Waarom woon je in Zweden?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik trek mijn winterjas pas bij 20 graden uit.
Ik woon in Spanje.quote:
Maar drankquote:Op woensdag 18 december 2019 14:54 schreef illusions het volgende:
Kijk, kost echt geen reet in het noorden.
https://www.hemnet.se/bos(...)uvarvagen-3-16496915
(omgerekend nog geen 30 ruggen)
Alles in Zweden is supergoedkoop, je hebt er een knappe auto voor 500 euro.
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 18 december 2019 14:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik woon in Spanje.Heb daar gewoon een huisje omdat het toch geen reet kostte. In een opwelling gedaan.
Ja, tyfusduur. Vandaar dat mensen zich blind zuipen aan de moonshine daar.quote:
In Finland hetzelfde hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 15:20 schreef illusions het volgende:
Voor 500 euro heb jij een stookinstallatie in je kelder staan en maak je alcohol die tussen de 92% en 94% sterkte ligt, stookwijn.
Maar als je wordt gepakt met een halve gram coke moet je een maand de gevangenis in, krijg je een enorme boete en moet je een revalidatietraject in. Ze denken daar ook nog dat je wiet injecteert enzo, en jongeren rijden vanaf hun 16e de hele dag in ouwe gepimpte lowriders met gordijntjes.
Ja, hele rare mensen in Zweden.
Vikingsquote:Op donderdag 19 december 2019 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In Finland hetzelfde hoor
Gekke mensen die Noorderlingen
Zijn dat Finnen dan? Volgens mij Russen of iets in die richting.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Gekke Finnen in de serie trouwens...
Noren toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Zijn dat Finnen dan? Volgens mij Russen of iets in die richting.
Finnen zijn geen Scandinavische ofzoquote:Op donderdag 19 december 2019 19:29 schreef illusions het volgende:
Scandinaviërs zijn gewoon héle rare mensen over het algemeen.
Olaf, die nu Bjorn probeerde te vermoorden en dadelijk waarschijnlijk een blood Arend gaat uitvoeren. Die dikke Buddha, dat is een Fin. Nou ja, sammi heette dat volk vroeger.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Zijn dat Finnen dan? Volgens mij Russen of iets in die richting.
De Vikings zijn noormannen, maar in die tijd waren het Denen, Noorwegen hoorde toen bij Denemarken. Met Finnen bedoelt ootjekatootje de gasten waar Ivar the Boneless in ballingschap is beland, en dat zijn volgens mij Russen.quote:
Uhm ...quote:Op donderdag 19 december 2019 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Finnen zijn geen Scandinavische ofzo
Dat waren dus allemaal Denen volgens mij, en inderdaad Kiev dus.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Herald uit Noorwegen, Bjorn uit Zweden, Olaf uit Finland en die gek in Kiev.
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 19 december 2019 22:18 schreef Tjacka het volgende:
Wel veel acteurs uit Finland, maar ik heb het nog niet gekeken helaas.
Denen? Die acteurs of de karakters?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat waren dus allemaal Denen volgens mij, en inderdaad Kiev dus.
Vikings zijn Denen.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denen? Die acteurs of de karakters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |