abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189820329


Jaja, het is zo ver. We hebben besloten toch eens te gaan kijken of een slowchat een toevoegende waarde kan hebben voor ons mooie gezellige subforum CRE. Onder voorbehoud, welteverstaan, want het mag niet ten koste gaan van de activiteit in de andere topics.
Dat is ook de reden dat CRE tot op de dag van vandaag geen SC heeft gehad. We hebben niet zo zeer behoefte aan 'offtopic geneuzel', maar creatieve topics en ontopic geneuzel dáár. Het is dan ook niet de bedoeling dat creatief werk hier inhoudelijk besproken wordt, wel mag er hier eventueel een link geplaatst worden naar het betreffende topic waar je je werk hebt gepost om mensen daar naartoe te verwijzen.
Daarnaast leek het ons gewoon leuk om iedereen uit alle hoekjes van CRE de kans te geven samen te babbelen over het leven, het weer, je dagelijkse bezigheden, en waar je dan ook maar zin in hebt om over te kletsen.
Verder gelden uiteraard de normale regels. Wees lief voor elkaar, anders krijg je een boze Samzz aan je broek.
Deze OP zal in de loop der tijd vast ook wel wat opgeknapt worden, maar voor nu: brand los*O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189821169
Ik vind dit wel gaaf:



Maar weer nog niet precies hoe. Of ik het op een kaart plak of zo los dat ze het kunnen ophangen en dan een briefje met kerstwensen er bij.
pi_189821269
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:04 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind dit wel gaaf:

[ afbeelding ]

Maar weer nog niet precies hoe. Of ik het op een kaart plak of zo los dat ze het kunnen ophangen en dan een briefje met kerstwensen er bij.
Ik zou het laatste doen, dan bewaren mensen het echt (denk ik) en komt het over als een cadeautje O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189821345
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik zou het laatste doen, dan bewaren mensen het echt (denk ik) en komt het over als een cadeautje O+
Ja wel zo leuk eigenlijk he.
Moet ik die houtjes dan nog ergens mee behandelen?
pi_189821383
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja wel zo leuk eigenlijk he.
Moet ik die houtjes dan nog ergens mee behandelen?
Ik denk het niet eigenlijk... zou je moeten googlelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2019 @ 22:23:04 #6
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189824631
Als je ze verzamelt van buiten, moet je ze goed laten drogen. Zonder bewerking zijn zulke takjes wel een paar jaar houdbaar hoor.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189824765
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je ze verzamelt van buiten, moet je ze goed laten drogen. Zonder bewerking zijn zulke takjes wel een paar jaar houdbaar hoor.
Bedankt voor de info :)

Binnenkort dus eens een boswandeling maken.
pi_189828233
Misschien zijn die hangdingen ook wel leuk om op een standaardje oid te doen, kan je kiezen of je 'm ophangt of neerzet. En meteen plek voor kerstwensen.

Verder wil ik m'n bed weer in, matig geslapen en dankzij prutsles gisteren last van m'n knie. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189828246
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien zijn die hangdingen ook wel leuk om op een standaardje oid te doen, kan je kiezen of je 'm ophangt of neerzet. En meteen plek voor kerstwensen.

Verder wil ik m'n bed weer in, matig geslapen en dankzij prutsles gisteren last van m'n knie. }:|
Ook leuk idee :Y eens kijken of die een beetje goedkoop te vinden zijn.

Sterkte met je knie.
pi_189828271
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 09:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ook leuk idee :Y eens kijken of die een beetje goedkoop te vinden zijn.

Sterkte met je knie.
Sterk karton en vouwen?

En knie komt wel weer goed, thx. :) Opengeschaafd aan een bokszak. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189828524
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien zijn die hangdingen ook wel leuk om op een standaardje oid te doen, kan je kiezen of je 'm ophangt of neerzet. En meteen plek voor kerstwensen.

Verder wil ik m'n bed weer in, matig geslapen en dankzij prutsles gisteren last van m'n knie. }:|
Wat vervelend van je knie! Succes ermee :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189828578
Ik ben filmpjes aan het kijken over mensen die hun haar hebben verkloot en dan de reactie van een kapper erop. Ik lig in een deuk, maar ben ook gelijk "bang" dat ik mijn haar verkloot (ahem, ben er heel voorzichtig mee, maar goed, gewoon het idee)

(en jep, ik heb niks beters te doen dan in bed youtube kijken ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189828595
Ahhhh Ik ga net mijn haar verven vandaag :P
pi_189828620
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:09 schreef Sarabi het volgende:
Ahhhh Ik ga net mijn haar verven vandaag :P
Krijg haast een paniekaanval voor je ;) (grapje!)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189828632
Mocht ik ooit grijs worden (hoop het niet) dan ga ik het ook verven trouwens...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 7 november 2019 @ 10:17:09 #16
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189828709
Eerste grijze haren hier al ontdekt, maar ze zijn wit en ik ben blond dus het valt amper op. Ik begin niet aan verven.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189828738
Ik verf het al zo lang....geen idee of ik grijs ben :D

Later wil ik het best grijs laten verven en dan uitgroeien.
pi_189828767
Ik ben zo blij en trots op mijn haarkleur (rossig blond) dat ik niet wil dat het ooit verandert
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189828784
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Ik verf het al zo lang....geen idee of ik grijs ben :D

Later wil ik het best grijs laten verven en dan uitgroeien.
Het wordt gewoon steeds feller oranje? :D (Of deed je geen henna?)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189828818
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het wordt gewoon steeds feller oranje? :D (Of deed je geen henna?)
Nee joh, dat vind ik echt vreselijk.
Bij mij is het echt rood. De kleur heet ook 666 })
pi_189828824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee joh, dat vind ik echt vreselijk.
Bij mij is het echt rood. De kleur heet ook 666 })
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189829220
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee joh, dat vind ik echt vreselijk.
Bij mij is het echt rood. De kleur heet ook 666 })
Goeie naam wel. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189829377
Mensen, mag ik applaus. Ik ben weer aan het haken! Heel traag, heel langzaam en heel simpel. Alleen wat maakt dat uit, ik doe iets! *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189829455
*O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 7 november 2019 @ 11:42:55 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189830003
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen, mag ik applaus. Ik ben weer aan het haken! Heel traag, heel langzaam en heel simpel. Alleen wat maakt dat uit, ik doe iets! *O*
Daar ga ik niet voor klappen, hoor. :{w
The love you take is equal to the love you make.
pi_189830064
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Daar ga ik niet voor klappen, hoor. :{w
Pfffft :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189836546
Dit was de laatste poging, ik ben echt geen aubergine fan
pi_189836772
Vandaag mijn eerste kerstkaartje gehaakt, ging wel meer tijd in zitten dan ik had gehoopt.
Denk niet dat ik en mijn CAL kan bijhouden en op tijd de kaarten af kan hebben.
pi_189836965
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:39 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag mijn eerste kerstkaartje gehaakt, ging wel meer tijd in zitten dan ik had gehoopt.
Denk niet dat ik en mijn CAL kan bijhouden en op tijd de kaarten af kan hebben.
Hm... CAL bederft niet en het duurt nog een anderhalf maand tot kerst...

Wat ik zelf doe is de mensen waarvan ik weet dat ze zelfgemaakt waarderen en echt leuk vinden, maak ik een kaart voor. En de mensen die kennissen zijn of gewoon niet snappen hoeveel werk het is krijgen een gekocht kaartje.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189838831
Daar heb je ook gelijk in.
Ik kijk gewoon morgen waar ik zin in heb.
pi_189839243
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:04 schreef Sarabi het volgende:
Daar heb je ook gelijk in.
Ik kijk gewoon morgen waar ik zin in heb.
^O^

Het is en blijft een hobby he ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189845718
Ik weet dat ik niet mag zeuren om half 8....
Maar wakker worden van zingende bouwvakkers onder je slaapkamerraam is niet ideaal.
pi_189845897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 07:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat ik niet mag zeuren om half 8....
Maar wakker worden van zingende bouwvakkers onder je slaapkamerraam is niet ideaal.
Dat is gewoon zwaar irritant en om half acht mag je van mij zeuren hoor :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 8 november 2019 @ 08:28:42 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189845905
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 07:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat ik niet mag zeuren om half 8....
Maar wakker worden van zingende bouwvakkers onder je slaapkamerraam is niet ideaal.
Toch maar eens kijken voor oordopjes?

Hier is een meerjarenproject waar in de buurt alle leidingen in de grond vervangen moeten worden. Verschilt vooralsnog heel erg hoeveel ik daarvan merk op een uitslaapochtend. Als ze ‘s ochtends vroeg tegels gaan aantrillen in de straat verderop dan lig ik ook te shaken.

Ik loop wel eens langs een werkbusje waar de meest rampzalige apresskimuziek uitknalt. Ik weet niet of ik me ga inhouden als ze dat tzt voor mijn deur gaan doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189845941
Hier duurt het nu al 3 weken en zal zeker nog wel zo lang duren.
Gelukkig geen muziek maar dus wel soms zang :') en nu zijn ze aan het kletsen.

Oordopjes hebben we in huis maar weet niet of ik dat fijn ga vinden.
  vrijdag 8 november 2019 @ 09:07:09 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189846286
Je kan ze klaarleggen op je nachtkastje om toch nog een uurtje door te kunnen slapen als ze je weer eens zo vroeg wekken.

Ik ben oordopjes gewend vanuit een studentenhuis. Gebruik ze nog steeds geregeld.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 8 november 2019 @ 09:41:39 #37
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189846646
Goedemorgen allemaal.

Waardes van mijn schildklier zijn weer niet goed. Vandaar dat ik zo moe ben. Medicatie wordt bijgesteld en nu maar hopen dat ik weer wat energie krijg.

Vandaag onverwachts een dagje vrij dus lekker uitgeslapen en straks een beetje freubelen.
:D
pi_189846699
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:41 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen allemaal.

Waardes van mijn schildklier zijn weer niet goed. Vandaar dat ik zo moe ben. Medicatie wordt bijgesteld en nu maar hopen dat ik weer wat energie krijg.

Vandaag onverwachts een dagje vrij dus lekker uitgeslapen en straks een beetje freubelen.
:D
Hey!

Wat vervelend van je schildklier! Wel "fijn" dat de oorzaak van je vermoeidheid duidelijk is nu. Sterkte :*

Knutselen is altijd goed O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 8 november 2019 @ 09:48:16 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189846702
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:41 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen allemaal.

Waardes van mijn schildklier zijn weer niet goed. Vandaar dat ik zo moe ben. Medicatie wordt bijgesteld en nu maar hopen dat ik weer wat energie krijg.

Vandaag onverwachts een dagje vrij dus lekker uitgeslapen en straks een beetje freubelen.
:D
Hé, ook schildklierpatiënt. Wist ik dat al?

Twijfel zelf om weer even te laten prikken voor controle. Het kan er soms weer insluipen en achteraf denk je dan soms ‘was toch misschien weer te weinig medicatie waar ik ook klachten van had’.

Ik kan momenteel niet zoveel doen, behalve wat op de iPad, want de kat is op mij gaan liggen voor een lange dut.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 8 november 2019 @ 09:52:33 #40
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189846745
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hé, ook schildklierpatiënt. Wist ik dat al?

Twijfel zelf om weer even te laten prikken voor controle. Het kan er soms weer insluipen en achteraf denk je dan soms ‘was toch misschien weer te weinig medicatie waar ik ook klachten van had’.

Ik kan momenteel niet zoveel doen, behalve wat op de iPad, want de kat is op mij gaan liggen voor een lange dut.
Ik denk het niet want het is pas recent ontdekt.

Toen ze op zoek waren naar waar mijn rugpijn door komt kwamen ze daar achter en dat ik een ernstige bloedarmoede had.
  vrijdag 8 november 2019 @ 09:57:51 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189846815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:52 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ik denk het niet want het is pas recent ontdekt.

Toen ze op zoek waren naar waar mijn rugpijn door komt kwamen ze daar achter en dat ik een ernstige bloedarmoede had.
Zo! Soort ‘bijvangst’, dus. Gelukkig is aan beide wel wat te doen.

Komt vaak voor, schildklier die langzaam slechter gaat werken. Duurt ook vaak even voordat het aan het licht komt. Bij mij moest de schildklier er jaren geleden helemaal uit, vandaar dat ik al jaren schildklierhormonen moet slikken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189846936
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zo! Soort ‘bijvangst’, dus. Gelukkig is aan beide wel wat te doen.

Komt vaak voor, schildklier die langzaam slechter gaat werken. Duurt ook vaak even voordat het aan het licht komt. Bij mij moest de schildklier er jaren geleden helemaal uit, vandaar dat ik al jaren schildklierhormonen moet slikken.
Wat heftig Lien... *knuffel* :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:39:42 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189847360
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat heftig Lien... *knuffel* :*
Ik leef al langer zonder dan met schildklier, hoor. :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_189847646
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik leef al langer zonder dan met schildklier, hoor. :*
Naja, het zijn wel medicijnen waar je heel precies mee moet zijn toch?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189847763
Heb je toen ook problemen gehad toen ze aan het kloten waren met de levering van die medicijnen Lien?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:25:51 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189848011
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je toen ook problemen gehad toen ze aan het kloten waren met de levering van die medicijnen Lien?
Jazeker. Switchen tussen merken wordt afgeraden, maar de apotheek scheepte me eerst af met een generiek merk. Dus toen werd de apotheker erbij geroepen (oeh, lastige klant). Later ben ik wel overgestapt op een ander merk vanwege de leveringsproblemen, met de bedoeling om bij dit merk te blijven. Het is vervelend omdat je er zo afhankelijk van bent.

T.a.v. het nauw luisteren: die ervaringen ken ik van anderen. Ik kan zelf nooit heel duidelijk merken dat ik verkeerd ben ingesteld. Meer dat ik achteraf dan denk: goh, misschien had ik daar dan klachten van die ik ergens anders aan toeschreef. Ik weet niet of dat komt doordat veel medeschilklierhormoongebruikers vaak nog een schildklier hebben die ook nog wel wat doet. Dat bij mij het uitgangspunt stabiel is (geen schildklier :+ ).
The love you take is equal to the love you make.
pi_189848061
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jazeker. Switchen tussen merken wordt afgeraden, maar de apotheek scheepte me eerst af met een generiek merk. Dus toen werd de apotheker erbij geroepen (oeh, lastige klant). Later ben ik wel overgestapt op een ander merk vanwege de leveringsproblemen, met de bedoeling om bij dit merk te blijven. Het is vervelend omdat je er zo afhankelijk van bent.
Dat is echt vervelend. Hopelijk komen er voorlopig geen leveringsproblemen meer.

Ik kon toen ook maanden niet aan de pil komen. Vervelend maar op zich is dat gewoon voor de fun. Mensen zoals jij zijn wel echt afhankelijk van medicijnen.
pi_189848062
Maakt het echt zoveel uit welk merk het is?
Ik kreeg standaard altijd de goedkoopste medicatie en dat wisselde wel zo nu en dan. Alleen nooit verschil gemerkt. Nu ik een baxterrol krijg heb ik wel de echte merken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189848076
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is echt vervelend. Hopelijk komen er voorlopig geen leveringsproblemen meer.

Ik kon toen ook maanden niet aan de pil komen. Vervelend maar op zich is dat gewoon voor de fun. Mensen zoals jij zijn wel echt afhankelijk van medicijnen.
Ik vind het zo doodeng idee dat medicatie soms ineens niet meer leverbaar is...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189848101
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik vind het zo doodeng idee dat medicatie soms ineens niet meer leverbaar is...
Snap ik :Y
Ik kreeg al een heel naar gevoel terwijl het voor mij eigenlijk helemaal niet belangrijk is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')