Waar komt die haat jegens Shakhtar vandaan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 7 november 2019 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vieze Shakhtar gaat nu toch door, erg teleurstellend.
Wij juichen voor Dinamo Zagreb. Behalve Sjaak Swart, die hoopt al bijna 10 jaar dat ze degraderen.
begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 7 november 2019 14:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar komt die haat jegens Shakhtar vandaan als ik vragen mag?
Toch altijd een leuk ploegje juist met al die relatief onbekende Braziliaantjes die vervolgens overstappen naar een grotere competitie. Fernandinho, Douglas Costa, Willian, Fred, Luiz Adriano, Bernard en dergelijke komen toch echt van die club vandaan.quote:
Vies omdat ze 2x in de blessuretijd goed wegkomen, niet zozeer haat jegens Shakhtar zelf, vind ik wel een prima club.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar komt die haat jegens Shakhtar vandaan als ik vragen mag?
Niet zo lang geleden was Ajax ook van dat niveau.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef PicoMMP het volgende:
Uit pure armoede kijk ik GAL-BRU.
Dat is nuchter echt niet om aan te gluren.
Waarom denk je dat ik een probleem met drank heb?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden was Ajax ook van dat niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |