Verder dan 'biologisch' kom ik niet. Daarmee betaal ik nog steeds niet mee aan milieuherstel. En qua dierenwelzijn is het voor zover ik weet nog steeds niet top.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat dat niet kan? Je kan toch duurder, beter 'geproduceerd' kopen of goedkoper, slechter 'geproduceerd' vlees? Of zie ik dat niet goed?
Maar je kan toch béter kopen dan biologisch? Of kan jij dat niet?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Verder dan 'biologisch' kom ik niet. Daarmee betaal ik nog steeds niet mee aan milieuherstel. En qua dierenwelzijn is het voor zover ik weet nog steeds niet top.
Waar dan? Hoe?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar je kan toch béter kopen dan biologisch? Of kan jij dat niet?
Eenvoudig antwoord dat ik uit mijn hoofd ken: waddenvarkens (eigen varkens en kippen, de rest komt van buren). Niet erg duur, bezorgen door het hele land geloof ik, ik heb ze gewoon in de buurt.quote:
Wel jammer dat Flightradar24 zoveel details doorgeeft in zo'n situatie. Zou wellicht wenselijk zijn dat dat in dit soort situties even stoptquote:Op woensdag 6 november 2019 21:21 schreef z80 het volgende:
Maar dankzij deze blunder op Schiphol weten we meteen dat het protocol werkt.
Het was meteen een mooie oefening van de verschillende diensten.
Goeie oefening voor Twitter ook, die hele gemeenschap was weer lekker wakker....ik heb toch met zekerheid meegekregen dat er 3 tot 6 mannen met messen dat vliegtuig kaapten en dat er grote paniek wasquote:Op woensdag 6 november 2019 21:21 schreef z80 het volgende:
Maar dankzij deze blunder op Schiphol weten we meteen dat het protocol werkt.
Het was meteen een mooie oefening van de verschillende diensten.
Nog specifiek IETS? Of 'gewoon' iets?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou eigenlijk vooral IEtS heel goed willen kunnen.
Wat let je om je ergens op toe te leggen?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou eigenlijk vooral IEtS heel goed willen kunnen.
Wat doet de uni met een lama?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:30 schreef Candaasje het volgende:
Iemand nog een weiland en een stalletje over voor 2 lama-hengsten?Redelijk halstertam en gewend aan menselijk contact/ studenten. Niet gecastreerd, maar ik wil wel meedokken als dat een probleem is. Ik heb tot eind volgende week om een goed nieuw thuis te regelen. (Dus niet in de soep of de vriezer
)
Ik heb alvast een opvang aangeschreven en probeer het nu via andere kanalen.
(Uiteindelijk moet ik ook nog iets bedenken voor van de zomer. Voor de andere dieren).
zeg mini, schiet es op, ik wacht op jequote:Op woensdag 6 november 2019 21:37 schreef minilot het volgende:
Ik heb door @:Candaasje een beetje de pest in de random plakken ham die ik net at..
Ik vind dat wel puik aan @:Candaasje![]()
@:Sigme Kun je vergelijkbare verkoopkanalen oplepen voor regio Zuid-Holland?
Er blijken opvallend veel kinderboerderijen met lama's te zijn, weet ik sinds kind, is dat nog een optie?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:30 schreef Candaasje het volgende:
Iemand nog een weiland en een stalletje over voor 2 lama-hengsten?Redelijk halstertam en gewend aan menselijk contact/ studenten. Niet gecastreerd, maar ik wil wel meedokken als dat een probleem is. Ik heb tot eind volgende week om een goed nieuw thuis te regelen. (Dus niet in de soep of de vriezer
)
(Uiteindelijk moet ik ook nog iets bedenken voor van de zomer. Voor de andere dieren).
Oepsja! *holt Wordfeudwaarts*quote:Op woensdag 6 november 2019 21:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
zeg mini, schiet es op, ik wacht op je
Met een strik om haar hoofd als jouw cadeautje?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
zeg mini, schiet es op, ik wacht op je
Volgens mij iets met onderzoek naar kanker. Ik geloof dat die dieren bijzondere eigenschappen bezitten waardoor er nog wel eens wat bloed wordt getapt voor onderzoek. Ofzo.quote:
Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met een strik om haar hoofd als jouw cadeautje?
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nog specifiek IETS? Of 'gewoon' iets?
Ik ben al heel lang heel goed in dingen die niet echt belangrijk zijnquote:Op woensdag 6 november 2019 21:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat let je om je ergens op toe te leggen?
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:37 schreef minilot het volgende:
Ik heb door @:Candaasje een beetje de pest in de random plakken ham die ik net at..
Ik vind dat wel puik aan @:Candaasje![]()
@:Sigme Kun je vergelijkbare verkoopkanalen oplepen voor regio Zuid-Holland?
Hm, is misschien wel een idee ja. Ik ga eens rondzoeken!quote:Op woensdag 6 november 2019 21:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Er blijken opvallend veel kinderboerderijen met lama's te zijn, weet ik sinds kind, is dat nog een optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over (iets met dan) twee maanden al twee!
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:45 schreef minilot het volgende:
Even Günther op z'n loopfiets spammen. Dude gaat hard.Die ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over (iets met dan) twee maanden al twee!![]()
Of in the penis of the beholder?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat let je om je ergens op toe te leggen?
En je excelleert toch vast al wel in iets? Goeie reisdeals vinden? Lijstjes bijhouden? Bijna iedereen heeft wel talenten. Persoonlijk ben ik bijvoorbeeld goed in nauwkeurige patisserie, uitzonderlijk goed in relativeren en ik dénk dat ik echt flink goed kan pijpen, maar dat laatste is natuurlijk altijd een beetje in the eye of the beholder.
Bacillen en het snot van -andere- kinderen eraan geplaktquote:Op woensdag 6 november 2019 21:50 schreef minilot het volgende:
Nog een half jaar tot peuterspeelzaal.
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bacillen en het snot van -andere- kinderen eraan geplakt
Maar ook meer en meer samenhangende lange klets enzoquote:
Euh? Ik ben wanstaltig verzot op de mijne en heb nog precies nul nadelen ondervonden.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet niet eens of ik blij moet zijn met geen kind hebben. Als ik jullie zohoor ik ehte pure hel.
Da's volgens mij voornamelijk leeftijdsgerelateerd. Komt in de ontwikkeling sowieso wel op dat punt.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar ook meer en meer samenhangende lange klets enzo
Ik kreeg vandaag de hele dag kopjes koffie in ruil voor samen toffe dingen doen tussen het thuiswerken door. En ik ben voorgelezenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Euh? Ik ben wanstaltig verzot op de mijne en heb nog precies nul nadelen ondervonden.
Superleuk hoorquote:Op woensdag 6 november 2019 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet niet eens of ik blij moet zijn met geen kind hebben. Als ik jullie zohoor ik ehte pure hel.
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:45 schreef minilot het volgende:
Even Günther op z'n loopfiets spammen. Dude gaat hard. Moet erbij hollenWat een lekker jong is het toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over (iets met dan) twee maanden al twee!We have far more in common than that which devides us..
Ik heb een jaar lang iedere woensdagochtend peuterzaalgevrijwilligd. Was tofquote:Op woensdag 6 november 2019 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Superleuk hoor
En peuterspeelzaal ook voor zo'n guppie
Dat lijkt me dan weer de hel maar ik heb eigenlijk gewoon niks met kinderen of ouders van kinderenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang iedere woensdagochtend peuterzaalgevrijwilligd. Was tofAllemaal van die heikneuters
Oow ik ga met plezier muizentrappetjes zitten vouwen met zulk prul, of lijmkwasten wassen na het kledderen ermeequote:Op woensdag 6 november 2019 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer de hel maar ik heb eigenlijk gewoon niks met kinderen of ouders van kinderen
Hmm in zeeland kun je daten met lama’s....quote:Op woensdag 6 november 2019 21:30 schreef Candaasje het volgende:
)
Moest je daar eigenlijk ook een VOG voor hebben?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik ga met plezier muizentrappetjes zitten vouwen met zulk prul, of lijmkwasten wassen na het kledderen ermee
Whut?!quote:Op woensdag 6 november 2019 22:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm in zeeland kun je daten met lama’s....
lees: als date ga je samen wandelen met een lama.
Sow. Waar komt deze vraag ineens vandaan?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:01 schreef minilot het volgende:
Fles, zou je eigenlijk überhaupt vaste verkering willen of zit je daar niet zo op te wachten?
Ja, dat werd keurig gecontroleerd.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Moest je daar eigenlijk ook een VOG voor hebben?
Zelfs het kleinste pakket kan ik niet kwijt. En dan eten we dus lange tijd alleen dat dier.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Eenvoudig antwoord dat ik uit mijn hoofd ken: waddenvarkens (eigen varkens en kippen, de rest komt van buren). Niet erg duur, bezorgen door het hele land geloof ik, ik heb ze gewoon in de buurt.
Maar er zijn er veel meer hoor, ik weet niet meer in welke regio jij zit.
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Moest je daar eigenlijk ook een VOG voor hebben?
Dat is helemaal niet om te lachen en heel voorstelbaar juistquote:Op woensdag 6 november 2019 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow. Waar komt deze vraag ineens vandaan?![]()
JA JA JA Ja dat zou ik echt heel graag willen. Al was het maar om gewoon om ens mee te maken hoe dat is. Want hoewel ongeveer iedereen dat rond zijn 15e of 16e wel gehad heeft, ik niet. Er bij "vast" heb ik echt geen enkele illusie. Een weekje of twee lijkt me echt leerzaam. Ja lach mij maar uit.
Gewoon oprechte interesse. Ik weet dat je alleen bent, maar ken je nog niet zo goed dus had geen idee of je juist graag vrijgezel bent of nietquote:Op woensdag 6 november 2019 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA JA JA Ja dat zou ik echt heel graag willen. Al was het maar om gewoon om ens mee te maken hoe dat is. Want hoewel ongeveer iedereen dat rond zijn 15e of 16e wel gehad heeft, ik niet. Er bij "vast" heb ik echt geen enkele illusie. Een weekje of twee lijkt me echt leerzaam. Ja lach mij maar uit.
Weet niet waar je woont, maar deze marktslager komt op veel plekken.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zelfs het kleinste pakket kan ik niet kwijt. En dan eten we dus lange tijd alleen dat dier.
Lief dat je denkt dat ik een keuze hebquote:Op woensdag 6 november 2019 22:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Gewoon oprechte interesse. Ik weet dat je alleen bent, maar ken je nog niet zo goed dus had geen idee of je juist graag vrijgezel bent of niet
En ik lach je absoluut niet uit!
Kon toch zijn? Ik zou niet weten waarom ik ervan uit zou moeten gaan dat dat niet zo isquote:Op woensdag 6 november 2019 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lief dat je denkt dat ik een keuze heb
Ze hebben heel gekke antilichamen, anders gebouwd dan die van mensen.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Volgens mij iets met onderzoek naar kanker. Ik geloof dat die dieren bijzondere eigenschappen bezitten waardoor er nog wel eens wat bloed wordt getapt voor onderzoek. Ofzo.
Ik moet het fijne ervan nog eens navragen. Ik dacht eerst dat het vooral hobby was van een van de proffen
Niet zo defaitistischquote:Op woensdag 6 november 2019 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lief dat je denkt dat ik een keuze heb
Ik ga het binnenkort eens navragenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ze hebben heel gekke antilichamen, anders gebouwd dan die van mensen.
Random feitje, verder kan ik je niet helpen.
Ik zit nog steeds te gissen naar wat voor werk jij doetquote:Op woensdag 6 november 2019 22:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ze hebben heel gekke antilichamen, anders gebouwd dan die van mensen.
Random feitje, verder kan ik je niet helpen.
Ik vind er niks raar aan hoorquote:Op woensdag 6 november 2019 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten de lama's ineens weg dan?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort eens navragen![]()
Een opvang gaat morgen aan de overburen vragen of ze plek hebben. Komt er morgen op terug. Spannend!
Nee precies. Eigenlijk snap ik het ook nog steeds niet, op precies dezelfde gronden als jij. Ik ben gewoon echt een supercoole gastquote:Op woensdag 6 november 2019 22:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Kon toch zijn? Ik zou niet weten waarom ik ervan uit zou moeten gaan dat dat niet zo is
Misschien hadden de eigenaars nu ineens zoiets van, lamaquote:Op woensdag 6 november 2019 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moeten de lama's ineens weg dan?
Dat denk ik heeeeel soms ook. Maar vaker van niet..quote:Op woensdag 6 november 2019 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Be careful what you wish for!
Nee, kan dat wel voorstellen.
Maar het is sowieso wel leuker met zijn tweetjes
Godsamme....quote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien hadden de eigenaars nu ineens zoiets van, lama
Er zit een groene slager op 10 km van mijn huis, de bus naar mijn werk rijdt er langs (stopt niet in de buurt en ik passeer als de slagerij dicht is, details). Misschien toch eens wat fietstochten aan wagen.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont, maar deze marktslager komt op veel plekken.
Mooi vlees, biologisch en goed leven vlees
http://www.degroenehorizon.nl/
Ik gnorftequote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, stond een oproepje van de stal van de uni; dat we tot eind volgende week de tijd hebben om contact op te nemen met de verantwoordelijke prof.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moeten de lama's ineens weg dan?
Neh dat zit ik al snel in en PdeHoog scenarioquote:
quote:Nee, kan dat wel voorstellen.
En leuk dat je er weer even bent!quote:Op woensdag 6 november 2019 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Be careful what you wish for!
Nee, kan dat wel voorstellen.
Ik heb twee banen, een bult gekke bijbanen in mijn verleden en nog wat (vrij ongerelateerd) vrijwilligerswerk erbij. Succes met puzzelen.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te gissen naar wat voor werk jij doet
De groep Lama's, neem ik dan aan?quote:[b]Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef [url=https://forum.fok.nl
Ja, stond een oproepje van de stal van de uni; dat we tot eind volgende week de tijd hebben om contact op te nemen met de verantwoordelijke prof.
Het zijn twee hengsten, ik denk dat dit binnen de groep niet zo lekker ligt.
Lekker veel tijd ook...quote:Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik gnorfte
[..]
Ja, stond een oproepje van de stal van de uni; dat we tot eind volgende week de tijd hebben om contact op te nemen met de verantwoordelijke prof.
Het zijn twee hengsten, ik denk dat dit binnen de groep niet zo lekker ligt.
jaquote:Op woensdag 6 november 2019 22:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
De groep Lama's, neem ik dan aan?
Bijna limonade door mijn neus, Molo.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat het al behoorlijk wat tijd is. Normaal 'verdwijnen' dieren wel eens van de boerderij, naar ik begrepen heb.quote:
Molo wint de avondquote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok had mijn reactie verwijderd omdat ik bang was om jou te kwetsen op een manier..quote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denk ik heeeeel soms ook. Maar vaker van niet..
https://www.nu.nl/media/6(...)tussen-te-komen.htmlquote:Op woensdag 6 november 2019 22:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
De groep Lama's, neem ik dan aan?
Ik ben meer vh gewoon vragenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb twee banen, een bult gekke bijbanen in mijn verleden en nog wat (vrij ongerelateerd) vrijwilligerswerk erbij. Succes met puzzelen.
Jullie hebben daar geen vlees etende dieren neem ik aan? Want dan zou dat wel weer een logische route zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat het al behoorlijk wat tijd is. Normaal 'verdwijnen' dieren wel eens van de boerderij, naar ik begrepen heb.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ok had mijn reactie verwijderd omdat ik bang was om jou te kwetsen op een manier..
Nop. Of nouja, 1 stalkat. Maar die vreet geen lama's zover ik weet. Die is ooit aangeschaft om de muizenpopulatie in toom te houden. (Maar krijgt ook voer uit zakquote:Op woensdag 6 november 2019 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jullie hebben daar geen vlees etende dieren neem ik aan? Want dan zou dat wel weer een logische route zijn.
Ahja nee daar heb je iets grotere kattensoorten voor nodig.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nop. Of nouja, 1 stalkat. Maar die vreet geen lama's zover ik weet. Die is ooit aangeschaft om de muizenpopulatie in toom te houden. (Maar krijgt ook voer uit zak)
Ik zit mij nu af te vragen of lama lekker is.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jullie hebben daar geen vlees etende dieren neem ik aan? Want dan zou dat wel weer een logische route zijn.
Lief! Ja gaat goed. Het is leeg maar dat komt wel weerquote:Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En leuk dat je er weer even bent!![]()
Red je het een beetje?
Vast wel toch?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:21 schreef minilot het volgende:
@:Fles Zijn er geen toffe gelijkgestemde chicks (of dudes, net waar je zin in hebt) in de wereld van Rubik's Cube-fanatici?
Mensen.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mettertijdquote:Op woensdag 6 november 2019 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lief! Ja gaat goed. Het is leeg maar dat komt wel weer
Ik kan qua Andes dieren alleen maar een oordeel delen over Caaivia's.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zit mij nu af te vragen of lama lekker is.Hoewel er al een veto over uitgesproken was.
Weet niet. Zal ook niet weten waarom Fles geen leuke dame heeft?quote:
quote:
Dit dusquote:Op woensdag 6 november 2019 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet om te lachen en heel voorstelbaar juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |