Maandag 16 december.quote:
Ywquote:
Ik snap niet dat je nog puf hebt om überhaupt sex te hebben met zo'n druk en chaotisch huishouden.quote:Op maandag 16 december 2019 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet waarom ze er nog een op de wereld hebben gezet terwijl ze er genoeg hebben die duidelijk wat aandacht verdienen.
Maarja lekker doorfokken
Misschien heeft ze dat ook helemaal niet.quote:Op maandag 16 december 2019 16:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je nog puf hebt om überhaupt sex te hebben met zo'n druk en chaotisch huishouden.
En waar zouden ze het doen? Er zullen nu 2 kinderen (dochter van 2 en de baby) bij Rob en Thaila in de kamer slapen.quote:Op maandag 16 december 2019 16:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je nog puf hebt om überhaupt sex te hebben met zo'n druk en chaotisch huishouden.
Op de keukentafel?quote:Op maandag 16 december 2019 17:06 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
En waar zouden ze het doen? Er zullen nu 2 kinderen (dochter van 2 en de baby) bij Rob en Thaila in de kamer slapen.
Lijkt me niet zo handig met al die kinderen die plots naar beneden kunnen komen. Denk dat voor ouders van zo'n groot gezin de badkamer of de wc de enige opties zijn.quote:
's nachts in de badkamer.quote:Op maandag 16 december 2019 17:59 schreef Chia het volgende:
Ik kan bij de Buddenbrucks geen kindvrije plek bedenken hoor.
Mag wel vaker, familie Deijs deed 4 seizoenen mee, familie Baumgard.deed 6 seizoenen mee en hadden ook nog een 7e seizoen mee mogen doen maar kozen er zelf voor om het niet te doen omdat ze vonden dat ze teveel geregisseerd werden de laatste seizoenen..quote:Op maandag 16 december 2019 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil mij het liever helemaal niet meer bedenken.
Is dit het laatste seizoen voor die familie? Mogen maar 3 seizoenen toch?
Ah oké. Bedankt voor de toelichtingquote:Op maandag 16 december 2019 18:25 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Mag wel vaker, familie Deijs deed 4 seizoenen mee, familie Baumgard.deed 6 seizoenen mee en hadden ook nog een 7e seizoen mee mogen doen maar kozen er zelf voor om het niet te doen omdat ze vonden dat ze teveel geregisseerd werden de laatste seizoenen..
Wablief?!quote:Op maandag 16 december 2019 18:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het komt niet vandaag ivm de actualiteit.
Dat meen je niet?quote:Op maandag 16 december 2019 18:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon wel om 19:20 uur.quote:Op maandag 16 december 2019 18:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |