgens getrade heeft met een hoop mensen.
Zelf wil ik 'm uit ei of in het wild vangen maar het is nu best irritant als je bij het sturen van gifts de ene na de andere Gibble als buddy ziet bij vrienden.
Volgens mij ben ik zaterdagmiddag in je home town dus als je je lucky trade wil verzilveren met een Gibble...quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:13 schreef DaMart het volgende:
Gibble, dat is toch die Pokémon die niet echt bestaat?
Zou leuk zijn als ze daar een cd van maken. Kan ik hem ook eindelijk aan de pokedex toevoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |