abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190549827
Geef mij dit maar voor de kersemus

pi_190550009
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 00:54 schreef illusions het volgende:

[..]

lol

Je moet toch ergens van lam worden? :P Whisky vind ik smerig, Bacardi is ook bocht, en bier word ik gewoon echt niet dronken van. Af en toe Jaegermeistertje tussendoor en lekker hard op de bar slaan van afgrijzen is ook wel lekker.

In de zomer een rum cola. :9 Wel bruine rum, geen vieze normale Bacardi.
Gin tonic mijn vriend, roseetje, chardonnaytje, biertje, merlotje. Ik heb echt niks met wodka en whiskey. Jagermeester is beter.
Groot fan van User Wotte
pi_190550017
Bitter lemon tonic _O_
Groot fan van User Wotte
pi_190550057
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Gin tonic mijn vriend, roseetje, chardonnaytje, biertje, merlotje. Ik heb echt niks met wodka en whiskey. Jagermeester is beter.
Vind GT een beetje een wijvendrank, je kan jezelf toch niet serieus nemen als je aan de bar zit met zo'n vissenkomglas met een komkommer erin? :D

Witte wijn waag ik me nog wel eens aan, en Corona/Desperado'tje op z'n tijd ook wel. Wat ik wel echt lekker vind is Kopparberg cider, en dan de Aardbei Limoen smaak.
pi_190550097
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind GT een beetje een wijvendrank, je kan jezelf toch niet serieus nemen als je aan de bar zit met zo'n vissenkomglas met een komkommer erin? :D

Witte wijn waag ik me nog wel eens aan, en Corona/Desperado'tje op z'n tijd ook wel. Wat ik wel echt lekker vind is Kopparberg cider, en dan de Aardbei Limoen smaak.
:')

Hokjesdenken :')

Mijn vriendin vindt dat de beste cider in de wereld. Eng dit.
Groot fan van User Wotte
pi_190550138
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:46 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:')

Hokjesdenken :')

Mijn vriendin vindt dat de beste cider in de wereld. Eng dit.
Komt wel heel dichtbij zo.

Naja, het is ook een wijvendrank natuurlijk. Na 2 halve liters heb ik het wel gehad want je raakt er zo vol van, maar het is heerlijk op een terrasje. En het is hier best vaak terrasjesweer. :P Het is ook al gauw de beste cider, want andere cider is gewoon uilenzeik.

Maarja, gin tonic zou ik wel zuipen hoor, als ik op een afterparty zit om 10 uur 's ochtends en er is niks anders. Eentje aan de bar bestellen gaat echt niet gebeuren.

En verder, hokjesdenken FTW. Lekker resoluut en grof zijn voor de lol. :P
pi_190550174
Straks eens aflevering 4 van Vikings aanslingeren. ^O^
pi_190550234
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Komt wel heel dichtbij zo.

Naja, het is ook een wijvendrank natuurlijk. Na 2 halve liters heb ik het wel gehad want je raakt er zo vol van, maar het is heerlijk op een terrasje. En het is hier best vaak terrasjesweer. :P Het is ook al gauw de beste cider, want andere cider is gewoon uilenzeik.

Maarja, gin tonic zou ik wel zuipen hoor, als ik op een afterparty zit om 10 uur 's ochtends en er is niks anders. Eentje aan de bar bestellen gaat echt niet gebeuren.

En verder, hokjesdenken FTW. Lekker resoluut en grof zijn voor de lol. :P
De Duitse zijn ook best wel aardig hoor. Jij lust eigenlijk geen alcohol maar drinkt het om stoer te zijn toch
Groot fan van User Wotte
pi_190550245
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 02:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]

De Duitse zijn ook best wel aardig hoor. Jij lust eigenlijk geen alcohol maar drinkt het om stoer te zijn toch
lol die heb ik nog niet eerder gehoord

Ik drink om dronken te worden, of het stoer is? Iedereen die ik ken zuipt dus stoer word je er niet mee. :D

Daar heb ik heroïne voor.
pi_190550257
Sterker nog, ik kan echt nog geen half uur in een kroeg zitten zonder alcohol hoor. Verschrikkelijk.
pi_190550280
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 02:07 schreef illusions het volgende:
Sterker nog, ik kan echt nog geen half uur in een kroeg zitten zonder alcohol hoor. Verschrikkelijk.
Dat ruikt naar alcoholisme
Groot fan van User Wotte
pi_190550288
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 02:12 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dat ruikt naar alcoholisme
^O^

Zal de laatste zijn die dat ontkent, ik vind het een fijne hobby. Hoewel ik niet zo iemand bent die elke dag drinkt ofzo, en ook niet als ik alleen op de bank zit.
pi_190550368
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 02:13 schreef illusions het volgende:

[..]

^O^

Zal de laatste zijn die dat ontkent, ik vind het een fijne hobby. Hoewel ik niet zo iemand bent die elke dag drinkt ofzo, en ook niet als ik alleen op de bank zit.
Ik vind het ook wel lekker hoor
Groot fan van User Wotte
pi_190550519
Uncut Gems (2019) - IMDb

Dit is echt een vette film. Zit er 45 min in, wat een adrenaline.
pi_190550747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 02:07 schreef illusions het volgende:
Hier hetzelfde. :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 02:13 schreef illusions het volgende:

[..]

^O^

Waarom niet thuis? Ik drink eigenlijk ook altijd wel als ik voetbal kijk. Wat boeit het dan of je alleen bent?
pi_190550748
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:56 schreef illusions het volgende:
Straks eens aflevering 4 van Vikings aanslingeren. ^O^
Lokigod
pi_190550751
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil graag een topic maken over de feestdagen en bnw

Ik ben erg benieuwd of de doorgewinterde bnw'ers dit wel vieren aangezien je het kan zien als crowd control

Zou dit een goed topic worden @:lenny_leonard @:superhartje @:ootjekatootje @:lavenderr @:illusions
Dit heeft wel potentie ja. Ik kom dan zeker eens kijken.
pi_190551647
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 03:21 schreef illusions het volgende:
Uncut Gems (2019) - IMDb

Dit is echt een vette film. Zit er 45 min in, wat een adrenaline.
Oh sorry ik was in slaap gevallen maat
Groot fan van User Wotte
pi_190552851
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. :@
[..]

Waarom niet thuis? Ik drink eigenlijk ook altijd wel als ik voetbal kijk. Wat boeit het dan of je alleen bent?
Kijk eigenlijk alleen maar films of series en dan kan ik het niet volgen. Als ik aan het werk ben, en het nachtwerk wordt, dan soms wel een paar drankjes erbij, maar na een tijdje heeft werken geen zin meer en ik geen zin in werken. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 08:54 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Oh sorry ik was in slaap gevallen maat
Zeker die film eens kijken, ruim 2 uur chaos. Je hebt gewoon tranquilizers nodig na die film. 8)7
pi_190554213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil graag een topic maken over de feestdagen en bnw

Ik ben erg benieuwd of de doorgewinterde bnw'ers dit wel vieren aangezien je het kan zien als crowd control

Zou dit een goed topic worden @:lenny_leonard @:superhartje @:ootjekatootje @:lavenderr @:illusions
Ja, leuk idee!
pi_190555886
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Kijk eigenlijk alleen maar films of series en dan kan ik het niet volgen. Als ik aan het werk ben, en het nachtwerk wordt, dan soms wel een paar drankjes erbij, maar na een tijdje heeft werken geen zin meer en ik geen zin in werken. :P
[..]

Zeker die film eens kijken, ruim 2 uur chaos. Je hebt gewoon tranquilizers nodig na die film. 8)7
Op Netflix of ergens anders?
Groot fan van User Wotte
pi_190556512
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 14:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Op Netflix of ergens anders?
Zie DM. Even een jointje in de aanslag houden om weer rustig te worden hoor, wat een stress geeft deze film.
pi_190558436
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 14:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Zie DM. Even een jointje in de aanslag houden om weer rustig te worden hoor, wat een stress geeft deze film.
Oke maat, maar ik rook niet :)
Groot fan van User Wotte
pi_190565670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Oke maat, maar ik rook niet :)
Drinken is ook echt slecht...

Wat gaat het volgende zijn seks? Friet?
pi_190565679
Kinderen zijn ook slecht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo