Oh, nja dan kende ik je toch niet. ONZ meed ik altijd als de pestquote:
@yvonnequote:Op woensdag 6 november 2019 23:31 schreef Tjacka het volgende:
Weet iemand al wanneer ik mod gaat worden
quote:Op woensdag 6 november 2019 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, nja dan kende ik je toch niet. ONZ meed ik altijd als de pest
JNG wel weer. Ook in SC?quote:Op woensdag 6 november 2019 23:34 schreef I het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook heel sporadisch nog in JNG gepost zie ik. Maar dat is wel verwaarloosbaar.
Jup. Maar je kent me vast niet joh. Maakt ook niet uit.quote:
Eens.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:36 schreef I het volgende:
[..]
Jup. Maar je kent me vast niet joh. Maakt ook niet uit.
Ik ben weer veel te interessant aan het doen met m'n oude account.
Oh, die kwam ik maar zelden tegen zie ik. Mja, ook een VBL'er uiteraard.quote:
Nooit gezienquote:
Oh diequote:
Mwa zegt me wel iets jaquote:
Zou je hem uhhquote:
Niet spoilerenquote:Op woensdag 6 november 2019 23:43 schreef I het volgende:
Bram en Dennis gaan overnachten in een smerig hotelOnrecht!
Heb je Onrecht! wel 'ns gezien?quote:Op woensdag 6 november 2019 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die
Dennis vind ik wel vermakelijk
Die Bram vind ik echt heel cringe
uhuquote:
Mycroft gaat maar terug tot 01-01-2012, helaasch. Volgens mij zat jij daarvoor vaker in ONZ.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa zegt me wel iets ja
Maar kan niet direct een gesprek van ons herinneren.
Morgen eens mycroften
quote:Op woensdag 6 november 2019 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
Bram Krikke is gewoon een baas, klaar.
Bram
Puntig lettertje, hoe is het ermee?quote:
Gaat z'n gangetje, rustig aan.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Puntig lettertje, hoe is het ermee?
Ook zijn gangetje. Lekker geacclimatiseerd in nieuw huisje, nieuwe baan gevonden en bezig met een episch leuke studiequote:Op woensdag 6 november 2019 23:57 schreef I het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, rustig aan.![]()
En daar?
Waarom zijn die ouwelui allemaal gestoptquote:
Goed bezig nijngodquote:Op woensdag 6 november 2019 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook zijn gangetje. Lekker geacclimatiseerd in nieuw huisje, nieuwe baan gevonden en bezig met een episch leuke studie![]()
Hoe gaat het met je ogen?
Het hupt zit in de kliko en die andere is weggepestquote:Op donderdag 7 november 2019 00:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom zijn die ouwelui allemaal gestopt
Ah dat is wel stomquote:Op donderdag 7 november 2019 00:04 schreef murp het volgende:
[..]
Het hupt zit in de kliko en die andere is weggepest
Flipping Heldquote:Op donderdag 7 november 2019 00:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goed bezig nijngod
Wat voor studie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Klinkt goed manquote:Op woensdag 6 november 2019 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook zijn gangetje. Lekker geacclimatiseerd in nieuw huisje, nieuwe baan gevonden en bezig met een episch leuke studie![]()
Hoe gaat het met je ogen?
quote:Op donderdag 7 november 2019 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Flipping Held
Goede keuze dat is erg hot en zie ik zeker niet snel veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Zolang het vordert is het in ieder geval de goede richting op aan het gaanquote:Op donderdag 7 november 2019 00:08 schreef I het volgende:
[..]
Klinkt goed manLekker bezig.
Vordert nog niet erg vlot helaas, maar ik moet nog even geduld hebben.
Precies, de komende jaren zit het in die richting wel goed qua werkgelegenheid.quote:Op donderdag 7 november 2019 00:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goede keuze dat is erg hot en zie ik zeker niet snel veranderen.
Da's waarquote:Op donderdag 7 november 2019 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het vordert is het in ieder geval de goede richting op aan het gaan![]()
Kun je jezelf nog een beetje bezig houden?
Ik ga in februari beginnen afstuderen bij een bedrijf waar ik bij een goede afronding blijf werken.quote:Op donderdag 7 november 2019 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, de komende jaren zit het in die richting wel goed qua werkgelegenheid.
Hoe is het met jouw studie?
Lijkt me wel lastig, om een goede balans daartussen te vinden. Persoonlijk zou ik het niet trekken om zo lang een herstel periode te moeten ondergaan. Respect daarvoor nog trouwensquote:Op donderdag 7 november 2019 00:35 schreef I het volgende:
[..]
Da's waar![]()
Ik probeer 't. Ben sowieso wel bezig om steeds weer een beetje op te pakken, om mezelf op niveau te houden. Niet altijd even goed voor m'n oog, maar ik moet wel. Anders ben ik straks zo ver uit de running dat ik alles opnieuw moet gaan leren.
Klinkt goed! Tof dat je het zo goed naar je zin hebt gehad daar!quote:Op donderdag 7 november 2019 00:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga in februari beginnen afstuderen bij een bedrijf waar ik bij een goede afronding blijf werken.
Bij een goed aanbod iig.![]()
Ja ben er wel erg positief over en er is een goede klik, en ik kom er 60% intern te werken en 40% van de tijd ga ik bij andere bedrijven langs denk dat dit wel goed is als eerste baantje om lekker ervaring op te doen.quote:Op donderdag 7 november 2019 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt goed! Tof dat je het zo goed naar je zin hebt gehad daar!
Ik kan niet anders, dus we gaan er nog even mee door.quote:Op donderdag 7 november 2019 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig, om een goede balans daartussen te vinden. Persoonlijk zou ik het niet trekken om zo lang een herstel periode te moeten ondergaan. Respect daarvoor nog trouwens
Nee dan liever Maisquote:
Da's niet best hoor.quote:Op donderdag 7 november 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Mijn god mijn ritme is echt fucked. Om 2 uur snachts denken dat het uurtje of 10 is
Herkenbaar?quote:
Ben best productief nog overdag, dus dat is het punt gelukkig nietquote:
Dat scheelt. Ik ben juist 's nachts productiever nu.quote:Op donderdag 7 november 2019 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben best productief nog overdag, dus dat is het punt gelukkig niet
Dus je bent zowel overdag als snachts bezig met je ICT-shizzle?quote:Op donderdag 7 november 2019 02:17 schreef I het volgende:
[..]
Dat scheelt. Ik ben juist 's nachts productiever nu.
Overdags probeer ik talks te kijken, 's nachts probeer ik code te tikken.quote:Op donderdag 7 november 2019 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je bent zowel overdag als snachts bezig met je ICT-shizzle?
Talks?quote:Op donderdag 7 november 2019 02:26 schreef I het volgende:
[..]
Overdags probeer ik talks te kijken, 's nachts probeer ik code te tikken.
Ja, "probeer", want dat lukt lang niet altijd.
Ah zo. Programmeer je nu ook al voor anderen dan? Of meer gewoon voor jezelfquote:Op donderdag 7 november 2019 02:32 schreef I het volgende:
[..]
Talks, lessons, casts
https://laracasts.com/skills/laravel
Alleen voor mezelf. Het klinkt zo misschien ook wel alsof ik de hele dag heel productief ben, maar het gaat nog maar om een paar uurtjes per dag.quote:Op donderdag 7 november 2019 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah zo. Programmeer je nu ook al voor anderen dan? Of meer gewoon voor jezelf
Paar uur per dag is toch al best productief.quote:Op donderdag 7 november 2019 02:37 schreef I het volgende:
[..]
Alleen voor mezelf. Het klinkt zo misschien ook wel alsof ik de hele dag heel productief ben, maar het gaat nog maar om een paar uurtjes per dag.Het duurt alleen veel langer allemaal.
Het is een begin.quote:Op donderdag 7 november 2019 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar uur per dag is toch al best productief.
Dat is 2x zo productief als nu dan pak en beet. Dat komt wel goedquote:Op donderdag 7 november 2019 02:43 schreef I het volgende:
[..]
Het is een begin.Ik wil gewoon weer fulltime
Wel iets meerquote:Op donderdag 7 november 2019 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is 2x zo productief als nu dan pak en beet. Dat komt wel goed
Tsja, als jij 60 uur als fulltime ziet wel jaquote:Op donderdag 7 november 2019 02:50 schreef I het volgende:
[..]
Wel iets meerMja, idd.. Ik wil te snel denk ik.
Noujaa, ik zei al; Ik probeer het. Niet elke dag ben ik even productief..quote:Op donderdag 7 november 2019 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, als jij 60 uur als fulltime ziet wel ja
Maar dat is toch juist niet het type werk waar je zo achterlijk lange dagen moet draaien? Alleen al voor je ogen, hell ook al had je geen probleem met je ogenquote:Op donderdag 7 november 2019 02:54 schreef I het volgende:
[..]
Noujaa, ik zei al; Ik probeer het. Niet elke dag ben ik even productief..
Da's waar, altijd maar zoveel uren maken is niet gezond, maar toch moet je daarin soms blijven investeren..quote:Op donderdag 7 november 2019 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist niet het type werk waar je zo achterlijk lange dagen moet draaien? Alleen al voor je ogen, hell ook al had je geen probleem met je ogen
Wordt je zombiequote:Op donderdag 7 november 2019 03:10 schreef I het volgende:
[..]
Da's waar, altijd maar zoveel uren maken is niet gezond, maar toch moet je daarin soms blijven investeren..
Je kan weer FOK! Ken?quote:Op donderdag 7 november 2019 09:13 schreef Kiid het volgende:
Vandaag is officieel einde proeftijd dus het masker kan weer af boys
Ben je zo eentje jaquote:Op donderdag 7 november 2019 09:13 schreef Kiid het volgende:
Vandaag is officieel einde proeftijd dus het masker kan weer af boys
Hehe, geschoren ziet er toch wel het beste uit. Tevens is hij waarschijnlijk groter en dikker dan menig man van zelfs jouw huidskleur, dus pas maar op voordat ik je aanpakquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al haartjes op je ballen gekregen dan?
Lolquote:Op donderdag 7 november 2019 10:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hehe, geschoren ziet er toch wel het beste uit. Tevens is hij waarschijnlijk groter en dikker dan menig man van zelfs jouw huidskleur, dus pas maar op voordat ik je aanpak
jeetjequote:Op donderdag 7 november 2019 10:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hehe, geschoren ziet er toch wel het beste uit. Tevens is hij waarschijnlijk groter en dikker dan menig man van zelfs jouw huidskleur, dus pas maar op voordat ik je aanpak
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 7 november 2019 12:24 schreef Solotovski het volgende:
Pff moest weer de bhver uithangen
Aanstellers
Omdat t mijn inziens allemaal wel meevielquote:
bhv is toch als er brandoefening is enzo?quote:Op donderdag 7 november 2019 12:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat t mijn inziens allemaal wel meeviel
not sure if seriousquote:Op donderdag 7 november 2019 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bhv is toch als er brandoefening is enzo?
quote:Op donderdag 7 november 2019 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 7 november 2019 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2019 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bedrijfshulpverleningquote:Op donderdag 7 november 2019 12:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]waar denk je dat BHV voor staat
De kans is groot dat ik überhaupt nooit bij een bedrijf ga werken, maar eerder bij de overheid aan de slag gaquote:Op donderdag 7 november 2019 12:30 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens beetje rustig tegen naatje. Die heeft nog geen dag in z'n leven gewerkt dus kent dat toch niet
de poetsvrouwquote:Op donderdag 7 november 2019 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Wie komt even mijn badkamer poetsen?
ik identificeer mijzelf niet als vrouwquote:
Ohquote:Op donderdag 7 november 2019 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik identificeer mijzelf niet als vrouw
Zwijnquote:Op donderdag 7 november 2019 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit echt enorm vieze scheten te laten
Ik ga binnenkort zelf kip grillenquote:Op donderdag 7 november 2019 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oef, nu heb ik alleen maar meer honger... Heb niet gegeten vanochtend, moest snel de deur uit
Dat klinkt niet enorm lastig, wel lekkerquote:Op donderdag 7 november 2019 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort zelf kip grillengvd wat lekker
Nee haha is het ook niet, je doet kip op een spies en stopt hem in de grill en hij draait rondjes.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet enorm lastig, wel lekker
wel nais om een gril te hebben, volgens mij heb ik dat nietquote:Op donderdag 7 november 2019 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha is het ook niet, je doet kip op een spies en stopt hem in de grill en hij draait rondjes.
Ik ook nog niet maar morgen wel.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel nais om een gril te hebben, volgens mij heb ik dat niet
Je hebt alleen voor morgen een gril gekochtquote:Op donderdag 7 november 2019 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook nog niet maar morgen wel.
Nee ik heb niks gekocht, krijg die van mijn vader want zijn nieuwe oven heeft het standaard al.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt alleen voor morgen een gril gekocht
Beter kippendijquote:Op donderdag 7 november 2019 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren nog kipfilet uit de grillpan gehad.
Komt zo wel allemaal erg dichtbij.
@:Fushia2
Zeker weten, nog lekkerder vlees is datquote:
Raar dat zoveel mensen liever kipfilet willen omdat dij er 'vies' uitzietquote:Op donderdag 7 november 2019 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten, nog lekkerder vlees is dat
"Nieuw" maar boeit mij niet.quote:
Voor jou zijn het nieuwe spullen, dus dan vallen ze in de categorie Nieuwquote:Op donderdag 7 november 2019 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Nieuw" maar boeit mij niet.Het is allemaal beter dan wat ik nu heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |