Gin tonic mijn vriend, roseetje, chardonnaytje, biertje, merlotje. Ik heb echt niks met wodka en whiskey. Jagermeester is beter.quote:Op vrijdag 20 december 2019 00:54 schreef illusions het volgende:
[..]
lol
Je moet toch ergens van lam worden?Whisky vind ik smerig, Bacardi is ook bocht, en bier word ik gewoon echt niet dronken van. Af en toe Jaegermeistertje tussendoor en lekker hard op de bar slaan van afgrijzen is ook wel lekker.
In de zomer een rum cola.Wel bruine rum, geen vieze normale Bacardi.
Vind GT een beetje een wijvendrank, je kan jezelf toch niet serieus nemen als je aan de bar zit met zo'n vissenkomglas met een komkommer erin?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gin tonic mijn vriend, roseetje, chardonnaytje, biertje, merlotje. Ik heb echt niks met wodka en whiskey. Jagermeester is beter.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Vind GT een beetje een wijvendrank, je kan jezelf toch niet serieus nemen als je aan de bar zit met zo'n vissenkomglas met een komkommer erin?
Witte wijn waag ik me nog wel eens aan, en Corona/Desperado'tje op z'n tijd ook wel. Wat ik wel echt lekker vind is Kopparberg cider, en dan de Aardbei Limoen smaak.
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hokjesdenken
Mijn vriendin vindt dat de beste cider in de wereld. Eng dit.
De Duitse zijn ook best wel aardig hoor. Jij lust eigenlijk geen alcohol maar drinkt het om stoer te zijn tochquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Komt wel heel dichtbij zo.
Naja, het is ook een wijvendrank natuurlijk. Na 2 halve liters heb ik het wel gehad want je raakt er zo vol van, maar het is heerlijk op een terrasje. En het is hier best vaak terrasjesweer.Het is ook al gauw de beste cider, want andere cider is gewoon uilenzeik.
Maarja, gin tonic zou ik wel zuipen hoor, als ik op een afterparty zit om 10 uur 's ochtends en er is niks anders. Eentje aan de bar bestellen gaat echt niet gebeuren.
En verder, hokjesdenken FTW. Lekker resoluut en grof zijn voor de lol.
lol die heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De Duitse zijn ook best wel aardig hoor. Jij lust eigenlijk geen alcohol maar drinkt het om stoer te zijn toch
Dat ruikt naar alcoholismequote:Op vrijdag 20 december 2019 02:07 schreef illusions het volgende:
Sterker nog, ik kan echt nog geen half uur in een kroeg zitten zonder alcohol hoor. Verschrikkelijk.
quote:
Ik vind het ook wel lekker hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 02:13 schreef illusions het volgende:
[..]![]()
Zal de laatste zijn die dat ontkent, ik vind het een fijne hobby. Hoewel ik niet zo iemand bent die elke dag drinkt ofzo, en ook niet als ik alleen op de bank zit.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:07 schreef illusions het volgende:
Sterker nog, ik kan echt nog geen half uur in een kroeg zitten zonder alcohol hoor. Verschrikkelijk.
Waarom niet thuis? Ik drink eigenlijk ook altijd wel als ik voetbal kijk. Wat boeit het dan of je alleen bent?quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:13 schreef illusions het volgende:
[..]![]()
Zal de laatste zijn die dat ontkent, ik vind het een fijne hobby. Hoewel ik niet zo iemand bent die elke dag drinkt ofzo, en ook niet als ik alleen op de bank zit.
Lokigodquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:56 schreef illusions het volgende:
Straks eens aflevering 4 van Vikings aanslingeren.
Dit heeft wel potentie ja. Ik kom dan zeker eens kijken.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil graag een topic maken over de feestdagen en bnw
Ik ben erg benieuwd of de doorgewinterde bnw'ers dit wel vieren aangezien je het kan zien als crowd control
Zou dit een goed topic worden @:lenny_leonard @:superhartje @:ootjekatootje @:lavenderr @:illusions
Oh sorry ik was in slaap gevallen maatquote:Op vrijdag 20 december 2019 03:21 schreef illusions het volgende:
Uncut Gems (2019) - IMDb
Dit is echt een vette film. Zit er 45 min in, wat een adrenaline.
Kijk eigenlijk alleen maar films of series en dan kan ik het niet volgen. Als ik aan het werk ben, en het nachtwerk wordt, dan soms wel een paar drankjes erbij, maar na een tijdje heeft werken geen zin meer en ik geen zin in werken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
[..]
Waarom niet thuis? Ik drink eigenlijk ook altijd wel als ik voetbal kijk. Wat boeit het dan of je alleen bent?
Zeker die film eens kijken, ruim 2 uur chaos. Je hebt gewoon tranquilizers nodig na die film.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh sorry ik was in slaap gevallen maat
Ja, leuk idee!quote:Op donderdag 19 december 2019 23:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil graag een topic maken over de feestdagen en bnw
Ik ben erg benieuwd of de doorgewinterde bnw'ers dit wel vieren aangezien je het kan zien als crowd control
Zou dit een goed topic worden @:lenny_leonard @:superhartje @:ootjekatootje @:lavenderr @:illusions
Op Netflix of ergens anders?quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk alleen maar films of series en dan kan ik het niet volgen. Als ik aan het werk ben, en het nachtwerk wordt, dan soms wel een paar drankjes erbij, maar na een tijdje heeft werken geen zin meer en ik geen zin in werken.
[..]
Zeker die film eens kijken, ruim 2 uur chaos. Je hebt gewoon tranquilizers nodig na die film.
Zie DM. Even een jointje in de aanslag houden om weer rustig te worden hoor, wat een stress geeft deze film.quote:
Oke maat, maar ik rook nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Zie DM. Even een jointje in de aanslag houden om weer rustig te worden hoor, wat een stress geeft deze film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |