SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.What can change the nature of a man?
Lijn=strafschopgebied.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:14 schreef Blik het volgende:
Overtreding op de lijn is dus een penalty?
Op de lijn van het 16-meter gebied wel ja, op de middenlijn zal het geen penalty zijn denk ik hè.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:14 schreef Blik het volgende:
Overtreding op de lijn is dus een penalty?
😂😂quote:Op woensdag 6 november 2019 21:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op de lijn van het 16-meter gebied wel ja, op de middenlijn zal het geen penalty zijn denk ik hè.
Die goaltune van Bayern vind ik nog ernstiger.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef Bolasie het volgende:
Moet nog steeds wennen aan die aidsgoaltune van PSG.
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die goaltune van Bayern vind ik nog ernstiger.
Hassan heeft een nieuwe jas anquote:
Buitenspelled.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:41 schreef Coco. het volgende:
Was even weg, waarom was het toch geen penalty?
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Jesus hype en Atleti achter in 1 minuuut. @:koffieplanter
Atléti is het Stoke City van Spanje.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Jesus hype en Atleti achter in 1 minuuut. @:koffieplanter
Mooi zo, weg ermee.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Turken zakken flink weg dit seizoen op coefficientenlijst
sowquote:Op woensdag 6 november 2019 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.clippituser.tv/c/vbwdeq
genot
Fokking noice.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.clippituser.tv/c/vbwdeq
genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
Pauw vanavond:Pechthold komt langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd leuk kunnen we ff bijpraten over
Zijn opvolger de lul van een Jetten waar die rat ons mee opgezadeld heeft zodat we bijna naar hem gaan terug verlangen![]()
Of een update over zijn relatie met dat gestoorde wijf moeder van 5 kinderen en ook een kind van hem
Of een update over dat appartement dat hij gekregen had in ruil voor ....
Of een update over dat idiote bouwproject wat veel en veel te duur is
Kan niet wachten om de prietpraat van die lul aan te horen![]()
Een goede bekende van hem zei eens:
Er is niets wat Pechthold doet zonder er zelf beter van te worden
Qed
Om tedus
Doe dit lekker in Pauw-topicquote:Op woensdag 6 november 2019 22:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Pechthold komt langs
Zijn opvolger de lul van een Jetten waar die rat ons mee opgezadeld heeft zodat we bijna naar hem gaan terug verlangen![]()
Of een update over zijn relatie met dat gestoorde wijf moeder van 5 kinderen en ook een kind van hem
Qed
Om tedus
Je posts worden steeds beter maar hou dit in het Pauw topic.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Pechthold komt langs
Qed
Om tedus
Niet gelezen.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Pechthold komt langs
Qed
Om tedus
Gooi er een muntje in en het ratelt aan een stuk door.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je posts worden steeds beter maar hou dit in het Pauw topic.
Ook daar zitten wij er niet op te wachtenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je posts worden steeds beter maar hou dit in het Pauw topic.
misschien zijn ze er dus juist blij mee bij bruggequote:Op woensdag 6 november 2019 22:35 schreef TheArt het volgende:
Eergisteren dit bericht: https://www.voetbalprimeu(...)allures-diagne-.html
En dan vandaag een pingel opeisen en missen
twitter:oilysailor twitterde op woensdag 06-11-2019 om 22:08:27Claudio Bravo in the PL: 37 saves, 27 goals conceded 👀 reageer retweet
Kan niet wachten om hem in het maagdelijk wit van Real te zien spelen.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
Eerder deze avond al deze stat:twitter:oilysailor twitterde op woensdag 06-11-2019 om 22:08:27Claudio Bravo in the PL: 37 saves, 27 goals conceded 👀 reageer retweet
twitter:RichJolly twitterde op woensdag 06-11-2019 om 22:40:17Claudio Bravo has been sent off twice in his last four Champions League appearances. reageer retweet
Gewoon geen rugnummer, Pep wilde met 11 door.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet juiste rugnummer of waar gaat dit over
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou wat zijn als t door zijn benen ging
quote:
twitter:oilysailor twitterde op woensdag 06-11-2019 om 22:47:35Kyle Walker has saved more shots in the CL this season than Claudio Bravo reageer retweet
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:oilysailor twitterde op woensdag 06-11-2019 om 22:47:35Kyle Walker has saved more shots in the CL this season than Claudio Bravo reageer retweet
Hij was een klein beetje niet-objectief.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Emile zichzelf weer hevig voor schut heeft gezet.
Dat is onleuk.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Shaktar in blessuretijd nog 3-2 en 3-3 gemaakt
Waar komt die haat jegens Shakhtar vandaan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 7 november 2019 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vieze Shakhtar gaat nu toch door, erg teleurstellend.
Wij juichen voor Dinamo Zagreb. Behalve Sjaak Swart, die hoopt al bijna 10 jaar dat ze degraderen.
begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 7 november 2019 14:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar komt die haat jegens Shakhtar vandaan als ik vragen mag?
Toch altijd een leuk ploegje juist met al die relatief onbekende Braziliaantjes die vervolgens overstappen naar een grotere competitie. Fernandinho, Douglas Costa, Willian, Fred, Luiz Adriano, Bernard en dergelijke komen toch echt van die club vandaan.quote:
Vies omdat ze 2x in de blessuretijd goed wegkomen, niet zozeer haat jegens Shakhtar zelf, vind ik wel een prima club.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar komt die haat jegens Shakhtar vandaan als ik vragen mag?
Niet zo lang geleden was Ajax ook van dat niveau.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef PicoMMP het volgende:
Uit pure armoede kijk ik GAL-BRU.
Dat is nuchter echt niet om aan te gluren.
Waarom denk je dat ik een probleem met drank heb?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden was Ajax ook van dat niveau.
Gelukkig niet gehaald dan .quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Diatta stond op het scoutingslijstje bij Ajax afgelopen zomer.
Van zijn intelligentie moet hij het niet hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diatta
Shirt uittrekken wanneer je al geel het
Wat een debiel
Twee behoorlijk domme kaarten ook..quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twee rode kaarten binnen een minuut.
Waar heb ik dit eerder gezien?
Ik heb zelden zoveel waarheid in één post gelezenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Werkelijk waar krankzinnig dat FOX dat niet meer doet voor de EL.
ELquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat heeft juist zijn charmequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit je lekker op je dure plek aan 1e ring
Ging het goed?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee!
Kwam net van school ik moest presenteren
Iets met te druk zijn en toch te veel FOK!en en toen account door de shredder, maar nu weer wat meer tijd. Ofzoiets.quote:
Genot ouwe reusquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iets met te druk zijn en toch te veel FOK!en en toen account door de shredder, maar nu weer wat meer tijd. Ofzoiets.
naar mijn gevoel wel wel positeve feedback gerkegenquote:
Kijk aan, goed bezig.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naar mijn gevoel wel wel positeve feedback gerkegen
ik was wel klein beetje zenuwachtig maar niet zo erg
500 miljardquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe hoog is afkoopsom in contract van Mourinho
City ook, lol.quote:
Hij geeft z’n bak geld liever aan Mourinho uitquote:
@johannes_vermeerquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:23 schreef Bugno3 het volgende:
Kijkt @:GGMM nog steeds regelmatig met vrienden?
Alleen Ajaxquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:23 schreef Bugno3 het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:23 schreef Bugno3 het volgende:
En Poch afkopen, assistenten wegkopen bij andere clubs...quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij geeft z’n bak geld liever aan Mourinho uit!!!!
Eriksen raakt geen knikker dit jaarquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Poch afkopen, assistenten wegkopen bij andere clubs...
Terwijl contractopwaardering van Eriksen goedkoper is...
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen Ajax
Dit kijk ik helemaal niet.
Benieuwd of @onlogisch dit met je eens is.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja want met deze selectie kun je niet winnen van Olympiacos
Hij wil dan ook weg daar. Geen waardering.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Eriksen raakt geen knikker dit jaar
"waardering".quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij wil dan ook weg daar. Geen waardering.
Lekker terug naar Amsterdam die jongenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee waar hij heen wil als hij zo bagger speelt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziyech —> Eriksenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker terug naar Amsterdam die jongen
Dat gaat niet gebeuren natuurlijk
Welke topclub heeft hem nodig danquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij scheen te denken in zomer dat Real hem wel wilde maar die werden nooit concreetquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen idee waar hij heen wil als hij zo bagger speelt.
Feyenoord kan 'm wel gebruiken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Welke topclub heeft hem nodig dan
Afbouwen in Turkije.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen idee waar hij heen wil als hij zo bagger speelt.
Ja en ze wonnen in Londen, beste PSVELquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2-2 in eigen huis.
Ajax verloor met 2-3 (3x Moura,in de 95e minuut viel de beslissende 2-3)
Jeetje dat lijkt me een spannende wedstrijd geweest te zijn!quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2-2 in eigen huis.
Ajax verloor met 2-3 (3x Moura,in de 95e minuut viel de beslissende 2-3)
schelvecchioscheurtallesafindezaal.gifquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Ahhh Schelvis act weer bij Serie a club
Welkom terugquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
schelvecchioscheurtallesafindezaal.gif
Het linkje in mijn gifjesdatabase is verouderdquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik wilde nu posten: "er ging wat mis tijdens jouw conceptie", maar zo'n post maak je natuurlijk niet op je eerste dag terug op de FOK!squote:
Hall Bugno, welkom terug.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik wilde nu posten: "er ging wat mis tijdens jouw conceptie", maar zo'n post maak je natuurlijk niet op je eerste dag terug op de FOK!s
Prosineckiquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Kroaten zijn niet zo heel goed he
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Rakiticquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Prosinecki
Boban
Suker
Srna
Prso
Modric
Koekoek.
@KingRolandquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is ook niet makkelijk voetballen met een TIA.
Wedstrijd van het jaar.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jeetje dat lijkt me een spannende wedstrijd geweest te zijn!
Je kijkt voor het eerst?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:39 schreef DonDruiper het volgende:
Wat een verschrikkelijk antivoetbal speelt dat Atletico
genot jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:43 schreef Caland het volgende:
Toch wel heerlijk hoor dat schakelkanaaltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |