SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verderoh ah toma toma vem vem vem vem
Klinkt goed Divje!quote:Op woensdag 6 november 2019 01:14 schreef Divje het volgende:
Ohh ik ben helemaal verliefd op St. PetersburgWat een heerlijke stad met z'n karakteristieke Sovjet-stijl gebouwen en Europese stads-sfeer. En de mensen zijn zo gastvrij
en het eten is heerlijk en alles is goedkoop. Ga alvast een volgende trip plannen
Nazdrovje!quote:Op woensdag 6 november 2019 10:53 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Klinkt goed Divje!
Wat is nou die TT?
Check de vlogs van "bald and bankrupt".quote:Op woensdag 6 november 2019 01:14 schreef Divje het volgende:
Ohh ik ben helemaal verliefd op St. PetersburgWat een heerlijke stad met z'n karakteristieke Sovjet-stijl gebouwen en Europese stads-sfeer. En de mensen zijn zo gastvrij
en het eten is heerlijk en alles is goedkoop. Ga alvast een volgende trip plannen
quote:Op woensdag 6 november 2019 11:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Nazdrovje!
Cheers/Proost in Russisch
Mjahquote:Op woensdag 6 november 2019 13:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Check de vlogs van "bald and bankrupt".
Nee, wel verschillende kerken, Hermitage, Petrus-en-Paulusvesting en het oorlogsmuseum er tegenover, Zenith - CSKA Moskou bekekenquote:
Klinkt allemaal gaaf! Dus je hebt een geweldige reis gemaakt. Onvergetelijk denk ik. Top, Divquote:Op donderdag 7 november 2019 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, wel verschillende kerken, Hermitage, Petrus-en-Paulusvesting en het oorlogsmuseum er tegenover, Zenith - CSKA Moskou bekeken(supergaaf stadion met heerlijke sfeer) en veel door de parken gewandeld. Ga in Juli dus weer dus misschien dan even rond neuzen
Ben nog aan het nagenietenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt allemaal gaaf! Dus je hebt een geweldige reis gemaakt. Onvergetelijk denk ik. Top, Div
Ik ga met mijn vriendin van de zomer denk ik. Hoe gedaan met visaquote:Op donderdag 7 november 2019 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, wel verschillende kerken, Hermitage, Petrus-en-Paulusvesting en het oorlogsmuseum er tegenover, Zenith - CSKA Moskou bekeken(supergaaf stadion met heerlijke sfeer) en veel door de parken gewandeld. Ga in Juli dus weer dus misschien dan even rond neuzen
Visa heb ik via ANWB en Visumcentrale geregeld. Kostte een paar centen maar wist wel zeker dat het goed kwamquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga met mijn vriendin van de zomer denk ik. Hoe gedaan met visa
oh en als mijn vriendin kenissen uit rusland hebquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Visa heb ik via ANWB en Visumcentrale geregeld. Kostte een paar centen maar wist wel zeker dat het goed kwam
Je kan het ook zelf regelen via de ambassadequote:Op dinsdag 19 november 2019 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh en als mijn vriendin kenissen uit rusland heb
is het dan niet mogelijk om te regelen goedkoper
oke bedankt divje lieverdquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf regelen via de ambassadescheelt geld. Hoe, geen idee. Ben lui
hoeveel was je precies kwijt voor een visumquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf regelen via de ambassadescheelt geld. Hoe, geen idee. Ben lui
In totaal 230,-quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoeveel was je precies kwijt voor een visum
Hey, ik zie dat je nog geen stem heb uitgebracht op Tjacka als liefst user! Stemmen kan via de volgende link! Alvast bedankt! JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!quote:
Oh ja. Komt van de week wel...quote:Op woensdag 20 november 2019 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey, ik zie dat je nog geen stem heb uitgebracht op Tjacka als liefst user! Stemmen kan via de volgende link! Alvast bedankt! JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Tjackagod, ik vind dit zo leukquote:Op zondag 24 november 2019 17:48 schreef Tjacka het volgende:
@:doublepain @:divje @:jancees @:lavenderr waar zijn jullie
Mooi topperquote:Op zondag 24 november 2019 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kon beter, maar komt vast helemaal goed
Dat is snelquote:Op zondag 24 november 2019 18:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi topper
Ik heb nu al ruzie in de onz sc met een fa
Stukken beter. Nog niet helemaal weg, maar doe gwn alles weerquote:Op zondag 24 november 2019 19:30 schreef Tjacka het volgende:
Hoe gaat het met je ziek zijn maat
@:superhartje
Hierquote:Op zondag 24 november 2019 17:48 schreef Tjacka het volgende:
@:doublepain @:divje @:jancees @:lavenderr waar zijn jullie
Hij schijnt al ervaring te hebbenquote:Op maandag 25 november 2019 10:09 schreef Blaadjes het volgende:
Tjacka mod??![]()
Wou gewoon even achter de schermen kijken.
vooral met mannen heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 25 november 2019 10:26 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hij schijnt al ervaring te hebben
Maatquote:Op maandag 25 november 2019 11:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vooral met mannen heb ik van horen zeggen.
quote:Op maandag 25 november 2019 19:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tot aan de eerst volgende ban zeker.
Ik dacht dat je gestopt met fok was lolquote:Op maandag 25 november 2019 19:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tot aan de eerst volgende ban zeker.
niet zolang jij er bent schatjequote:Op maandag 25 november 2019 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gestopt met fok was lol
Omg.quote:
Jep, en in de VS zitten ze ook niet stil:quote:
quote:The mask comes off
The imperial state not only wants you fat, sickly, and disarmed, but tactically ignorant as well. At this rate, it won't be long before they ban wargames, of both board and computer varieties:
Be it enacted by the General Assembly of Virginia:
1. That § 18.2-433.2 of the Code of Virginia is amended and reenacted as follows:
§ 18.2-433.2. Paramilitary activity prohibited; penalty.
A person shall be is guilty of unlawful paramilitary activity, punishable as a Class 5 felony if he:
1. Teaches or demonstrates to any other person the use, application, or making of any firearm, explosive, or incendiary device, or technique capable of causing injury or death to persons, knowing or having reason to know or intending that such training will be employed for use in, or in furtherance of, a civil disorder; or
2. Assembles with one or more persons for the purpose of training with, practicing with, or being instructed in the use of any firearm, explosive, or incendiary device, or technique capable of causing injury or death to persons, intending to employ such training for use in, or in furtherance of, a civil disorder; or
3. Assembles with one or more persons with the intent of intimidating any person or group of persons by drilling, parading, or marching with any firearm, any explosive or incendiary device, or any components or combination thereof.
2. That the provisions of this act may result in a net increase in periods of imprisonment or commitment. Pursuant to § 30-19.1:4 of the Code of Virginia, the estimated amount of the necessary appropriation cannot be determined for periods of imprisonment in state adult correctional facilities; therefore, Chapter 854 of the Acts of Assembly of 2019 requires the Virginia Criminal Sentencing Commission to assign a minimum fiscal impact of $50,000.
http://voxday.blogspot.co(...)oli+%28Vox+Popoli%29
Heb al van verschillende users gehoord dat hun dan ook weer zouden gaan posten.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als die weer eens zou posten.
Die komen vast wel weer hoor Tjackquote:Op donderdag 12 december 2019 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb al van verschillende users gehoord dat hun dan ook weer zouden gaan posten.
@:blaadjes en @:divje houden zich ook niet aan hun woord
Lafbekken
zijn Feyenoorders natuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2019 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die komen vast wel weer hoor Tjack
Ze zijn vast aan het winkelen voor de kerst.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zijn Feyenoorders natuurlijk
lopen altijd hand in hand en altijd weg
Dat klinkt leuk mutske.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry dat ik hier niet gepost heb maar druk met mijn nieuwe bezigheid: handboogschieten.
Ik train op vrijdag en zaterdag.
Sufheid vandaag. Weersveranderingen denk ik.
Hoerenquote:Op donderdag 12 december 2019 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb al van verschillende users gehoord dat hun dan ook weer zouden gaan posten.
@:blaadjes en @:divje houden zich ook niet aan hun woord
Lafbekken
Ah nice. Lukt het een beetje?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry dat ik hier niet gepost heb maar druk met mijn nieuwe bezigheid: handboogschieten.
Ik train op vrijdag en zaterdag.
Sufheid vandaag. Weersveranderingen denk ik.
Kan ik morgen of overmorgen pas zeggen. Tot hier toe wel. Ben vorige week zaterdag gestart.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:56 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ah nice. Lukt het een beetje?
Ah ok. Doe maar eens een leuke pic dan als het wil lukken allemaal.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kan ik morgen of overmorgen pas zeggen. Tot hier toe wel. Ben vorige week zaterdag gestart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |