Verder dan 'biologisch' kom ik niet. Daarmee betaal ik nog steeds niet mee aan milieuherstel. En qua dierenwelzijn is het voor zover ik weet nog steeds niet top.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat dat niet kan? Je kan toch duurder, beter 'geproduceerd' kopen of goedkoper, slechter 'geproduceerd' vlees? Of zie ik dat niet goed?
Maar je kan toch béter kopen dan biologisch? Of kan jij dat niet?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Verder dan 'biologisch' kom ik niet. Daarmee betaal ik nog steeds niet mee aan milieuherstel. En qua dierenwelzijn is het voor zover ik weet nog steeds niet top.
Waar dan? Hoe?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar je kan toch béter kopen dan biologisch? Of kan jij dat niet?
Eenvoudig antwoord dat ik uit mijn hoofd ken: waddenvarkens (eigen varkens en kippen, de rest komt van buren). Niet erg duur, bezorgen door het hele land geloof ik, ik heb ze gewoon in de buurt.quote:
Wel jammer dat Flightradar24 zoveel details doorgeeft in zo'n situatie. Zou wellicht wenselijk zijn dat dat in dit soort situties even stoptquote:Op woensdag 6 november 2019 21:21 schreef z80 het volgende:
Maar dankzij deze blunder op Schiphol weten we meteen dat het protocol werkt.
Het was meteen een mooie oefening van de verschillende diensten.
Goeie oefening voor Twitter ook, die hele gemeenschap was weer lekker wakker....ik heb toch met zekerheid meegekregen dat er 3 tot 6 mannen met messen dat vliegtuig kaapten en dat er grote paniek wasquote:Op woensdag 6 november 2019 21:21 schreef z80 het volgende:
Maar dankzij deze blunder op Schiphol weten we meteen dat het protocol werkt.
Het was meteen een mooie oefening van de verschillende diensten.
Nog specifiek IETS? Of 'gewoon' iets?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou eigenlijk vooral IEtS heel goed willen kunnen.
Wat let je om je ergens op toe te leggen?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou eigenlijk vooral IEtS heel goed willen kunnen.
Wat doet de uni met een lama?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:30 schreef Candaasje het volgende:
Iemand nog een weiland en een stalletje over voor 2 lama-hengsten?Redelijk halstertam en gewend aan menselijk contact/ studenten. Niet gecastreerd, maar ik wil wel meedokken als dat een probleem is. Ik heb tot eind volgende week om een goed nieuw thuis te regelen. (Dus niet in de soep of de vriezer
)
Ik heb alvast een opvang aangeschreven en probeer het nu via andere kanalen.
(Uiteindelijk moet ik ook nog iets bedenken voor van de zomer. Voor de andere dieren).
zeg mini, schiet es op, ik wacht op jequote:Op woensdag 6 november 2019 21:37 schreef minilot het volgende:
Ik heb door @:Candaasje een beetje de pest in de random plakken ham die ik net at..
Ik vind dat wel puik aan @:Candaasje![]()
@:Sigme Kun je vergelijkbare verkoopkanalen oplepen voor regio Zuid-Holland?
Er blijken opvallend veel kinderboerderijen met lama's te zijn, weet ik sinds kind, is dat nog een optie?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:30 schreef Candaasje het volgende:
Iemand nog een weiland en een stalletje over voor 2 lama-hengsten?Redelijk halstertam en gewend aan menselijk contact/ studenten. Niet gecastreerd, maar ik wil wel meedokken als dat een probleem is. Ik heb tot eind volgende week om een goed nieuw thuis te regelen. (Dus niet in de soep of de vriezer
)
(Uiteindelijk moet ik ook nog iets bedenken voor van de zomer. Voor de andere dieren).
Oepsja! *holt Wordfeudwaarts*quote:Op woensdag 6 november 2019 21:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
zeg mini, schiet es op, ik wacht op je
Met een strik om haar hoofd als jouw cadeautje?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
zeg mini, schiet es op, ik wacht op je
Volgens mij iets met onderzoek naar kanker. Ik geloof dat die dieren bijzondere eigenschappen bezitten waardoor er nog wel eens wat bloed wordt getapt voor onderzoek. Ofzo.quote:
Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met een strik om haar hoofd als jouw cadeautje?
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nog specifiek IETS? Of 'gewoon' iets?
Ik ben al heel lang heel goed in dingen die niet echt belangrijk zijnquote:Op woensdag 6 november 2019 21:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat let je om je ergens op toe te leggen?
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:37 schreef minilot het volgende:
Ik heb door @:Candaasje een beetje de pest in de random plakken ham die ik net at..
Ik vind dat wel puik aan @:Candaasje![]()
@:Sigme Kun je vergelijkbare verkoopkanalen oplepen voor regio Zuid-Holland?
Hm, is misschien wel een idee ja. Ik ga eens rondzoeken!quote:Op woensdag 6 november 2019 21:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Er blijken opvallend veel kinderboerderijen met lama's te zijn, weet ik sinds kind, is dat nog een optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over (iets met dan) twee maanden al twee!
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:45 schreef minilot het volgende:
Even Günther op z'n loopfiets spammen. Dude gaat hard.Die ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over (iets met dan) twee maanden al twee!![]()
Of in the penis of the beholder?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat let je om je ergens op toe te leggen?
En je excelleert toch vast al wel in iets? Goeie reisdeals vinden? Lijstjes bijhouden? Bijna iedereen heeft wel talenten. Persoonlijk ben ik bijvoorbeeld goed in nauwkeurige patisserie, uitzonderlijk goed in relativeren en ik dénk dat ik echt flink goed kan pijpen, maar dat laatste is natuurlijk altijd een beetje in the eye of the beholder.
Bacillen en het snot van -andere- kinderen eraan geplaktquote:Op woensdag 6 november 2019 21:50 schreef minilot het volgende:
Nog een half jaar tot peuterspeelzaal.
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bacillen en het snot van -andere- kinderen eraan geplakt
Maar ook meer en meer samenhangende lange klets enzoquote:
Euh? Ik ben wanstaltig verzot op de mijne en heb nog precies nul nadelen ondervonden.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet niet eens of ik blij moet zijn met geen kind hebben. Als ik jullie zohoor ik ehte pure hel.
Da's volgens mij voornamelijk leeftijdsgerelateerd. Komt in de ontwikkeling sowieso wel op dat punt.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar ook meer en meer samenhangende lange klets enzo
Ik kreeg vandaag de hele dag kopjes koffie in ruil voor samen toffe dingen doen tussen het thuiswerken door. En ik ben voorgelezenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Euh? Ik ben wanstaltig verzot op de mijne en heb nog precies nul nadelen ondervonden.
Superleuk hoorquote:Op woensdag 6 november 2019 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet niet eens of ik blij moet zijn met geen kind hebben. Als ik jullie zohoor ik ehte pure hel.
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:45 schreef minilot het volgende:
Even Günther op z'n loopfiets spammen. Dude gaat hard. Moet erbij hollenWat een lekker jong is het toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over (iets met dan) twee maanden al twee!We have far more in common than that which devides us..
Ik heb een jaar lang iedere woensdagochtend peuterzaalgevrijwilligd. Was tofquote:Op woensdag 6 november 2019 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Superleuk hoor
En peuterspeelzaal ook voor zo'n guppie
Dat lijkt me dan weer de hel maar ik heb eigenlijk gewoon niks met kinderen of ouders van kinderenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang iedere woensdagochtend peuterzaalgevrijwilligd. Was tofAllemaal van die heikneuters
Oow ik ga met plezier muizentrappetjes zitten vouwen met zulk prul, of lijmkwasten wassen na het kledderen ermeequote:Op woensdag 6 november 2019 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer de hel maar ik heb eigenlijk gewoon niks met kinderen of ouders van kinderen
Hmm in zeeland kun je daten met lama’s....quote:Op woensdag 6 november 2019 21:30 schreef Candaasje het volgende:
)
Moest je daar eigenlijk ook een VOG voor hebben?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik ga met plezier muizentrappetjes zitten vouwen met zulk prul, of lijmkwasten wassen na het kledderen ermee
Whut?!quote:Op woensdag 6 november 2019 22:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm in zeeland kun je daten met lama’s....
lees: als date ga je samen wandelen met een lama.
Sow. Waar komt deze vraag ineens vandaan?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:01 schreef minilot het volgende:
Fles, zou je eigenlijk überhaupt vaste verkering willen of zit je daar niet zo op te wachten?
Ja, dat werd keurig gecontroleerd.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Moest je daar eigenlijk ook een VOG voor hebben?
Zelfs het kleinste pakket kan ik niet kwijt. En dan eten we dus lange tijd alleen dat dier.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Eenvoudig antwoord dat ik uit mijn hoofd ken: waddenvarkens (eigen varkens en kippen, de rest komt van buren). Niet erg duur, bezorgen door het hele land geloof ik, ik heb ze gewoon in de buurt.
Maar er zijn er veel meer hoor, ik weet niet meer in welke regio jij zit.
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Moest je daar eigenlijk ook een VOG voor hebben?
Dat is helemaal niet om te lachen en heel voorstelbaar juistquote:Op woensdag 6 november 2019 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow. Waar komt deze vraag ineens vandaan?![]()
JA JA JA Ja dat zou ik echt heel graag willen. Al was het maar om gewoon om ens mee te maken hoe dat is. Want hoewel ongeveer iedereen dat rond zijn 15e of 16e wel gehad heeft, ik niet. Er bij "vast" heb ik echt geen enkele illusie. Een weekje of twee lijkt me echt leerzaam. Ja lach mij maar uit.
Gewoon oprechte interesse. Ik weet dat je alleen bent, maar ken je nog niet zo goed dus had geen idee of je juist graag vrijgezel bent of nietquote:Op woensdag 6 november 2019 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA JA JA Ja dat zou ik echt heel graag willen. Al was het maar om gewoon om ens mee te maken hoe dat is. Want hoewel ongeveer iedereen dat rond zijn 15e of 16e wel gehad heeft, ik niet. Er bij "vast" heb ik echt geen enkele illusie. Een weekje of twee lijkt me echt leerzaam. Ja lach mij maar uit.
Weet niet waar je woont, maar deze marktslager komt op veel plekken.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zelfs het kleinste pakket kan ik niet kwijt. En dan eten we dus lange tijd alleen dat dier.
Lief dat je denkt dat ik een keuze hebquote:Op woensdag 6 november 2019 22:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Gewoon oprechte interesse. Ik weet dat je alleen bent, maar ken je nog niet zo goed dus had geen idee of je juist graag vrijgezel bent of niet
En ik lach je absoluut niet uit!
Kon toch zijn? Ik zou niet weten waarom ik ervan uit zou moeten gaan dat dat niet zo isquote:Op woensdag 6 november 2019 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lief dat je denkt dat ik een keuze heb
Ze hebben heel gekke antilichamen, anders gebouwd dan die van mensen.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Volgens mij iets met onderzoek naar kanker. Ik geloof dat die dieren bijzondere eigenschappen bezitten waardoor er nog wel eens wat bloed wordt getapt voor onderzoek. Ofzo.
Ik moet het fijne ervan nog eens navragen. Ik dacht eerst dat het vooral hobby was van een van de proffen
Niet zo defaitistischquote:Op woensdag 6 november 2019 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lief dat je denkt dat ik een keuze heb
Ik ga het binnenkort eens navragenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ze hebben heel gekke antilichamen, anders gebouwd dan die van mensen.
Random feitje, verder kan ik je niet helpen.
Ik zit nog steeds te gissen naar wat voor werk jij doetquote:Op woensdag 6 november 2019 22:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ze hebben heel gekke antilichamen, anders gebouwd dan die van mensen.
Random feitje, verder kan ik je niet helpen.
Ik vind er niks raar aan hoorquote:Op woensdag 6 november 2019 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten de lama's ineens weg dan?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort eens navragen![]()
Een opvang gaat morgen aan de overburen vragen of ze plek hebben. Komt er morgen op terug. Spannend!
Nee precies. Eigenlijk snap ik het ook nog steeds niet, op precies dezelfde gronden als jij. Ik ben gewoon echt een supercoole gastquote:Op woensdag 6 november 2019 22:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Kon toch zijn? Ik zou niet weten waarom ik ervan uit zou moeten gaan dat dat niet zo is
Misschien hadden de eigenaars nu ineens zoiets van, lamaquote:Op woensdag 6 november 2019 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moeten de lama's ineens weg dan?
Dat denk ik heeeeel soms ook. Maar vaker van niet..quote:Op woensdag 6 november 2019 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Be careful what you wish for!
Nee, kan dat wel voorstellen.
Maar het is sowieso wel leuker met zijn tweetjes
Godsamme....quote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien hadden de eigenaars nu ineens zoiets van, lama
Er zit een groene slager op 10 km van mijn huis, de bus naar mijn werk rijdt er langs (stopt niet in de buurt en ik passeer als de slagerij dicht is, details). Misschien toch eens wat fietstochten aan wagen.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont, maar deze marktslager komt op veel plekken.
Mooi vlees, biologisch en goed leven vlees
http://www.degroenehorizon.nl/
Ik gnorftequote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, stond een oproepje van de stal van de uni; dat we tot eind volgende week de tijd hebben om contact op te nemen met de verantwoordelijke prof.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moeten de lama's ineens weg dan?
Neh dat zit ik al snel in en PdeHoog scenarioquote:
quote:Nee, kan dat wel voorstellen.
En leuk dat je er weer even bent!quote:Op woensdag 6 november 2019 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Be careful what you wish for!
Nee, kan dat wel voorstellen.
Ik heb twee banen, een bult gekke bijbanen in mijn verleden en nog wat (vrij ongerelateerd) vrijwilligerswerk erbij. Succes met puzzelen.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te gissen naar wat voor werk jij doet
De groep Lama's, neem ik dan aan?quote:[b]Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef [url=https://forum.fok.nl
Ja, stond een oproepje van de stal van de uni; dat we tot eind volgende week de tijd hebben om contact op te nemen met de verantwoordelijke prof.
Het zijn twee hengsten, ik denk dat dit binnen de groep niet zo lekker ligt.
Lekker veel tijd ook...quote:Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik gnorfte
[..]
Ja, stond een oproepje van de stal van de uni; dat we tot eind volgende week de tijd hebben om contact op te nemen met de verantwoordelijke prof.
Het zijn twee hengsten, ik denk dat dit binnen de groep niet zo lekker ligt.
jaquote:Op woensdag 6 november 2019 22:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
De groep Lama's, neem ik dan aan?
Bijna limonade door mijn neus, Molo.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat het al behoorlijk wat tijd is. Normaal 'verdwijnen' dieren wel eens van de boerderij, naar ik begrepen heb.quote:
Molo wint de avondquote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok had mijn reactie verwijderd omdat ik bang was om jou te kwetsen op een manier..quote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denk ik heeeeel soms ook. Maar vaker van niet..
https://www.nu.nl/media/6(...)tussen-te-komen.htmlquote:Op woensdag 6 november 2019 22:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
De groep Lama's, neem ik dan aan?
Ik ben meer vh gewoon vragenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb twee banen, een bult gekke bijbanen in mijn verleden en nog wat (vrij ongerelateerd) vrijwilligerswerk erbij. Succes met puzzelen.
Jullie hebben daar geen vlees etende dieren neem ik aan? Want dan zou dat wel weer een logische route zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat het al behoorlijk wat tijd is. Normaal 'verdwijnen' dieren wel eens van de boerderij, naar ik begrepen heb.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ok had mijn reactie verwijderd omdat ik bang was om jou te kwetsen op een manier..
Nop. Of nouja, 1 stalkat. Maar die vreet geen lama's zover ik weet. Die is ooit aangeschaft om de muizenpopulatie in toom te houden. (Maar krijgt ook voer uit zakquote:Op woensdag 6 november 2019 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jullie hebben daar geen vlees etende dieren neem ik aan? Want dan zou dat wel weer een logische route zijn.
Ahja nee daar heb je iets grotere kattensoorten voor nodig.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nop. Of nouja, 1 stalkat. Maar die vreet geen lama's zover ik weet. Die is ooit aangeschaft om de muizenpopulatie in toom te houden. (Maar krijgt ook voer uit zak)
Ik zit mij nu af te vragen of lama lekker is.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jullie hebben daar geen vlees etende dieren neem ik aan? Want dan zou dat wel weer een logische route zijn.
Lief! Ja gaat goed. Het is leeg maar dat komt wel weerquote:Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En leuk dat je er weer even bent!![]()
Red je het een beetje?
Vast wel toch?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:21 schreef minilot het volgende:
@:Fles Zijn er geen toffe gelijkgestemde chicks (of dudes, net waar je zin in hebt) in de wereld van Rubik's Cube-fanatici?
Mensen.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mettertijdquote:Op woensdag 6 november 2019 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lief! Ja gaat goed. Het is leeg maar dat komt wel weer
Ik kan qua Andes dieren alleen maar een oordeel delen over Caaivia's.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zit mij nu af te vragen of lama lekker is.Hoewel er al een veto over uitgesproken was.
Weet niet. Zal ook niet weten waarom Fles geen leuke dame heeft?quote:
quote:
Dit dusquote:Op woensdag 6 november 2019 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet om te lachen en heel voorstelbaar juist
Is je niet voor te stellen in het begin, maar het luktquote:Op woensdag 6 november 2019 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lief! Ja gaat goed. Het is leeg maar dat komt wel weer
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neh dat zit ik al snel in en PdeHoog scenario
[..]
Ik zie genoeg leuke dames voorbij komen op de reis- en vakantiefoto's van Fles. Hij kent ze zeker.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weet niet. Zal ook niet weten waarom Fles geen leuke dame heeft?
We hadden toch afgesproken dat we geen opzettelijke spelfouten meer gingen maken?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is het PdeHoog scenario?
Aardappelpuree koken voor het kint van je vriendin?
No worriesquote:Op woensdag 6 november 2019 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Af en toe een weekendje zonder vent vind ik iig ook wel vrij heilzaamquote:Op woensdag 6 november 2019 22:25 schreef minilot het volgende:
Ik weet overigens niet of relaties nou per se zo heilzaam zijn hoor. Maar af en toe een goed dotje seks, dáár zou geen mens toch buiten moeten.
No worriesquote:Op woensdag 6 november 2019 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:25 schreef minilot het volgende:
Ik weet overigens niet of relaties nou per se zo heilzaam zijn hoor. Maar af en toe een goed dotje seks, dáár zou geen mens toch buiten moeten.
Wel als je in een geheim genootschap voor stiekume fapjes zit, dan mag het.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken dat we geen opzettelijke spelfouten meer gingen maken?
Ah, pardon.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken dat we geen opzettelijke spelfouten meer gingen maken?
Heb je ook een versleten muisknopje?quote:
quote:
Ik fok mobielquote:Op woensdag 6 november 2019 22:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je ook een versleten muisknopje?
Lijkt me záligquote:Op woensdag 6 november 2019 22:29 schreef minilot het volgende:
Ik vind J. heel leuk, maar volgens mij was ik ook prima gelukkig geworden met een klein assortiment aan FWBs
Nee. Niet in het openbaar want dan is het niet meer geheimquote:Op woensdag 6 november 2019 22:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel als je in een geheim genootschap voor stiekume fapjes zit, dan mag het.
Gewoon snel achter elkaar quotenquote:
Trustequote:Op woensdag 6 november 2019 22:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ga de paracetamolletjes eens opzoeken en dan een kort nachtje maken.
Morgen naar de Grote Stad HUUUU!
Waarbij ie steeds verborgen fallii moet opsporen op donkere en vochtig plekken?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Niet in het openbaar want dan is het niet meer geheim
Of misschien kan Dan Brown er dan een boek over schrijven waarbij de hoofdpersoon op zoek gaat naar de betekenis achter de stiekume fapjes
https://alpacazeeland.nl/quote:
Mocht ie willen....quote:Op woensdag 6 november 2019 22:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarbij ie steeds verborgen fallii moet opsporen op donkere en vochtig plekken?
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarbij ie steeds verborgen fallii moet opsporen op donkere en vochtig plekken?
Hij had het over Utrecht.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mocht ie willen....
Welke grote stad ga jij morgen verblijden met je aanwezigheid?
Mobile Healthcare, Data Driven Healthcare en Ouderenzorg Tech in de Jaarbeurs, Utrecht.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mocht ie willen....
Lieblichngschatzesquote:Op woensdag 6 november 2019 22:21 schreef minilot het volgende:
@:Fles Zijn er geen toffe gelijkgestemde chicks (of dudes, net waar je zin in hebt) in de wereld van Rubik's Cube-fanatici?
Utrecht toch? Schreef hij volgens mij eerderquote:Op woensdag 6 november 2019 22:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mocht ie willen....
Trustequote:Op woensdag 6 november 2019 22:34 schreef Zilverberk het volgende:
Ja, truste
Morgen een laaaaange dag voor de boeg.
Dude, sorry voor het openwrikken dan!quote:Op woensdag 6 november 2019 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lieblichngschatzeserg lief wat jullie allemaal probren
maar het is eigenlijk hetzelfde wat ik zelf al probeer ( if anything at all) Mar echt, hoe goedbedoeld ook, laat het maar zitten, het leidt alleen maar tot valse hoop en de onvermijdelijke teleurstellingen. Ik ga er geen drama over maken, iedereen heeft een kruisje te dragen en dit is het mijne. Laat het maar liever gewoon gewoon zo, anders komt er gewoon veel meer pijn terug voor yet another blauwtje
nwmquote:Op woensdag 6 november 2019 22:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Dude, sorry voor het openwrikken dan!
Ze de ene Portugees blaten en de ander Spaans?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:40 schreef Lot_1 het volgende:
Een alpaca is wat anders dan een lama he?![]()
ik zag dat de kinderboerderij in Kampen gezelligheid voor hun alpaca zocht. Maar geen idee of ze genoegen nemen met een lama en of dat gewoonlijk een beetje matcht.
Tot dusver allebei tegengekomen!quote:Op woensdag 6 november 2019 22:40 schreef Lot_1 het volgende:
Hm, ik neem het toch even mee.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:40 schreef Lot_1 het volgende:
ik zag dat de kinderboerderij in Kampen gezelligheid voor hun alpaca zocht. Maar geen idee of ze genoegen nemen met een lama en of dat gewoonlijk een beetje matcht.
Zou... een stel lama's daar wellicht bij kunnen helpen?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn leven is gewoon ook niet zo fantastisch. That's all
Scherp.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Zou... een stel lama's daar wellicht bij kunnen helpen?![]()
Nou ja als spuygen om het spugen een doel is, dan niet. Maar verder wil ik best wat porberen hoorquote:Op woensdag 6 november 2019 22:42 schreef minilot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nwmAls er echt IEMAND hier niks van kon weten zijn jullie het allemaal
Je doet toch echt best veel leuke dingen ookquote:Op woensdag 6 november 2019 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nwmAls er echt IEMAND hier niks van kon weten zijn jullie het allemaal
Het zijn wel twee (intacte) heren. Niks mis mee en als je er van houdt misschien wel ideaal. Maar ik denk, ik vermeld het nog effequote:Op woensdag 6 november 2019 22:42 schreef minilot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja. Maar serieus, HOE kan iemand dat als vervanging zien?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je doet toch echt best veel leuke dingen ook
Die van Tele zijn toch ook nog intact?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het zijn wel twee (intacte) heren. Niks mis mee en als je er van houdt misschien wel ideaal. Maar ik denk, ik vermeld het nog effe
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het zijn wel twee (intacte) heren. Niks mis mee en als je er van houdt misschien wel ideaal. Maar ik denk, ik vermeld het nog effe
Het is ook geen vervanging. Het is opmerken dat je leven nou ook weer niet zó rot isquote:Op woensdag 6 november 2019 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar serieus, HOE kan iemand dat als vervanging zien?
Ik las omgekeerd terug en dacht even dat je mijn lamavoorstel liep te dissenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar serieus, HOE kan iemand dat als vervanging zien?
Oh nee dat hoor je mij ook zeker niet zeggen. Ik parasail en flyboard me werkelijk het licht uit mij eigen ogenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ook geen vervanging. Het is opmerken dat je leven nou ook weer niet zó rot is
Maybe..Ik ben niet dol op Indiaas. En niet dol op reizen zoals je weet (waar blijft de "beam me up Scotty"?!). Maar lijkt wel een meet te worden die je niet wil missen..quote:Op woensdag 6 november 2019 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
whisk kom je ook naar de 1 feb meet?
Jij hebt nog een veldje?quote:
En reisjes met leuke damesquote:Op woensdag 6 november 2019 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee dat hoor je mij ook zeker niet zeggen. Ik parasail en flyboard me werkelijk het licht uit mij eigen ogen
Wie zou dat dúrven?!quote:Op woensdag 6 november 2019 22:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik las omgekeerd terug en dacht even dat je mijn lamavoorstel liep te dissen
Flyboarden is echt ZO awesoequote:Op woensdag 6 november 2019 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En reisjes met leuke dames
En heren ook.
Dat was zónder de dames (en heren)quote:
Wat een ontboezemingen Flesquote:
Ontboezemingen?quote:
Nou, was ook niet in even klaar.quote:
Ik las dingen die ik nog niet wist, that’s allquote:Op woensdag 6 november 2019 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ontboezemingen?
Niks nieuws hoor, maar wel naar als je graag een partner wil en dat lukt ff niet zo
Da’s alleen leuk om te kijken hoe een ander dat doet. Maar dat vind ik van veel ebge dingen zoals achtbanen enzoquote:Op woensdag 6 november 2019 22:53 schreef minilot het volgende:
Ik denk oprecht dat ik gelukkiger ben als ik nooit, maar dan ook nooit hoef te flyboarden.#uberkluns
Wanhopig is nooit goed. Werkt averechts. Plus dat men zichzelf maar gaat wrgcijferen ondat "je dan iig iemand hebt". Brrr, ongezond.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is ook best lastig allemaal.
Mijn beste vriend is een vrijgezel maar wil echt heel graag een relatie. Hij heeft alleen zijn dekseltje nog niet gevonden.
Ondertussen vind ik het wel lastig om te zien dat hij langzaam wat wanhopig wordt en dat dat ook zijn keuzes wat beïnvloed. Zijn laatste wat langere scharrels waren... Apart waarbij een echt compleet loco loco.
Verder lijkt heel dat date wereldje mij behoorlijk verziekt tegenwoordig. Maar dat is maar een impressie.
gaatook niet om het hoeven. Als je niet wil dan ga je nietquote:Op woensdag 6 november 2019 22:53 schreef minilot het volgende:
Ik denk oprecht dat ik gelukkiger ben als ik nooit, maar dan ook nooit hoef te flyboarden.#uberkluns
Dat ligt ook weer aan de achtbaan. Ik vind alle achtbanen leuk. Behalve die waar je met je voeten in hangt.. Brrr.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s alleen leuk om te kijken hoe een ander dat doet. Maar dat vind ik van veel ebge dingen zoals achtbanen enzo
Owh ok, ik las niets nieuws. Vandaarquote:Op woensdag 6 november 2019 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik las dingen die ik nog niet wist, that’s all
En jullie maken nota bene tripjes! Waar praat je dán over, indien niet deze zieleroerselen?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik las dingen die ik nog niet wist, that’s all
En als je én een beetje anders bent én geen niche-interesses hebt?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:56 schreef minilot het volgende:
Mensen die een beetje anders dan de standaard zijn (en dus de beste mensen zijn), daarvoor is het hedendaagse dategebeuren gewoonlijk rampzalig.
Groot voorstander van gelijkgestemden opsnorren via de niche-interesses die je hebt en dáár is internet dan wel weer een godsgeschenk voor
Slaap ze en sterktequote:Op woensdag 6 november 2019 22:59 schreef Candaasje het volgende:
Ok, ik taai nu écht af. Ik heb het voor elkaar gekregen vandaag zó weinig te doen, dat ik morgen de wekker om 5 uur kan zetten. (Ik ben nu te duf om nog 2 uur door te trekken merk ik. Eerst maar eens een paar uur slapen)/sukkel
dat kan niet. Niet tegelijkquote:Op woensdag 6 november 2019 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En als je én een beetje anders bent én geen niche-interesses hebt?
Volgens mij bestaat die combinatie helemaal niet.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En als je én een beetje anders bent én geen niche-interesses hebt?
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wanhopig is nooit goed. Werkt averechts. Plus dat men zichzelf maar gaat wrgcijferen ondat "je dan iig iemand hebt". Brrr, ongezond.
Ik zoek niet, ik date niet, ik vind het wel prima zo. Mocht ik bij toeval iemand tegenkomen en het klinkt dan zie ik dan wel weer
Je hebt helemaal gelijk. Zo heb ik mijn man ook leren kennen.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:56 schreef minilot het volgende:
Mensen die een beetje anders dan de standaard zijn (en dus de beste mensen zijn), daarvoor is het hedendaagse dategebeuren gewoonlijk rampzalig.
Groot voorstander van gelijkgestemden opsnorren via de niche-interesses die je hebt en dáár is internet dan wel weer een godsgeschenk voor
Aiiii! Succes!quote:Op woensdag 6 november 2019 22:59 schreef Candaasje het volgende:
Ok, ik taai nu écht af. Ik heb het voor elkaar gekregen vandaag zó weinig te doen, dat ik morgen de wekker om 5 uur kan zetten. (Ik ben nu te duf om nog 2 uur door te trekken merk ik. Eerst maar eens een paar uur slapen)/sukkel
Of wil je soms beweren dat ik mainstream ben?quote:
Wellesquote:Op woensdag 6 november 2019 23:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die combinatie helemaal niet.
Ik krijg al klapperende knieën als anderen in zo’n ding stappen, zie allemaal horror scenario’s voor mequote:Op woensdag 6 november 2019 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat ligt ook weer aan de achtbaan. Ik vind alle achtbanen leuk. Behalve die waar je met je voeten in hangt.. Brrr.
Ik heb vanmiddag nog gezwaaid naar je. Ben nog aan het bijkomen van die kermis bij de intratuin..
Basic AF, yo!quote:Op woensdag 6 november 2019 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of wil je soms beweren dat ik mainstream ben?![]()
Dat klinkt wel interessant eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2019 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mobile Healthcare, Data Driven Healthcare en Ouderenzorg Tech in de Jaarbeurs, Utrecht.
Jawel. Maar geen niche-interessesquote:Op woensdag 6 november 2019 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dus je hebt totaal geen interesses?
Één tripjequote:Op woensdag 6 november 2019 22:58 schreef minilot het volgende:
[..]
En jullie maken nota bene tripjes! Waar praat je dán over, indien niet deze zieleroerselen?
As fuckquote:
Ik kan me dat dus echt niet voorstellen, maar ik hark altijd nogal graag naar iemands binnenwerkquote:Op woensdag 6 november 2019 23:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Één tripje
En daar ging vooral over eten, Duitsers uitlachen en schelden op de Deutsche Bahn.
Geen tijd voor zielenroerselen
Daar breng ik mijn werkende bestaan al grotendeels mee door dus privé maak ik graag een tegenbeweging.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus echt niet voorstellen, maar ik hark altijd nogal graag naar iemands binnenwerk
Jaquote:
Ja jij bent én een beetje anders én je hebt niche-interesses. Jij bent dus iig NIET saaiquote:Op woensdag 6 november 2019 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb wel interesses waar ik zel wel interesses in heb though
Nee maar goed. Ook dat brengt me niks.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja jij bent én een beetje anders én je hebt niche-intetesses. Jij bent dus iig NIET saai
Dat verklaart!quote:Op woensdag 6 november 2019 23:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar breng ik mijn werkende bestaan al grotendeels mee door dus privé maak ik graag een tegenbeweging.
Wellesquote:Op woensdag 6 november 2019 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed. Ook dat brengt me niks.
Is geen link en ik zit mobielquote:
Kopiëren. Plakken. Van Ultravox genieten.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is geen link en ik zit mobiel
Ah, Viennaquote:Op woensdag 6 november 2019 23:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Kopiëren. Plakken. Van Ultravox genieten.
Enjoy!quote:Op woensdag 6 november 2019 23:19 schreef minilot het volgende:
In dat kader: aankomende zaterdagavond/-nacht weer eens een newwave-feestje!
Bestaan ze nogquote:Op woensdag 6 november 2019 23:19 schreef minilot het volgende:
In dat kader: aankomende zaterdagavond/-nacht weer eens een newwave-feestje!
Toename zelfs weer, de laatste zeg, twee jaar. Met verse aanwas: moeilijk kijkende negentienjarigen op de dansvloer enzoquote:
Saunaquote:Op donderdag 7 november 2019 05:58 schreef Barreltje het volgende:
Och Fles!![]()
Tevens : wakker![]()
Nou kan ik de rest van de dag wel weer liggen pitten want saunamaar toch. Ik zou toch graag weer wat beter slapen..
Mja ik heb er aardig wat van gezien.. en zeker online is het meer zien, gezien worden en seks... en weinig.. commitment zegmaar.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is ook best lastig allemaal.
Mijn beste vriend is een vrijgezel maar wil echt heel graag een relatie. Hij heeft alleen zijn dekseltje nog niet gevonden.
Ondertussen vind ik het wel lastig om te zien dat hij langzaam wat wanhopig wordt en dat dat ook zijn keuzes wat beïnvloed. Zijn laatste wat langere scharrels waren... Apart waarbij een echt compleet loco loco.
Verder lijkt heel dat date wereldje mij behoorlijk verziekt tegenwoordig. Maar dat is maar een impressie.
Dat gevoel krijg ik er ook een beetje bij als ik het af en toe hoor.quote:Op donderdag 7 november 2019 07:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik heb er aardig wat van gezien.. en zeker online is het meer zien, gezien worden en seks... en weinig.. commitment zegmaar.
ik ben voorlopig gestrand bij iemand die ik al heel lang kende....quote:Op donderdag 7 november 2019 07:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik er ook een beetje bij als ik het af en toe hoor.
O wauw, waar is de party?quote:Op donderdag 7 november 2019 06:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Toename zelfs weer, de laatste zeg, twee jaar. Met verse aanwas: moeilijk kijkende negentienjarigen op de dansvloer enzo
En bergen nieuwe bandjes!
Nou heb ik nooit problemen gehad met het vinden van partners of scharrels, maar het is wel een leuke bonus dat ik Jross in WoW heb leren kennenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:56 schreef minilot het volgende:
Ik vrees dat veel Nederlanders dat vinden. (alleen de kop gelezen hoor)quote:Op donderdag 7 november 2019 08:28 schreef Uhmmpie het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-ers-acceptabel.html
Ik zat trouwens net het nieuws te lezen...
Wat gebeurd hier nou?
Is dat een Wow analogie?quote:Op donderdag 7 november 2019 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou heb ik nooit problemen gehad met het vinden van partners of scharrels, maar het is wel een leuke bonus dat ik Jross in WoW heb leren kennenEn bijzonder handig dat hij een uitstekende tank is, dus ik zit nooit zonder
quote:Op donderdag 7 november 2019 08:35 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa, foto van taartOf in ieder geval: wat voor taart is het geworden
maar je kunt toch niet als land tegen de doodstraf zijn en dan he tprima vinden als ze het in syrie wel doen?quote:Op donderdag 7 november 2019 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat veel Nederlanders dat vinden. (alleen de kop gelezen hoor)
Bij de VVD kan veel, heel veel.quote:Op donderdag 7 november 2019 08:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
maar je kunt toch niet als land tegen de doodstraf zijn en dan he tprima vinden als ze het in syrie wel doen?
dit is een beetje de clou van het verhaal: Als Irak alleen wil meewerken aan een rechtbank voor buitenlandse IS'ers als de doodstraf mag blijven, dan wil de VVD "pragmatisch" zijn.quote:Op donderdag 7 november 2019 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat veel Nederlanders dat vinden. (alleen de kop gelezen hoor)
Oh dat is kut.quote:Op donderdag 7 november 2019 09:07 schreef Barreltje het volgende:
Mijn boek is uit..
Maar het verhaal is nog niet afgelopen..
Nu moet ik weer tig jaar wachten op een volgend deel..
Volleybalquote:Op donderdag 7 november 2019 09:21 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb gisteravond voor het eerst in 10 jaar tijd gevolleybald, en voor het eerst sinds komst van koter 1 geloof ik, gesport. Pff, de techniek van het volleyballen is er nog steeds. Alleen doet nu alles zeer....
Ik kan niet zover vooruit kijken op de Lidlwebsite, waar zie je dat?quote:Op donderdag 7 november 2019 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lonaa ik zie dat vanaf de 18e bij Lidl hondenmanden in de aanbieding komen.
Staat nu nog bij de lidl webshop over 2 weken, maar meestal is het ook in die week in de winkel. En zou je het bestellen om thuis te laten bezorgen heb je het vaak begin volgende weekquote:Op donderdag 7 november 2019 09:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan niet zover vooruit kijken op de Lidlwebsite, waar zie je dat?
Tnx! Die ronde is te klein, die rechthoekige is misschien wel wat.quote:Op donderdag 7 november 2019 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Staat nu nog bij de lidl webshop over 2 weken, maar meestal is het ook in die week in de winkel. En zou je het bestellen om thuis te laten bezorgen heb je het vaak begin volgende week
https://www.lidl-shop.nl/huisdieren_47_02_18112019
Welke serie heb je net "uit"gelezen?quote:Op donderdag 7 november 2019 09:13 schreef Barreltje het volgende:
Mia.. Ik moet nu dus een nieuwe serie.. een nieuwe schrijver ontdekken waar ik me fijn bij voel.. Die me mee kan trekken in het verhaal en die in mijn hoofd mag gaan zitten.. waarover ik me kan verwonderen en waarmee je stiekem toch een soort van band aangaat.![]()
Het is net daten..
Dus. Iemand tips in de stijl van Hobb en Sanderson?
Stormlight saga.. oathbringer..quote:Op donderdag 7 november 2019 09:53 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Welke serie heb je net "uit"gelezen?
Ik raad graag de Kingkiller Chronicles aan van Patrick Rothfuss, anderzijds kan je beter wachten tot het compleet is. Ik wacht al jaren op het derde boek.
Jaaaaaquote:Op donderdag 7 november 2019 09:53 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Welke serie heb je net "uit"gelezen?
Ik raad graag de Kingkiller Chronicles aan van Patrick Rothfuss, anderzijds kan je beter wachten tot het compleet is. Ik wacht al jaren op het derde boek.
Tja, levenslang in Nederland is geen levenslang. Moet je dit soort getraumatiseerde wezens hier willen hebben. De geestelijke gezondheidszorg heeft het al druk genoeg.quote:Op donderdag 7 november 2019 08:28 schreef Uhmmpie het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-ers-acceptabel.html
Ik zat trouwens net het nieuws te lezen...
Wat gebeurd hier nou?
Nee dat snap ik wel..quote:Op donderdag 7 november 2019 10:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, levenslang in Nederland is geen levenslang. Moet je dit soort getraumatiseerde wezens hier willen hebben. De geestelijke gezondheidszorg heeft het al druk genoeg.
Berecht ze lekker in hun beloofde land, waar ze voor streden. Het beloofde land met doodstraf. En IS is zelf ook nu niet echt vies van onthoofdingen en zo.
In principe is iets anders dan uit principequote:Op donderdag 7 november 2019 10:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel..
en was ook mijn eerste gedachte.
Maar nederland is altijd tegen de doodstraf...
Ik vind het raar als dat principe ineens toch een rekbaar verhaal blijkt.
Maar da's Nederland wel vaker. Geen/weinig moeite willen doen om kinderen die door een ouder ontvoerd zijn terug te halen "want ze zijn nu toch zo gewend daar" maar wel kinderen die hier geboren zijn terug sturen "want ze horen hier niet"quote:Op donderdag 7 november 2019 10:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel..
en was ook mijn eerste gedachte.
Maar nederland is altijd tegen de doodstraf...
Ik vind het raar als dat principe ineens toch een rekbaar verhaal blijkt.
Dat is jouw tekst.. niet de mijne.quote:Op donderdag 7 november 2019 10:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In principe is iets anders dan uit principe
True..quote:Op donderdag 7 november 2019 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar da's Nederland wel vaker. Geen/weinig moeite willen doen om kinderen die door een ouder ontvoerd zijn terug te halen "want ze zijn nu toch zo gewend daar" maar wel kinderen die hier geboren zijn terug sturen "want ze horen hier niet"
Ik heb laatst verhalen van megan lindholm gelezen.quote:Op donderdag 7 november 2019 10:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Lonaaa!! van harte gefeliciteerd!!
Chocoladetaart.... brrr
Robin Hobb![]()
Lezen ben ik verleerd geloof ik, geen geduld meer voor. Behalve in het vliegtuig
Ja maar science fiction...... mehquote:Op donderdag 7 november 2019 10:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb laatst verhalen van megan lindholm gelezen.
Korte verhalen uit de pre-robin-hobb tijd.
Science fiction ipv fantasy...
Aanrader wel
Ik lees ook bijna geen sciencefictionquote:Op donderdag 7 november 2019 10:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar science fiction...... meh
Ahoewel vroeger Battlestar Galactia en V (nee V was geen SF toch?) wel erg leuk was
V was wel een soort SF, ik zat bijna in de tv. bij BG ook trouwens. Maar lezen, nee.quote:Op donderdag 7 november 2019 10:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar science fiction...... meh
Ahoewel vroeger Battlestar Galactia en V (nee V was geen SF toch?) wel erg leuk was
Wel hoor: https://www.rechtspraak.nl/Themas/Levenslangquote:Op donderdag 7 november 2019 10:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, levenslang in Nederland is geen levenslang.
Heel bijzonder hoe heel veel mensen in Nederland nog denken dat levenslang geen levenslang is hier. Sterker nog, gratieverzoeken ter opheffing van levenslang zijn in de laatste jaren (bijna) nooit toegekend.quote:Op donderdag 7 november 2019 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel hoor: https://www.rechtspraak.nl/Themas/Levenslang
Van de Kingkiller chronicle? Veel leesplezierquote:Op donderdag 7 november 2019 10:10 schreef Barreltje het volgende:
Goed.. 1e boek besteld.. e-book was 5.50 dus daar kan je je ook niet echt een buil aan vallen..
quote:Op donderdag 7 november 2019 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou heb ik nooit problemen gehad met het vinden van partners of scharrels, maar het is wel een leuke bonus dat ik Jross in WoW heb leren kennenEn bijzonder handig dat hij een uitstekende tank is, dus ik zit nooit zonder
Maf he?quote:Op donderdag 7 november 2019 11:18 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Heel bijzonder hoe heel veel mensen in Nederland nog denken dat levenslang geen levenslang is hier. Sterker nog, gratieverzoeken ter opheffing van levenslang zijn in de laatste jaren (bijna) nooit toegekend.
Volgens mij komt dat door die herziening die sinds 2017 is ingevoerd, dat mensen dat denken. Maar ik geloof dat dat ook bijna niet voorkomt, maar ik heb daar geen cijfers vanquote:Op donderdag 7 november 2019 11:18 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Heel bijzonder hoe heel veel mensen in Nederland nog denken dat levenslang geen levenslang is hier. Sterker nog, gratieverzoeken ter opheffing van levenslang zijn in de laatste jaren (bijna) nooit toegekend.
Goed gedrag, moeilijke jeugd huilie huilie. In de praktijk staat men toch vaak na 2/3e van de straf weer buiten?quote:Op donderdag 7 november 2019 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel hoor: https://www.rechtspraak.nl/Themas/Levenslang
fotoshoot in ruil voor de mand?quote:Op donderdag 7 november 2019 11:30 schreef Lonaa het volgende:
Dank voor felicitaties!
Ik heb net met Dora een tuigje gekocht. En bijna een mand. Ze waren nieuwe manden aan het uistallen, erg mooi. Ze wilde er graag een fotoshoot met Dora indoen voor de feestboekpaginaDora vond het ook een mooie mand, maar ja, 80 euro.
Hoe wordt 2/3 van levenslang berekend dan?quote:Op donderdag 7 november 2019 11:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goed gedrag, moeilijke jeugd huilie huilie. In de praktijk staat men toch vaak na 2/3e van de straf weer buiten?
Die heeft natuurlijk liever dat jij je geld aan een maand uitgeeft dan dat ze met een beugel moet rondlopenquote:
quote:Op donderdag 7 november 2019 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe wordt 2/3 van levenslang berekend dan?
Gemiddelde levensverwachting enzo.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe wordt 2/3 van levenslang berekend dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |