Ja jij ook die keren dat je voor 1000 euro aan schade veroorzaakt zonder het te weten omdat je niet goed functioneert. Bedoel hoe simpel ben jequote:Op woensdag 6 november 2019 20:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Panic button is niet zomaar per ongeluk in te drukken. En ja, wanneer ik door een domme actie miljoenen aan schade veroorzaak dan begrijp ik dat ik daarvoor verantwoordelijk gesteld wordt.
Jij maakt hier een bewering over hen, ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat zij niet geïnformeerd waren?
Je snapt dat als dit een echte kaping was ze niet het risico willen lopen dat de piloot met een pistool op zijn hoofd verklaart dat het een foutje was.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er zit een gigantische fout in het actieplan als niet veel sneller duidelijk gemaakt kan worden dat het een fout betreft.
Nee dat zit bovenop de cockpit dus de piloot moet eerst uit het vliegtuig en op het dak klimmen..quote:Op woensdag 6 november 2019 20:52 schreef iBenny het volgende:
Zon kapingsknopje... Hoe ziet dat eruit? Is dat idd iets wat je perongeluk kan indrukken?
Better safe than sorryquote:Op woensdag 6 november 2019 20:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je snapt dat als dit een echte kaping was ze niet het risico willen lopen dat de piloot met een pistool op zijn hoofd verklaart dat het een foutje was.
Als het een echte kaping is dan doe je dat niet met stilstaande motoren bij de gate. Tenzij je als kaper toevallig ook verkeersvlieger bent en zelf een pushback aan kan vragen, de motoren kan starten en weg kan taxiën zonder dat iemand het door heeft.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je snapt dat als dit een echte kaping was ze niet het risico willen lopen dat de piloot met een pistool op zijn hoofd verklaart dat het een foutje was.
Dikke duim.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:57 schreef Elvi het volgende:
Waar komt dan dat verhaal van 3 mannen met een mes vandaan?
Er zijn mensen die er hun werk van hebben... journalisten heten die..quote:Op woensdag 6 november 2019 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen die hun voldoening uit een noodtoestand halenSneu wel.
We hadden al een verward persoon op een dak vandaag.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dat zit bovenop de cockpit dus de piloot moet eerst uit het vliegtuig en op het dak klimmen..
Omdat Twitterquote:Op woensdag 6 november 2019 20:57 schreef Elvi het volgende:
Ja wij ook dat was echt goud!quote:Op woensdag 6 november 2019 20:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vroegah had ik een scanner... Hoorde je een auto snel aankomen op de autoweg en luisterde je naar de politie die de achtervolging deed..
Gewoon op fok. Net als tijdens 9/11quote:Op woensdag 6 november 2019 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Over jaren wordt gevraagd: waar was jij op 6 november?
Klasse verhaal man. Wanneer ik schade veroorzaak word ik daarvoor aansprakelijk gesteld. Wat denk jij dan, dat we maar moeten aanknoeien en anderen het laten betalen? Hen niet voor niets een aansprakelijkheidsverzekering.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja jij ook die keren dat je voor 1000 euro aan schade veroorzaakt zonder het te weten omdat je niet goed functioneert. Bedoel hoe simpel ben je
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:57 schreef Elvi het volgende:
Of je laat eerdergenoemde piloot wegvliegen.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als het een echte kaping is dan doe je dat niet met stilstaande motoren bij de gate. Tenzij je als kaper toevallig ook verkeersvlieger bent en zelf een pushback aan kan vragen, de motoren kan starten en weg kan taxiën zonder dat iemand het door heeft.
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stond hij een paar dagen geleden toevallig met zijn brandweerwagen op Vliegbasis Leeuwarden?
Waarom zo'n rare plek? Als er in de lucht iets gebeurt kom je daar toch nooit bijquote:Op woensdag 6 november 2019 20:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dat zit bovenop de cockpit dus de piloot moet eerst uit het vliegtuig en op het dak klimmen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |