abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 20 december 2019 @ 12:00:46 #101
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190553985
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 23:39 schreef Woodiewoodie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 november 2019 14:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, het zijn aannames.

TS mag best aanvullen voor meer uitleg, als-ie daar zin in heeft.
[..]
zij wist effectief niet wie die baas was hoor. Ze wist dus ook niet dat wij erbij gingen zijn en wij (buiten mijn vriend, zijn baas dan) wisten ook niet wie er ging zijn.

Ze heeft hem wel tijdens die avond even apart genomen en op de hoogte gebracht van de situatie omdat het zeer awkward werd.
En je vindt jezelf niet een enorme lul nu?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190554023
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:13 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Ik zou denken dat mijn baas vrouw een kinderachtige lul hoer is en een andere baan vrouw zoeken.
Fixed.
  vrijdag 20 december 2019 @ 12:13:00 #103
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190554139
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Fixed.
15/20 jaar geleden he?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190554683
wat een trieste bende, wow.
  vrijdag 20 december 2019 @ 12:55:18 #105
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190554709
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Fixed.
Alsof niet alle vrouwen hoeren zijn. Dan kun je dus nooit meer neuken.
Houd van poesjes
pi_190559196
Gefeliciteerd TS, je baas vindt het leuk zijn werknemers te vernederen. Ga er maar van uit dat je baas ook een sadistisch geintje met jou kan uithalen als het hem uitkomt. Tijd dus voor ander werk te zoeken ipv. te fantaseren hoe je met het feit zou omgaan dat je vrouw een verleden heeft met je baas.
pi_190642358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel een beetje mensenkennis om in te schatten en verwachtingen te hebben van de ander. Ze kent hem van vroeger, ze had best een beetje kunnen inschatten dat die werkgever nog steeds een puberaal mannetje was.

Ze had bijvoorbeeld voor dat gesprek kunnen aangeven dat ze geen belachelijke situaties voor haar man wil (dus niet uitlachen bijvoorbeeld). Of aangeven dat ze het verleden achter haar wil laten en daar graag niets over wil horen.

Ze had ook een gesprek met haar man kunnen voeren over het verleden, zodat hij beter wist wat hij kon verwachten. Dit is de moeilijke route en waarschijnlijk wordt hij er niet blij om dat allemaal aan te horen.

Als je weet dat je werkgever zich niet kan gedragen, houd je daar een beetje rekening mee en zo. Dat is wat ik probeer te zeggen.
Lijkt me sterk, je zou denken dat iemand 15 jaar later volwassen is geworden dus je gaat denk ik niet het verleden naar boven halen voor niets.
ExponentiŽle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_190656435
TS klinkt mij als een sneu volgzaam mannetje die wordt gebruikt door 'zijn makker'(serieus makker??) om andere voor lul te zetten.

de werkgever is sneu, maar ts het loop jongetje.

De dame in kwestie heeft het hopelijke allemaal met plezier en respect voor zichzelf gedaan.

zo niet dan hadden Sneuneus en droeftoeter hier ook op kunnen anticeperen en snotneusjes zelf moeten afvegen. wat een opper triest topic is dit. en deze sociale losers zitten ws ergens in de top van het bedrijfsleven geld en status te maken?
pi_190656445
Wegwezen. Ontrouwe vrouwen moet je neuken en daarna links laten liggen.
pi_190658074
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 03:18 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Ze ging niet vreemd???
ExponentiŽle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_190919359
quote:
Zulke figuren als jij kunnen beter een dyson kopen.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 09:38:19 #112
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190960464
quote:
  maandag 13 januari 2020 @ 22:43:31 #113
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_191017409
De grote vraag is: hoe ging de avond. Wat was er awkward aan? Of ging er een cockold gangbang van start?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_191020246
quote:
Klopt, andersom mogen vrouwen dat ook met ontrouwe mannen.
  donderdag 16 januari 2020 @ 23:15:12 #115
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_191065735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:11 schreef Woodiewoodie het volgende:
Een van mijn vrienden uit mijn oud studentenclub is nu baas van een bedrijf en heeft me eens mee uitgenodigd naar een after work drink van zijn zaak, wat ik al wat raar vond. Blijkbaar is een van zijn werknemers net getrouwd met een dame die bij ons in de studentenclub zat. Ze was toen zijn schacht en heeft hem toen die schachtenweek lang elke dag gepijpt. Achteraf heeft ze bijna iedere jongen van de club op zn minst wel een keertje afgezogen. Mij dus op een zatte gelukkige avond ook een keer. Knap meisje, niet al te slank maar mooi gezichtje en veel tattoos.

Zijn insteek was dus om met een paar man waar ze eens aan heeft zitten lurken kennis te maken met haar en eens met haar man te lachen. Ik vond het wel veel te grof, maar moet eerlijk toegeven dat ik er wel om moest lachen met de awkwardness en die kerel zijn kop die niet wist waarom iedereen elkaar kende en lachte.

Ik kan me niet voorstellen hoe ik nog op mijn werk zou durven toekomen. Hoe zouden jullie ermee omgaan als je vrouw iets met je baas heeft gehad?
Toch een soort van vernedering voor die jongen, die niet eens wist waar het over ging.
Maar dan had zij dit haar huidige man eerlijk moeten zeggen, dan zat hij er niet bij als een onwetende.
pi_191086149
Dit verhaal is uit de duim gezogen door TS. Vorig jaar had hij ook al zo'n prachtig onwaar verhaal weten te verzinnen.

En is dit waar, dan hoop ik dat iemand het die arme man vertelt. :{
pi_191402977
Ik zou dit niet willen eerlijk gezegd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')