SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verderoh ah toma toma vem vem vem vem
Klinkt goed Divje!quote:Op woensdag 6 november 2019 01:14 schreef Divje het volgende:
Ohh ik ben helemaal verliefd op St. PetersburgWat een heerlijke stad met z'n karakteristieke Sovjet-stijl gebouwen en Europese stads-sfeer. En de mensen zijn zo gastvrij
en het eten is heerlijk en alles is goedkoop. Ga alvast een volgende trip plannen
Nazdrovje!quote:Op woensdag 6 november 2019 10:53 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Klinkt goed Divje!
Wat is nou die TT?
Check de vlogs van "bald and bankrupt".quote:Op woensdag 6 november 2019 01:14 schreef Divje het volgende:
Ohh ik ben helemaal verliefd op St. PetersburgWat een heerlijke stad met z'n karakteristieke Sovjet-stijl gebouwen en Europese stads-sfeer. En de mensen zijn zo gastvrij
en het eten is heerlijk en alles is goedkoop. Ga alvast een volgende trip plannen
quote:Op woensdag 6 november 2019 11:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Nazdrovje!
Cheers/Proost in Russisch
Mjahquote:Op woensdag 6 november 2019 13:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Check de vlogs van "bald and bankrupt".
Nee, wel verschillende kerken, Hermitage, Petrus-en-Paulusvesting en het oorlogsmuseum er tegenover, Zenith - CSKA Moskou bekekenquote:
Klinkt allemaal gaaf! Dus je hebt een geweldige reis gemaakt. Onvergetelijk denk ik. Top, Divquote:Op donderdag 7 november 2019 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, wel verschillende kerken, Hermitage, Petrus-en-Paulusvesting en het oorlogsmuseum er tegenover, Zenith - CSKA Moskou bekeken(supergaaf stadion met heerlijke sfeer) en veel door de parken gewandeld. Ga in Juli dus weer dus misschien dan even rond neuzen
Ben nog aan het nagenietenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt allemaal gaaf! Dus je hebt een geweldige reis gemaakt. Onvergetelijk denk ik. Top, Div
Ik ga met mijn vriendin van de zomer denk ik. Hoe gedaan met visaquote:Op donderdag 7 november 2019 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, wel verschillende kerken, Hermitage, Petrus-en-Paulusvesting en het oorlogsmuseum er tegenover, Zenith - CSKA Moskou bekeken(supergaaf stadion met heerlijke sfeer) en veel door de parken gewandeld. Ga in Juli dus weer dus misschien dan even rond neuzen
Visa heb ik via ANWB en Visumcentrale geregeld. Kostte een paar centen maar wist wel zeker dat het goed kwamquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga met mijn vriendin van de zomer denk ik. Hoe gedaan met visa
oh en als mijn vriendin kenissen uit rusland hebquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Visa heb ik via ANWB en Visumcentrale geregeld. Kostte een paar centen maar wist wel zeker dat het goed kwam
Je kan het ook zelf regelen via de ambassadequote:Op dinsdag 19 november 2019 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh en als mijn vriendin kenissen uit rusland heb
is het dan niet mogelijk om te regelen goedkoper
oke bedankt divje lieverdquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf regelen via de ambassadescheelt geld. Hoe, geen idee. Ben lui
hoeveel was je precies kwijt voor een visumquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf regelen via de ambassadescheelt geld. Hoe, geen idee. Ben lui
In totaal 230,-quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoeveel was je precies kwijt voor een visum
Hey, ik zie dat je nog geen stem heb uitgebracht op Tjacka als liefst user! Stemmen kan via de volgende link! Alvast bedankt! JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!quote:
Oh ja. Komt van de week wel...quote:Op woensdag 20 november 2019 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey, ik zie dat je nog geen stem heb uitgebracht op Tjacka als liefst user! Stemmen kan via de volgende link! Alvast bedankt! JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Tjackagod, ik vind dit zo leukquote:Op zondag 24 november 2019 17:48 schreef Tjacka het volgende:
@:doublepain @:divje @:jancees @:lavenderr waar zijn jullie
Mooi topperquote:Op zondag 24 november 2019 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kon beter, maar komt vast helemaal goed
Dat is snelquote:Op zondag 24 november 2019 18:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi topper
Ik heb nu al ruzie in de onz sc met een fa
Stukken beter. Nog niet helemaal weg, maar doe gwn alles weerquote:Op zondag 24 november 2019 19:30 schreef Tjacka het volgende:
Hoe gaat het met je ziek zijn maat
@:superhartje
Hierquote:Op zondag 24 november 2019 17:48 schreef Tjacka het volgende:
@:doublepain @:divje @:jancees @:lavenderr waar zijn jullie
Hij schijnt al ervaring te hebbenquote:Op maandag 25 november 2019 10:09 schreef Blaadjes het volgende:
Tjacka mod??![]()
Wou gewoon even achter de schermen kijken.
vooral met mannen heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 25 november 2019 10:26 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hij schijnt al ervaring te hebben
Maatquote:Op maandag 25 november 2019 11:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vooral met mannen heb ik van horen zeggen.
quote:Op maandag 25 november 2019 19:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tot aan de eerst volgende ban zeker.
Ik dacht dat je gestopt met fok was lolquote:Op maandag 25 november 2019 19:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tot aan de eerst volgende ban zeker.
niet zolang jij er bent schatjequote:Op maandag 25 november 2019 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gestopt met fok was lol
Omg.quote:
Jep, en in de VS zitten ze ook niet stil:quote:
quote:The mask comes off
The imperial state not only wants you fat, sickly, and disarmed, but tactically ignorant as well. At this rate, it won't be long before they ban wargames, of both board and computer varieties:
Be it enacted by the General Assembly of Virginia:
1. That § 18.2-433.2 of the Code of Virginia is amended and reenacted as follows:
§ 18.2-433.2. Paramilitary activity prohibited; penalty.
A person shall be is guilty of unlawful paramilitary activity, punishable as a Class 5 felony if he:
1. Teaches or demonstrates to any other person the use, application, or making of any firearm, explosive, or incendiary device, or technique capable of causing injury or death to persons, knowing or having reason to know or intending that such training will be employed for use in, or in furtherance of, a civil disorder; or
2. Assembles with one or more persons for the purpose of training with, practicing with, or being instructed in the use of any firearm, explosive, or incendiary device, or technique capable of causing injury or death to persons, intending to employ such training for use in, or in furtherance of, a civil disorder; or
3. Assembles with one or more persons with the intent of intimidating any person or group of persons by drilling, parading, or marching with any firearm, any explosive or incendiary device, or any components or combination thereof.
2. That the provisions of this act may result in a net increase in periods of imprisonment or commitment. Pursuant to § 30-19.1:4 of the Code of Virginia, the estimated amount of the necessary appropriation cannot be determined for periods of imprisonment in state adult correctional facilities; therefore, Chapter 854 of the Acts of Assembly of 2019 requires the Virginia Criminal Sentencing Commission to assign a minimum fiscal impact of $50,000.
http://voxday.blogspot.co(...)oli+%28Vox+Popoli%29
Heb al van verschillende users gehoord dat hun dan ook weer zouden gaan posten.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als die weer eens zou posten.
Die komen vast wel weer hoor Tjackquote:Op donderdag 12 december 2019 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb al van verschillende users gehoord dat hun dan ook weer zouden gaan posten.
@:blaadjes en @:divje houden zich ook niet aan hun woord
Lafbekken
zijn Feyenoorders natuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2019 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die komen vast wel weer hoor Tjack
Ze zijn vast aan het winkelen voor de kerst.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zijn Feyenoorders natuurlijk
lopen altijd hand in hand en altijd weg
Dat klinkt leuk mutske.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry dat ik hier niet gepost heb maar druk met mijn nieuwe bezigheid: handboogschieten.
Ik train op vrijdag en zaterdag.
Sufheid vandaag. Weersveranderingen denk ik.
Hoerenquote:Op donderdag 12 december 2019 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb al van verschillende users gehoord dat hun dan ook weer zouden gaan posten.
@:blaadjes en @:divje houden zich ook niet aan hun woord
Lafbekken
Ah nice. Lukt het een beetje?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry dat ik hier niet gepost heb maar druk met mijn nieuwe bezigheid: handboogschieten.
Ik train op vrijdag en zaterdag.
Sufheid vandaag. Weersveranderingen denk ik.
Kan ik morgen of overmorgen pas zeggen. Tot hier toe wel. Ben vorige week zaterdag gestart.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:56 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ah nice. Lukt het een beetje?
Ah ok. Doe maar eens een leuke pic dan als het wil lukken allemaal.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kan ik morgen of overmorgen pas zeggen. Tot hier toe wel. Ben vorige week zaterdag gestart.
Verhuisdozen inpakken! Kerstdiner maken met de kinderen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:04 schreef Tjacka het volgende:
@:ootjekatootje
Wat ga jij deze kerstdagen doen?
Huh waar ga je wonen dan? Wel gewoon in Nederland?quote:Op woensdag 18 december 2019 11:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Verhuisdozen inpakken! Kerstdiner maken met de kinderen.
En onze plannen voor het nieuwe huis uitwerken en een groot afscheidsfeest organiseren voor de kinderen en hun vrienden.
Best zin in dus.
En jij?
Wauw Finland! Da's een echte kerst dus!quote:Op woensdag 18 december 2019 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Huh waar ga je wonen dan? Wel gewoon in Nederland?
Ik ga naar Finland met de kerst
Ja, liefst au naturel en kleinschalig.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:48 schreef Tjacka het volgende:
Vieren echte bnw'ers eigenlijk wel kerst?
Ja mijn vriendin komt daar vandaan en het gaat sneeuwen!quote:Op woensdag 18 december 2019 12:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wauw Finland! Da's een echte kerst dus!
Ja, we wilden naar Denemarken maar dat ging niet. Dus nu naar Zeeland, supergaaf plekje gevonden naar 6 jaar zoeken.
Wat moet je daar dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Huh waar ga je wonen dan? Wel gewoon in Nederland?
Ik ga naar Finland met de kerst
40 minuten naar Rotterdam en idem naar Antwerpen.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:53 schreef Tjacka het volgende:
Zeeland, mooi gebied, maar is dat niet lastig met werk oid.
Ah dat is waar. Ja, ik zou niet zo snel in Rotterdam werken.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
40 minuten naar Rotterdam en idem naar Antwerpen.
Ga je met een Finse?quote:Op woensdag 18 december 2019 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kerst vieren met haar familie
Wat leuk dat je hier post @:lenny_leonard
Om in Zeeland te wonen? Lol.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah dat is waar. Ja, ik zou niet zo snel in Rotterdam werken.Wel iets om ooit over na te denken trouwens. Betaalbare huizen wss ook
Volgens mij sneeuwt het er al een tijdje. In het noorden zal naast de weg al een meter of 2 sneeuw liggen.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin komt daar vandaan en het gaat sneeuwen!
Beetje kwakkelweer waar haar ouders wonen. Vandaag 20 cm maar overdag boven nul. Dus ik hoop het.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Volgens mij sneeuwt het er al een tijdje. In het noorden zal naast de weg al een meter of 2 sneeuw liggen.
Heb een huisje in het noorden van Zweden, daar is het nu -8 en best wat sneeuw. Bij de supermarkt kom je overigens nog steeds mensen in korte broek tegen, dat doe ik daar niet eens in de zomer. Knettergek.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beetje kwakkelweer waar haar ouders wonen. Vandaag 20 cm maar overdag boven nul. Dus ik hoop het.sneeuw is fantastisch als je niet hoeft te werken
Klopt ja. Bijna alle Finnen hebben met 12 graden een korte broek aan.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Heb een huisje in het noorden van Zweden, daar is het nu -8 en best wat sneeuw. Bij de supermarkt kom je overigens nog steeds mensen in korte broek tegen, dat doe ik daar niet eens in de zomer. Knettergek.
Inderdaad ja. Ik trek mijn winterjas pas bij 20 graden uit.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt ja. Bijna alle Finnen hebben met 12 graden een korte broek aan.
Dat is voor mij winterjas weer.
Waarom woon je in Zweden?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik trek mijn winterjas pas bij 20 graden uit.
Ik woon in Spanje.quote:
Maar drankquote:Op woensdag 18 december 2019 14:54 schreef illusions het volgende:
Kijk, kost echt geen reet in het noorden.
https://www.hemnet.se/bos(...)uvarvagen-3-16496915
(omgerekend nog geen 30 ruggen)
Alles in Zweden is supergoedkoop, je hebt er een knappe auto voor 500 euro.
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 18 december 2019 14:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik woon in Spanje.Heb daar gewoon een huisje omdat het toch geen reet kostte. In een opwelling gedaan.
Ja, tyfusduur. Vandaar dat mensen zich blind zuipen aan de moonshine daar.quote:
In Finland hetzelfde hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 15:20 schreef illusions het volgende:
Voor 500 euro heb jij een stookinstallatie in je kelder staan en maak je alcohol die tussen de 92% en 94% sterkte ligt, stookwijn.
Maar als je wordt gepakt met een halve gram coke moet je een maand de gevangenis in, krijg je een enorme boete en moet je een revalidatietraject in. Ze denken daar ook nog dat je wiet injecteert enzo, en jongeren rijden vanaf hun 16e de hele dag in ouwe gepimpte lowriders met gordijntjes.
Ja, hele rare mensen in Zweden.
Vikingsquote:Op donderdag 19 december 2019 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In Finland hetzelfde hoor
Gekke mensen die Noorderlingen
Zijn dat Finnen dan? Volgens mij Russen of iets in die richting.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Gekke Finnen in de serie trouwens...
Noren toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Zijn dat Finnen dan? Volgens mij Russen of iets in die richting.
Finnen zijn geen Scandinavische ofzoquote:Op donderdag 19 december 2019 19:29 schreef illusions het volgende:
Scandinaviërs zijn gewoon héle rare mensen over het algemeen.
Olaf, die nu Bjorn probeerde te vermoorden en dadelijk waarschijnlijk een blood Arend gaat uitvoeren. Die dikke Buddha, dat is een Fin. Nou ja, sammi heette dat volk vroeger.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Zijn dat Finnen dan? Volgens mij Russen of iets in die richting.
De Vikings zijn noormannen, maar in die tijd waren het Denen, Noorwegen hoorde toen bij Denemarken. Met Finnen bedoelt ootjekatootje de gasten waar Ivar the Boneless in ballingschap is beland, en dat zijn volgens mij Russen.quote:
Uhm ...quote:Op donderdag 19 december 2019 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Finnen zijn geen Scandinavische ofzo
Dat waren dus allemaal Denen volgens mij, en inderdaad Kiev dus.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Herald uit Noorwegen, Bjorn uit Zweden, Olaf uit Finland en die gek in Kiev.
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 19 december 2019 22:18 schreef Tjacka het volgende:
Wel veel acteurs uit Finland, maar ik heb het nog niet gekeken helaas.
Denen? Die acteurs of de karakters?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat waren dus allemaal Denen volgens mij, en inderdaad Kiev dus.
Vikings zijn Denen.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denen? Die acteurs of de karakters?
Alles rondom het Kattegat toch?quote:
Dat zeg ik toch? Jij zegt Zweden, Finnen, etc. maar dat bestond toen nog niet zoals we het nu kennen, het waren Danes/Northmen.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alles rondom het Kattegat toch?
Ok dat bedoel je.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Jij zegt Zweden, Finnen, etc. maar dat bestond toen nog niet zoals we het nu kennen, het waren Danes/Northmen.
Leuk weetje, Kattegat ligt in Ierland. (de opnamelocatie dan he)
Was dat niet enorm druk met toeristen?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben in de Wicklow Mountains geweest in Ierland. Daar waren volgens mij opnames van GoT, Vikings, King Arthur en nog wat bekende films en series geweest. Was best een bijzonder gebied dan ook.
Viel toen wel mee. Is ook best wel groot toch.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was dat niet enorm druk met toeristen?
GoT heeft daar ook veel opgenomen inderdaad, ook veel in Kroatië, op heeel veel plekken eigenlijk, verschilde elk jaar enorm.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben in de Wicklow Mountains geweest in Ierland. Daar waren volgens mij opnames van GoT, Vikings, King Arthur en nog wat bekende films en series geweest. Was best een bijzonder gebied dan ook.
Why the sad face?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:47 schreef Tjacka het volgende:
Maja vriendin is hardcore Vikings en GoT fan
Erg mooi idd.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Olaf, die nu Bjorn probeerde te vermoorden en dadelijk waarschijnlijk een blood Arend gaat uitvoeren. Die dikke Buddha, dat is een Fin. Nou ja, sammi heette dat volk vroeger.
Die andere gek dat is er een uit de buurt van Kiev. Waar Ivar nu is, vond die kop wel typerend, die vond zijn meerdere...
Mooiste serie ooit gemaakt, imo
Ik ook en daarnaast al 8 jaar die hard F1 fan.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:47 schreef Tjacka het volgende:
Maja vriendin is hardcore Vikings en GoT fan
Dat hebben we wel eens geprobeerd, maar dat kon me toen niet pakken.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:49 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Erg mooi idd.
Maar Black Sails is dat voor mij
Nu wilt ze naar al die plaatsen wat ze herkent en Dubrovnik was heel belangrijk in GoT, maar ik wil daar niet heen omdat het mega toeristisch is. Dan is ze weer paar weken boos.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Why the sad face?
Dat is juist goed.
Oeiquote:Op donderdag 19 december 2019 22:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ook en daarnaast al 8 jaar die hard F1 fan.
THE SOPRANOSquote:Op donderdag 19 december 2019 22:50 schreef illusions het volgende:
LOST blijft de onbetwiste koning der series jongens, niet vloeken.
Ik hou meer van Lost, maar Sopranos is ook groots natuurlijk. Lost heeft echt gewoon mijn leven veranderd.quote:
Gewoon naar een weekendje F1 gaan!quote:Op donderdag 19 december 2019 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu wilt ze naar al die plaatsen wat ze herkent en Dubrovnik was heel belangrijk in GoT, maar ik wil daar niet heen omdat het mega toeristisch is. Dan is ze weer paar weken boos.
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik hou meer van Lost, maar Sopranos is ook groots natuurlijk. Lost heeft echt gewoon mijn leven veranderd.
Wat is dat? Een soort TLC?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:48 schreef illusions het volgende:
Die van mij kijkt telenovelas, dat is pas verschrikkelijk.
Soapseries, maar dan de Latin versie, Colombiaans in dit geval. Echt tandenknarsend slecht.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is dat? Een soort TLC?
Denk je dat het kost???quote:Op donderdag 19 december 2019 23:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gewoon naar een weekendje F1 gaan!
Da's echt super, leuke b&b in de buurt. Krijg je ook nog 50% korting als je je partner meeneemt.
O ja, da's pijnlijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Soapseries, maar dan de Latin versie, Colombiaans in dit geval. Echt tandenknarsend slecht.
Spa was ¤135,- voor heel weekend twee personen.quote:
Nou, er is nog véél slechter inderdaad. Beter wordt het niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O ja, da's pijnlijk.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Telenovela
Maar gaat in delen lees ik, het ene zal toch niet zo slecht zijn als het andere?
Oh dat is goedkoopquote:Op donderdag 19 december 2019 23:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Spa was ¤135,- voor heel weekend twee personen.
En via de Bongo de B&B voor drie nachten voor ¤200,-
Met ontbijt in een hele chique B&B.
Vis A vis is ook een soapquote:Op donderdag 19 december 2019 23:31 schreef illusions het volgende:
(Ok, Alias JJ is zo slecht nog niet en Patron del Mal heb ik nog niet gezien, maar ik bedoel meer echte soaps.)
Dat is iets heel anders. Spaans en Colombiaans zijn heeel verschillend, kijk bovenstaand maar.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vis A vis is ook een soap
Alle Spaanse meuk
Dat was ook troep volgens @JR-Style-93quote:Op donderdag 19 december 2019 23:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders. Spaans en Colombiaans zijn heeel verschillend, kijk bovenstaand maar.
Spaanse series vind ik ook troep trouwens, alleen Casa de Papel was wel aardig.
Mja, het is in ieder geval een wereld van verschil. Check filmpje boven maar van "Muñecas de la mafia" en vergelijk het met een Spaanse serie. De Spaanse serie is een meesterwerk, qua vergelijking.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was ook troep volgens @:jr-style-93
Ik moet van het voorstukje al huilenquote:Op donderdag 19 december 2019 23:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O ja, da's pijnlijk.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Telenovela
Maar gaat in delen lees ik, het ene zal toch niet zo slecht zijn als het andere?
Wat voor vodka?quote:Op donderdag 19 december 2019 23:54 schreef illusions het volgende:
Of het een goed topic wordt geen idee. Ik vier het niet speciaal, ga wel even uit eten en het is weer een leuke smoes om mezelf vol te gooien, en met oud en nieuw ga ik oliebollen eten, en me wederom volgieten met heel veel vodka.
Vind het wel gezellig allemaal.
Als het maar geen bocht is zoals Wisla. Dus Absolut, Stolichnaya, Zubrowka, Wyborowa, Esbjærg. Meestal gewoon 1 van de 1e 3 want de rest is alleen in Nederland te krijgen.quote:
Geen Finlandiaquote:Op donderdag 19 december 2019 23:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Als het maar geen bocht is zoals Wisla. Dus Absolut, Stolichnaya, Zubrowka, Wyborowa, Esbjærg. Meestal gewoon 1 van de 1e 3 want de rest is alleen in Nederland te krijgen.
Drink je het gewoon puur dan?quote:Op vrijdag 20 december 2019 00:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Nooit gehad, maar gaat ook heus wel een litertje van in hoor.
Pff echte man hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 00:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Soms. Vaak met een beetje water, of met Fanta/RedBull.
lolquote:
Gin tonic mijn vriend, roseetje, chardonnaytje, biertje, merlotje. Ik heb echt niks met wodka en whiskey. Jagermeester is beter.quote:Op vrijdag 20 december 2019 00:54 schreef illusions het volgende:
[..]
lol
Je moet toch ergens van lam worden?Whisky vind ik smerig, Bacardi is ook bocht, en bier word ik gewoon echt niet dronken van. Af en toe Jaegermeistertje tussendoor en lekker hard op de bar slaan van afgrijzen is ook wel lekker.
In de zomer een rum cola.Wel bruine rum, geen vieze normale Bacardi.
Vind GT een beetje een wijvendrank, je kan jezelf toch niet serieus nemen als je aan de bar zit met zo'n vissenkomglas met een komkommer erin?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gin tonic mijn vriend, roseetje, chardonnaytje, biertje, merlotje. Ik heb echt niks met wodka en whiskey. Jagermeester is beter.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Vind GT een beetje een wijvendrank, je kan jezelf toch niet serieus nemen als je aan de bar zit met zo'n vissenkomglas met een komkommer erin?
Witte wijn waag ik me nog wel eens aan, en Corona/Desperado'tje op z'n tijd ook wel. Wat ik wel echt lekker vind is Kopparberg cider, en dan de Aardbei Limoen smaak.
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hokjesdenken
Mijn vriendin vindt dat de beste cider in de wereld. Eng dit.
De Duitse zijn ook best wel aardig hoor. Jij lust eigenlijk geen alcohol maar drinkt het om stoer te zijn tochquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Komt wel heel dichtbij zo.
Naja, het is ook een wijvendrank natuurlijk. Na 2 halve liters heb ik het wel gehad want je raakt er zo vol van, maar het is heerlijk op een terrasje. En het is hier best vaak terrasjesweer.Het is ook al gauw de beste cider, want andere cider is gewoon uilenzeik.
Maarja, gin tonic zou ik wel zuipen hoor, als ik op een afterparty zit om 10 uur 's ochtends en er is niks anders. Eentje aan de bar bestellen gaat echt niet gebeuren.
En verder, hokjesdenken FTW. Lekker resoluut en grof zijn voor de lol.
lol die heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De Duitse zijn ook best wel aardig hoor. Jij lust eigenlijk geen alcohol maar drinkt het om stoer te zijn toch
Dat ruikt naar alcoholismequote:Op vrijdag 20 december 2019 02:07 schreef illusions het volgende:
Sterker nog, ik kan echt nog geen half uur in een kroeg zitten zonder alcohol hoor. Verschrikkelijk.
quote:
Ik vind het ook wel lekker hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:13 schreef illusions het volgende:
[..]![]()
Zal de laatste zijn die dat ontkent, ik vind het een fijne hobby. Hoewel ik niet zo iemand bent die elke dag drinkt ofzo, en ook niet als ik alleen op de bank zit.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:07 schreef illusions het volgende:
Sterker nog, ik kan echt nog geen half uur in een kroeg zitten zonder alcohol hoor. Verschrikkelijk.
Waarom niet thuis? Ik drink eigenlijk ook altijd wel als ik voetbal kijk. Wat boeit het dan of je alleen bent?quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:13 schreef illusions het volgende:
[..]![]()
Zal de laatste zijn die dat ontkent, ik vind het een fijne hobby. Hoewel ik niet zo iemand bent die elke dag drinkt ofzo, en ook niet als ik alleen op de bank zit.
Lokigodquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:56 schreef illusions het volgende:
Straks eens aflevering 4 van Vikings aanslingeren.
Dit heeft wel potentie ja. Ik kom dan zeker eens kijken.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil graag een topic maken over de feestdagen en bnw
Ik ben erg benieuwd of de doorgewinterde bnw'ers dit wel vieren aangezien je het kan zien als crowd control
Zou dit een goed topic worden @:lenny_leonard @:superhartje @:ootjekatootje @:lavenderr @:illusions
Oh sorry ik was in slaap gevallen maatquote:Op vrijdag 20 december 2019 03:21 schreef illusions het volgende:
Uncut Gems (2019) - IMDb
Dit is echt een vette film. Zit er 45 min in, wat een adrenaline.
Kijk eigenlijk alleen maar films of series en dan kan ik het niet volgen. Als ik aan het werk ben, en het nachtwerk wordt, dan soms wel een paar drankjes erbij, maar na een tijdje heeft werken geen zin meer en ik geen zin in werken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
[..]
Waarom niet thuis? Ik drink eigenlijk ook altijd wel als ik voetbal kijk. Wat boeit het dan of je alleen bent?
Zeker die film eens kijken, ruim 2 uur chaos. Je hebt gewoon tranquilizers nodig na die film.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh sorry ik was in slaap gevallen maat
Ja, leuk idee!quote:Op donderdag 19 december 2019 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben erg benieuwd of de doorgewinterde bnw'ers dit wel vieren aangezien je het kan zien als crowd control
Zou dit een goed topic worden @:lenny_leonard @:superhartje @:ootjekatootje @:lavenderr @:illusions
Op Netflix of ergens anders?quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk alleen maar films of series en dan kan ik het niet volgen. Als ik aan het werk ben, en het nachtwerk wordt, dan soms wel een paar drankjes erbij, maar na een tijdje heeft werken geen zin meer en ik geen zin in werken.
[..]
Zeker die film eens kijken, ruim 2 uur chaos. Je hebt gewoon tranquilizers nodig na die film.
Zie DM. Even een jointje in de aanslag houden om weer rustig te worden hoor, wat een stress geeft deze film.quote:
Oke maat, maar ik rook nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Zie DM. Even een jointje in de aanslag houden om weer rustig te worden hoor, wat een stress geeft deze film.
Seks is zeker slechtquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Drinken is ook echt slecht...
Wat gaat het volgende zijn seks? Friet?
Goed dat ik het weet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat iedereen in BNW een beetje lief blijft vanavond. Aangezien ik aan de borrel ga.
Bierquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet.![]()
Vodka, of komkommer in een vissenkom?
Hier ook!quote:
Ik ga straks wel even kijken, maar alleen de hoofdmatch. Totaal onboeiend de rest.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier ook!
Weet nog niet of ik naar dat meppen ga kijken.
Zag die ene net ko gaan, was er alweer klaar mee.
Wat ik nooit snap is dat degene die daar vechten geen code hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ga straks wel even kijken, maar alleen de hoofdmatch. Totaal onboeiend de rest.
Ook alleen maar omdat ik Badr een hersenschudding wil zien krijgen.
#teamrico
Ze hebben wel een code hoor, alleen Badr is gewoon een sukkel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat ik nooit snap is dat degene die daar vechten geen code hebben.
Iemand kapot slaan buiten de ring is een ban voor het leven in de ring.
Dat slaat natuurlijk nergens op, hij hoeft niet te verliezen om verder te gaan met zijn leven hoor. Je weet dat je ook vrijwillig met pensioen kan?quote:Al verwacht ik dat Rico verliest, gewoon omdat die verder wil met zijn leven.
Badr is veel te oud om nog een carriere te willen, hij is 35 joh, dit is waarschijnlijk zijn laatste partij wel geweest.quote:Acteren en lesgeven, Badr kan zich nu positief laten zien en Rico wil er vanaf.
Zal 49/51 uitslag worden...
mooi lullen achteraf, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 22 december 2019 00:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Ze hebben wel een code hoor, alleen Badr is gewoon een sukkel.
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op, hij hoeft niet te verliezen om verder te gaan met zijn leven hoor. Je weet dat je ook vrijwillig met pensioen kan?
[..]
Badr is veel te oud om nog een carriere te willen, hij is 35 joh, dit is waarschijnlijk zijn laatste partij wel geweest.
Hoezo? Dit gaat toch helemaal niet over de partij zelf? Hij was voor de partij ook al 35 hoor, en de rest geldt ook gewoon.quote:Op zondag 22 december 2019 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
mooi lullen achteraf, zullen we maar zeggen.
Hari stond op punten voor, hij had hem gewoonquote:Op zondag 22 december 2019 00:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoezo? Dit gaat toch helemaal niet over de partij zelf? Hij was voor de partij ook al 35 hoor, en de rest geldt ook gewoon.
Daar zeg ik toch helemaal niks over? Nogmaals, ik heb het toch helemaal niet over de partij zelf? Lees mijn post nog eens anders.quote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hari stond op punten voor, hij had hem gewoon
quote:Op donderdag 19 december 2019 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Het begin is wat matig. Maar naar mijn mening wordt het steeds beter. De achtergronden van bepaalde piraten wordt uitgediept en het verhaal is wmb heel erg goed.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat hebben we wel eens geprobeerd, maar dat kon me toen niet pakken.
Een serie als springvloed wel, ook een goeie deel twee
Je weet dat ik hier de baas ben!!!!quote:Op zondag 22 december 2019 09:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als ik dat wist zou ik het wel doen
Er is nog geen enkele reden om de baas te spelen.quote:Op zondag 22 december 2019 09:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier de baas ben!!!!
Je bent een lieve jongenquote:Op zondag 22 december 2019 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er is nog geen enkele reden om de baas te spelen.
Oke maat. Goed dat we hebben uitspreken.quote:Op zondag 22 december 2019 09:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Liefde willen we allemaal, soms is dat wat lastig uiten allemaal.
Zo vroeg al zoveel liefde en dat op de zondagochtendquote:
Lief hequote:Op zondag 22 december 2019 12:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Zo vroeg al zoveel liefde en dat op de zondagochtend
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 22 december 2019 10:49 schreef Tjacka het volgende:
Dacht echt dat je mij een vervelende troll vond @:scrupuleus
Oh, waarom post je het dan hier als het specifiek voor hen was? Had dan een PM/DM gestuurd.quote:Op zondag 22 december 2019 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was ook niet voor jou, maar voor Tjacka en Scrupuleus.
Dit is de SC?quote:Op zondag 22 december 2019 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, waarom post je het dan hier als het specifiek voor hen was? Had dan een PM/DM gestuurd.
Nee joh, bijna Kerstquote:
Op zeker + hij moet mee naar een wedstrijd van AZquote:Op zondag 22 december 2019 14:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wil je ook een keer kunnen winnen?
Ze kietelt je vast dood.
Doe eens niet zo raarquote:Op zondag 22 december 2019 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, waarom post je het dan hier als het specifiek voor hen was? Had dan een PM/DM gestuurd.
Zeg het hemquote:Op maandag 23 december 2019 10:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar![]()
Dat was een goed grapje van Lav hoor
Ik jou ook ouwe gekquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:09 schreef Divje het volgende:
Wens iedereen hier fijne kerstdagen en een goed uiteinde van dit mooie jaar![]()
![]()
Jij ook heel fijne feestdagen Divquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:09 schreef Divje het volgende:
Wens iedereen hier fijne kerstdagen en een goed uiteinde van dit mooie jaar![]()
![]()
Hartelijk dank lieverdquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook heel fijne feestdagen Div
Jij ook maatquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Fijne dagen allemaal!
Zojuist de kerstboom opgetuigd,
Ja graag gedaan!quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:43 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties voor mijn verjaardag trouwens
Late felicitaties gozertquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:43 schreef Tjacka het volgende:
Beter laat dan nooit, Tjackquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:43 schreef Tjacka het volgende:
Druk maar erg gezelligquote:
He Lavenderr ff terug op het oude honkquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook heel fijne feestdagen Div
Alsnog gefeliciteerd beter laat dan nooit:Pquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:43 schreef Tjacka het volgende:
Heb je al mee gedaan met de kerst special?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Lavenderr ff terug op het oude honk
Dank jequote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd beter laat dan nooit:P
Klinkt top!quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Druk maar erg gezellig![]()
1e kerst brunch en kerstdiner georganiseerd.
2e kerst spelletjesdag georganiseerd ook met eten en drinken enzo.
Gister naar een housewarming geweest 😜
En vandaag maar even uitrusten hoor
En die van jou Tjack?
BNW blijft mijn favoriet hoor. Ooit was het mijn eerste stekkie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Lavenderr ff terug op het oude honk
Dank je Lavenderr het blijven toch altijd beladen dagen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW blijft mijn favoriet hoor. Ooit was het mijn eerste stekkie.
Fijne Kerst Dot
Alleen koude toetjes en veel slagroom. En ik bedoelde of je fijne kerstdagen gehad hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Lavenderr het blijven toch altijd beladen dagen.
Gezellig met de kids en dan bedenk je, nee toch niet alle kids en dan bekruipt je weer zo gevoel van intens verdriet.
Gelukkig weet ik het tij altijd snel te keren![]()
Hoe is het met jou gegaan, nog iets kunnen eten behalve koude toetjes?
Ja, heb je nu weer tijd voor he,quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen koude toetjes en veel slagroom. En ik bedoelde of je fijne kerstdagen gehad hebt natuurlijk
Nu even naar de bieb voor mooi leeswerk![]()
Klinkt ook super, echte kerstromantiekquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klinkt top!
Ja best wel bijzonder met sneeuw enzo en mijn vriendin was blij. Dus dan ben ik ook blij.
Heb ik liever met jou hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:02 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Klinkt ook super, echte kerstromantiek
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Mooi man,dat darten!
Wat was er nu met Price? Die die bedreigd ofzo? Best bnw...
Dat is niet de grote finale trouwensquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou die geld gehad hebben om te verliezen voor de grote finale tussen Wright en van Gerwen?
Gezellig publiek trouwens....
Nee, dan blijf ik liever bij de f1
Wat zeg jij nu?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet de grote finale trouwens
Dat zou Price Van Gerwen zijn. Ik hoop dat Max volgend jaar een hoop gaat crashen!
Price zou op zijn Falie hebben gehad voor het snelle gooien terwijl Wright nog op het blauwe stuk stond. Dat zeggen ze nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet de grote finale trouwens
Dat zou Price Van Gerwen zijn. Ik hoop dat Max volgend jaar een hoop gaat crashen!
Oog om oog tand om tand hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu?![]()
Max volgend jaar tweede, en na 2021 de master!
Ja en terechtquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Price zou op zijn Falie hebben gehad voor het snelle gooien terwijl Wright nog op het blauwe stuk stond. Dat zeggen ze nu
Lebrer, pfff mietje en nietszeggend persoon. Die heeft de gunfactor niet.quote:
Hamilton en Vettel hebben het ook niet, maar ik hoop dat het snel iets spannender gaat worden allemaal. Echt een saaie sport.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lebrer, pfff mietje en nietszeggend persoon. Die heeft de gunfactor niet.
Wie die wel hebben: max, Vettel, Bottas, Hamilton, Albon, Ricardo, Norris en Saintz. En stroll een beetje, want die heeft het de tweede helft 2019 ook best goed gedaan als rijkeluis zoontje.
😦, Saai? Ik kijk hier de trainingen en de kwalificatie en de race.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hamilton en Vettel hebben het ook niet, maar ik hoop dat het snel iets spannender gaat worden allemaal. Echt een saaie sport.
Pleasurequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
😦, Saai? Ik kijk hier de trainingen en de kwalificatie en de race.
Ik zie mijn man niet zo fel reageren op zijn sport. Bij een goede inhaalrace gaat hier het dak eraf. Hoe noemen ze dat tegenwoordig? Een quilty nog wat.
Die van mij duurt het hele weekend...
Goede smoes! Je was gewoon op zoek naar een leuke jongen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Vijf jaar geleden, mijn man vroeg zich af waarom ik het bed uit sloop. Tja F1 kijken...
Guilty pleasure?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
😦, Saai? Ik kijk hier de trainingen en de kwalificatie en de race.
Ik zie mijn man niet zo fel reageren op zijn sport. Bij een goede inhaalrace gaat hier het dak eraf. Hoe noemen ze dat tegenwoordig? Een quilty nog wat.
Die van mij duurt het hele weekend...
Ik ga naar papa en mamaquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Guilty pleasure?
Gaan jullie nog wat doen met oud & nieuw jongens? Ik ga mezelf lekker helemaal volgieten bij een paar vrienden thuis, misschien nog wat pallets in de fik zetten, lekker ouderwets.
Alvast een fijne jaarwisseling allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |