abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 6 november 2019 @ 20:58:26 #1
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_189822776
In dit achtste seizoen zijn dit 'oude bekenden' de familie Buddenbruck en de alleenstaande vader Jay met zijn vijf kinderen.
Nieuw dit seizoen is de familie Nagelkerke uit het Brabantse Oudenbosch. Jan en Sofie zijn hardwerkende tweeverdieners die hun dagelijks leven met meerdere eigen zaken moeten zien te combineren met hun 8 kids.
pi_189823573
Ben benieuwd wanneer er info komt over het nieuwe seizoen. Vorig jaar werd op 6 november bekendgemaakt welke gezinnen er meededen. Nu nog nergens iets gelezen.
pi_189826147
Sinds kort de familievlog van de Nagelkerkjes ontdekt op youtube en bij hun krijg ik het idee dat een groot gezin leuk kan zijn. Bij de anderen had ik altijd iets van...geforceerd leuk.
pi_189827158
Mijn favoriete grote gezin blijven de Adema's.
pi_189827240
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Sinds kort de familievlog van de Nagelkerkjes ontdekt op youtube en bij hun krijg ik het idee dat een groot gezin leuk kan zijn. Bij de anderen had ik altijd iets van...geforceerd leuk.
Ik blijf het een moeilijke vergelijking vinden, de Nagelkerkjes met de rest.

Fam. Nagelkerke beschikt over een hoop middelen waardoor het allemaal wat makkelijker wordt. Groot huis, ieder een eigen kamer, nanny, verschillende auto's, ouders die elke week even kunnen uitblazen met een avondje uit, .. Ze werken ver hard genoeg voor en ik gun het ze prima, maar andere ouders hebben dit duidelijk niet.
pi_189882661
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189882700
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 07:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik blijf het een moeilijke vergelijking vinden, de Nagelkerkjes met de rest.

Fam. Nagelkerke beschikt over een hoop middelen waardoor het allemaal wat makkelijker wordt. Groot huis, ieder een eigen kamer, nanny, verschillende auto's, ouders die elke week even kunnen uitblazen met een avondje uit, .. Ze werken ver hard genoeg voor en ik gun het ze prima, maar andere ouders hebben dit duidelijk niet.
De familie Nagelkerk woont ook gewoon in één van de mooiste panden van Oudenbosch.
Het mooiste pand is rechts van het station en heeft mijn naam :7

Als ik naar mijn vader ga wil hij me altijd ophalen. Meestal zeg ik nee want dan wil een ijsje eten in de Fenkelstraat en loop dus op mijn gemakske :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189882782
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

De familie Nagelkerk woont ook gewoon in één van de mooiste panden van Oudenbosch.
Het mooiste pand is rechts van het station en heeft mijn naam :7

Als ik naar mijn vader ga wil hij me altijd ophalen. Meestal zeg ik nee want dan wil een ijsje eten in de Fenkelstraat en loop dus op mijn gemakske :)
Je vader woont in Oudenbosch? Mijn zus heeft daar ook gewoond. Ik vond Nagelkerke het enige lichtpuntje van dat dorp. Mèn wat een deprimerend dorp vind ik dat. Ooit met mijn zus daar een diner gegeten bij Nagelkerke. Ging er een gast helemaal de pan uit flippen in die zaak omdat hij vond dat hij te weinig eten had gekregen. Toen kregen wij fikse korting omdat er dat volgens de serveerster niet gezien hadden mogen hebben. Dat was wel erg netjes :)
pi_189882935
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je vader woont in Oudenbosch? Mijn zus heeft daar ook gewoond. Ik vond Nagelkerke het enige lichtpuntje van dat dorp. Mèn wat een deprimerend dorp vind ik dat. Ooit met mijn zus daar een diner gegeten bij Nagelkerke. Ging er een gast helemaal de pan uit flippen in die zaak omdat hij vond dat hij te weinig eten had gekregen. Toen kregen wij fikse korting omdat er dat volgens de serveerster niet gezien hadden mogen hebben. Dat was wel erg netjes :)
Geboren in Breda en opgegroeid tot mijn 14de zelfs in Oudenbosch.

Mijn vader en jongste zusje wonen er nog steeds vandaar ik nog in OB kom.

Ik kom er niet graag maar een deprimerend dorp vind ik het niet echt hoor :@
Jammer dat je een nare ervaring gehad hebt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189883178
Ik heb op de middelbare school gezeten in Oudenbosch. Ik zou er niet willen wonen. Dan liever in een Hoeven ofzo. Maar ze wonen wel in een mooi pand.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189883409
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb op de middelbare school gezeten in Oudenbosch. Ik zou er niet willen wonen. Dan liever in een Hoeven ofzo. Maar ze wonen wel in een mooi pand.
Jaaaa hadden we laatst over ge-DM-t Zo leuk dat iemand wist waar OB ligt.

Mijn hart ligt in Delft waar ik ook gewoon woon O+
Ben helemaal verandstad :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189883895
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Jaaaa hadden we laatst over ge-DM-t Zo leuk dat iemand wist waar OB ligt.

Mijn hart ligt in Delft waar ik ook gewoon woon O+
Ben helemaal verandstad :@
Oh ja dat is waar haha,

Ik ben het liefste in Eindhoven O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189922155
Pagina werkt momenteel niet, misschien later vandaag wel weer. Maar was geplaatst op de fb pagina van de Buddenbrucks. De Buddenbrucks zijn dit seizoen weer te zien en 2 nieuwe gezinnen. https://pers.kro-ncrv.nl/(...)gPcFrdGNGJ699Qd-vLtY

[ Bericht 17% gewijzigd door Alieda-R op 13-11-2019 12:52:31 ]
pi_189922469
Op de fb pagina van de serie staat dit:

Op maandag 16 december start het 9e seizoen van Een Huis Vol, de succesvolle KRO-NCRV-serie over grote gezinnen. Drie Nederlandse families gunnen de kijkers een kijkje in hun hectische leven vol kinderen.

Familie Buddenbruck
De inmiddels bekende familie Buddenbruck en hun 10 kinderen zijn weer van de partij in deze nieuwe reeks. Bij het gezin Buddenbruck komt stilte maar zelden voor. Chaos, gezelligheid en vrolijkheid staan voorop. Het belooft een spannend jaar te worden voor de familie, want ze willen een toekomst in Duitsland op gaan bouwen. Huis en haard verlaten met 10 kinderen is best een hele uitdaging. En dan blijkt het ook nog te kriebelen bij Rob en Thaila en vinden ze hun huis nog nét niet vol genoeg.

Familie Jelies
Verder maken we in deze reeks van Een Huis Vol kennis met de gelovige familie Jelies. Johan en Janneke wonen met hun 7 dochters én enige zoon Harrie in Tollebeek in de Noordoostpolder. Het geloof staat voor vader Johan en rasechte Urkse Janneke op nummer één, maar ze vinden het vooral belangrijk om hun kinderen op te voeden met veel liefde en plezier. We zien hoe Johan en Janneke op geheel eigen wijze een balans weten te vinden tussen hun geloof en de moderne maatschappij en welke dagelijkse keuzes hierin gemaakt moeten worden.

Familie Kraan
Ook nieuw is de familie Kraan uit Boskoop. Linda heeft 2 kinderen uit eerdere relaties als ze Ivan ontmoet. Ook Ivan heeft al een zoon en dolverliefd besluiten ze samen verder te gaan. Inmiddels zijn ze heel wat jaren én kinderen verder en telt het samengestelde gezin maar liefst 7 kinderen. Puberperikelen en stuiterende peuters zijn voor dit gezin dagelijkse kost. Toch weerhoudt dit Linda en Ivan er niet van om door te dromen over een nóg groter gezin.

Een Huis Vol, vanaf maandag 16 december om 19.20 uur bij KRO-NCRV op NPO 1.
De afleveringen erna, vanaf dinsdag 17 december, starten om 19.00 uur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alieda-R op 13-11-2019 13:05:09 ]
pi_189922770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 12:58 schreef Alieda-R het volgende:
Op de fb pagina van de serie staat dit:

Op maandag 16 december start het 9e seizoen van Een Huis Vol, de succesvolle KRO-NCRV-serie over grote gezinnen. Drie Nederlandse families gunnen de kijkers een kijkje in hun hectische leven vol kinderen.

Familie Buddenbruck
De inmiddels bekende familie Buddenbruck en hun 10 kinderen zijn weer van de partij in deze nieuwe reeks. Bij het gezin Buddenbruck komt stilte maar zelden voor. Chaos, gezelligheid en vrolijkheid staan voorop. Het belooft een spannend jaar te worden voor de familie, want ze willen een toekomst in Duitsland op gaan bouwen. Huis en haard verlaten met 10 kinderen is best een hele uitdaging. En dan blijkt het ook nog te kriebelen bij Rob en Thaila en vinden ze hun huis nog nét niet vol genoeg.

Familie Jelies
Verder maken we in deze reeks van Een Huis Vol kennis met de gelovige familie Jelies. Johan en Janneke wonen met hun 7 dochters én enige zoon Harrie in Tollebeek in de Noordoostpolder. Het geloof staat voor vader Johan en rasechte Urkse Janneke op nummer één, maar ze vinden het vooral belangrijk om hun kinderen op te voeden met veel liefde en plezier. We zien hoe Johan en Janneke op geheel eigen wijze een balans weten te vinden tussen hun geloof en de moderne maatschappij en welke dagelijkse keuzes hierin gemaakt moeten worden.

Familie Kraan
Ook nieuw is de familie Kraan uit Boskoop. Linda heeft 2 kinderen uit eerdere relaties als ze Ivan ontmoet. Ook Ivan heeft al een zoon en dolverliefd besluiten ze samen verder te gaan. Inmiddels zijn ze heel wat jaren én kinderen verder en telt het samengestelde gezin maar liefst 7 kinderen. Puberperikelen en stuiterende peuters zijn voor dit gezin dagelijkse kost. Toch weerhoudt dit Linda en Ivan er niet van om door te dromen over een nóg groter gezin.

Een Huis Vol, vanaf maandag 16 december om 19.20 uur bij KRO-NCRV op NPO 1.
De afleveringen erna, vanaf dinsdag 17 december, starten om 19.00 uur.
Geen Nagelkerke dan?
pi_189922792
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Geen Nagelkerke dan?
Nee, die wilden niet meer meedoen. Sofie houdt het liever bij vloggen.
  woensdag 13 november 2019 @ 13:18:40 #18
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_189922809
Ben benieuwd naar die gelovige familie, dat is weer eens een andere insteek.
Dat samengestelde gezin lijkt me niks eigenlijk, 7 kinderen is voor dit programma al niet zo bijzonder, maar volgens mij komt dit wel redelijk vaak voor tegenwoordig.
Ben bang dat we van de Buddenbrucks alles wel gezien hebben, bij de andere gezinnen filmden ze dan reizen en trouwfeesten enzo, maar daarvoor kijk ik eigenlijk niet. Ik verwacht dat ze dan nu ook weer die kant op gaan (en dus niet het dagelijkse reilen en zeilen).
Maar ik ben benieuwd :D
pi_189922827
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:18 schreef Ceviche het volgende:
Ben benieuwd naar die gelovige familie, dat is weer eens een andere insteek.
Dat samengestelde gezin lijkt me niks eigenlijk, 7 kinderen is voor dit programma al niet zo bijzonder, maar volgens mij komt dit wel redelijk vaak voor tegenwoordig.
Ben bang dat we van de Buddenbrucks alles wel gezien hebben, bij de andere gezinnen filmden ze dan reizen en trouwfeesten enzo, maar daarvoor kijk ik eigenlijk niet. Ik verwacht dat ze dan nu ook weer die kant op gaan (en dus niet het dagelijkse reilen en zeilen).
Maar ik ben benieuwd :D
Buddenbrucks zijn nog steeds zoekende naar een huis in Duitsland dus wie weet krijgen we ook wel weer bezichtigingen van woningen te zien.
  woensdag 13 november 2019 @ 13:26:24 #20
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_189922975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:19 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Buddenbrucks zijn nog steeds zoekende naar een huis in Duitsland dus wie weet krijgen we ook wel weer bezichtigingen van woningen te zien.
Dat zou heel goed kunnen inderdaad, maar persoonlijk heb ik niet zoveel interesse in hun huizenjacht :@
  woensdag 13 november 2019 @ 13:34:28 #21
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_189923094
ik kan echt niets met gelovige mensen, ik ben heel benieuwd naar het urk gezin.
pi_189923096
Ik vind persoonlijk die huisbezoeken tenenkrommend.. Rennende kinderen door zo'n huis heen.. :N
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190276949
quote:
Ik dacht misschien doet deze familie wel weer mee om te laten zien hoe het nu gaat. Nog wel erg kort geleden natuurlijk. Zo erg voor dat gezin :{
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_190289287
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:17 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Nee, die wilden niet meer meedoen. Sofie houdt het liever bij vloggen.
Oh jammer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 5 december 2019 @ 21:49:46 #25
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_190289361
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Zo leuk dat iemand wist waar OB ligt.

dat ligt rondom mijn huis.
Prrrrr
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 21:52:57 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190289467
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:52 schreef maily het volgende:
Wanneer begint het weer?
Maandag 16 december.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Spellchecker donderdag 5 december 2019 @ 21:57:02 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190289541
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:57 schreef maily het volgende:

[..]

Dank je O+
Yw :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 16 december 2019 @ 15:47:42 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190477996
Vanavond weer!

Een bijzondere dag voor de familie Buddenbruck, die we nog kennen uit vorige seizoenen van Een Huis Vol. Thaila en Rob hebben groot nieuws en dat willen ze natuurlijk met alle kinderen delen! Het nieuws blijkt nog ingrijpender te zijn als er misschien een tweede verrassing is waar niemand op gerekend heeft.


In deze nieuwe reeks van Een Huis Vol maken we kennis met de familie Jelies. Dochter Williene is nog maar 10 dagen oud. Enige zoon Harrie moet zich staande zien te houden tussen maar liefst 7 zussen. En al die meiden hebben ook nog eens strenge regels over waar je als jongen wel en niet mag komen in huis.

Ook nieuw dit seizoen is het samengestelde gezin Kraan. Vlak voor het avondeten moet er veel gebeuren en dit betekent spitsuur voor Linda en Ivan. Zoon Sam komt thuis van zijn moeder en iedereen kan eindelijk aan tafel. Maar eerst moeten er nog schoolzaken besproken worden, maar dat valt niet bij iedereen even goed.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 16 december 2019 @ 15:55:09 #31
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_190478072
Je moet er maar zin in hebben, een cameraploeg 10 dagen na een bevalling :X
pi_190478317
Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet waarom ze er nog een op de wereld hebben gezet terwijl ze er genoeg hebben die duidelijk wat aandacht verdienen.

Maarja lekker doorfokken :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190478446
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet waarom ze er nog een op de wereld hebben gezet terwijl ze er genoeg hebben die duidelijk wat aandacht verdienen.

Maarja lekker doorfokken :')
Ik snap niet dat je nog puf hebt om überhaupt sex te hebben met zo'n druk en chaotisch huishouden.
  Spellchecker maandag 16 december 2019 @ 16:31:52 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190478643
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je nog puf hebt om überhaupt sex te hebben met zo'n druk en chaotisch huishouden.
Misschien heeft ze dat ook helemaal niet.
pi_190479212
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je nog puf hebt om überhaupt sex te hebben met zo'n druk en chaotisch huishouden.
En waar zouden ze het doen? Er zullen nu 2 kinderen (dochter van 2 en de baby) bij Rob en Thaila in de kamer slapen.
  Moderator maandag 16 december 2019 @ 17:22:48 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190479515
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:06 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

En waar zouden ze het doen? Er zullen nu 2 kinderen (dochter van 2 en de baby) bij Rob en Thaila in de kamer slapen.
Op de keukentafel?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190479539
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Op de keukentafel?
Lijkt me niet zo handig met al die kinderen die plots naar beneden kunnen komen. Denk dat voor ouders van zo'n groot gezin de badkamer of de wc de enige opties zijn.
  maandag 16 december 2019 @ 17:57:04 #38
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_190480060
lekker saai als dat het enige is wat je kan bedenken.
pi_190480084
Ik kan bij de Buddenbrucks geen kindvrije plek bedenken hoor.
pi_190480085
Ik wil mij het liever helemaal niet meer bedenken.

Is dit het laatste seizoen voor die familie? Mogen maar 3 seizoenen toch?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190480440
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:59 schreef Chia het volgende:
Ik kan bij de Buddenbrucks geen kindvrije plek bedenken hoor.
's nachts in de badkamer.
pi_190480468
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil mij het liever helemaal niet meer bedenken.

Is dit het laatste seizoen voor die familie? Mogen maar 3 seizoenen toch?
Mag wel vaker, familie Deijs deed 4 seizoenen mee, familie Baumgard.deed 6 seizoenen mee en hadden ook nog een 7e seizoen mee mogen doen maar kozen er zelf voor om het niet te doen omdat ze vonden dat ze teveel geregisseerd werden de laatste seizoenen..
pi_190480698
Hoe laat komt het mensjes?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_190480743
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 18:25 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Mag wel vaker, familie Deijs deed 4 seizoenen mee, familie Baumgard.deed 6 seizoenen mee en hadden ook nog een 7e seizoen mee mogen doen maar kozen er zelf voor om het niet te doen omdat ze vonden dat ze teveel geregisseerd werden de laatste seizoenen..
Ah oké. Bedankt voor de toelichting :)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 16 december 2019 @ 18:52:57 #45
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_190480880
quote:
16s.gif Op maandag 16 december 2019 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe laat komt het mensjes?
Het komt niet vandaag ivm de actualiteit.
pi_190480889
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 18:52 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Het komt niet vandaag ivm de actualiteit.
Wablief?! :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 16 december 2019 @ 18:53:32 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190480893
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 18:52 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Het komt niet vandaag ivm de actualiteit.
Dat meen je niet? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190480923
Omdat die zakkenwasser is opgepakt daarginder in een woestijn? :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 16 december 2019 @ 18:56:21 #49
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_190480946
Ja daarom niet :')
  maandag 16 december 2019 @ 18:58:37 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190480985
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 18:52 schreef -Bubseltje- het volgende:

Het komt niet vandaag ivm de actualiteit.
Volgens mij gewoon wel om 19:20 uur.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')