Gewoon geen rugnummer, Pep wilde met 11 door.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet juiste rugnummer of waar gaat dit over
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou wat zijn als t door zijn benen ging
quote:
twitter:oilysailor twitterde op woensdag 06-11-2019 om 22:47:35Kyle Walker has saved more shots in the CL this season than Claudio Bravo reageer retweet
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:oilysailor twitterde op woensdag 06-11-2019 om 22:47:35Kyle Walker has saved more shots in the CL this season than Claudio Bravo reageer retweet
Hij was een klein beetje niet-objectief.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Emile zichzelf weer hevig voor schut heeft gezet.
Dat is onleuk.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Shaktar in blessuretijd nog 3-2 en 3-3 gemaakt
Waar komt die haat jegens Shakhtar vandaan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 7 november 2019 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vieze Shakhtar gaat nu toch door, erg teleurstellend.
Wij juichen voor Dinamo Zagreb. Behalve Sjaak Swart, die hoopt al bijna 10 jaar dat ze degraderen.
begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 7 november 2019 14:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar komt die haat jegens Shakhtar vandaan als ik vragen mag?
Toch altijd een leuk ploegje juist met al die relatief onbekende Braziliaantjes die vervolgens overstappen naar een grotere competitie. Fernandinho, Douglas Costa, Willian, Fred, Luiz Adriano, Bernard en dergelijke komen toch echt van die club vandaan.quote:
Vies omdat ze 2x in de blessuretijd goed wegkomen, niet zozeer haat jegens Shakhtar zelf, vind ik wel een prima club.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar komt die haat jegens Shakhtar vandaan als ik vragen mag?
Niet zo lang geleden was Ajax ook van dat niveau.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef PicoMMP het volgende:
Uit pure armoede kijk ik GAL-BRU.
Dat is nuchter echt niet om aan te gluren.
Waarom denk je dat ik een probleem met drank heb?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden was Ajax ook van dat niveau.
Gelukkig niet gehaald dan .quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Diatta stond op het scoutingslijstje bij Ajax afgelopen zomer.
Van zijn intelligentie moet hij het niet hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diatta
Shirt uittrekken wanneer je al geel het
Wat een debiel
Twee behoorlijk domme kaarten ook..quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twee rode kaarten binnen een minuut.
Waar heb ik dit eerder gezien?
Ik heb zelden zoveel waarheid in één post gelezenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Werkelijk waar krankzinnig dat FOX dat niet meer doet voor de EL.
ELquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat heeft juist zijn charmequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit je lekker op je dure plek aan 1e ring
Ging het goed?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee!
Kwam net van school ik moest presenteren
Iets met te druk zijn en toch te veel FOK!en en toen account door de shredder, maar nu weer wat meer tijd. Ofzoiets.quote:
Genot ouwe reusquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iets met te druk zijn en toch te veel FOK!en en toen account door de shredder, maar nu weer wat meer tijd. Ofzoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |