Dit inderdaad. Ik heb nog geen idee wat het voordeel er van is. Daarnaast kostte het me 6 berries om er 3 te voeren. Ik gooide steeds de eerste keer mis.quote:
Volgens mij telt de bes dan niet hoor? Dacht ik...quote:Op donderdag 19 december 2019 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik heb nog geen idee wat het voordeel er van is. Daarnaast kostte het me 6 berries om er 3 te voeren. Ik gooide steeds de eerste keer mis.![]()
Ik was de bes wel kwijt.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij telt de bes dan niet hoor? Dacht ik...
Hmm, dan heb ik scheel gekeken denk ikquote:Op donderdag 19 december 2019 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was de bes wel kwijt.
Op zich gaf het niet, want ik gebruikte van die bananen, en anders gooi ik die toch weg.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik scheel gekeken denk ik.
Ik las dat de afstand die je buddy moet lopen voor een candy kan verminderd worden bij een hoger niveau.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beetje Lets Go-y...
Zou leuk zijn als besjes voeren ook candy oplevert?
Items, boost bij gymbattles, kortere candyvindafstand, dat soort dingenquote:Op donderdag 19 december 2019 09:02 schreef Vermecelli het volgende:
Leuk systeem, even wennen en benieuwd naar verdere voordelen. Lees op GoHub alleen dat ie items voor je kan vinden enz, maar moet uitwijzen of dat nuttig is.
Gaf mijn Servine zojuist 3 namab berries (gebruik ik die ook nog eens :p) en nu wandelt ie achter me aan. Schrik me elke keer rot omdat ik denk dat het een wilde is.
Puur toeval natuurlijk, maar in het 10 km-ei dat ik na de update kreeg, zat een Litwick, net als mijn buddyquote:Op donderdag 19 december 2019 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou wel leuk zijn als je buddy soortgenoten aantrekt die je dan ook zou kunnen vangen.
wat?! 20 buddies per dag. Dan heb je ook niets te doen...quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Puur toeval natuurlijk, maar in het 10 km-ei dat ik na de update kreeg, zat een Litwick, net als mijn buddy.
Ik las overigens dat er mensen zijn die 20 buddies per dag verzorgen... dat vind ik de moeite dan weer niet waard. Gewoon 1 tegelijk voor de extra candy die ik wil hebben.
Dat schijnt bij de volgende update weer opgelost te zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:22 schreef Vermecelli het volgende:
Doet bij jullie de search *4 *3 *2 enz het? Hier doet ie het niet meer. Aardig vervelend als ik snel wil kijken of ik wat nieuws/nuttigs heb gevangen.
Dat zou opgelost moeten zijn in 0.163.1, maar deze update gaf bij android weer problemen. Ik zie net dat er weer een update is voor android, misschien dat die wat verbetert. Voor iOS is deze update er overigens ook,.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:22 schreef Vermecelli het volgende:
Doet bij jullie de search *4 *3 *2 enz het? Hier doet ie het niet meer. Aardig vervelend als ik snel wil kijken of ik wat nieuws/nuttigs heb gevangen.
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:20 schreef Vermecelli het volgende:
Top, werkt hier nu ook weer. Update voor iOS stond al klaar zag ik. Mooi!
Andere vraag: Blijf ik wel candies bij elkaar wandelen met een buddy als deze niet met me meeloopt?
Dat was gelukkig vrij snel hersteld.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:48 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nu 0.163.2 en daarin werkt het zoeken naar de beoordelingen weer.
Heb een Ferroseed als buddy en dat beest rolt wel alle kanten op, ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:40 schreef Debsterr het volgende:
Zag een filmpje op Reddit van Ferroseed die zo wegrolt van je scherm![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |