abonnement Unibet Coolblue
pi_189846833
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat je dat gisteren pas voor het eerst zag vind ik wel bijzonder.

Nee, natuurlijk is slank zijn niet per definitie mooi. Proporties moeten kloppen. Een platte kont is ook niet mooi. Je hebt ook nog zoiets als te dun.

Alleen: als je obees bent zoals ts, dan zal afslanken gewoon wel een verbetering brengen. Al was het maar op het gebied van haar gezondheid. Dat is al pure winst.
Waar zeg ik dat ik dat voor het eerst zag?

Ts vroeg niet of ze zou gaan afslanken, ze vroeg zich af of je succesvoller bent bij de mannen wanneer je slank bent. Ik zag gisteren (maar weer eens) dat slank met de juiste proporties héél zeldzaam is. Dus ik vraag me echt af of je slank succesvolle bent.
pi_189846884
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:37 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik heb wel vrouwen getroffen die er beter volslank uitzagen (wellicht 5 kilo overgewicht) dan op het moment dat ze echt slank waren.
Dat is niet viesdik veel. Paar kilootjes is niet gelijk lelijk makend.

Als je echt een pens krijgt en dikke reet is het onaantrekkelijk. Het toont aan dat je geen discipline hebt en niet goed voor je zelf kunt zorgen.
pi_189846993
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 09:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je stelt een vraag over belangstelling van mannen en je reageert defensief, en verzoekt anderen niet zomaar te oordelen. Ik vermoed dat je ermee zit, er lijken in ieder geval wel wat dingen te spelen waar je niet zo helemaal tevreden over bent.

Ik zal eerlijk met je zijn: ik heb een vrouw die exact jouw lengte heeft en als zij 85 kilo zou zijn, zou ik dat (ongezond) dik vinden. 85 kilo is gewoon veels te veel voor iemand van jou lengte. En ja, ik ken je niet, ik ken je situatie niet, ik weet niet wat er speelt, maar dat verandert verder helaas weinig aan het feit dat 85 kilo bij een lengte van 168 cm veels te veel is.

Ik snap heus wel waarom je zo reageert op het commentaar, het is niet leuk om te horen. BMI zegt niet alles, dat klopt, maar het is wel een indicatie waar je rekening mee kunt houden.

Ik vind je houding ("ik vind mezelf niet obees") daarom ook niet echt productief, want de realiteit is helaas anders. En hoe eerder je het wel serieus neemt, hoe eerder het beter kan worden.




En om een antwoord te geven op je vraag: er spelen veel meer dingen mee voor mij als man dan alleen het fysieke uiterlijk. Wat je uitstraalt is ook heel belangrijk. Als je een lekker wijf bent, maar je komt arrogant over, dan houdt het bij mij snel op. Als je wat molliger bent, maar je bent keigrappig, vind ik je gewoon leuker. En dat soort dingen.
Ik moet zeggen dat ik als man ~10cm langer rond 85 kg mezelf al dik vond en toen begon met afvallen. Als vrouw met 85kg en 168 is dat zeer zeker onaantrekkelijk imo. Die 15 kilo overgewicht eraf zullen haar aantrekkelijkheid enorm vergroten en dus ook de aandacht van de mannen.
pi_189847069
Dik zijn is ook een keuze
pi_189847450
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:16 schreef Craptacular het volgende:
Dik zijn is ook een keuze
Dit ja, gewoon wat karakter tonen en niet meer calorieën naar binnen duwen dan je nodig hebt,
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 10:53:24 #281
236264 crew  capricia
pi_189847534
Weet je TS. Als het maar 10 kilo te veel is, dan valt je dat toch af? Om te zien of het verschil maakt.
Probeer het gewoon.
Definitely not CIA
pi_189847636
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:59 schreef Samhain het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik dat voor het eerst zag?

Ts vroeg niet of ze zou gaan afslanken, ze vroeg zich af of je succesvoller bent bij de mannen wanneer je slank bent. Ik zag gisteren (maar weer eens) dat slank met de juiste proporties héél zeldzaam is. Dus ik vraag me echt af of je slank succesvolle bent.
Nee, ze vroeg slanker. En vanuit obees lijkt mij dat gewoon ja.
pi_189847888
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:40 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat een beetje overgewicht abnormaal is.

Verschil tussen een beetje overgewicht en obesitas is wel groot.
Er zijn maar enkele vrouwen waarbij 20+ kg overgewicht nog goed staat. Deze vrouwen hebben dan nog steeds een redelijk platte buik en aanwezige taille naar verhouding van het lichaam en een nadrukkelijk zandloper figuur. Kortom het is boven zeer proportioneel verdeeld, niet teveel vet in het gezicht/keel/nek gebied, en meer volheid in de billen en dijen. Ook relatief strak in het vel voor het vetgehalte dat ze hebben met goede rondingen. Zijn zeer zeldzaam.

De meeste vrouwen die overgewicht hebben krijgen dubbele onderkinnen, een dikke hangende buik, een recht figuur (taille gebied) en een vormloze blokkerige kont met overal putjes.
pi_189849004
Definieer partner.

Wellicht dat je inderdaad meer aandacht van mannen zou krijgen (al hoeft dat niet te betekenen dat je nu geen aandacht krijgt natuurlijk).

Maar het hangt imo een beetje van je eigen doelstellingen met die mannen af. Ik denk namelijk niet dat je de mannen die zich laten tegenhouden door 10 kilo om jou aandacht te geven, als relatiemateriaal moet zien. Wellicht leuk om eens te neuken. Maar ik zou toch graag denken dat een potentiële partner toch wat meer onder de indruk is van jou als persoon, waarbij 10-15 kilo niet zijn breekpunt zou moeten vormen. Maar misschien is dat naïef.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189849015
Sportschool gek _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_189849065
Als ik voor mezelf mag spreken: Ik vind iets te stevig niet eens zo’n ramp, ben met een aantal stevige meisjes naar bed geweest en vind het wel wat hebben. Heb je tenminste iets om vast te pakken. (Cliché, cliché.)

Toch is het op de lange termijn wel een beetje een afknapper. Ze hielden niet van sporten en gaven niet echt het gevoel er heel veel aan te willen doen. Als je van nature stevig gebouwd bent en je traint elke dag keihard om je gewicht op orde te krijgen dan heb ik er echter geen enkele moeite mee.
pi_189849083
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:36 schreef probeer het volgende:
Definieer partner.

Wellicht dat je inderdaad meer aandacht van mannen zou krijgen (al hoeft dat niet te betekenen dat je nu geen aandacht krijgt natuurlijk).

Maar het hangt imo een beetje van je eigen doelstellingen met die mannen af. Ik denk namelijk niet dat je de mannen die zich laten tegenhouden door 10 kilo om jou aandacht te geven, als relatiemateriaal moet zien. Wellicht leuk om eens te neuken. Maar ik zou toch graag denken dat een potentiële partner toch wat meer onder de indruk is van jou als persoon, waarbij 10-15 kilo niet zijn breekpunt zou moeten vormen. Maar misschien is dat naïef.
Dat vind ik heel naïef. Om te beginnen omdat er 15 kg zit tussen gezond gewicht en TS, maar tussen TS nu en zeg maar ideaalbeeld zit 30 kg.

Daarnaast: als je uiterlijk interessant is zijn mensen sneller bereid om je te leren kennen en het beïnvloedt ook het beeld wat ze van je krijgen.

Of dat nou terecht is of niet, zo werkt het.
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:44:26 #288
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189849098
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Er zijn maar enkele vrouwen waarbij 20+ kg overgewicht nog goed staat. Deze vrouwen hebben dan nog steeds een redelijk platte buik en aanwezige taille naar verhouding van het lichaam en een nadrukkelijk zandloper figuur. Kortom het is boven zeer proportioneel verdeeld, niet teveel vet in het gezicht/keel/nek gebied, en meer volheid in de billen en dijen. Ook relatief strak in het vel voor het vetgehalte dat ze hebben met goede rondingen. Zijn zeer zeldzaam.

De meeste vrouwen die overgewicht hebben krijgen dubbele onderkinnen, een dikke hangende buik, een recht figuur (taille gebied) en een vormloze blokkerige kont met overal putjes.
Ja dan heb je het over de echte zeekoeien. Ik dacht meer aan vrouwen als Khloe Kardashian toen ze nog wat spek had.
Houd van poesjes
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 12:45:35 #289
5428 crew  miss_sly
pi_189849114
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat vind ik heel naïef. Om te beginnen omdat er 15 kg zit tussen gezond gewicht en TS, maar tussen TS nu en zeg maar mijn ideaalbeeld zit 30 kg.

Daarnaast: als je uiterlijk interessant is zijn mensen sneller bereid om je te leren kennen en het beïnvloedt ook het beeld wat ze van je krijgen.

Of dat nou terecht is of niet, zo werkt het.
Gefixt :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189849142
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat vind ik heel naïef. Om te beginnen omdat er 15 kg zit tussen gezond gewicht en TS, maar tussen TS nu en zeg maar ideaalbeeld zit 30 kg.

Daarnaast: als je uiterlijk interessant is zijn mensen sneller bereid om je te leren kennen en het beïnvloedt ook het beeld wat ze van je krijgen.

Of dat nou terecht is of niet, zo werkt het.
Nu neem je weer een ideaalbeeld als uitgangspunt voor waar mensen wel/geen relatie mee aangaan. Waarom?
pi_189849226
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat vind ik heel naïef. Om te beginnen omdat er 15 kg zit tussen gezond gewicht en TS, maar tussen TS nu en zeg maar ideaalbeeld zit 30 kg.
Ok, het verschil is groter dan ik beschreef.

quote:
Daarnaast: als je uiterlijk interessant is zijn mensen sneller bereid om je te leren kennen en het beïnvloedt ook het beeld wat ze van je krijgen.
Sneller bereid zijn om iemand te leren kennen =/ niet bereid zijn om iemand te leren kennen.

quote:
Of dat nou terecht is of niet, zo werkt het.
Klopt.

Maar goed .. Ik kan dus niet echt in zijn algemeenheid spreken, dus dan maar heel kort door de bocht mijn perspectief: Als ik een partner zoek boeit overgewicht me een stuk minder dan bepaalde persoonlijkheidskenmerken / karaktereigenschappen. Als ik seks zoek boeit mijn schoonheidsideaal (wat niet overeen komt met het type lichaam wat TS beschrijft) me weer relatief meer dan diezelfde andere kenmerken / eigenschappen. Ik ben oppervlakkig op die manier :D.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189849255
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:15 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

En als jouw vriendin op een goede dag nou besluit om de teugels te laten vieren en 20 kg aankomt, dump je haar dan ook gewoon omdat ze te dik is naar je zin? Ik vraag me af hoe dat in huize Vem gaat.
Nou ja, ik dump niet iemand zomaar. Ik communiceer.

Als mijn vriendin aankomt dan heeft dat invloed op haar fysieke aantrekkelijkheid voor mij. Niet die eerste kilo natuurlijk, maar op zeker moment wel. Ik zou dan proberen op een positieve manier haar te beïnvloeden weer gezond te gaan leven, omdat ik dat nu eenmaal belangrijk vind. Dan komt het met haar gewicht ook wel weer goed.

Maar zou ze volharden in zichzelf compleet te verwaarlozen (en in korte tijd 20 kg aankomen valt daar wat mij betreft zeker onder), dan kan dat een breekpunt worden ja.

Zo zijn er natuurlijk wel meer situaties te bedenken waarbij de relatie naar de knoppen gaat omdat de levens(stijl) van de partners te ver uiteen gaat lopen. Dat lijkt mij natuurlijk.

En dat probeer je dan op te lossen, maar soms zit dat er niet in.
pi_189849294
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Gefixt :)
Eerder vandaag vond je het plaatje nog het ideaalbeeld van mannen gemiddeld en nu dat niet uitkomt ga je ineens het ontkennen?

Zo is het lastig een discussie voeren.
pi_189849325
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:47 schreef Chia het volgende:

[..]

Nu neem je weer een ideaalbeeld als uitgangspunt voor waar mensen wel/geen relatie mee aangaan. Waarom?
Nee, ik neem ideaalbeeld als vertrekpunt van hoeveel kilootjes extra iemand heeft.

Dat is naar mijn mening logisch.
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:56:43 #295
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189849350
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, ik dump niet iemand zomaar. Ik communiceer.

Als mijn vriendin aankomt dan heeft dat invloed op haar fysieke aantrekkelijkheid voor mij. Niet die eerste kilo natuurlijk, maar op zeker moment wel. Ik zou dan proberen op een positieve manier haar te beïnvloeden weer gezond te gaan leven, omdat ik dat nu eenmaal belangrijk vind. Dan komt het met haar gewicht ook wel weer goed.

Maar zou ze volharden in zichzelf compleet te verwaarlozen (en in korte tijd 20 kg aankomen valt daar wat mij betreft zeker onder), dan kan dat een breekpunt worden ja.

Zo zijn er natuurlijk wel meer situaties te bedenken waarbij de relatie naar de knoppen gaat omdat de levens(stijl) van de partners te ver uiteen gaat lopen. Dat lijkt mij natuurlijk.

En dat probeer je dan op te lossen, maar soms zit dat er niet in.
Zou je dan tegen haar zeggen dat ze te dik is naar je zin? En met die 20 kg erbij is ze toch nog steeds dezelfde persoon? Alleen dan met een ander lijf.
En vind je uiterlijk en gewicht belangrijker dan van iemand houden?
Houd van poesjes
pi_189849363
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:36 schreef probeer het volgende:
Definieer partner.

Wellicht dat je inderdaad meer aandacht van mannen zou krijgen (al hoeft dat niet te betekenen dat je nu geen aandacht krijgt natuurlijk).

Maar het hangt imo een beetje van je eigen doelstellingen met die mannen af. Ik denk namelijk niet dat je de mannen die zich laten tegenhouden door 10 kilo om jou aandacht te geven, als relatiemateriaal moet zien. Wellicht leuk om eens te neuken. Maar ik zou toch graag denken dat een potentiële partner toch wat meer onder de indruk is van jou als persoon, waarbij 10-15 kilo niet zijn breekpunt zou moeten vormen. Maar misschien is dat naïef.
Voor mij en mijn partner werkt dat in ieder geval wel zo. Die had mij niet ineens niet zien staan als ik op dat moment 10-15 kilo zwaarder was geweest. En anderzijds laat hij me ook niet ineens vallen (en ook niet pushen om weer aan te komen trouwens) als ik door omstandigheden 10 kg te licht zou worden, ondanks dat hij echt niet van zo mager/heel slank houdt. En andersom geldt voor mij hetzelfde.

Ik wil ook geen relatie met iemand die daar heel anders in staat dan ik. Dan wordt het nooit het soort liefdesrelatie waar ik naar streef.
pi_189849376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:51 schreef probeer het volgende:

[..]

Ok, het verschil is groter dan ik beschreef.
[..]

Sneller bereid zijn om iemand te leren kennen =/ niet bereid zijn om iemand te leren kennen.
[..]

Klopt.

Maar goed .. Ik kan dus niet echt in zijn algemeenheid spreken, dus dan maar heel kort door de bocht mijn perspectief: Als ik een partner zoek boeit overgewicht me een stuk minder dan bepaalde persoonlijkheidskenmerken / karaktereigenschappen. Als ik seks zoek boeit mijn schoonheidsideaal (wat niet overeen komt met het type lichaam wat TS beschrijft) me weer relatief meer dan diezelfde andere kenmerken / eigenschappen. Ik ben oppervlakkig op die manier :D.
Als ik voor mijzelf spreek (nu wel!) dan vind ik bij een partner het uiterlijk misschien nog wel belangrijker dan met iemand met wie je een tijdje het bed deelt.

Maar daar zal zeker verschillend over worden gedacht.
pi_189849408
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:15 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

En als jouw vriendin op een goede dag nou besluit om de teugels te laten vieren en 20 kg aankomt, dump je haar dan ook gewoon omdat ze te dik is naar je zin? Ik vraag me af hoe dat in huize Vem gaat.
Alsof een vrouw binnen een week 20 kg erbij krijgt. Als mijn vriendin dusdanig veel aankomt dat ik het smerig begin te vinden dan zeg ik daar wel wat van ja. Want blijkbaar lijdt ze dan aan een ziekte of heeft ze ineens vraatzucht.
pi_189849418
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als ik voor mijzelf spreek (nu wel!) dan vind ik bij een partner het uiterlijk misschien nog wel belangrijker dan met iemand met wie je een tijdje het bed deelt.

Maar daar zal zeker verschillend over worden gedacht.
Hmm, ik zie en respecteer je insteek. Eigenlijk zelf nooit op die manier over gedacht.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 8 november 2019 @ 13:00:04 #300
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189849429
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:59 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Alsof een vrouw binnen een week 20 kg erbij krijgt. Als mijn vriendin dusdanig veel aankomt dat ik het smerig begin te vinden dan zeg ik daar wel wat van ja. Want blijkbaar lijdt ze dan aan een ziekte of heeft ze ineens vraatzucht.
Nee dat gaat geleidelijk aan. Maar is toch lullig om te zeggen dat ze te dik is?
Houd van poesjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')